Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ostit itsellesi viimeksi kengät?

Vierailija
07.09.2025 |

Tuliko tarpeeseen vai ostitko kenties siksi, että ihastuit niihin niin kovasti?

Itse pähkäilen eräiden nahkaisten syyskenkien takia, hintaa olisi n.170€. En tarvitsisi niitä, mutta kys merkki tuttu ja kenkien ulkonäkö ym "iski halolla"...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa kirpparilta pari päivää sitten, mutta kun kattelin muuta välillä, joku oli jo vienyt kengät.

Vierailija
2/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain älyvapaa ostaa tuon hintaiset kengät.

Itse ostin syyskengät sadeaikaa varten, 30% alesta. Jäi reilusti alle satasen. Muuta vastaavia minulla ei ollut, jalat olisivat kastuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pois. 

Vierailija
4/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten. Hyvin palvelleet kävelykenkäni hajosivat ja en vielä silloin osannut niitä korjata. Nyt osaan, korjasin ne viime viikolla ja voin pitää uusia kenkiä varakenkinä, jos taas hajoavat.

Vierailija
5/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin syyskengät sadeaikaa varten, 30% alesta. Jäi reilusti alle satasen. Muuta vastaavia minulla ei ollut, jalat olisivat kastuneet.

Njaah🤔

Tässä vaan 40+v iässä huomannut luinka esim.nahkakenkiin kannattaa satsata.

Ap

Vierailija
6/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sä 😁

Vierailija
7/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla new yourkerista niin paskat tennarit että jalkoihin sattuu kun niillä kävelee. 

Vierailija
8/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta sitten. Maksoi 19.90€

Vierailija
9/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas kenkiin jos mihin kannattaa satsata. Toki sinunkin kengät varmaan ok tuohon hintaan, mutta jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa ja ihmisten haukkuminen heidän valintojensa perusteella kertoo eniten sinusta itsestäsi.

Ap: lle siis sanoisin, että osta ihmeessä, jos vaikuttavat kengiltä, joille tulee käyttöä. Minulla on niin suuret määrät kenkiä, että olen päättänyt etten osta enää yhtään paria ennen kuin olen kävellyt vähintään viidet rikki. Viimeksi taisin ostaa saappaat viime vuoden loppupuolella. Paljon käytettyjä on useammatkin eteisessä, yhdet olen heittänyt roskiin tämän vuoden puolella niiden tultua tiensä päähän.

Vierailija
10/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tai kolme vuotta sitten ostin alennusmyynnistä nahkasandaalit, tulivat tarpeeseen. Ostan kenkiä jos vanhat menee rikki  tai alan etsiä alennuksesta seuraavaa paria kun alkaa näyttää siltä, että pian tarvitsee uudet. Ei oikein ole säilytystilaa eikä rahaakaan ostella mitään huvin vuoksi. 

Vierailija
11/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2023. Nyt pitäisi talvinilkkurit ostaa.

Vierailija
12/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli 1999 puolangalla käydessä ostin lenkkarit 39 markkaa.edelleen ovat tallessa.

sen jälkeen käyttänyt työkenkiä.

Vierailija
13/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njaah🤔

Tässä vaan 40+v iässä huomannut luinka esim.nahkakenkiin kannattaa satsata.

Ap

Ei, vaan juuri tuossa iässä luovutaan nahkakengistä ja korkosaappaista ja siirrytään mukaviin kenkiin.

Vierailija
14/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa kahdet. Tai siis ei molempia syyskuussa mutta kuukauden sisällä. Molemmissa ulkonäkö vaikutti myös mutta tarve ratkaisi toiset. Ostin siis uudet juoksukengät ja sitten uudet maiharit. Maiharit koska olivat niin hienot ja periaatteessa tarvitsin toiset kun edelliset olleet käytössä useamman vuoden. Mutta hieno väri ratkaisi. Juoksukenkiä tarvitsin oikeasti. Mutta molempia tulen käyttämään pitkään ja olivat edullisia niin ei mitään hömppäostoja täysin kuitenkaan. Ajattelen että jos on käyttöön tuleva ja tuo lisäksi iloa niin on sen väärti.

Vierailija
15/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa, että keväällä ostin kesäkengät pari vuotta sitten hajonneiden tilalle mutta kesällä ostin kumisaappaat. Edelliset olivat hajonneet pari vuotta sitten eikä mieluisia ollut löytynyt tilalle.

Vierailija
16/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin sanoa, että keväällä ostin kesäkengät pari vuotta sitten hajonneiden tilalle mutta kesällä ostin kumisaappaat. Edelliset olivat hajonneet pari vuotta sitten eikä mieluisia ollut löytynyt tilalle.

Se piti vielä sanoa, että jos kyseessä on täysin tyylisesi kengät, niin osta pois. Sopivia kenkiä ei kuitenkaan löydy silloin, kun on tarve. 

Vierailija
17/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä 2 paria alelaarista Sievin kävelykenkiä, sain ne puoleenhintaan eli 60e pari. Kokoni on sellainen että saan välillä tehtyä hyviä löytöjä. Entiset alkoi olla jo tiensä päässä, vaikka vielä ne pihakenkinä menee parivuotta puutarhassa kuivilla keleillä

Vierailija
18/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 170€ syyskengät kannattaa ostaa jos vaikuttavat laadukkaikta ja ovat tyyliltään sellaiset että miellyttävät sinua pitempään. Eihän se ole enää mitään 4-5 vuodelle jaettuna. 

Vierailija
19/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla avokkaat,   hinta -50% . Sopivat  mekkooni tulevalla teemapäivällä

Vierailija
20/56 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä taitaa olla kohta seitsemän vuotta. Talvikengät ostin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme