Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnustakaa: salaa kylässä paikkojen penkominen

Vierailija
02.10.2014 |

Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?

Kommentit (227)

Vierailija
121/227 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuttu, joka salaa penkoi kaappejani, lipastoja, kaikkea. Varasti kaikenlisäksi. Kesti aikansa, ennen kuin huomasin hänen luonansa käydessään, että "tuohan on minun... ja tuokin.."

Ei minulla ole mitään salattavaa, ainakaan paljoa ;).. Silti nykyään raivostuisin, jos saisin tietää kaverieni tai tuttujen penkovan tavaroitani. Arvostan yksityisyyttäni paljon.

Vierailija
122/227 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:14"]

Aloittajan tapa on vastenmielinen. 

[/quote]

Entä jos vain on utelias ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä ole tuollainen. Tuntisin oloni todella alhaiseksi ja tyhmäksi, jos aukoisin kyläillessäni toisten kaappien ovia. Ei, ei ja ei. 

Vierailija
124/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tongi. Ei ihan oikeasti kiinnosta minkälainen hammasharja kellään on. Eikä tod minulle kuulu. Idiootti

Vierailija
125/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan kaappiin ja pyykkikoriin pitää aina kurkistaa. Lääkitykset, hammasharjamerkki ja emännän kuppikoko kiinnostavat. Pelkään kuollakseni jääväni kiinni, mutta en voi itselleni mitään. Muuten olen täysin normaali. :)

Vierailija
126/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:55"]

Vessan kaappiin ja pyykkikoriin pitää aina kurkistaa. Lääkitykset, hammasharjamerkki ja emännän kuppikoko kiinnostavat. Pelkään kuollakseni jääväni kiinni, mutta en voi itselleni mitään. Muuten olen täysin normaali. :)

[/quote]

Oletko löytänyt vaatekorista rintsikoita tai pikkuhousuja?:)

Vierailija
127/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeet, laskut ja muut vilkaisen, siis en lue mutta katson lähettäjän.

Vierailija
128/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tutki ei kiinnosta.

Vierailija
129/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:55"]

[/quote]

Oletko löytänyt vaatekorista rintsikoita tai pikkuhousuja?:)

[/quote]

Kyllä olen. Minulla ei ole mitään alusvaatefetissiä tai mitään sellaista... en ainakaan usko niin... mutta murrosikäinen uteliaisuus vie voitin. Höpeäisin silmät päästäni, jos jäisin kiinni. Siinä voisi olla ystävyys katkolla. -4

Vierailija
130/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen päätelmiä vessan kaappien siisteyden perusteella, kuka onkin piilosotkija! Tän takia mä siivoan aina vessan kaapit jos meille on tulossa joku.

noloa, tiedän. Mutta on niitä pahempiakin rikkeitä ehkä...

Vierailija
131/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v...u. Mulla ei ole tullut mieleenkään, että joku toimisi tolla lailla. Kiitti vaan, ens kerralla kun meille tulee vieraita , mä varmaan vahdin niitä kuin haukka:(

Vierailija
132/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta tunnustaa koska en ole ikinä nuuskinut vieraisilla mitään. Ällöttävä ajatuskin, että sellaisia ihmisiä löytyy, mutta tänne palstalle on ennenkin eksynyt sairaita tyyppejä :/

Vierailija
133/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnustetaan! :) Mä tutkin kaiken minkä ehdin ja pystyn. Koskaan en ole jäänyt kiinni! Olen lukenut päiväkirjojakin, yllättävän monelta olen löytänyt sellaisia, varsinkin nuoruudenaikaisia, mutta myös uudempia. Olen kunnon penkoja, varastot on mahtavia paikkoja tehdä paljastuksia! Kerran kun olin lapsenvahtina niin lasten nukkuessa ehdin lukea koko vanhanaikaisen päiväkirjan ja se kaikki mitä sain tietää kyseisestä henkilöstä oli niin mahtavaa että oli vaikeaa pitää pokka kun hän saapui kotiin. Löysin kirjan vaatehuoneen korista papereiden ja kynien alta, enkä olisi arvannut millainen löytö se oli! Luin sen sohvalla ja hämmästelin ja nauroin melkein tukahtuakseni. :D

Vierailija
134/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se ettei kunnioita toisten yksityisyyttä on mielestäsi "höpsöä"?

Vierailija
135/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tongi vieraissa ollessani edes sitä vessankaappia, minusta ei ole siihen ja syyllisyys paistaisi varmaan kilometrin päähän.

Pidän oman kylppärini järjestyksessä urkkijoita varten :) En myöskään pidä koneella henkilökohtaisia kuvia, ne säilön tikulla (yleensä mulla on siis kone auki kun on vieraita, kuuntelemme musiikkia ym). Muut arkaluontoiset asiat on muualla. En luota siihen että yksityisyyttäni kunnioitetaan.

Vierailija
136/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan: en tee tuollaista, sillä mua ei yksinkertaisesti kiinnosta kenenkään muun kaapit tai jääkkärit. Hyvä, että saan omat kaappini pysymään kuosissa.

Vierailija
137/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päiväkirjoja en lue, mutta joskus kurkkailen vessan kaappeihin ja katson, millaista pyykinpesuainetta isäntäväki käyttää :)

Vierailija
138/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin voinut tonkia, mut nyt aikuisena tajuaa et ihmisistä ei oo hyvä tietää kaikkea.

Vierailija
139/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tongi koska pelkään, että isäntäväki on laittanut kameran salaa kuvaamaan.

Vierailija
140/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Työskentelen toimistosiivoojana ja näen kaikkea palkkalaskelmista lähtien pitkin pöytiä. Jos se nyt siinä levällään on, niin en voi olla näkemättäkään, mutta että viitsisin katsoa kenekään työ-tai henkilökohtaisia tavaroita tai papereita... en. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä