Löfbergsin kahvit tarjouksessa. Mikä noista on paras
Ja esim. Eniten suomalaista makua vastaava? Kertokaa muutenkin, jos olette jotain noista maistaneet. Kiitos!
Kommentit (20)
Olen paria tuon merkin kahvia maistanut. En pidä ollenkaan. Maistuu kuin olisi seissyt pannussa tunteja.
Charisma on ehdottomasti mun makuun paras! Tumma kahvi sisältää (yleensä) vähemmän parkkihappoja kuin vaalea eli närästää vähemmän. Maistuu myös mun suulle paremmalta kuin ihan vaalea. Charisma on juuri täydellistä tummaa, muttei kitkerää kahvia. Crescendo on jo liian jytyä.
T. Juonut vuosia jo pelkkää löfbergsiä
Pahan makuisia ovat. En ottaisi edes ilmaiseksi.
Ruotsalaiset polttaa pavut ni ne kaikki maistuu Esson kahville. Kauheeta kuraa.
Jaa, olin kharisma koolla. Mutta se kuitenkin :D
Ei se nimi kahvia paranna. Kitkerää kissankusta nuo on.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne on tarjouksessa?
K-ruokasovelluksen aktivoitava viikon mobiilitarjous
Aivan hirveää ruotsalaista paskavettä Löfbergsin kahvi.
Käytän pääasiassa Kharismaa. Ei oikein vastaa mitään tuntemaani suomalaiskahvia. On melko/hyvin tummapaahtoista eikä mikään vaihtoehto Juhla Mokalle tai edes tummemmalle Presidentille. Sopii sisuksilleni peruskahviksi paremmin kuin vaaleapaahtoiset. On hieman halvempaa eikä ihan niin korkealaatuista kuin Arvid Nordqvistin kahvit kuten Reko tai Amigas.
Puna-violetissa paketissa oleva on mun makuun. En tiedä millainen on suomalainen maku.
Riippuu ihan omasta mausta. Meillä on juotu jonkun verran Löfbergsin Kharismaa, joka on hieman tummempi paahtoasteinen.
Tarjouskahvista kannattaa tarkistaa päiväykset. Tuore kahvi on paahdettu korkeintaan 3kk ennen käyttöhetkeä. Usein markettikahvien paketissa ei lue paahtopäivää vaan ainostaan parasta ennen päivä, josta voi yleensä päätellä kahvin iän koska tyypillisesti parasta ennen päivä laitetaan vuotta paahtopäivää myöhemmäksi (jolloin kahvi on ollut vanhaa jo noin 8-9kk).
Suosittelen hankkimaan kahvimyllyn ja jauhamaan pavut itse. Kahvi on tuoretuote.
Oli jossain kohtaa ennen kuin hinnat nousi ihan lempimerkki. Tykkään tummasta paahdosta niin Crescendo ja Karisma. Suuri osa suomalaisista tykkää vaaleammista niin ehkä kannattaa lähteä kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne on tarjouksessa?
K-ruokasovelluksen aktivoitava viikon mobiilitarjous
Ei se ole mikään tarjous. Aika huono diili että sitten raksuttaa puhelimessa taustalla joku saakelin citymarketin aps ja imuroi kaiken datan.
Minulla on ainakin plussasovelluksessa tarjouksessa 2,99 e kpl
Kaikki Löfbergisit ovat hyviä ja järjestään paljon parempia kuin suomalaiset kurakahvit, joihin en koske pitkällä tikullakaan.
Hirveetä nuuskaa ovat kaikki.