Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni uusi naisystvä ei vaan voi sietää minua

Vierailija
02.10.2014 |

Kyseessä on todella läheinen ystävä, jonka kanssa ollaan tunnettu vuosikaudet. Meillä on ollut ystäväpohjalta satunnaista seksiä aikoinaan, mutta ei enää vajaaseen vuoteen. Molemmat ollaan aina seurusteltu tahoillamme, eikä ystävyytemme ole koskaan aiemmin häirinnyt parisuhteita... Ja siis tietenkään seksiä meillä ei siis keskenämme ole ollut koskaan jos ollaan parisuhteessa oltu.

Emme ole myöskään koskaan mainostaneet tätä kenellekkään, eli ystäväni uuden naisystävän ei edes pitäisi tietää tästä menneisyydestä. Mutta hän tietää, että minä olen hänen seurustelukumppaninsa läheinen ystävä, vastakkaista sukupuolta ja sinkku. Se on selkeästi liikaa.

Nykyään jos soitan ystävälleni, nainen aina keskeyttää puhelun sanomalla miehelle tiukasti että nyt on kiire tms. Jos nähdään porukalla vaikka baarissa, tämä nainen ingooraa minut täysin ja omii ystäväni koko illaksi itselleen. Jos kutsun ystäväni luokseni kylään, tai ystäväni kutsuu minut hänen luokseen, nainen yrittää aina änkeä mukaan.

Ystävääni tämä mustasukkaisuus jaksaa vaan naurattaa, minua ei. Olen kyllästynyt kilpailemaan ystäväni huomiosta ja haluaisin edelleen jakaa hänen kanssaan asioita niinkuin ennen, en kertoa yksityisasioistani myös hänen uudelle naiselleen.

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Eroako tässä pitää odottaa, että saa taas yhden parhaista ystävistään takaisin? Vai pitääkö tässä alkaa väkipakolla seukkaamaan, ettei toisen tarvisi olla niin mustankipeä. Tänään nousi taas tunteet pintaan, kun leffailta peruuntui tunnin varoitusajalla, koska uusi tyttökaveri oli varannutkin saunavuoron. Argh!

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]Minä olen kyllä apn puolella.
Minun exäni on hyvä ystäväni. Olemme tunteneet vuosia, seurustelimme 4 vuotta ja exä sanoo yhä että olen ainut nainen johon hän voi luottaa täysin. Ei meidän välillä ole mitään seksuaalista.
Exä on myös hyvä ystävä ex aviomiehelleni ja nykyiselle avopuolisolleni. Kumpikaan näistä ei ole kieltänyt minua tapaamasta tätä ystävääni. Minulla on myös monta muuta miespuolista kaveria ja kaikki ovat sanoneet haluavansa minua. Mutta koska minä en halua heitä niin ei se ole ongelma puolisolleni :) Puolisolleni olenkin tehnyt selväksi, että ystäviäni en hylkää, he eivät mene kaiken edelle, mutta en koskaan luovu ystävistäni mustasukkaisen puolison takia.

Tämä exäni/ystäväni sanoi myös minulle ettei anna yhdenkään naisen pilata meidän ystävyyttä. Silti en halua mennä kenenkään parisuhdetta pilaamaan, sairas mustasukkaisuus sen suhteen pilaa jos joku, en minä.
[/quote] ja luulet, että tollasen vosun mies on uskollinen.
[/quote]

On, en luule vaan tiedän että on :) Olet varmasti joko katkera pirttihirmu tai provo mutta kerroppa mikä minusta tekee vosun jos olen ystävä exäni kanssa?
[/quote] ja ehkä olenkin vähän katkera. Kun en saanut pitää miespuolisia ystäviäni enää sen jälkeen, kun mokasin ja menin sänkyyn yhden kanssa ja mokasin toisenkin kerran, kun ihastuin yhteen. Ehkä mulla on vaan pikkasen erilainen näkemys ystävyyteen miesten kans, jotka haluais muutakin :D

Vierailija
82/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:13"]

Minun miehelläni oli kymmeniä naispuoleisia ystäviä, kun tavattiin. Enää ei yhtään. Koska heistä oli enemmän haittaa. Mitään seksiä ei edes ollut heidän välillään ikinä, mutta silti esim öisin soiteltiin känni avautumisia, kun minä raskaana yritin nukkua. Aina oltiin ruinaamassa kyytiä johonkin. Pyydettiin kahville jne. Oli ilmeisen vaikea ymmärtää. Että minä ja lapset mentiin heidän edelleen. Sitä roikkumista jatkui kunnes mies vaihtoi puh numeron. Vieläkin välillä facessa otetaan yhteyttä. Tottakai annoin miehen aluksi nähdä näitä ystäviä ja tutustuin heihin itsekkin. Itseasiassa yhden yhteisen naispuolisen kaverin kautta tapasin miehenkin. Mutta jossain kohtaa kumpikin jätti kaverit taka-alalle ja keskittyi perheeseen. Miehen miespuoliset kaverit tyytyi kyllä siihen, että näkevät harvoin, mutta nämä naisetpa eivät. Siksi eivät näe enää lainkaan.[/quote]

Yleensä en provosoidu paksuimmistakaan jutuista enkä alennu kiroilemaan, mutta tähän kirjoitukseen sanon kyllä, että vittu mitä paskaa. Tuommoista kontrollifriikki-ämmää en halua ikinä kohdata.
[/quote] miten se tekee minusta kontrollifriikin, että haluan nukkua yöni? Tai ettei meidän perheen tila-auto ole tila-taxi tai, että mieheni viettää mun kanssa ennemmin lapsivapaan, kun muiden naisten? Myös ne oltiin miehen kans ensin vain hyviä ystäviä ;) mut nykyään minä olenkin miehen ainoa naispuolinen ystävä eikä muita tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:04"]

Oikein "kiva". Mä ainakin suuttuisin ystäväsi naisena tollaisesta vehkeilystä. Oikein toivon että jäätte kiinni.

[/quote]

Mitäs kiinni jäämistä tuossa nyt oikeastaan edes on kun eivät vehtaile silloin mitään kun kumpikin on sinkkuja?! =D Ei se sille uudelle naiselle kuulu pätkän vertaa mitä sen mies on sinkkuna ollessaan tehnyt!

Vierailija
84/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:58"]

Kun mun hyvä miespuolinen ystävä alkoi seurustelemaan, sanoin sille ihan suoraan, että ymmärrän sen halun keskittyä uuteen suhteeseensa. Sanoin ettei mua haittaa vaikka meidän kahdenkeskinen aika jäisikin vähemmälle, eikä miehen tarvitsisi tuntea huonoa omaatuntoa sen takia. Halusin antaa miehelle ja hän uudelle suhteellensa tilaa, koska mulle oli tärkeää että mies saisi parisuhteensa toimimaan. Nykyään he ovat olleen yhdessä jo pari vuotta ja mä olen todella läheinen myös sen tyttöystävän kanssa. Vietetään joskus leffailtojakin kolmistaan.

[/quote]

Näin normaalit ihmiset toimii. Tuo on aitoa ystävyyttä.

Sitten lisäksi ovat nämä ap:n kaltaiset, jotka haluavat omistaa, eivätkä missään nimessä tuntea itseänsä kakkoseksi. Tuollaisista olisi hyväkin päästä eroon.

Sinunlaisesi ovat tervejärkisiä ja tervetulleita ystäviä myös niiden tyttöystävien/vaimojen mielestä.

Vierailija
85/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:04"]

Oikein "kiva". Mä ainakin suuttuisin ystäväsi naisena tollaisesta vehkeilystä. Oikein toivon että jäätte kiinni.

[/quote]

Mitäs kiinni jäämistä tuossa nyt oikeastaan edes on kun eivät vehtaile silloin mitään kun kumpikin on sinkkuja?! =D Ei se sille uudelle naiselle kuulu pätkän vertaa mitä sen mies on sinkkuna ollessaan tehnyt!
[/quote] kyse taisi olla valehtelusta. Yhdessä päätetään vähän kusettaa pikkuvaimoa. Oksettavaa sakkia

Vierailija
86/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:04"]

[/quote]

[/quote]

No olisikohan tarkoitettu sitä, että toivottavasti jäävät valheestaan ja salailustaan kiinni. Valehtelivat naisystävälle että ap on varattu ja sen lisäksi kieltävät sekstailun.

Jos täytyy valehdella, ei ystävyys ole normaali.

Vierailija
87/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan identtinen omaan tilanteeseeni naisystävän näkökulmasta, paitsi että mies on kyllä rehellisesti kertonut minulle suhdehistoriastaan joten tiedän, että se huomiota mankuva naikkonen on oikeastaan vanha pano eikä mikään bestis. Ja mies ei suostuisi mihinkään leffailtoihin vapaa-ajallamme, mutta voi olla, että se tossukkamaisuuttaan saattaisi suostua ja sitten jättäisi menemättä tekosyyn nojalla. Nainen nimittäin marttyyrina vaatimalla vaatii yhteistä aikaa ja aloitteet tulevat aina häneltä, ja hän loukkaantuu vallan verisesti kieltävästä vastauksesta.

Aika pelottavaa, toivottavasti et ole juuri minun mieheni "ystävä". Jos olet, niin neuvon jarruttelemaan vähän. Mies nimittäin aikoo katkaista yhteydenpidon kokonaan, jos vielä oireilet.

Vierailija
88/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

128 jatkaa: aina naisen ilmestyessä paikalle hän avautuu äänekkäästi omista asioistaan. Siinä miehen kanssa sitten vaivaantuneina möllötetään, kunnes vien miehen muualle. Hän ei itse uskalla toppuutella naista, enkä minäkään viitsi kovin suoria sanoja sanoa niin kaukaiselle tutulle, siksi kaikkoaminen jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Tämäkin osuu suunnilleen kohdalleen näissä tapauksissa.

Ja tiedän, että mies on vähän ns. kauhistellut mustasukkaisuuttani hillitäkseen naisen marttyyrikohtauksia. Vähän inhottaa, ettei mies uskalla sanoa suoria sanoja, mutta nyt kun mies jättää todella usein naisen huomiotta, niin toivomme tilanteen paranevan hitaasti. En minä naista kuitenkaan inhoa, olisi kiva, jos he voisivat pysyä ystävinä. Luotan kuitenkin mieheeni täydellisesti.

Vierailija
89/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä? Tehän olette täällä ihan pimeitä. Jos mä olisin toi tarinan mies, kasvattaisin itselleni kivekset, kävisin kunnon keskustelut ton tyttöystävän kanssa ja heittäisin niskaperseotteella mäkeen, jos se ei löytäisi järjen valoa tai edes myöntäisi ongelmaa. Oon elämässäni erehtynyt tapailemaan yhtä mustasukkaista miestä ja se oli kyllä viimonen sen sortin virhe.

En tiedä, miten te muut määrittelette hyvän parisuhteen, mutta ainakaan minun mielestäni toisen kyttääminen ja ystävyyssuhteiden rajoittaminen eivät kuulu asiaan. Ei seurustelukumppanilla - oli se sit mies tai nainen - ole mitään oikeutta vaatia toiselta välien katkaisemista ystäviin oli sukupuoli mikä vaan. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja omistushaluisuus ei ole söpöä tai hauskaa vaan huono ominaisuus, josta pitäisi pyrkiä pois. Ei siinä ole kysymys siitä, että kaverit olisivat tärkeämpiä kuin parisuhde tai toisin päin vaan siitä, että ei terveessä parisuhteessa tuollaista showta ruveta ylipäätään vetämään. Muun väittäminen on samaa osastoa kuin se, että jos mieheni kieltäisi mua ajamasta junalla ja kieltäytyisin, av-raati väittäisi tän kertovan siitä, että junat ovat mulle tärkeämpiä kuin parisuhde ja että oikeasti parisuhteen pitäisi mennä junien edelle. Ei arvovalinta ole siinä, valitseeko miehen vai valtion rautatiet, vaan siinä, valitseeko itselleen kumppanin, joka kuvittelee olevansa oikeutettu esittämään tuollaisia ukaaseja.

Ja joo, uudessa parisuhteessa alku menee usein sellaisessa huumassa, että ei ehdi nähdä muita yhtä usein kuin ennen, toisinaan kavereita putoaa kelkasta elämäntilanteiden muuttuessa ja joskus kaverit käyttäytyvät huonosti ja tökerösti. Silloin kavereita ei kannata nähdä ja joskus niihin kannattaa ihan tietoisesti katkaista välit. Mutta tässähän ei ollut kyse kummastakaan, vaan siitä, että uusi naisystävä tietoisesti ja tarkotuksella sabotoi miehensä ja tämän ystävän välejä. Se on väärin.

Vierailija
90/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

128 juuri noin meilläkin oli. Lopulta mies vaihto puh numeroo ja mua pidettiin tyranni akkana ja miestä tossuna, vaikka ihan itse sanoikin loppuviimein, että hän itse haluaa nyt karsia kaveripiriään.

T: en muista numeroo, mut miehellä oli kymmeniä naispuoleisia kavereita

Vierailija
91/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:48"]

Aivan identtinen omaan tilanteeseeni naisystävän näkökulmasta, paitsi että mies on kyllä rehellisesti kertonut minulle suhdehistoriastaan joten tiedän, että se huomiota mankuva naikkonen on oikeastaan vanha pano eikä mikään bestis. Ja mies ei suostuisi mihinkään leffailtoihin vapaa-ajallamme, mutta voi olla, että se tossukkamaisuuttaan saattaisi suostua ja sitten jättäisi menemättä tekosyyn nojalla. Nainen nimittäin marttyyrina vaatimalla vaatii yhteistä aikaa ja aloitteet tulevat aina häneltä, ja hän loukkaantuu vallan verisesti kieltävästä vastauksesta.

Aika pelottavaa, toivottavasti et ole juuri minun mieheni "ystävä". Jos olet, niin neuvon jarruttelemaan vähän. Mies nimittäin aikoo katkaista yhteydenpidon kokonaan, jos vielä oireilet.

--

Ja tiedän, että mies on vähän ns. kauhistellut mustasukkaisuuttani hillitäkseen naisen marttyyrikohtauksia. Vähän inhottaa, ettei mies uskalla sanoa suoria sanoja, mutta nyt kun mies jättää todella usein naisen huomiotta, niin toivomme tilanteen paranevan hitaasti. En minä naista kuitenkaan inhoa, olisi kiva, jos he voisivat pysyä ystävinä. Luotan kuitenkin mieheeni täydellisesti.

[/quote]

No sittenhän tämä tilanne ei ole mitenkään identtinen eikä sillä ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa. Jos sulla on ongelma tuollaisen naisen kanssa, avaa aiheelle vaikka oma ketju, jonne voimme yhdessä tulla päivittelemään, miten huonosti tuo nainen käyttäytyy. Turha ohjata tätä ketjua sivuraiteille projisoimalla omia ongelmia tilanteeseen, johon ne eivät istu. Tässähän mies kutsuu itse ystäväänsä kylään, puhuu henkilökohtaisista asioistaan ja yrittää keksiä keinoja tilanteen rauhoittamiseen niin, että välit eivät kärsi.

Jos taas jotenkin kummasti on niin, että ketjun mies ja oma miehesi ovat sama henkilö tai oma tilanteesi vastaa ketjun tilannetta, kehottaisin sekä sinua että ap:ta katkaisemaan välit mieheen välittömästi. Jos mies valehtelee ystävälle ongelman olevan naisystävässä ja naisystävälle ongelman olevan ystävässä, se ei kyllä ansaitse kumpaakaan.

Vierailija
92/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 02:30"]Siis mitä helvettiä? Tehän olette täällä ihan pimeitä. Jos mä olisin toi tarinan mies, kasvattaisin itselleni kivekset, kävisin kunnon keskustelut ton tyttöystävän kanssa ja heittäisin niskaperseotteella mäkeen, jos se ei löytäisi järjen valoa tai edes myöntäisi ongelmaa. Oon elämässäni erehtynyt tapailemaan yhtä mustasukkaista miestä ja se oli kyllä viimonen sen sortin virhe.

En tiedä, miten te muut määrittelette hyvän parisuhteen, mutta ainakaan minun mielestäni toisen kyttääminen ja ystävyyssuhteiden rajoittaminen eivät kuulu asiaan. Ei seurustelukumppanilla - oli se sit mies tai nainen - ole mitään oikeutta vaatia toiselta välien katkaisemista ystäviin oli sukupuoli mikä vaan. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja omistushaluisuus ei ole söpöä tai hauskaa vaan huono ominaisuus, josta pitäisi pyrkiä pois. Ei siinä ole kysymys siitä, että kaverit olisivat tärkeämpiä kuin parisuhde tai toisin päin vaan siitä, että ei terveessä parisuhteessa tuollaista showta ruveta ylipäätään vetämään. Muun väittäminen on samaa osastoa kuin se, että jos mieheni kieltäisi mua ajamasta junalla ja kieltäytyisin, av-raati väittäisi tän kertovan siitä, että junat ovat mulle tärkeämpiä kuin parisuhde ja että oikeasti parisuhteen pitäisi mennä junien edelle. Ei arvovalinta ole siinä, valitseeko miehen vai valtion rautatiet, vaan siinä, valitseeko itselleen kumppanin, joka kuvittelee olevansa oikeutettu esittämään tuollaisia ukaaseja.

Ja joo, uudessa parisuhteessa alku menee usein sellaisessa huumassa, että ei ehdi nähdä muita yhtä usein kuin ennen, toisinaan kavereita putoaa kelkasta elämäntilanteiden muuttuessa ja joskus kaverit käyttäytyvät huonosti ja tökerösti. Silloin kavereita ei kannata nähdä ja joskus niihin kannattaa ihan tietoisesti katkaista välit. Mutta tässähän ei ollut kyse kummastakaan, vaan siitä, että uusi naisystävä tietoisesti ja tarkotuksella sabotoi miehensä ja tämän ystävän välejä. Se on väärin.

[/quote] sulle on siis ihan normaalia, että ystävien kesken paneskellaan, kun sattuu panettamaan ja sitten, kun toinen on varattu voidaan silti viettää kivoja leffailtoja kahdestaan. Mikä takaa ettei se panetus iske uudelleen juuri tämän ihmisen kanssa?
Voikun itekkin tosi superhyper mielelläni olisin erään ihmisen ystävä. Olimme hyviä ystäviä. Ja miehelleni oli ihan ok kunnes ihastuimme toisiimme. Sen jälkeen en ole enää uskaltanut olla hänen ystävänsä :( en minä päättänyt ihastua ja miehellekin oli kova paikka, kun juurikin halusi antaa minun valita ite ystäväni ja sit kävikin noin.

Vierailija
93/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:48"]

--

[/quote]

No sittenhän tämä tilanne ei ole mitenkään identtinen eikä sillä ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa. Jos sulla on ongelma tuollaisen naisen kanssa, avaa aiheelle vaikka oma ketju, jonne voimme yhdessä tulla päivittelemään, miten huonosti tuo nainen käyttäytyy. Turha ohjata tätä ketjua sivuraiteille projisoimalla omia ongelmia tilanteeseen, johon ne eivät istu. Tässähän mies kutsuu itse ystäväänsä kylään, puhuu henkilökohtaisista asioistaan ja yrittää keksiä keinoja tilanteen rauhoittamiseen niin, että välit eivät kärsi.

Jos taas jotenkin kummasti on niin, että ketjun mies ja oma miehesi ovat sama henkilö tai oma tilanteesi vastaa ketjun tilannetta, kehottaisin sekä sinua että ap:ta katkaisemaan välit mieheen välittömästi. Jos mies valehtelee ystävälle ongelman olevan naisystävässä ja naisystävälle ongelman olevan ystävässä, se ei kyllä ansaitse kumpaakaan.
[/quote] valitettavasti aika monet miehet valehtelee sille jonka kanssa on. Tällaisessa tilanteessa. Myös, jos kyseessä on miespuolinen ystävä ja ehkä sillon vielä enemmän. Kun mies ei kehtaa sanoa kaverilleen, että nyt perhe kiinnostaa enemmän niin sanotaan "ei akka päästä. Parempi tossun alla, kun taivasalla jne"
Ja myös naiset tekee tätä "mies ei päästä tai lasten takia ei viitti lähtee" kun totuus on ettei vaan huvita

Vierailija
94/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:48"]

--

[/quote]

[/quote] valitettavasti aika monet miehet valehtelee sille jonka kanssa on. Tällaisessa tilanteessa. Myös, jos kyseessä on miespuolinen ystävä ja ehkä sillon vielä enemmän. Kun mies ei kehtaa sanoa kaverilleen, että nyt perhe kiinnostaa enemmän niin sanotaan "ei akka päästä. Parempi tossun alla, kun taivasalla jne"
Ja myös naiset tekee tätä "mies ei päästä tai lasten takia ei viitti lähtee" kun totuus on ettei vaan huvita
[/quote] ja ymmärrän valehtelun kyllä. Itse olen rehellinen ja sanoin kaverilleni, kun piti lähteä sovitusti viihteelle, että ei huvita. Katson mieheni kanssa mielummin elokuvaa. Oli viimeinen kerta, kun tämä kaveri pyysi mihinkään. Vähän kyllä harmittaa. Olis ehkä pitänyt sanoo ettei mies päästä ;)

Vierailija
95/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 01:48"]

--

[/quote]

[/quote]

Yritin vain osoittaa, että tilanteen voi nähdä monesta eri nälökulmasta. Osa ihmisistä on todella taitavia kutsumaan itsensä ties minne, kieltävää vastausta ei kuulla ja sitten hämmästellään röyhkeyttä, kun kukaan ei oikeasti kaivannutkaan.

Koko juttu voi olla Ao:n (tai minun) harhakuvitelmaa, jota viekkailla sanoilla ja epäselvillä ilmauksilla pyöritellään edustavaksi.

Vierailija
96/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: 128: anteeksi typot ja turhan pitkät lainaukset, puhelimella on hankala editoida.

Vierailija
97/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Ensin ap sanoi, että pano oli yhteisen päätöksen tulos ja hetken päästä vakuutteli, että pantiin vain puolivahingossa huppelissa?? Sori, mutta kuulostaa hämärältä.

Vierailija
98/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut muutama vuosi sitten samanlainen tilanne kun ap:lla, ilman mustasukkaista tyttöystäväkuviota tosin.
Mulla oli hyvä ja luotettava miespuolinen kaveri, oltiin kuin paita ja peppu, pystyin olemaan hänen kanssaan täysin oma itseni, mutta pidin vain ja ainoastaan kaverina. Ei muka "sellaisia tunteita" vaikka satunnaisesti paneskeltiinkin huvin vuoksi. Tapailtiin välillä muita muttei deittailuista oikeen ikinä tullut mitään.
Lopulta tilanne meni siihen että ollaan oltu nyt naimisissa 5 vuotta, meillä on kaksi ihanaa lasta ja ai että mä rakastan tuota miestä. En vaan kait meinannut näinä "kaverivuosina" myöntää sitä itselleni.

Vierailija
99/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa haluta säilyttää tuon miehen kokonaan itsellään. Kyllä nää naiset tiedetään. Ap sä olet oksettava

Vierailija
100/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 02:59"]Mulla ollut muutama vuosi sitten samanlainen tilanne kun ap:lla, ilman mustasukkaista tyttöystäväkuviota tosin.
Mulla oli hyvä ja luotettava miespuolinen kaveri, oltiin kuin paita ja peppu, pystyin olemaan hänen kanssaan täysin oma itseni, mutta pidin vain ja ainoastaan kaverina. Ei muka "sellaisia tunteita" vaikka satunnaisesti paneskeltiinkin huvin vuoksi. Tapailtiin välillä muita muttei deittailuista oikeen ikinä tullut mitään.
Lopulta tilanne meni siihen että ollaan oltu nyt naimisissa 5 vuotta, meillä on kaksi ihanaa lasta ja ai että mä rakastan tuota miestä. En vaan kait meinannut näinä "kaverivuosina" myöntää sitä itselleni.
[/quote] mulla on aivan sama tilanne :D siks olikin vaikea ymmärtää miehen naispuolisia ystäviä, kun mekin päädyttiin yhteen ja oltiin eka vaan kavereita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi