Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnustakaa: salaa kylässä paikkojen penkominen

Vierailija
02.10.2014 |

Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein esiteininä tuollaisen ansan, kun olin vähän kyyninen ja oletin kaikkien tonkivan. Ostin päiväkirjan ja täytin sen raporteilla jostain mielikuvituskyylästä.

Se tyyppi on taas tulossa kylään tällä viikolla. Ärsyttää, kun se tirkistelee ja penkoo kaikki paikat. Eikö se tiedä olevansa niin kömpelö, että kaikki ovat jo huomanneet? Pitää muistaa piilottaa tämä kirja hyvin ennen tyypin saapumista.

Kirjotin kyyläkirjan kanteen ÄLÄ LUE! ja laitoin sen työpöydän vetolaatikkoon. Kaksi olen käräyttänyt sillä, vaikka toisen kohdalla olin unohtanut koko jutun. Muistin kirjan vasta, kun eräs kavereista tuli itku silmässä pyytämään anteeksi.

Vierailija
102/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tonkimaan, kaappeja ei montaa ole, vessassa on avokorit, niin on helppo katsoa mitä niissä on. Ei edes sitä peilikaappia löydy. Kaikki muutkin kaapit ja lipastot saa käydä läpi, turha sitten nolostua jos löydät jotain epämääräistä.

Laskut on helppo katsoa myös lävitse, ne ovat magneetilla kiinni jääkaapin ovessa. Jos on nälkä, katso mitä löytyy kaapeista ja ota.  Lapsuuden päiväkirjatkin saat lukea, ja nuoruuden poikaystävän lähettämät kirjeet. Päiväkirjoissa on kaikkea turhaa ja rakkauskirjeet ovat hymyn huulille tuovaa luettavaa.

Itse en osaa oikein toisten kaapeille mennä, en edes vanhempieni, yleensä kysyn jos jotain tarvitsen. Nykyään sentään uskallan mieheni kaappeihin koskea, ja ne olen kyllä myös järjestellyt uudestaan jotta sai enemmän tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:38"]Minä tein esiteininä tuollaisen ansan, kun olin vähän kyyninen ja oletin kaikkien tonkivan. Ostin päiväkirjan ja täytin sen raporteilla jostain mielikuvituskyylästä.

Se tyyppi on taas tulossa kylään tällä viikolla. Ärsyttää, kun se tirkistelee ja penkoo kaikki paikat. Eikö se tiedä olevansa niin kömpelö, että kaikki ovat jo huomanneet? Pitää muistaa piilottaa tämä kirja hyvin ennen tyypin saapumista.

Kirjotin kyyläkirjan kanteen ÄLÄ LUE! ja laitoin sen työpöydän vetolaatikkoon. Kaksi olen käräyttänyt sillä, vaikka toisen kohdalla olin unohtanut koko jutun. Muistin kirjan vasta, kun eräs kavereista tuli itku silmässä pyytämään anteeksi.
[/quote]

mä luulin et esiteineillä ois koulupöytä eikä työpöytää..

Vierailija
104/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:22"]Tunnustan tekeväni sellaista. Kurkin kaappeihin ja jos mahdollista niin käyn läpi pöydille jätetyt kirjeet. Mitäs jättävät niitä lojumaan. Joskus olen ex-miehen päiväkirjaa lukenut, kai sitä halusi tietää mitä se toinen oikeasti ajattelee. Eihän se tietenkään ole oikein ja ymmärrän sen. Mua ei kyllä varmaan hirveästi ahdistaisi jos joku kaverini tutkisi mun kotia. Mitä sitten jos sieltä paljastuisi jotain juttuja, sehän on vain elämää. Kaikki sellaiset seksiasut tai -vä'lineetkin ovat vain ihan normaaliin ihmiselämään kuuluvia. Ei niitä tarvitse hävetä.
[/quote]

Ulostaminenkin on luonnollista, siksi aina jätänkin pyttyyn vieraita varten mukavan lämpimän paskapötkön jotta ilmapiiri vähän rentoutuisi. Esittelen myös kolmen eri koon dildoni ja mies yleensä haluaa näyttää strap oninsa ja kertoo samalla että hänellä on pieni muna jonka vuoksi kyseinen väline on tosi kätevä. Vieraiden kanssa on hauskaa vertailla eri tauteihin sopivia lääkkeitä ja vertailla pikavippi-maksujen suuruutta.

Ihanan rentouttavaa!

Vierailija
105/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä myös availen vessan kaapit kun ollaan kylässä ja saatan hiukan silmäillä ympärilleni. En ala salaa kaivelemaan muita paikkoja kiinnijäämisen pelosta mutta jos yksin olisin talovahtina tms niin varmasti penkoisin yöpöydän laatikoista lähtien. Ihmisestä voi löytyä ihan uusia piirteitä sen perusteella mitä löytää tai millaisessa kunnossa kaapit ja paikat on. Onhan se myös mielenkiintosta löytää jotain arkaluontoista kuten seksileluja tai kuppalääkkeitä. Voisin varmaan lukea jonkun päiväkirjankin jos voisin olla varma etten jää kiinni. En toki halua loukata joten siksi tekisinkin sen vain jos en voisi jäädä kiinni.

Siltä varalta että mun tuttavatkin penkoo, en jätä ikinä mitään arkaluontoista vessan kaappeihin tai muualle ns yleisiin tiloihin. Kassakaapissa säilytän kaikkein syntisimmät kamat ja vähemmän syntiset jossain muussa hyvässä piilossa. Vessan kaapit on aina siistit vieraitten varalta ;)

Vierailija
106/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:35"]

Musta tää on ihan verrattavissa johonkin BB:n katsomiseen. Yllättävän suosittu on.

[/quote]

No ilmankos en ymmärrä kumpaakaan. Bb on juntti-idioottiroskaa ja wt:stä alhaisinta ja niin on toisten kodin/elämän tonkiminenkin. Ei ole hitusenkaan höpsöä, vaan todella typerää. 

Vierailija
107/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla alemman sosiaaliluokan harrastus tuo penkominen. 

Vierailija
108/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pengo paikkoja. Kiinnitän kyllä huomiota ympäristööni ja tykkään kylässä kierrellä, katsella kirjahyllyn sisältöä tms. Monesti olen jäänyt kiinni muttei ole kertaakaan nolottanut.

Vierailija
109/227 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:35"]

Musta tää on ihan verrattavissa johonkin BB:n katsomiseen. Yllättävän suosittu on.

[/quote]

Ai missä mielessä? Siinäkö että molemmat ovat jonkinlaista tirkistelyä? Mun mielestä näissä on yksi oleellinen ero: BB:hen ne ihmiset menevät omasta tahdostaan ja tietoisena siitä, että heitä tirkistellään. Ilman lupaa toisten kaappien penkominen taas on alhaista.

Vierailija
110/227 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten aggressiivisia reaktioita tälläinen viaton hupi aiheuttaa. Mitä salattavaa ihmisillä on?

Vierailija
111/227 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vuosia sitten kirjoittamani provon vanhan mallisella AV palstalla.. kuinka vessaan laitetaan hienot pyyhkeet jne ja hienot putelit täytetään halpis sampoilla ja muilla jotta tehdään vaikutus imbesilli-vieraisiin. ja kuinka esim. hiustenhoitsikkaan voi laittaa karvanpoistoainetta jos haluaa nauraa varkaille. ja kuinka peilikaapin voi täyttää kuulilla, jolloin kyylärin paljastuu ja saa kaikki nauraa..

Vierailija
112/227 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mielenkään penkoa kenenkään kaappeja.

Vierailija
113/227 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:46"]

En tiedä miksi, mutta aina ku nään jollai peilikaapin, mun tekee mieli tarkistaa onko hiukset hyvin takaa (kakspuoleinen peili),joten si vessassa käydessä avaan sen kaapin. Vähän syyllinen olo tuosta aina tulee. Itselläni ei oo tuollaista kaappia. :)

[/quote]

Mä teen samaa. Kotona on just sellanen peili ja oon tottunu tsekkaan ettei pidennysten sinetit pilkota takaraivolla :D  Kaappien sisältö ei kiinnosta pätkän vertaa. Pidän kuitenkin oman peilikaapin järjestyksessä jos vieraita on tulossa.

Vierailija
114/227 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seli seli

Vierailija
115/227 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:29"]

Ihmettelen kyllä näitä reaktioita kuinka ihmiset ihan raivostuu tästä kurkkimisesta. Itseäni ei kiinnosta, mutta ei mulla ole kaapeissa mitään joka ei päivänvaloa kestäisi.

[/quote]

Ilmeisesti joillekin nyt vaan yksityisyys ei ole minkäänlainen arvo. Mun mielestä yksityisyyteen on jokaisella oikeus. Onhan niitäkin, joiden mielestä on ihan ok että puoliso lukee tekstiviestit ja fb-viestit ja kirjeetkin, koska "ei mulla ole mitään salattavaa". Joiltakin vaan puuttuu ymmärrys siitä, mitä on oikeus yksityisyyteen ja yksityisyyden kunnioittaminen.

[/quote]

Niin paitsi, että nämä urkkijathan ovat erittäin kiinnostuneita omasta yksityisyydestään. Muutenhan he kertoisivat, että menempä tästä nyt penkomaan kaappejasi. Heillä on salaisuus jota he eivät jakaa muiden kanssa mutta pakottavat muut jakamaan omat salaisuutensa.

Vierailija
116/227 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso kylppärin kaappeihin, ehkä siksi ei ole tullut mieleen kun itse en säiytä siellä muuta kuin vessapaperia ja hammastahnaa. Vieras saisi avata todella monta kaapin ovea löytääkseen lääkelaatikkoni eikä edes pyykkikori ole siellä, mistä sitä yleensä ensin tulisi mieleen etsiä.

Vierailija
117/227 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon ihmistyypin. Ovat myös yleensä sairaalloisen kiinnostuneita toisten asioista, juoruavat, arvostelevat, sekaantuvat, puhuvat pahaa selän takana. Omaa elämää ei oikein kylliksi ole.

Vierailija
118/227 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan mahdollista, niin tarkastan pyykkikorin käytettyjen pikkareiden varalta.

t. nuuskuttelija

Vierailija
119/227 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerran vuosikausia sitten ,rikos vanhentunut ;) , näin vahingossa yhden opiskelukaverin psykiatrin B-lausunnon. Oli aika hauskaa luettavaa, tuli virnuiltua kunnolla toisen ollessa vessassa. Mitäs oli jättänyt paperin pöydälle.

Vierailija
120/227 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen ennem vieraan tuloa pieniä merkkejä oviin ja kansiin. Niistä on hauska katsella jälkeenpäin mitä vieras on puuhaillut. Kyllä moni kaveri on nolostunut, kun olen kysellyt mitä sieltä pyykkikorista oikein löysit tms. Eipä tarvitse tulla toiste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi