Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnustakaa: salaa kylässä paikkojen penkominen

Vierailija
02.10.2014 |

Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?

Kommentit (227)

Vierailija
161/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:34"]

Minä! :D tosin oon hieman kohteliaampi ja kysyn luvan. Jos olen ensimmäistä kertaa jonkun kodissa, saatan ihan huomaamattani avata jonkun kaapin oven tai alkaa selata paperipinoa kesken keskustelun. Kysyn sitten, haittaako se, jos käyn läpi näitä ja lähes aina saan luvan jatkaa. Vessankaappiin kurkkaan myös ja yleensä jääkaapinkin avaan vähintään kerran. Paras kaverini on jo tottunut siihen, että auon kaappeja juttelun lomassa. :D

[/quote]

AP tässä, ihana kaveri sulla!

Jos törmäisin johonkin viritettyyn "ansaan", tulisi minulle tunne että kukakohan se outo tyyppi tässä tilanteessa on? :D

[/quote]

Tä? Kai sitä kylppärikaapissaan saa marmorikuulia säilyttää jos haluaa?

Vierailija
162/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kämppääni (perus sinkkuyksiö:)) en kutsu koskaan muita kuin lähimmät ystäväni, ja he tietävät muutenkin elämästäni lähes kaiken, joten en edes pahastuisi, jos he haluaisivat kyylätä hammasharjaani ja tamponeitani. Näin pienessä tilassa tonkimista ei edes voisi harrastaa muualla kuin vessassa. En kyllä todellakaan usko että tekevät sitä, enkä itse ikinä aukoisi kaappeja ja kaivelisi toisen tavaroita kylässä ollessani. Luetko ap myös tekstiviestit vieraidesi puhelimesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni kehtaa myöntää kurkanneensa yöpöytään?

Vierailija
164/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:46"]

Minä! :D tosin oon hieman kohteliaampi ja kysyn luvan. Jos olen ensimmäistä kertaa jonkun kodissa, saatan ihan huomaamattani avata jonkun kaapin oven tai alkaa selata paperipinoa kesken keskustelun. Kysyn sitten, haittaako se, jos käyn läpi näitä ja lähes aina saan luvan jatkaa. Vessankaappiin kurkkaan myös ja yleensä jääkaapinkin avaan vähintään kerran. Paras kaverini on jo tottunut siihen, että auon kaappeja juttelun lomassa. :D

[/quote]

Jos törmäisin johonkin viritettyyn "ansaan", tulisi minulle tunne että kukakohan se outo tyyppi tässä tilanteessa on? :D

[/quote]

[/quote]

Itse tulisin rasian kanssa ivallisesti kuulat käsissä ja ihmettelisin kovaan ääneen, että etkö luota minuun kun tällaisiä lastenjekkuja tehty? Kertoo etsineensä pumpulituppoja yms, koska saanut silmätulehduksen. Jekkuilija joutuu noloon tilanteeseen ja hävettäää.

Vierailija
165/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotisiivooja, ja minulla jos jollain on usein tilaisuuksia katsoa ihmisten kaappeihin ja koreihin. Päivässä siivoan neljä asuntoa klo 7.30-19.00 eli aikas monta lokeroa siinä olisi hollilla viikon aikana. Jos tekisin niin, että kurkistelisin laatikoihin, saisin potkut välittömästi ja asiakas saa rahansa takaisin pitkältä ajalta korvaukseksi, se on hyvin tarkkaa. Kyseessä on ihmisen omaisuus, yksityisyys ja yksinkertaisesti haavoittuvaisuus! Näen silmissäni miten te urkkijat kaivelette hiljaisesti ja sivuille pälyillen mitä sieltä vaatelorista löytyy, hyi hitto, ei ole joidenkin tomppelien urkkimisenhalulla mitään rajaa!

Vierailija
166/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:34"]

[/quote]

[/quote]

Sinä. Vaikka yritätkin antaa olettaa muuta, sinunlaistesi ihmisten takia noita testejä laitetaankin.

Vierailija
167/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itse tulisin rasian kanssa ivallisesti kuulat käsissä ja ihmettelisin kovaan ääneen, että etkö luota minuun kun tällaisiä lastenjekkuja tehty? Kertoo etsineensä pumpulituppoja yms, koska saanut silmätulehduksen. Jekkuilija joutuu noloon tilanteeseen ja hävettäää.

[/quote]

Silmätulehduksen kyllä tunnistaa vuotamisen, punaisten silmien ja rähmän määrän vuoksi eli tuskin menisi läpi

Vierailija
168/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole ystäväni!

Vierailija
169/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vai että oikein ivallisesti kehtaisit syyttää epäluottamuksesta, kun jäät kiinni toisten intimiteetin rikkomisesta? Joopa joo.

Vierailija
170/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:01"]Miksi tämä herättää niin voimakkaan vastareaktion?
[/quote]

Koska se on outoa ja ällöttävää. Moni kokee yksityisyyden rajan yli väkisin menemisen äärimmäisen loukkaavana. Joku aiemmin kuvaili hyvin, että "haluat nöyryyttää minua etsimällä mehukkaita juttuja". Se on vihollisen käytöstä.

Vierailija
171/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:46"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:34"] Minä! :D tosin oon hieman kohteliaampi ja kysyn luvan. Jos olen ensimmäistä kertaa jonkun kodissa, saatan ihan huomaamattani avata jonkun kaapin oven tai alkaa selata paperipinoa kesken keskustelun. Kysyn sitten, haittaako se, jos käyn läpi näitä ja lähes aina saan luvan jatkaa. Vessankaappiin kurkkaan myös ja yleensä jääkaapinkin avaan vähintään kerran. Paras kaverini on jo tottunut siihen, että auon kaappeja juttelun lomassa. :D [/quote] AP tässä, ihana kaveri sulla!   Jos törmäisin johonkin viritettyyn "ansaan", tulisi minulle tunne että kukakohan se outo tyyppi tässä tilanteessa on? :D [/quote] Tä? Kai sitä kylppärikaapissaan saa marmorikuulia säilyttää jos haluaa? [/quote] Itse tulisin rasian kanssa ivallisesti kuulat käsissä ja ihmettelisin kovaan ääneen, että etkö luota minuun kun tällaisiä lastenjekkuja tehty? Kertoo etsineensä pumpulituppoja yms, koska saanut silmätulehduksen. Jekkuilija joutuu noloon tilanteeseen ja hävettäää.   [/quote] Silmätulehduksen kyllä tunnistaa vuotamisen, punaisten silmien ja rähmän määrän vuoksi eli tuskin menisi läpi

[/quote]

Äkkiäkös lorauttaa saippuaa silmään. Kuten todettua, näihin tilanteisiin voi varautua keksimällä kotona etukäteen tekosyitä. Jekkuilija jää kakkoseksi.

Vierailija
172/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan että en harrasta tuollaista. Olen kyllä utelias mutta kenenkään kaappien sisältö ei vois vähempää kiinnostaa, edes luvalla. Mun anoppi on sellainen että käy kaikki kaapit ja laatikot läpi kun ollaan pois. Utelias tyyppi joka yhdistelee asioita ihan väärin omassa päässään ja vielä juttelee niitä muille totuuksina. Eipä ole saanut meillä olla yksin enää vuosiin:)

Vierailija
173/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:51"]Kertoo etsineensä pumpulituppoja yms, koska saanut silmätulehduksen. Jekkuilija joutuu noloon tilanteeseen ja hävettäää.[/quote]

No eikä joudu. Yleensä ihmiset kysyvät, voisiko saada vanupuikon/terveyssiteen/särkylääkkeen, eikä mene omin päin kaivelemaan toisten kaappeja. Ei niitä tarvikkeita vieraassa kodissa välttämättä edes löydy sieltä missä itse säilyttäisi. Mulla on vanupuikkorasia kylpyhuoneessa ja toinen makkarissa meikkilaatikossa, vessassa niitä ei ole.

Ja ainahan sitä voisi sanoa, että ne marmorikuulat oli laitettu siksi että lapset käy kaapilla ilman lupaa kaivelemassa äidin tarvikkeita, jos tekosyylinjalle lähdetään ;)

Vierailija
174/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta kyyläämistä. Minua inhottaa kylässä jopa astiakaapin avaaminen, vaikka isäntä olisi varta vasten pyytänyt tuomaan sieltä jotain.

Minä kun en käytä peilikaappia mihinkään, niin taidan tosiaan täyttää sen marmorikuulilla vieraita varten... Ehkä joku varoitustarra kahvan yläpuolelle: "älä avaa."

Vierailija
175/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte olla aivan varmoja, että aina kun pääsen "talonmieheksi" kun talonväki on poissa tai muuten jään itsekseni jonkun kämppään, niin käyn läpi joka saatanan kaapin ja laatikon. En tiedä mikä ihme minua siihen ajaa, olen tehnyt sitä jo lapsesta saakka! :D Se on melkeinpä eläimellinen vietti.

Vierailija
176/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerat on meilläkin. Yllättävän monella jo. Pari kertaa olen maksellut takaisin penkojille, viimemmäksi jotenkin tälleen:

- "muistathan kun kerroin että laitettiin ne kamerat meille"

- (hiljaista) "öööhh, niin tuota..."

- "aika erikoista matskua täällä. oliko sulla kadonnu joku juttu?"

- "eikä ku mä tota...."

- "oota mul face auki mä laitan sulle viestiin linkin tohon videoon (taustalla seli seli jotain) ... ja tosta ja ... eiku samperi!"

- "mitä onks se..."

- "kato mä käytän niin vähän ni toi tais mennä seinälle eikä viestinä mut nääthän sieltäki, palataan" (puhelu pois)

Sitten alkaa tulla viestiä tai tsättiä tai muuta "kun ei tuolla näy", mihin itse että "kyl pitäis mä muutin just silleen että näkyy vaan sulle" ja kohta uutta hikikarpalopuhelua "ei siellä kyllä vieläkään näy" johon itse takaisin "ei kai se sit menny just toisinpäin että näkyy muille mutta ei sulle  - mut sori nyt en pysty puhumaan mulla menee tässä pari tuntia ennenkuin voin ottaa nettii uudestaan"

Ei ole nyt hetkeen toi pirkko meillä käynytkään...

Noi kamerat ei ole edes mitenkään ihmeemmin piilossa. Vaikea käsittää, että tyyppi joka penkoo kaikkea mahdollista ei muka näkisi niitä?

Vierailija
177/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taas, minun ystäväpiirissäni on fiksua ja tasapainoista porukkaa. Ei kukaan viritä mitään lapsellisia ansoja.

En kyllä kenenkään kannykkää tutkisi tai kirjeitä, ei minun motiivini ole toisten yksityisasioihin sekaantua. Enemmän tässä vain houkuttelee kaikki suljetut lipastot ja laatikostot.

Vierailija
178/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:36"]

Kamerat on meilläkin. Yllättävän monella jo. Pari kertaa olen maksellut takaisin penkojille, viimemmäksi jotenkin tälleen:...

[/quote]

Et sinäkään kyllä kameroinesi ihan terveeltä vaikuta! :D

Vierailija
179/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:36"]

Kamerat on meilläkin. Yllättävän monella jo. Pari kertaa olen maksellut takaisin penkojille, viimemmäksi jotenkin tälleen:

- "muistathan kun kerroin että laitettiin ne kamerat meille"

- (hiljaista) "öööhh, niin tuota..."

- "aika erikoista matskua täällä. oliko sulla kadonnu joku juttu?"

- "eikä ku mä tota...."

- "oota mul face auki mä laitan sulle viestiin linkin tohon videoon (taustalla seli seli jotain) ... ja tosta ja ... eiku samperi!"

- "mitä onks se..."

- "kato mä käytän niin vähän ni toi tais mennä seinälle eikä viestinä mut nääthän sieltäki, palataan" (puhelu pois)

Sitten alkaa tulla viestiä tai tsättiä tai muuta "kun ei tuolla näy", mihin itse että "kyl pitäis mä muutin just silleen että näkyy vaan sulle" ja kohta uutta hikikarpalopuhelua "ei siellä kyllä vieläkään näy" johon itse takaisin "ei kai se sit menny just toisinpäin että näkyy muille mutta ei sulle  - mut sori nyt en pysty puhumaan mulla menee tässä pari tuntia ennenkuin voin ottaa nettii uudestaan"

Ei ole nyt hetkeen toi pirkko meillä käynytkään...

Noi kamerat ei ole edes mitenkään ihmeemmin piilossa. Vaikea käsittää, että tyyppi joka penkoo kaikkea mahdollista ei muka näkisi niitä?

[/quote]

Pakko kysyä, että miten sä jaksoit noin pitkän sadun kirjoittaa? Kameroitahan teillä ei ole, kunhan lämpimiksesi satuilet.

Vierailija
180/227 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotetut kamerat WC-tiloissa, vaikkakin omassa asunnossa, ovat kyllä ihan laittomia. Puhumattakaan siitä että äärimmäisen perverssejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan