Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastatkaa rehellisesti te, joilla on ollut useita seksikumppaneita

Vierailija
04.10.2014 |

Pidättekö itseänne minua parempana, jolla on ollut/on vain yksi?

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todellakin itseäni huonompana, tästä syystä en koe olevani nainen siinä missä muut enkä aikuinen samaan tapaan kuin kokeneemmat. Ap

Vierailija
122/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 tällä hetkellä suurten itsetunto- yms. ongelmien vuoksi, joten en usko kokevani huonommuutta kokeneempiin verratessa, mikäli se jäisi siihen yhteen, koska sinne asti pääseminen olisi jo sinänsä aikamoinen saavutus ja ihme.

T. N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutama kymmen liikaa. Mutta mitä sitä stressaamaan, nuorena tuli hölmöiltyä. Paljon olen matkan varrella oppinut, ja väittäisin nykypäivänä olevani aika hyvä sängyssä. Että on ne kokemukset rikastuttaneet jollakin tavalla. Sinua minä pidän fiksuna ihmisenä. En ole sinua huonompi, enkä varsinkaan parempi. Arvostan sinua, nykypäivänä harvinaista.

Vierailija
124/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit olevasi äitiyslomalla. Oletko ajatellut, että voisit kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta? Voisit ottaa yhteyttä neuvolaan ja pyytää apua. Nuo sinun ajatukset ei ole terveelle ihmiselle normaaleja.

Vierailija
125/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:50"]Sanoit olevasi äitiyslomalla. Oletko ajatellut, että voisit kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta? Voisit ottaa yhteyttä neuvolaan ja pyytää apua. Nuo sinun ajatukset ei ole terveelle ihmiselle normaaleja.
[/quote] On tämä asia ennenkin vaivannut, mutta ehkä hormonit vaikuttavat mielialanvaihteluina ja tämä asia ongelmana korostuu nyt, kun muita isompia ongelmia ei ole. En todellakaan kehtaisi tästä neuvolassa puhua. Seksuaaliterapeutti olisikin eri juttu. Ap

Vierailija
126/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:38"]

Pidän useampaa kumppania siinä mielessä hyvänä asiana, että nyt parisuhteessa tiedän ruohon olevan ihan sitä samaa aidan molemmin puolin.

[/quote]

Joo paitsi tutkimusten mukaan naisten tyytyväisyys heidän parisuhteeseen/avioliittoon on sitä pienempi, mitä enemmän seksikumppaneita heillä on ollut. Sama ei koske miehiä. Tässä vielä linkkiä tutkimuksesta kertovaan uutiseen: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2733220/Women-don-t-sleep-wedding-happier-marriages-men-play-field-without-worry-study-finds.html

Tämä liittyy läheisesti myös siihen, miksi miehiä häiritsee jos heidän naisellaan on ollut monia seksikumppaneita (erityisesti irtoseksin muodossa) ennen heitä. He tietävät, että tälläinen nainen todennäköisemmin etsii aktiivisemmin uusia miehiä ja paneskelee ympäriinsä. Ajatusleikki: kumpi todennäköisesti pelaa palkkapäivänä kaikki rahansa pois uhkapeleissä? Henkilö A, joka on kerran elämässään pelannut blackjackia laivan baarissa vai henkilö B, jolla on ollut aiemmin ongelmia uhkapelaamisen kanssa. Toisin sanoen, onko kohtuutonta arvioida ihmisen tulevaa käyttäytymistä hänen menneisyytensä perusteella?

[/quote]

Ymmärrän vertauksen, mutta tuo ongelmapelaaja-vertaus on vähän jännä, jos tarkoitus on rinnastaa useamman kanssa seksiä harrastaneet ongelmapelaajaan ja yhden kanssa harrastaneet "kerran kokeilleeseen". Ikään kuin se kielisi ongelmasta jos on ollut useampi seksikumppani. Ongelmapelaaja on tottahan toki todennäköisempi pelaaja jatkossakin, mutta sen sijaan se monenko kanssa on harrastanut seksiä riippuu aika monesta asiasta, esim. siitä miten pitkiä aikoja on ollut sinkkuna. Jos nyt vaikkapa on joskus 20-27 ikävuoden välillä ollut sinkkuna vuosia, niin ei tarvitse kauheasti itseään jaella ja silti saattaa olla jonkun mielestä ollut "monta" seksikumppania. Seksin harrastaminen vapaiden sinkkujen kesken ei mielestäni kyllä liity tulevaan uskottomuuteen mitenkään.

[/quote]

Ok, ehkä toi "ongelma" rinnastus ei ole täysin osuva, vaan viittaan lähinnä opittuihin käytösmalleihin yms. Kyllähän ihmisten aiemman käytöksen perusteella voidaan tehdä monia enemmän tai vähemmän osuvia arvioita hänen myöhemmästä käyttäytymisestä. Miksi seksi olisi erikoistapaus? Uskallan väittää, että nainen, jolla on ollut monia yhdenillan juttuja, saatta parisuhteessa herkemmin hakea seksuaalista jännitystä ja halutuksi tuletun kokemuksia ulkopuolisilta henkilöiltä. Yhden henkilön kanssa oleminen voi tylsistyttää häntä, mikä selittää tuon aiemmin käsitetyn suuremman tyytymättömyyden avioliittoon.

Vierailija
127/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ja olet yhä niin nuori 69, että tilanteesi on täysin eri. Ap

Vierailija
128/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:00"]

Olit ja olet yhä niin nuori 69, että tilanteesi on täysin eri. Ap

[/quote]

No oletko itse sitten joku 60v mummo siellä? Vaikka oletkin niin ihan sama itse haluan että olen siihe 60v yhden ja saman ihmisen kanssa. Sanoin vain että ei tulisi ketään tuomita seksikumppaneiden määrästä.. itse kunnioitan niitä kuka on ollut vain yhden kanssa, mutta en tuomitsekkaan niitä joilla on ollut useampia. Noh mutta minä menen tilanteeni kanssa johonkin muualle kun eipä täällä ilmeisesti omaa kantaa saa esittää. Tunnut vaan joltain ihme itsetunnottomalta teiniltä joten...

Vierailija
129/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele asiaa noin. Sen tiedän että itseni täytyi saada kokemusta, hyvää ja huonoa, ennenkuin pystyin sitoutumaan. Joku ehkä pystyy ilmankin. Itse olisin uskonut että ruoho on vihreämpää ja lähtenyt kokeilemaan. Nyt ei tarvitse.

Vierailija
130/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:06"]

En ajattele asiaa noin. Sen tiedän että itseni täytyi saada kokemusta, hyvää ja huonoa, ennenkuin pystyin sitoutumaan. Joku ehkä pystyy ilmankin. Itse olisin uskonut että ruoho on vihreämpää ja lähtenyt kokeilemaan. Nyt ei tarvitse.

[/quote]

Eli seksi on tärkeintä sinulle? Minä pystyn yhden miehen naisena elämään kyllä hyvin näin jos mielestäni seksi on vain hyvää. Mies on hyvä, seksi on hyvää. Miksi pitäs ettii tuolt joku metrikulli hoitelemaan mut enneku pystyisin sitoutumaan?

Vierailija
131/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:45"]

No sovitaan sitten yhdessä, että olen nolo ja surkea luuseri sekä tietenkin surkea sängyssä. Ap

[/quote]

Kaikella rakkaudella: olet nolo tämän ketjun aloituksen ja hupsujen ongelmiesi vuoksi. Mutta onneksi tämä on anonyymi palsta! :) Olimme rehellisiä juuri kuten pyysit.

Etkä ole luuseri jos nyt lopetat tuon vinkumisen. Surkeudesta sängyssä emme tiedä, mutta lahna voi olla vaikka 100:n miehen jälkeen. Eli ei ole väliä seksikumppaneiden määrästä. Määrä ei korvaa laatua. Yhden kanssa voi rakentaa paljon ihanampia yhteisiä seksimaailmoja kuin 10:n säädön kanssa. Tai sitten voit sen yhden kanssa olla ihan tohelo.

Vierailija
132/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en? ei seksikumppanien määrä määrittele kenenkään paremmuutta, mutta mieletön luku voi määritellä huonommuuden. Itsellä ikää 23v ja kumppaneita 13 ollut elämän aikana sängyn puolella, mun mielestä paljon, mutta vähemmän mitä monilla jotka ovat uskaltautuneet kertomaan mulle heidän lukunsa.. nyt 2,5 vuoteen ollut yksi ja ainoa. Seksielämän aloitin 14-vuotiaana.

Vierailija
133/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa hävettikö mua olla aikanaan 22v neitsyt!
Ap

Vierailija
134/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:24"]

Arvatkaa hävettikö mua olla aikanaan 22v neitsyt! Ap

[/quote]

Ei sen kyllä pitäisi hävettää, parempi vaan kun että hyppää sänkyyn ihan kakarana

Vierailija
135/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan näin että sinä olet parempi.  Vaikka käsityksistä se riippuu, muinoin 70-luvulla vain yhdenkin miehen kanssa seurustellut oli h****, tosin silloinkin määriteltiin rahasta riippuvaksi.

On yksityisasia.

Vierailija
136/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ootko sä oikeasti aikuinen nainen?tulee mieleen joku teini tosta alotuksesta. Miehet arvostaa naista jolla on itsetunto kohillaan eikä tollasta nyhveröä joka rypeää huonossa itsetunnossa. Ja ei sulla kuule otsassa lue monen kanssa oot ollut. Nyt sitä järkeä päähän ja aikuistut noiden ajatustes kanssa

Vierailija
137/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän useampaa kumppania siinä mielessä hyvänä asiana, että nyt parisuhteessa tiedän ruohon olevan ihan sitä samaa aidan molemmin puolin.

Vierailija
138/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:34"]Huoh ootko sä oikeasti aikuinen nainen?tulee mieleen joku teini tosta alotuksesta. Miehet arvostaa naista jolla on itsetunto kohillaan eikä tollasta nyhveröä joka rypeää huonossa itsetunnossa. Ja ei sulla kuule otsassa lue monen kanssa oot ollut. Nyt sitä järkeä päähän ja aikuistut noiden ajatustes kanssa
[/quote]

Ehkä olen kokemattomuuttani jäänyt teinin tasolle. En tajua, millä avuilla mulla voisi olla yhtään parempi
itsetunto! Ap

Vierailija
139/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:34"]Huoh ootko sä oikeasti aikuinen nainen?tulee mieleen joku teini tosta alotuksesta. Miehet arvostaa naista jolla on itsetunto kohillaan eikä tollasta nyhveröä joka rypeää huonossa itsetunnossa. Ja ei sulla kuule otsassa lue monen kanssa oot ollut. Nyt sitä järkeä päähän ja aikuistut noiden ajatustes kanssa [/quote] Ehkä olen kokemattomuuttani jäänyt teinin tasolle. En tajua, millä avuilla mulla voisi olla yhtään parempi itsetunto! Ap

[/quote]

Taidat nyt tehdä sun "kokemattomuudestas" hiukan liian suuren asian. Tuskin susta yhtään aikuisempaa tulis vaikka panisitki 10 muuta miestä. Tajuaisit vain miten yliliiottelet asiaa

Vierailija
140/148 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni parempana, mutta sanoisin että mulla saattaa olla parempi käsitys seksistä, ts. kuten 80 sanoi, tiedän ettei se vaihtamalla parane, vaan yhteys ja intiimiys on tärkeitä ja niitä ei voi saada kuin tutun ja luotettavan kumppanin kanssa. Mulla on hyvä ystävä, joka on ollut kahden miehen kanssa elämänsä aikana, ja hän välillä haikailee uusia kokemuksia, haluaisi kuulemma kokea sen miltä seksi tuntuu jonkun vieraan yhden illan jutun kanssa. Mulla ei tällaisia haikailuja enää ole, kun olen sen kokenut ja tiedän ettei se loppujen lopuksi ole kovin ihmeellistä (tai ainakaan nyt en sellaista kaipaa).

Ehkä jollain tapaa pidän vain yhden kumppanin kanssa olleita estoisina ja vähän ujoina. Mutta tämä näin ajatuksen tasolla, koska aivan lähimpiä ystäviäni lukuunottamatta, mistäs minä tiedän miksi joku on ollut vain yhden kanssa. Ihan hyvin voi olla sellainenkin tapaus, että on tavannut puolisonsa tosi nuorena (kuten esimerkiksi tämä ystäväni 20vuotiaana).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan