Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artikkeli, joka kaikkien naisten tulisi lukea!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin. Silti olen vahvasti sitä mieltä, että jos penis yököttää, ei yökötystä saa pois, vaikka levittelisi penikselle litran marmeladia. Jokaisella naisella ja miehellä on oikeus olla pitämättä suuseksin antamisesta ja vastaanottamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue. Edellisestä kommentista päätellen suihinotosta. En tykkää enkä aio ikinä kajota suullani penikseen..hähhääh

Vierailija
4/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti ja neuvoja naisille. En varmasti lue.

Vierailija
5/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:53"]

Minä luin. Silti olen vahvasti sitä mieltä, että jos penis yököttää, ei yökötystä saa pois, vaikka levittelisi penikselle litran marmeladia. Jokaisella naisella ja miehellä on oikeus olla pitämättä suuseksin antamisesta ja vastaanottamisesta.

[/quote]

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
6/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukenut jo. Aina kun luen Iltalehteä, päädyn jotenkin salaperäisesti rakkaus ja seksi -osioon.

Vierailija
7/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni aika juntti tämä eka kommentoija "Jotkut naiset on vaan luokattoman huonoja ottamaan suihin". Ihmeellinen seksikriitikko. Omalla nimellä ja naamalla vielä.

Vierailija
8/13 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njooh. Meikää on kehuttu varsin hyväksi suihinottajaksi ja itsekin tykkään hommasta, mutta nykyiselle on jotenkin tositosi hankala antaa oraalista nautintoa. On mua nuorempi, vähän estoinen mies, eikä osaa kertoa mistä tykkää. Se ei edes ynähtele jos otan suihin tai juuri muutenkaan ääntele seksin aikana, jotta olisi jotain osviittaa mikä ois hyvä! Jotenkin on tullut semmonen tunne, ettei kundi ihan diggaile, ja siksi on nyt itsellä tosi korkee kynnys ryhtyä puuhiin enkä enää nauti siitä samalla tavalla.

Vierailija
10/13 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio lukea. Mutta tuo kasin kommentti viittasi siihen, että taas on kyselty joltain Mauri 46-v, kolmatta kertaa avioliitossa, ja Jesse 29-v kihloissa, paneskelee vieraita n. 4xkuussa -tyyppisiltä korkea-arvoisilta laatu-uroksilta mielipiteitä naisista. Tällä kertaa ilmeisesti suihinotosta. No lykkyä vaan heille, varmaan tiukka arvostelu tekee heidän elämästään onnellisempaa ja naissuhteistaan parempia. Toivon kuitenkin, että mahdollisimman harva nuori ja itsestään epävarma nainen erehtyy lukemaan noita juttuja. 

Vierailija
11/13 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokasta keskustelua kommenttiboksissa :D jää jopa av kirkkaasti kakkoseksi..

Vierailija
12/13 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:04"]

Mun mielestäni aika juntti tämä eka kommentoija "Jotkut naiset on vaan luokattoman huonoja ottamaan suihin". Ihmeellinen seksikriitikko. Omalla nimellä ja naamalla vielä.

[/quote]

Joo, voisi mennä homobaariin etsimään jonkun isomunaisen miehen ja tehdä opetusvideota miten sitä isoa munaa pitää suihin ottaa ilman hampaita kun noin huutelee. Haastakoon vielä kaikki kaverinsa mukaan ottamaan selvää onko miehet parempia imemään munaa kuin naiset vai löytyykö miehistäkin yhtälailla luokattoman huonoja suihinottajia.

Vierailija
13/13 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:04"]

[/quote]

Joo, voisi mennä homobaariin etsimään jonkun isomunaisen miehen ja tehdä opetusvideota miten sitä isoa munaa pitää suihin ottaa ilman hampaita kun noin huutelee. Haastakoon vielä kaikki kaverinsa mukaan ottamaan selvää onko miehet parempia imemään munaa kuin naiset vai löytyykö miehistäkin yhtälailla luokattoman huonoja suihinottajia.
[/quote]

Hän on tietysti myös itse oikea taivaanlahja naisille nuolemis- ja rakastelutaitoineen. Vai oliko tää nyt se tyyppi joka ei alistu nuolemaan naista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi