tunnustakaa: salaa kylässä paikkojen penkominen
Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?
Kommentit (227)
Tutkin vaan näkyvissä olevia hyllyjä, enkä koske mihinkään. Käytännössä siis seison pää kenossa kirjahyllyn edessä ja jos vessassa on avohyllyillä kamaa saatan käsiä pestessä katsella (koskematta) niitä. Vaan jos vessapaperi loppuu eikä uutta rullaa näy auon kaappeja.
Vierailija kirjoitti:
Piilotetut kamerat WC-tiloissa, vaikkakin omassa asunnossa, ovat kyllä ihan laittomia. Puhumattakaan siitä että äärimmäisen perverssejä.
Piilotetut kamerat OMASSA asunnossa esim. makkari-olkkari-keittiöakselilla eivät todellakaan ole laittomia. Ei niistä tarvitse kertoa edes vierailijoille. Meilläkin on ollut vuosia sellaiset kotona murtovarkaiden varalta. Tietenkään vessaan niitä ei voi oikein yksityisyydensuojan vuoksi laittaa.
ei mua kyllä oikeasti kiinnosta yhtään. enkä nyt silleen tykkää ajatuksesta että vieraat penkois kaappejani mutta ei sekään tavallaan haittaa. jotenki ihan käsittämätöntä käytöstä kyllä :D liekö sitten en vaan ole kauhean utelias. ja sama pätee muuten noihin verotietoihin. nekään ei kiinnostanu yhtään. en oo helposti kateellinen eikä vaan kiinnosta.
Mun kaverini oli sellainen älykääpio että suti äitini monen sadan euron rasvoja naamaansa ja kaivoi kaikkea vessan kaapeista ihan avoimesti. Tietenkin lupaa kysymättä. Sen jälkeen en ole jättänyt mitään tärkeää wc-tiloihin tai helposti saataville, koska kaappeja kaivelevia ihmisiäkin on.
Olen itse kirjoittanut vuosia päiväkirjaa ja esimerkiksi haukkunut siellä ihmisiä, purkanut sen hetkistä pahaa oloa. Kuitenkin todellisuudessa välitän noista ihmisistä, enkä koskaan haluaisi loukata heitä. On olemassa sellaisia asioita, joita ei vaan ole tarkoitettu kenenkään nähtäväksi tai kuultavaksi. Jotkut asiat on sellaisia, että niiden salassa pysyminen ei vahingoita ketään, mutta paljastuessaan niistä tulee surua.
Haluan tehdä itse arvioni ihmisistä sen mukaan miten he kohtelevat minua, miten he puhuvat ja käyttäytyvät. En halua että tähän arvioon vaikuttaa se että tiedän heidän intiimiongelmistaan tai luen jotain minkä he ovat kirjoittaneet ylös vain käsitelläkseen sen hetkisiä tunteitaan.
Pitäisi olla kyllä todella painavat syyt ennen kuin tuollainen tulisi edes mieleen.
Mene hyvä ihminen hoitoon. Jos minä yllättäisin sinut tonkimasta kaappejani, niin et arvaakkaan kuinka nopeesti olisit ulkona asunnostani. Onneksi minulla ei ole kaltaisiasi ystäviä. Ja toivottavasti et ole työssä sellaisessa paikassa jossa tuohon tulisi mahdollisuutta.