tunnustakaa: salaa kylässä paikkojen penkominen
Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?
Kommentit (227)
Joskus lapsena katselin wc.ssä olevaa kosmetiikkaa ja teininä. Mut en enää todellakaan,ei kiinnosta!
Eihän oikeasti nyt kukaan tongi toisten pyykkikoreja? :D Itse joskus jos kylppärissä on esillä hajuvesiä nuuhkin ne läpi jos joku olisikin todella hyvä, mutta muuten en kyllä pengo. Tai kerran teininä itseasiassa kurkkasin kuivumassa olleista rintsikoista kaverini kuppikoon, olimme muuten samaa kokoa niin uteliaisuus vei voiton - oli pakko tarkistaa oltiinko samalla viivalla siinäkin.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:09"]Kerran olin opiskelijabileissä, jotka pidettiin ihastukseni luona. Esitin meneväni hänen makuuhuoneeseen lepäämään hetkeksi, mutta oikeasti pengoin läpi vaatekaapin. Sieltä lähti mukaan parit kiihottavat pikkuhousut, mitä haistelin monet viikot, vaikka ne olivatkin puhtaita.
[/quote]
Etkö pelännyt jääväsi kiinni?
Ei ikinä ole tullut mieleeni penkoa muiden kaappeja tai muutakaan omaisuutta. Uskon, että ystävänikään eivät tuollaista harrasta. Mutta ei sitä näköjään kannatta olla ihan varma mistään :0
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:29"] Ihmettelen kyllä näitä reaktioita kuinka ihmiset ihan raivostuu tästä kurkkimisesta. Itseäni ei kiinnosta, mutta ei mulla ole kaapeissa mitään joka ei päivänvaloa kestäisi. [/quote] Ilmeisesti joillekin nyt vaan yksityisyys ei ole minkäänlainen arvo. Mun mielestä yksityisyyteen on jokaisella oikeus. Onhan niitäkin, joiden mielestä on ihan ok että puoliso lukee tekstiviestit ja fb-viestit ja kirjeetkin, koska "ei mulla ole mitään salattavaa". Joiltakin vaan puuttuu ymmärrys siitä, mitä on oikeus yksityisyyteen ja yksityisyyden kunnioittaminen. [/quote] AP tässä, mun mielestä et voi rinnastaa johonkin kaappiin kurkkaamista ja toiselle osoitettujen viestien lukemista. Viestit on selvästi yksityisasia, niitä en urkkisi. Mutta kaappien läpikäynti on harmitonta huvia :D Kiva nähdä näin paljon lisää viestejä ja kokemuksia, selvästi löytyy paljon sielunsiskoja tälle aatteelle. En välitä noista haukkumisviesteistä, tiesin kyllä että joitakin tämä höpsöys suututtaa senhän takia tätä tehdään salaa :D
[/quote]
Kaapeissa voi olla hyvin yksityisiä asioita. Ei sinulle kuulu minun lääkitykseni tai seksivälineistöni. Mieti nyt vähän.
Laitan aina pienia ansoja ja merkkejä oviin ja laatikoihin, niin tiedän kuka on meillä kylässä viimeistä kertaa.
Olin hieman hajulla erään tuttavani penkomisvietistä ja laitoin vaatekaapin ylähyllylle shanpanjalasin nojaamaan ovea päin, niin että se putoaa välittömästi kun ovan avaa. Voitte arvata miten nolona tämä oli kun lasi putosi lattialla ja särkyi.
Ei ole tarve ollut kutsua häntä sen jälkeen, eikä ole moni muukaan joka tästä kuuli.
Kyllä on peiliin katsomisen paikka jos kaapit on väärällään irstaita seksileluja ja muita asioita jotka eivät päivänvaloa kestä, turha syytellä näitä "penkojia".
Opiskeluaikana parin naisen kuppikoko tuli tsekattua vessakäynnillä..tosin rintsikat olivat kuivumassa telineessä..
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:38"]
Olin hieman hajulla erään tuttavani penkomisvietistä ja laitoin vaatekaapin ylähyllylle shanpanjalasin nojaamaan ovea päin, niin että se putoaa välittömästi kun ovan avaa. Voitte arvata miten nolona tämä oli kun lasi putosi lattialla ja särkyi.
Ei ole tarve ollut kutsua häntä sen jälkeen, eikä ole moni muukaan joka tästä kuuli.
[/quote]
Ai etkö muulla tavoin huomaa, jos joku vieras menee vaatekaapillesi?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:49"]Kyllä on peiliin katsomisen paikka jos kaapit on väärällään irstaita seksileluja ja muita asioita jotka eivät päivänvaloa kestä, turha syytellä näitä "penkojia".
[/quote]
Seksileluissa ei ole mitään laitonta tai väärää, oikein hyvä lisä ovat esimerkiksi pari suhteessa niille jotka eivät ole kovin rajoittuneita seksin suhteen.
Ja täytyy sanoa että mulla on tosi korkea kynnys mennä toisen kaapeille edes luvan kanssa ja syyllä. Jos olen yksinkin vaikka kukkia kastelemassa niin suunnilleen juoksen ne kukat läpi ja äkkiä ulos toisen kodista. Ehkä sen takia kun olen itse niin yksityinen ihminen kotini ja tavaroideni suhteen. Voin kyllä avoimesti itse kertoa tutuillenkin yksityisempiäkin asioita mutta en todellakaan halua että kukaan käy läpi laskujani ja laatikoitani. Ei todellakaan ole ok mennä lääppimään toisen omaisuutta ilman lupaa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:49"]Kyllä on peiliin katsomisen paikka jos kaapit on väärällään irstaita seksileluja ja muita asioita jotka eivät päivänvaloa kestä, turha syytellä näitä "penkojia".
[/quote]
Seksileluissa ei ole mitään laitonta tai väärää, oikein hyvä lisä ovat esimerkiksi pari suhteessa niille jotka eivät ole kovin rajoittuneita seksin suhteen.
Ja täytyy sanoa että mulla on tosi korkea kynnys mennä toisen kaapeille edes luvan kanssa ja syyllä. Jos olen yksinkin vaikka kukkia kastelemassa niin suunnilleen juoksen ne kukat läpi ja äkkiä ulos toisen kodista. Ehkä sen takia kun olen itse niin yksityinen ihminen kotini ja tavaroideni suhteen. Voin kyllä avoimesti itse kertoa tutuillenkin yksityisempiäkin asioita mutta en todellakaan halua että kukaan käy läpi laskujani ja laatikoitani. Ei todellakaan ole ok mennä lääppimään toisen omaisuutta ilman lupaa.
[/quote]
ja kirjoitin kyllä parisuhteessa yhteen mutta tämä puhelin ei osaa suomea.... :)
Ei oo käyny mielessäkään penkoa muiden kaappeja. Ja mitäkö tuumaisin, jos saisin sut kiinni itseteossa? No en ainakaan hyvällä katsoisi, että pengot mun tavaroita. Ihme kyylä. En voi uskoa että tollasiakin tuttuja on olemassa...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:38"]
[/quote]
Ai etkö muulla tavoin huomaa, jos joku vieras menee vaatekaapillesi?
[/quote]
No en kyllä huomaa, tuolloinkin kävi sillä välin kun itse kävin viemässä roskapussin, ilmeisesti aina tilaisuuden tullen penkoo paikkoja? En millään huomaa onko vaatepinoja pengottu, minulla ei ole mitään tiettyä järjestystä vaatteille, vaan laitan ne kaappiin ja monesti joudun etsimään jtain tiettyä vaatetta kun en muista mihin kaappiin olen sen laittanut.
Kaverini kertoi laittaneensa kameran yöpöydänlaatikkoon (video) kuvaamaan ja pari tuttua on saanut naamansa tallennettua, voi vittu miten noloa!
En todellakaan katso. Kerran miehen serkulla katsoin tukkaa takaa vessan peilikaapin pelistä ja hävetti jos joku kuuli kun avatessa ovet narahti
En tiedä kumpia ihmettelen enemmän, penkojia vai näitä narauttajia? Molemmat jotenkin omituista käytöstä.
Kerran olin opiskelijabileissä, jotka pidettiin ihastukseni luona. Esitin meneväni hänen makuuhuoneeseen lepäämään hetkeksi, mutta oikeasti pengoin läpi vaatekaapin. Sieltä lähti mukaan parit kiihottavat pikkuhousut, mitä haistelin monet viikot, vaikka ne olivatkin puhtaita.