tunnustakaa: salaa kylässä paikkojen penkominen
Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?
Kommentit (227)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:47"]En harrasta. Minusta ei ole ok edes katsoa toisten kirjahyllyjä tai levyjä ilman lupaa.
[/quote] no huh. Oon varmaan loukannut suurta määrää ihmisiä katselemalla heidän kirjahyllyä : . First world problems...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:05"]
En tosiaankaan ole tutkinut, enkä tiennyt tämän olevan yleinen harrastus.
Aina huomaa etten ymmärrä ns. tavallisia ihmisiä ollenkaan...
[/quote]
Ei se ole yleinen harrastus. Tää palsta sumentaa aivot.. sitä alkaa luulla että nämä kommentoijat edustaisivat laajaakin otantaa suomalaisista, muttei se taida näin olla kuitenkaan, onneksi.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:41"]Ilmeisesti joillekin nyt vaan yksityisyys ei ole minkäänlainen arvo. Mun mielestä yksityisyyteen on jokaisella oikeus. Onhan niitäkin, joiden mielestä on ihan ok että puoliso lukee tekstiviestit ja fb-viestit ja kirjeetkin, koska "ei mulla ole mitään salattavaa". Joiltakin vaan puuttuu ymmärrys siitä, mitä on oikeus yksityisyyteen ja yksityisyyden kunnioittaminen. [/quote] AP tässä, mun mielestä et voi rinnastaa johonkin kaappiin kurkkaamista ja toiselle osoitettujen viestien lukemista. Viestit on selvästi yksityisasia, niitä en urkkisi. Mutta kaappien läpikäynti on harmitonta huvia :D Kiva nähdä näin paljon lisää viestejä ja kokemuksia, selvästi löytyy paljon sielunsiskoja tälle aatteelle. En välitä noista haukkumisviesteistä, tiesin kyllä että joitakin tämä höpsöys suututtaa senhän takia tätä tehdään salaa :D
[/quote]
Perustelisitko miksi kaappien sisältö ei ole yksityisasia? Missä se raja menee, esim. jos sieltä sinun mielestäsi ei ollenkaan yksityisestä kaapista löytyy vaikkapa päiväkirjoja, niin onko ok lukea niitä (tietenkin salaa koska hihhih, kyllähän jotkut tiukkikset sitä paheksuu)?
Joskus aiemmin eri ketjussa joku mainitsi olevansa "tällainen höpsö" kun penkoo toisten tavaroita. Tartuin tuohon höpsö-sanaan, ja nyt ap muistuttaa koko ajan vaan höpsöttelevänsä. Ap on joko provo tai oikea kyylä, jonka pitää todistella olevansa muka ihan ok "höpsöytensä" kanssa. Olen ainakin erittäin varma siitä, että kyseessä on sama henkilö kun tämä höpsöys niin kiinteästi kulkee tässä mukana.
Mutta vaikka olisi provokin niin noita epäkunnioittavia, selkärangattomia kyyliä oikeasti on...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:51"]
Tästä lähtee vanha käyttökelpoinen vinkki, jos wc-kaappien urkkijat ottaa päähän.
Ennen vierailua laita wc-kaappeihin esim. pieniä marmorikuulia tai helposti vieriviä helmiä. Kun urkkija avaa kaapin, muutama kymmenen / sata vierivää kuulaa yllättää tämän urkkijan iloisesti ropisemalla kaapista ulos lavuaariin ja lattialle. Voin taata, että pitkin vessaa poukkoilevat kuulat myös kuuluvat kauas kun ne alas pudotessaan rummuttavat lattiaa. Urkkijan on sitten kiva yrittää löytää ja poimia kaikki kuulat ja sulloa ne takaisin kaappiin "niin kuin mitään ei olisi tapahtunut". Busted!:)
[/quote]
Tätä olen ihan oikeasti joskus pelännyt... koska voisin kuvitella tekeväni jotakin samanlaista... Tai asentavani valvontakameran kuvaamaan salaa... -4
[/quote]
Tätä mä en enää ymmärrä. Itseä ei haittaa jos joku katsoo vessan kaappiin, ei siellä ole mitään ihmeellistä, mutta siinä ei ole enää järkeä että itse kurkkii muiden kaappeihin ja haluaa virittää ansoja muille jotka tekee itselle saman.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:51"] Tästä lähtee vanha käyttökelpoinen vinkki, jos wc-kaappien urkkijat ottaa päähän. Ennen vierailua laita wc-kaappeihin esim. pieniä marmorikuulia tai helposti vieriviä helmiä. Kun urkkija avaa kaapin, muutama kymmenen / sata vierivää kuulaa yllättää tämän urkkijan iloisesti ropisemalla kaapista ulos lavuaariin ja lattialle. Voin taata, että pitkin vessaa poukkoilevat kuulat myös kuuluvat kauas kun ne alas pudotessaan rummuttavat lattiaa. Urkkijan on sitten kiva yrittää löytää ja poimia kaikki kuulat ja sulloa ne takaisin kaappiin "niin kuin mitään ei olisi tapahtunut". Busted!:) [/quote] Tätä olen ihan oikeasti joskus pelännyt... koska voisin kuvitella tekeväni jotakin samanlaista... Tai asentavani valvontakameran kuvaamaan salaa... -4 [/quote] Tätä mä en enää ymmärrä. Itseä ei haittaa jos joku katsoo vessan kaappiin, ei siellä ole mitään ihmeellistä, mutta siinä ei ole enää järkeä että itse kurkkii muiden kaappeihin ja haluaa virittää ansoja muille jotka tekee itselle saman.
[/quote]
Jep, tuo on jo tosi vinksahtanutta. Ymmärrän sen, että jos ei arvosta urkkijoita yhtään niin laittaa sellaisille ansan. Mutta jos on ite urkkija ja sitten vielä olisi tarve tehdä ansoja muille urkkijoille...
Kertooko huonosta itseluottamuksesta kun haluaa löytää epäedullisia, ikäviä ym puolia paljastavaa ystävistään. Kumma tarve päästä 'ihon alle', hallinnanhalua vai mitä lie.
Aika monihan säilyttää wc:n peilikaapissa lääkkeitä. Ehkäisypillereitä, kenties jopa mielialalääkkeitä. Ehkä tamppooneitakin löytää?
Taas yksi hyvä syy lisää olla kutsumatta vieraita.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:21"]
No tunnustetaan! :) Mä tutkin kaiken minkä ehdin ja pystyn. Koskaan en ole jäänyt kiinni! Olen lukenut päiväkirjojakin, yllättävän monelta olen löytänyt sellaisia, varsinkin nuoruudenaikaisia, mutta myös uudempia. Olen kunnon penkoja, varastot on mahtavia paikkoja tehdä paljastuksia! Kerran kun olin lapsenvahtina niin lasten nukkuessa ehdin lukea koko vanhanaikaisen päiväkirjan ja se kaikki mitä sain tietää kyseisestä henkilöstä oli niin mahtavaa että oli vaikeaa pitää pokka kun hän saapui kotiin. Löysin kirjan vaatehuoneen korista papereiden ja kynien alta, enkä olisi arvannut millainen löytö se oli! Luin sen sohvalla ja hämmästelin ja nauroin melkein tukahtuakseni. :D
[/quote]
Voi apua!! Mä kuolen nauruun täällä!!! :DDDDD Voin vaan sieluni silmin nähdä tuon tilanteen, kun silmät suurina luet toisen salaisuuksia :D
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:34"]
Minä! :D tosin oon hieman kohteliaampi ja kysyn luvan. Jos olen ensimmäistä kertaa jonkun kodissa, saatan ihan huomaamattani avata jonkun kaapin oven tai alkaa selata paperipinoa kesken keskustelun. Kysyn sitten, haittaako se, jos käyn läpi näitä ja lähes aina saan luvan jatkaa. Vessankaappiin kurkkaan myös ja yleensä jääkaapinkin avaan vähintään kerran. Paras kaverini on jo tottunut siihen, että auon kaappeja juttelun lomassa. :D
[/quote]
AP tässä, ihana kaveri sulla!
Jos törmäisin johonkin viritettyyn "ansaan", tulisi minulle tunne että kukakohan se outo tyyppi tässä tilanteessa on? :D
[/quote]
Tä? Kai sitä kylppärikaapissaan saa marmorikuulia säilyttää jos haluaa?
[/quote]
Itse tulisin rasian kanssa ivallisesti kuulat käsissä ja ihmettelisin kovaan ääneen, että etkö luota minuun kun tällaisiä lastenjekkuja tehty? Kertoo etsineensä pumpulituppoja yms, koska saanut silmätulehduksen. Jekkuilija joutuu noloon tilanteeseen ja hävettäää.
[/quote]
Vai että oikein ivallisesti kehtaisit syyttää epäluottamuksesta, kun jäät kiinni toisten intimiteetin rikkomisesta? Joopa joo.
[/quote]
Aivan!!! Vittu mitä älykääpiöitä tääl pyörii. Yleensä kysytään jos jotain halutaan lainata/tarvitaan, eikä mennä omin luvin etsimään ja ottamaan.
Mulla ainakin ystävät ja tuttavat jotka kotiini kutsun ovat niin läheisiä että voivat ihan luvan kanssa kysyä ja pyytää vaikka ns niitä " nolojakin" juttuja kävisi. Esimerkki: Kaverille kävi vahinko ja tartti lainaksi puhtaat vaatteet sekä tapaxin. Joten hän PYYSI niitä, ei etsinyt kaapeista ja selitellyt / valehdellut mulle (silmätulehdus pelleen viitaten)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:46"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:34"] Minä! :D tosin oon hieman kohteliaampi ja kysyn luvan. Jos olen ensimmäistä kertaa jonkun kodissa, saatan ihan huomaamattani avata jonkun kaapin oven tai alkaa selata paperipinoa kesken keskustelun. Kysyn sitten, haittaako se, jos käyn läpi näitä ja lähes aina saan luvan jatkaa. Vessankaappiin kurkkaan myös ja yleensä jääkaapinkin avaan vähintään kerran. Paras kaverini on jo tottunut siihen, että auon kaappeja juttelun lomassa. :D [/quote] AP tässä, ihana kaveri sulla! Jos törmäisin johonkin viritettyyn "ansaan", tulisi minulle tunne että kukakohan se outo tyyppi tässä tilanteessa on? :D [/quote] Tä? Kai sitä kylppärikaapissaan saa marmorikuulia säilyttää jos haluaa? [/quote] Itse tulisin rasian kanssa ivallisesti kuulat käsissä ja ihmettelisin kovaan ääneen, että etkö luota minuun kun tällaisiä lastenjekkuja tehty? Kertoo etsineensä pumpulituppoja yms, koska saanut silmätulehduksen. Jekkuilija joutuu noloon tilanteeseen ja hävettäää. [/quote] Silmätulehduksen kyllä tunnistaa vuotamisen, punaisten silmien ja rähmän määrän vuoksi eli tuskin menisi läpi
[/quote]
Äkkiäkös lorauttaa saippuaa silmään. Kuten todettua, näihin tilanteisiin voi varautua keksimällä kotona etukäteen tekosyitä. Jekkuilija jää kakkoseksi.
[/quote]
oikeasti olet valmis menemään noin pitkälle? Ei kuullosta terveeltä..
[/quote]
Vitsi huh huh lataamo kutsuu...tyyppi ihan pimee ja vaik olis provosointia niin tollasia löytyy kyllä. Yök!!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:21"]
No tunnustetaan! :) Mä tutkin kaiken minkä ehdin ja pystyn. Koskaan en ole jäänyt kiinni! Olen lukenut päiväkirjojakin, yllättävän monelta olen löytänyt sellaisia, varsinkin nuoruudenaikaisia, mutta myös uudempia. Olen kunnon penkoja, varastot on mahtavia paikkoja tehdä paljastuksia! Kerran kun olin lapsenvahtina niin lasten nukkuessa ehdin lukea koko vanhanaikaisen päiväkirjan ja se kaikki mitä sain tietää kyseisestä henkilöstä oli niin mahtavaa että oli vaikeaa pitää pokka kun hän saapui kotiin. Löysin kirjan vaatehuoneen korista papereiden ja kynien alta, enkä olisi arvannut millainen löytö se oli! Luin sen sohvalla ja hämmästelin ja nauroin melkein tukahtuakseni. :D
[/quote]
Voi apua!! Mä kuolen nauruun täällä!!! :DDDDD Voin vaan sieluni silmin nähdä tuon tilanteen, kun silmät suurina luet toisen salaisuuksia :D
[/quote]
Joo kunnon Ulla Taalasmaa siel pällistelee ja ihmettelee huh huh
Tunnustan tekeväni sellaista. Kurkin kaappeihin ja jos mahdollista niin käyn läpi pöydille jätetyt kirjeet. Mitäs jättävät niitä lojumaan. Joskus olen ex-miehen päiväkirjaa lukenut, kai sitä halusi tietää mitä se toinen oikeasti ajattelee. Eihän se tietenkään ole oikein ja ymmärrän sen. Mua ei kyllä varmaan hirveästi ahdistaisi jos joku kaverini tutkisi mun kotia. Mitä sitten jos sieltä paljastuisi jotain juttuja, sehän on vain elämää. Kaikki sellaiset seksiasut tai -vä'lineetkin ovat vain ihan normaaliin ihmiselämään kuuluvia. Ei niitä tarvitse hävetä.
Mun ystävä jäi kiinni siitä, että oli salaa käynyt mun meikkejä käyttämässä vessassa. Tämä oli mun mielestä TODELLA järkkyä ja törkeetä! Ei mua haittaa, jos ottaa esim. tampponin tai jotakin mitä oikeasti tarvitsee, mutta että käyttää toisen meikkejä!! Ihan vittuillessani mainitsin asiasta hänelle muiden kavereiden kuullen.
No mitä helvettiä, tulipas ahdistunut olo kun näitä luki. Itsellä ei tulis mieleenkään penkoa kenenkään kaappeja, ei edes perheenjäsenten. Joku yksityisyyden suoja nyt hei.
Musta tää on ihan verrattavissa johonkin BB:n katsomiseen. Yllättävän suosittu on.
Olin kesällä perheeni kanssa serkullani yötä ja serkku ei ollut kotona. En tuntenut tarvetta tutkia yhtään mitään. En edes muista mitä jääkaapissa oli. Enkä tutkinut edes pöydillä olevia esineitä.
Aloittajan tapa on vastenmielinen.