Vastatkaa rehellisesti te, joilla on ollut useita seksikumppaneita
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:31"]
Sanoisin että ennemminkin olen kokeilunhaluisempi ja mielikuvitusrikkaampi.
[/quote]
Tuon kokeilunhaluisemman ymmärrän tässä yhteydessä, mutta mielikuvitusrikkaampi? Millä tavalla?
Ja en pidä itseäni yhtään parempana tai huonompana.
No en tosiaan. Ihan turhia panoja tullut harrastettua tyhmyyksissä kun kaverit kehuneet omia panojaan. Ehkä n. 3-5 kumppania on sopiva määrä että osaa hieman verrata. Itsellä reilu 15.
Hmm, aloituksen ja kommentoinnin perusteella ap:lla tuntuu itsellään olevan jotain hampaankolossa kokemattomuuden suhteen...
T: Toinen yhden kumppanin nainen
Siis ymmärrän kokeilunhaluisemman siinä mielessä, että haluaa kokeilla useampaa kumppania.
-8
Voihan sitä olla yhdenkin kumppanin kanssa kokeilunhaluinen ja mielikuvitusrikas :D Ei kaikkien pariskuntien seksi ole samaa puuromaista jyystöä :p
Noh, tästähän minut kivitetään, mutta rehellisesti sanottuna pidän vähän tylsänä ihmistä, jolla vain yksi seksikumppani. On ihan hyvä saada pari äärettömän huonoa ja pari äärettömän hyvää kokemusta, ettei vain tyydy johonkin tietämättä muusta mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:36"]En tietenkään parempana, mutta kokeneempana kyllä.
[/quote]
...ja kokeneisuus parantaa itsetuntoa, eikö?
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:31"]Sanoisin että ennemminkin olen kokeilunhaluisempi ja mielikuvitusrikkaampi. [/quote] Millä perusteella? Pitäisikö siis minun mielestäsi joko pettää miestäni tai erota ollakseni mielikuvitusrikas ja kokeilunhaluinen seksissä? Ap
[/quote]
Mitä oikein sekoilet, toisilla ihmisillä nyt vain on ollut useampi kuin yksi ainoa parisuhde. Ei ole koskaan ollut tapana pitää kahta miestä yhtäaikaa, ihan olen ollut suhteessa yhden kanssa kerrallaan. Suhteita vain on ollut useampi kuin yksi, joten kokemusta on karttunut siinä sivussa ihan väkisinkin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:36"]Siis ymmärrän kokeilunhaluisemman siinä mielessä, että haluaa kokeilla useampaa kumppania.
-8
[/quote]
Sitä on monenlaista kokeilunhalua. Sinä haluat verrata erilaisia kikkeleitä, toiset taas asentoja ja kolmannet roolileikkejä.
En! :D Yleensä sunkaltaiset pitää itseään mua parempana! En tosiaan arvota ihmisiä seksielämän perusteella, ihan muut asiat on tärkeitä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:29"]
Pidättekö itseänne minua parempana, jolla on ollut/on vain yksi?
[/quote]
Onko teidän yläasteella tuommoinen meininki?
Kun kasvat niin opit huomaamaan ettei sinua arvoteta tuon perusteella.
En pidä. En ymmärrä miten tämä korreloisi paremmuuden kanssa. Pidän kuitenkin vähän tylsänä sitä, että on ollut vain yksi seksikumppani, mutta sekään ei tarkoita sitä, että pitäisin tylsänä tai mitenkään huonona sitä, että on ollut vain yksi parisuhde.
En ole ap mutta jos nai saman ihmisen kanssa 3xvko ja toisella on joka kerta uusi 1xvko, niin kumpi näistä on kokeneempi?
Onko kriteerinä seksikertojen määrä saman ihmisen kanssa vai vieraan ihmisen kanssa? Kummassa kokemus itsestä tai toisesta karttuu enemmän?
Voi hyvät hyssykät minne filosofiseen suohon itseni ajoinkaan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:38"] Sinä haluat verrata erilaisia kikkeleitä, toiset taas asentoja ja kolmannet roolileikkejä.
[/quote]
En halua verrata erilaisia kikkeleitä. :D Puhuin yleisellä tasolla, niin tosin varmaan sinäkin. Ihmettelin vaan tuota aikaisempaa kommenttia, että miten se tekee ihmisestä mielikuvitusrikkaamman jos on ollut useita kumppaneita. Eikös sitä juuri yhden ja saman kanssa joudu käyttämään mielikuvitustaan, että saisi vaihtelua..
Pidätkö itse itseäsi parempana kuin niitä joilla ei ole ollut yhtään?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:36"]En tietenkään parempana, mutta kokeneempana kyllä. [/quote] ...ja kokeneisuus parantaa itsetuntoa, eikö? Ap
[/quote]
Ei se minun itsetuntoon vaikuta millään tavalla.
Tottakai pidän, ap. Minulla on ollut 34 seksikumppania joten olen aika paljon parempi kuin muut. En hyväksy ystäväkseni ketään jolla on alle 20 seksikumppania, olemme eliittiä. Katkaisin välit äitiini kun kuulin että hänellä on ollut vain 3 seksikumppania.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:31"]Sanoisin että ennemminkin olen kokeilunhaluisempi ja mielikuvitusrikkaampi.
[/quote]
Millä perusteella? Pitäisikö siis minun mielestäsi joko pettää miestäni tai erota ollakseni mielikuvitusrikas ja kokeilunhaluinen seksissä?
Ap