Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnustakaa: salaa kylässä paikkojen penkominen

Vierailija
02.10.2014 |

Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?

Kommentit (227)

Vierailija
141/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuiset ihmiset ihan oikeasti ole näin urpoja? Minä paiskaisin niskaperseotteella pellolle, jos löytäisin jonkun tonkimasta pyykkikoriani tai kollaamasta muita komeroita ja siinä palaisi kaikki välit kyseiseen nuuskivaan elukkaan.

Vierailija
142/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta; voiko tuollaisia kyyliä oikeasti olla??? Eiiihh. Olen luullut, että se on vain kaupunkilegendaa! Ketä voi kiinnostaa jonkun kylpyhuoneen kaapin sisältö??Ootte te sairaita. En voisi ikinä kunnioittaa ihmistä, joka haluaa häpäistä minut, yrittämällä tonkia jotakin herkullista juttua esille.

Miten teidän itsekunnioitus antaa periksi? Mä en voisi antaa itselleni anteeksi, loukkaamalla toisen luottamusta, tonkimalla salaa toisen kaappeja tai päiväkirjoja! Eikö nykyihmisellä ole mitään moraalia tai kunniantuntoa?? Ja mulla ei vielä edes ole mitään salattavaa; kaapissa saattaa olla pölyä ja vanhentuneita meikkejä ja voidepurkkeja, mutta muuta juoruttavaa siellä ei ole. Ehkäisynä käytän kierukkaa, joten kortsujakaan ei löydy.

Vaatekaapeissa on vaatteita, osa voi olla tosi vanhojakin, ja osassa pikkuhousuissa voi olla pientä kulumaa, ja rinsikatkin yllättävän kulahtaneita, mutta ei mulla mitään muuta salattavaa ole kaapeissani; ei mitään seksivälineitä, kirjoja tai muuta sellasta, tai päiväkirjoja. No muutama vanha oppikirja on, ja pari sisustusjuttua, vaatteita, ja valokuvia. Siinä mun kaapin sisältö.

Tuntuisi jotenkin tosi alhailselta ystävältä/tuttavalta, se joka menee luvattomasti tonkimaan minun yksityisasioitani esim. kaappeja. Hävytöntä ja alhaista, hävetkää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta kenenkään pesuainemerkit tms.. Kun olin lapsenvahtina ja sanottiin, että saa syödä, mitä kaapista löytyy, niin silloinkin tuntui kiusalliselta "tonkia" toisten kaappeja.

Vierailija
144/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kameravalvonta. Siitä on ihan asianmukaiset tarrat jne. Silti ihmeen moni penkoo.

Yksi illanviettojemme parhaita kohtia onkin näyttää vieraille parhaita pätkiä siitä, miten he tonkivat kotiamme. Miksi olette niin noloja, kun katsomme yhdessä, miten innoissanne pengotte pyyhepinoja ja etsitte jopa makuuhuoneessa laatikoista jotain. Kiva nauraa yhdessä.

Vierailija
145/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä, kiva nähdä että löytyy sielunsiskoja. Tuolle yhdelle kirjoittajalle pakko sanoa että en odota tekeväni mitään "löytöjä" enkä ole juoruilija. Joten vaan suljetut kaapit kutsuvat kurkkaamaan sisäänsä.

Vierailija
146/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi tehdä jotain tuollaista.

t.mies

Vierailija
147/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:45"]

AP tässä, kiva nähdä että löytyy sielunsiskoja. Tuolle yhdelle kirjoittajalle pakko sanoa että en odota tekeväni mitään "löytöjä" enkä ole juoruilija. Joten vaan suljetut kaapit kutsuvat kurkkaamaan sisäänsä.

[/quote]

Eeei. Se ei ole söpöä, että täällä on toisten yksityisyyttä loukkaavia "höpsöjä" joka nurkalla. Se on ahdistavaa ja houkuttelee laittamaan hiirenloukkuja pyykkikoreihin.

Vierailija
148/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtee vanha käyttökelpoinen vinkki, jos wc-kaappien urkkijat ottaa päähän.

Ennen vierailua laita wc-kaappeihin esim. pieniä marmorikuulia tai helposti vieriviä helmiä. Kun urkkija avaa kaapin, muutama kymmenen / sata vierivää kuulaa yllättää tämän urkkijan iloisesti ropisemalla kaapista ulos lavuaariin ja lattialle. Voin taata, että pitkin vessaa poukkoilevat kuulat myös kuuluvat kauas kun ne alas pudotessaan rummuttavat lattiaa. Urkkijan on sitten kiva yrittää löytää ja poimia kaikki kuulat ja sulloa ne takaisin kaappiin "niin kuin mitään ei olisi tapahtunut". Busted!:)

Vierailija
149/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä herättää niin voimakkaan vastareaktion?

Vierailija
150/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pengo. Jos joku kutkuttelisi kurkkaamaan niin vessan kaappi, olen tosi kiinnostunut kosmetiikasta ja olisi hauska nähdä, mitä emäntä käyttää :D Mutta jos ei ole sellaiset välit, ettei voi kysäistä, niin ei sitten tarvii tietääkään.

Vierailija
151/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään aukoa kenenkään kaappeja! No, omien lasteni luona on välillä pakko, jos etsin jotakin tärkeätä. Jopa avoimen seinäkalenterin lukeminen on mielestäni liikaa! En todellakaan usko, että kukaan ystävistäni ja tutuista availee meillä kaappeja omia lapsia ja lastenlapsia lukuunottamatta. Lastenlapsetkaan eivät availe kaappeja ja laatikoita, jos eivät ole etsimässä jotakin. Silloinkin yleensä ensin kysyvät.   Melko kummallista, sanoisinko sairasta uteliaisuutta tuollainen käyttäytyminen.

Vierailija
152/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme sentään, ettei kaikilla ole kotikasvatusta tässäkään asiassa. Taidanpa varustaa sen kylppärin kaapin jollakin tosi mehukkaalla "aarteella" ihan sinua varten seuraavan kerran.

Vierailija
153/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, että joskus tulee kurkattua wc-kaappiin. Kai se uteliaisuus vaan on :) Tai meikkikoria silmäillyt..

Vierailija
154/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en vitussa tunnusta tuollaista mitä en oo ikinä tehnyt!

Vierailija
155/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! :D tosin oon hieman kohteliaampi ja kysyn luvan. Jos olen ensimmäistä kertaa jonkun kodissa, saatan ihan huomaamattani avata jonkun kaapin oven tai alkaa selata paperipinoa kesken keskustelun. Kysyn sitten, haittaako se, jos käyn läpi näitä ja lähes aina saan luvan jatkaa. Vessankaappiin kurkkaan myös ja yleensä jääkaapinkin avaan vähintään kerran. Paras kaverini on jo tottunut siihen, että auon kaappeja juttelun lomassa. :D

Vierailija
156/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bj

Vierailija
157/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:51"]

Tästä lähtee vanha käyttökelpoinen vinkki, jos wc-kaappien urkkijat ottaa päähän.

Ennen vierailua laita wc-kaappeihin esim. pieniä marmorikuulia tai helposti vieriviä helmiä. Kun urkkija avaa kaapin, muutama kymmenen / sata vierivää kuulaa yllättää tämän urkkijan iloisesti ropisemalla kaapista ulos lavuaariin ja lattialle. Voin taata, että pitkin vessaa poukkoilevat kuulat myös kuuluvat kauas kun ne alas pudotessaan rummuttavat lattiaa. Urkkijan on sitten kiva yrittää löytää ja poimia kaikki kuulat ja sulloa ne takaisin kaappiin "niin kuin mitään ei olisi tapahtunut". Busted!:)

[/quote]

Tätä olen ihan oikeasti joskus pelännyt... koska voisin kuvitella tekeväni jotakin samanlaista... Tai asentavani valvontakameran kuvaamaan salaa... -4

Vierailija
158/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hieno vinkki joskus että laita kylppärin kaappiin hyllylle kyljelleen rasia ja sen sisällä marmorikuulia siten, että oven auetessa ne kuulat ropisevat altaaseen. Lähtee järkyttävä meteli ja vieras jää kiinni nuuskimisesta.

Vierailija
159/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:34"]

Minä! :D tosin oon hieman kohteliaampi ja kysyn luvan. Jos olen ensimmäistä kertaa jonkun kodissa, saatan ihan huomaamattani avata jonkun kaapin oven tai alkaa selata paperipinoa kesken keskustelun. Kysyn sitten, haittaako se, jos käyn läpi näitä ja lähes aina saan luvan jatkaa. Vessankaappiin kurkkaan myös ja yleensä jääkaapinkin avaan vähintään kerran. Paras kaverini on jo tottunut siihen, että auon kaappeja juttelun lomassa. :D

[/quote]

AP tässä, ihana kaveri sulla!

Jos törmäisin johonkin viritettyyn "ansaan", tulisi minulle tunne että kukakohan se outo tyyppi tässä tilanteessa on? :D

Vierailija
160/227 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:34"]

[/quote]

saatko usein toista kyläilykutsua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi