Vastatkaa rehellisesti te, joilla on ollut useita seksikumppaneita
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:31"]
Sanoisin että ennemminkin olen kokeilunhaluisempi ja mielikuvitusrikkaampi.
[/quote]
Tuon kokeilunhaluisemman ymmärrän tässä yhteydessä, mutta mielikuvitusrikkaampi? Millä tavalla?
Ja en pidä itseäni yhtään parempana tai huonompana.
[/quote]
Kun on ollut useampi kumppani, silloin ehkä mielikuvituksessa herää useammin ja mitä erilaisempia ajatuksia siitä, mitä kaikkea toiselle vielä enemmän ja ehkä erilaistakin nautintoa tuottavaa voisi ja uskaltaisi kokeilla.
Voi kiesus näitä kysymyksiä! Kyllä on ap:n itsetuntoa nyt päässyt joku kovasti kolhimaan kun jaksaa ja viitsii tällaisista asioista täällä vouhkata! Luuletko ap, että joku yleensäkään edes ajattelee tällaisia teinimäisiä asioita? Tai ehkä juuri joku 14-19 vuotias ajattelee, mutta ei aikunen ihminen.
ei vaikuta minulla. olet varmaan aika naivi, arvelisin.
sekään ei tarkota että olisit huono sängyssä
Tähän aiheeseen liittyvä itsetuntokriisi on jotenkin nyt äitiyslomalla eskaloitunut kauheaksi pakkomielteeksi. Ajattelen kaikkien pitävän minua nolompana ja huonompana tämän kokemattomuuden vuoksi. En tiedä, mikä voisi auttaa. Ehkä joku terapia, jos olisi varaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:42"]
En ole ap mutta jos nai saman ihmisen kanssa 3xvko ja toisella on joka kerta uusi 1xvko, niin kumpi näistä on kokeneempi?
Onko kriteerinä seksikertojen määrä saman ihmisen kanssa vai vieraan ihmisen kanssa? Kummassa kokemus itsestä tai toisesta karttuu enemmän?
Voi hyvät hyssykät minne filosofiseen suohon itseni ajoinkaan.
[/quote]
Jos ajat samalla autolla koko elämäsi miljoona kilometriä, tai 30 erilaisella autolla miljoona kilometriä olet kuljettajana yhtä kokenut. Jälkimmäisessä tapauksessa sinulla on kumminkin parempi käsitys autoista ja laajempi käsitys autoilusta, koska olet ajanut etu/taka/neliveto autoa....paska vertaus, mutta minä olenkin mies..
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:59"]
Tähän aiheeseen liittyvä itsetuntokriisi on jotenkin nyt äitiyslomalla eskaloitunut kauheaksi pakkomielteeksi. Ajattelen kaikkien pitävän minua nolompana ja huonompana tämän kokemattomuuden vuoksi. En tiedä, mikä voisi auttaa. Ehkä joku terapia, jos olisi varaa. Ap
[/quote]
No eikö tuossa nyt muka auta meidän sanomiset, uskot nyt kun sanotaan. Järki käteen nainen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:42"]
En ole ap mutta jos nai saman ihmisen kanssa 3xvko ja toisella on joka kerta uusi 1xvko, niin kumpi näistä on kokeneempi?
Onko kriteerinä seksikertojen määrä saman ihmisen kanssa vai vieraan ihmisen kanssa? Kummassa kokemus itsestä tai toisesta karttuu enemmän?
Voi hyvät hyssykät minne filosofiseen suohon itseni ajoinkaan.
[/quote]
Jos ajat samalla autolla koko elämäsi miljoona kilometriä, tai 30 erilaisella autolla miljoona kilometriä olet kuljettajana yhtä kokenut. Jälkimmäisessä tapauksessa sinulla on kumminkin parempi käsitys autoista ja laajempi käsitys autoilusta, koska olet ajanut etu/taka/neliveto autoa....paska vertaus, mutta minä olenkin mies..
[/quote]
Miksi on paska vertaus?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:59"]
Tähän aiheeseen liittyvä itsetuntokriisi on jotenkin nyt äitiyslomalla eskaloitunut kauheaksi pakkomielteeksi. Ajattelen kaikkien pitävän minua nolompana ja huonompana tämän kokemattomuuden vuoksi. En tiedä, mikä voisi auttaa. Ehkä joku terapia, jos olisi varaa. Ap
[/quote]
No eikö tuossa nyt muka auta meidän sanomiset, uskot nyt kun sanotaan. Järki käteen nainen.
[/quote]
joku on ketjussa vahvistanut oletustani.
Ap
Minua on hyväksikäyttänyt 2 ihmistä. Vaihtaisin ne kokemukset ilomielin pois.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:59"] Tähän aiheeseen liittyvä itsetuntokriisi on jotenkin nyt äitiyslomalla eskaloitunut kauheaksi pakkomielteeksi. Ajattelen kaikkien pitävän minua nolompana ja huonompana tämän kokemattomuuden vuoksi. En tiedä, mikä voisi auttaa. Ehkä joku terapia, jos olisi varaa. Ap [/quote] No eikö tuossa nyt muka auta meidän sanomiset, uskot nyt kun sanotaan. Järki käteen nainen. [/quote] joku on ketjussa vahvistanut oletustani. Ap
[/quote]
No se vaan trollaa. Kysymys oli niin hölmö että se houkuttaa trollaamaan :) Eikö sekin jo kerro omaa tarinaansa? Miten ketään edes kiinnostaisi sinun seksikumppaniesi määrä?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:02"]
Miksi on paska vertaus?
[/quote]
Koska käytin vertasukuvana autoa, palstalla missä pyörii pääsääntöisesti vain naisia.
Sängyssä varmasti olen parempi, ihmisenä tuskin. En yhtään ymmärrä miten voi olla vaan yhden kans, itse olisin niin paljosta jäänyt paitsi.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:02"]
Miksi on paska vertaus?
[/quote]
Koska käytin vertasukuvana autoa, palstalla missä pyörii pääsääntöisesti vain naisia.
[/quote]
Vitun sovinisti :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:59"] Tähän aiheeseen liittyvä itsetuntokriisi on jotenkin nyt äitiyslomalla eskaloitunut kauheaksi pakkomielteeksi. Ajattelen kaikkien pitävän minua nolompana ja huonompana tämän kokemattomuuden vuoksi. En tiedä, mikä voisi auttaa. Ehkä joku terapia, jos olisi varaa. Ap [/quote] No eikö tuossa nyt muka auta meidän sanomiset, uskot nyt kun sanotaan. Järki käteen nainen. [/quote] joku on ketjussa vahvistanut oletustani. Ap
[/quote]
No se vaan trollaa. Kysymys oli niin hölmö että se houkuttaa trollaamaan :) Eikö sekin jo kerro omaa tarinaansa? Miten ketään edes kiinnostaisi sinun seksikumppaniesi määrä?
[/quote]
No tuo on hyvä kysymys. Mutta kuten sanoin, tämä on muodostunut pakkomielteeksi tämä asia.
ap
Olen parempi.