Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastatkaa rehellisesti te, joilla on ollut useita seksikumppaneita

Vierailija
04.10.2014 |

Pidättekö itseänne minua parempana, jolla on ollut/on vain yksi?

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:31"]

Sanoisin että ennemminkin olen kokeilunhaluisempi ja mielikuvitusrikkaampi.

[/quote]

Mielikuvitusrikkaampi, mitähelvettiä

Vierailija
142/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:51"]

En pidä itseäni parempana, mutta sanoisin että mulla saattaa olla parempi käsitys seksistä, ts. kuten 80 sanoi, tiedän ettei se vaihtamalla parane, vaan yhteys ja intiimiys on tärkeitä ja niitä ei voi saada kuin tutun ja luotettavan kumppanin kanssa. Mulla on hyvä ystävä, joka on ollut kahden miehen kanssa elämänsä aikana, ja hän välillä haikailee uusia kokemuksia, haluaisi kuulemma kokea sen miltä seksi tuntuu jonkun vieraan yhden illan jutun kanssa. Mulla ei tällaisia haikailuja enää ole, kun olen sen kokenut ja tiedän ettei se loppujen lopuksi ole kovin ihmeellistä (tai ainakaan nyt en sellaista kaipaa).

Ehkä jollain tapaa pidän vain yhden kumppanin kanssa olleita estoisina ja vähän ujoina. Mutta tämä näin ajatuksen tasolla, koska aivan lähimpiä ystäviäni lukuunottamatta, mistäs minä tiedän miksi joku on ollut vain yhden kanssa. Ihan hyvin voi olla sellainenkin tapaus, että on tavannut puolisonsa tosi nuorena (kuten esimerkiksi tämä ystäväni 20vuotiaana).

[/quote]

Lukessani tämän tiedän tyypin puhuvan ihan totta. Minä olen yksi näistä yhden ihmisen kanssa olleista ja ajattelen jo että ei se vaihtamalla parane, taino jos olisi huono seksikumppani niin kyllä ehkä. Mutta lähinnä se että olen jo rakastamani ihmisen kanssa ja tykkään seksistämme niin en kyllä haikailisi toisten perään. No olen muutenkin erilainen kuin muut naiset (tai ainakin siltä tuntuu) mutta ehkä jos rakkaus kuolisi kumppaniini niin ehkä sitten haluisin jotakin toista. Mutta kokeilumielessä ei tulisi mieleenikään. Mutta luulen että jokaisella on omat ajattelutavat ja siksi jotkut ajattelevat erilailla kuin esim minä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:37"]

Noh, tästähän minut kivitetään, mutta rehellisesti sanottuna pidän vähän tylsänä ihmistä, jolla vain yksi seksikumppani. On ihan hyvä saada pari äärettömän huonoa ja pari äärettömän hyvää kokemusta, ettei vain tyydy johonkin tietämättä muusta mitään.

[/quote]

Mä ymmärrän tuon, että on positiivista todeta, että oma kumppani ei ole ainakaan tumpeloin mahdollinen. Mutta pistävätkö ne äärettömän hyvän riman sitten liiankin korkealle. Jos sieltä äärettömän hyvistä ei löydykään yhtään sellaista, joka olisi myös samalla lailla arvostava, luotettava ja samat elämänarvot ja tulevaisuudensuunnitelmat jakava?

Vierailija
144/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti kyllä tehdä tämä aloitus. Tajusin, että mun on paras lopettaa seksin ajatteleminenkin. Ap

Vierailija
145/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:38"]

Pidän useampaa kumppania siinä mielessä hyvänä asiana, että nyt parisuhteessa tiedän ruohon olevan ihan sitä samaa aidan molemmin puolin.

[/quote]

Joo paitsi tutkimusten mukaan naisten tyytyväisyys heidän parisuhteeseen/avioliittoon on sitä pienempi, mitä enemmän seksikumppaneita heillä on ollut. Sama ei koske miehiä. Tässä vielä linkkiä tutkimuksesta kertovaan uutiseen: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2733220/Women-don-t-sleep-wedding-happier-marriages-men-play-field-without-worry-study-finds.html

Tämä liittyy läheisesti myös siihen, miksi miehiä häiritsee jos heidän naisellaan on ollut monia seksikumppaneita (erityisesti irtoseksin muodossa) ennen heitä. He tietävät, että tälläinen nainen todennäköisemmin etsii aktiivisemmin uusia miehiä ja paneskelee ympäriinsä. Ajatusleikki: kumpi todennäköisesti pelaa palkkapäivänä kaikki rahansa pois uhkapeleissä? Henkilö A, joka on kerran elämässään pelannut blackjackia laivan baarissa vai henkilö B, jolla on ollut aiemmin ongelmia uhkapelaamisen kanssa. Toisin sanoen, onko kohtuutonta arvioida ihmisen tulevaa käyttäytymistä hänen menneisyytensä perusteella?

Vierailija
146/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sinä sinkku vai parisuhteessa/avioliitossa, jos saa kysyä :)

Vierailija
147/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla 11 ja miehellä omien sanojen mukaan 40 mutta luulen että paaaaljon enemmän oikeasti :D

Vierailija
148/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sen ainoan kumppanini kanssa. Ap