Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni uusi naisystvä ei vaan voi sietää minua

Vierailija
02.10.2014 |

Kyseessä on todella läheinen ystävä, jonka kanssa ollaan tunnettu vuosikaudet. Meillä on ollut ystäväpohjalta satunnaista seksiä aikoinaan, mutta ei enää vajaaseen vuoteen. Molemmat ollaan aina seurusteltu tahoillamme, eikä ystävyytemme ole koskaan aiemmin häirinnyt parisuhteita... Ja siis tietenkään seksiä meillä ei siis keskenämme ole ollut koskaan jos ollaan parisuhteessa oltu.

Emme ole myöskään koskaan mainostaneet tätä kenellekkään, eli ystäväni uuden naisystävän ei edes pitäisi tietää tästä menneisyydestä. Mutta hän tietää, että minä olen hänen seurustelukumppaninsa läheinen ystävä, vastakkaista sukupuolta ja sinkku. Se on selkeästi liikaa.

Nykyään jos soitan ystävälleni, nainen aina keskeyttää puhelun sanomalla miehelle tiukasti että nyt on kiire tms. Jos nähdään porukalla vaikka baarissa, tämä nainen ingooraa minut täysin ja omii ystäväni koko illaksi itselleen. Jos kutsun ystäväni luokseni kylään, tai ystäväni kutsuu minut hänen luokseen, nainen yrittää aina änkeä mukaan.

Ystävääni tämä mustasukkaisuus jaksaa vaan naurattaa, minua ei. Olen kyllästynyt kilpailemaan ystäväni huomiosta ja haluaisin edelleen jakaa hänen kanssaan asioita niinkuin ennen, en kertoa yksityisasioistani myös hänen uudelle naiselleen.

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Eroako tässä pitää odottaa, että saa taas yhden parhaista ystävistään takaisin? Vai pitääkö tässä alkaa väkipakolla seukkaamaan, ettei toisen tarvisi olla niin mustankipeä. Tänään nousi taas tunteet pintaan, kun leffailta peruuntui tunnin varoitusajalla, koska uusi tyttökaveri oli varannutkin saunavuoron. Argh!

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä

Vierailija
142/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen "ystävät on mulle henki ja elämä" -meininki kuulostaa vähän tyhmältä aikuisen suusta. Ja annas kun arvaan: tapaatte monta kertaa viikossa ja käytte yhdessä saunassa...? En yhtään ihmettele jos uutta tyttöystävää ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
144/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä.

Vierailija
145/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:52"]

Selvyydeksi, että seksiä oli tosiaan satunnaisesti silloin kun olimme molemmat pidempään sinkkuina ja kaipasimme läheisyyttä. Olemme molemmat fyysistä läheisyyttä arvostavia ihmisiä, joten oli luonnollista olla lähekkäin kuin yksinäisyys kalvasi. Mutta asia ei ole koskaan kaivertanut kummankaan mieltä ja voimme myös vitsailla ihan vapautuneesti tästä aiheesta.

No jostain kumman syystä yhdenkään aikaisemman naiskaverin kanssa minua ei ole tarvinnut jättää syrjään. Mitä helvetin väliä sillä nyt on kumpaa sukupuolta hyvä ystävä on?

Ystäväni on myös sanonut minulle suoraan, että etenee tämän naisen kanssa hiljakseen, kun on ihan erilaista tyyppiä kun mistä aiemmin on kiinnostunut... Joo, erilaista tyyppiä tosiaan.

Ap

[/quote]

Tämä lause jotenkin särähtää. Yritätkö sä omistaa sen sun ystävän?

Vierailija
146/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä ap, jo irti tuosta miehestä.

Vierailija
147/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita akkoja täällä. Huhhuh, kaikkien mielestäkö seurustelukumppanit menee aina kavereiden edelle? Olettepa paskoja kavereita.
Kyllä jotain hämärää on sellaisessa suhteessa jossa ei kumppanin ystävät enää mahdu kuvioihin. Ei siinä auta kuin toivoa, että ystäväsi tulee järkiinsä ja etsii jonkun tasapainoisemman naisen.

Vierailija
148/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tottakai saunailta oman tyttöystävän kanssa on houkuttelevampaa ja menee heittäen leffailta kaverien kanssa edelle. Kuvittelitko oikeasti jotain muuta? Ihanko oikeasti luulit, että leffailta kanssasi olisi miehelle se tärkeämpi kuin saunailta tyttöystävän kanssa? Siihen saunailtaan kun kuuluu yleensä kaikkea mukavaa :)

Vierailija
149/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa myös leffailtaan voi kuulua jotain mukavaa eikös =) ?

Vierailija
150/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäis minäkään.

Vierailija
151/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, me ei saunota yhdessä. Eikä hengailla yhdessä alasti silloin jos jompikumpi seurustelee, vaikka toisemme ollaankin sata kertaa alasti nähty.

Emme myöskään enää lähde kahdestaan kaupunkilomille, emmekä linnottaudu viikoksi mökille kimpassa, jos jommalla kummalla on seurustelukumppani.

Mutta kyllä me silti voimme viettää yhdessä leffailtaa, käydä kahdestaan ulkona tai valvoa vaikka koko yö yhdessä vain jutellen?

Ap

Vierailija
152/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sille naisystävälle että olette naineet ja katsokaa sen reaktio, että saatteko vielä tapailla KAVEREINA?Reiluuden nimissä kertokaa rehdisti kaikki ja sitten vasta teette päätökset jotka koskevat nykyään myös häntä. Koska jos mies ei noin tee on täysi mulkku, miltä vaikuttaa muutenkin.

Vierailija
153/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit AP:lle, ystävät pysyy ja kumppanit joko pysyy tai vaihtuu. Anna vähän löysää nyt alussa, mutta ei sinun tarvitse takavasemmalle hävitä...

Vierailija
154/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:22"]

no tottakai saunailta oman tyttöystävän kanssa on houkuttelevampaa ja menee heittäen leffailta kaverien kanssa edelle. Kuvittelitko oikeasti jotain muuta? Ihanko oikeasti luulit, että leffailta kanssasi olisi miehelle se tärkeämpi kuin saunailta tyttöystävän kanssa? Siihen saunailtaan kun kuuluu yleensä kaikkea mukavaa :)

[/quote]

Onko sinulla useinkin tapana pettää ystävillesi annetut lupaukset, vaikka vain leffailta, puolisosi oikkujen takia?

Vierailija
155/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä ei panna. Piste. Jos olet pannut, olet ex pano, et ystävä.

Vierailija
156/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:43"]

Mainitsin seksiasian siksi, että se on fakta, osa menneisyyttämme, mutta se ei ole koskaan vaikuttanut parisuhteisiimme. Siksi en ymmärrä, jos vaikka nainen tästä nyt tietäisi, miksi se häntä vaivaa!

En tosiaan ole mikään vosu. Mies on minulle tärkeä ja rakas ystävä, jonka seurassa olen aina voinut olla oma itseni, oli tilanne mikä tahansa.

Ap

[/quote]

Ette te ole pelkästään ystäviä kun kerran olette panokavereita. Minusta on täysin luonnollista, että naisen on vaikea sinua hyväksyä. Teidän välillänne on kuitenkin seksuaalinen jännite, jota puolestaan ystävien välillä ei ole.

Vierailija
157/157 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ap kuulostaa yhtä naiivilta kuin itse olin n. 19-20-vuotiaana. Minullakin oli kaverimiehiä, joiden kanssa olin todella läheinen ystävä, niin läheinen että joskus päädyttiin seksiäkin harrastamaan. Ajattelin, että niin on ok ystävien kanssa joskus tehdä, mitä väliä jos on sinkku. Ja jos on muutenkin tosi läheisissä väleissä, se tuntui luonnolliseltakin. Pikku huppelissa, jos oli onnellinen, jos panetti, jos suretti. Sitten jäin tietenkin paitsioon jos/kun nuo miehet alkoivat seurustella. Yksi sentään ilmoitti että haluaisi pitää minut varalla, jos suhde loppuukin, että seksin harrastamisen ei tarvitsisi sitten loppua. :) Tajusin silloin olleeni noille miehille lähinnä panokaveri, en sydänystävä. Kun lopetin yhteydenpiton, eipä heistäkään pahemmin kuulunut mitään. Paitsi tuo yksi ressukka otti yhteyttä, kun tyttöystävä oli jättänyt. Miehet ei muuten yleensä harrasta sydänystäviä samalla tavalla kuin naiset, tiedoksi sinullekin ap.

On minulla yksi naiskaverikin, jonka kanssa olen pari kertaa harrastanut seksiä 10 vuotta sitten. Kumma kyllä se ystävyys on kestänyt, vaikkemme nykyään voisi kuvitellakaan enää sänkyyn menevämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän