Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni uusi naisystvä ei vaan voi sietää minua

Vierailija
02.10.2014 |

Kyseessä on todella läheinen ystävä, jonka kanssa ollaan tunnettu vuosikaudet. Meillä on ollut ystäväpohjalta satunnaista seksiä aikoinaan, mutta ei enää vajaaseen vuoteen. Molemmat ollaan aina seurusteltu tahoillamme, eikä ystävyytemme ole koskaan aiemmin häirinnyt parisuhteita... Ja siis tietenkään seksiä meillä ei siis keskenämme ole ollut koskaan jos ollaan parisuhteessa oltu.

Emme ole myöskään koskaan mainostaneet tätä kenellekkään, eli ystäväni uuden naisystävän ei edes pitäisi tietää tästä menneisyydestä. Mutta hän tietää, että minä olen hänen seurustelukumppaninsa läheinen ystävä, vastakkaista sukupuolta ja sinkku. Se on selkeästi liikaa.

Nykyään jos soitan ystävälleni, nainen aina keskeyttää puhelun sanomalla miehelle tiukasti että nyt on kiire tms. Jos nähdään porukalla vaikka baarissa, tämä nainen ingooraa minut täysin ja omii ystäväni koko illaksi itselleen. Jos kutsun ystäväni luokseni kylään, tai ystäväni kutsuu minut hänen luokseen, nainen yrittää aina änkeä mukaan.

Ystävääni tämä mustasukkaisuus jaksaa vaan naurattaa, minua ei. Olen kyllästynyt kilpailemaan ystäväni huomiosta ja haluaisin edelleen jakaa hänen kanssaan asioita niinkuin ennen, en kertoa yksityisasioistani myös hänen uudelle naiselleen.

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Eroako tässä pitää odottaa, että saa taas yhden parhaista ystävistään takaisin? Vai pitääkö tässä alkaa väkipakolla seukkaamaan, ettei toisen tarvisi olla niin mustankipeä. Tänään nousi taas tunteet pintaan, kun leffailta peruuntui tunnin varoitusajalla, koska uusi tyttökaveri oli varannutkin saunavuoron. Argh!

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottelen nyt tilanteen rauhoittumista ja toivon, että ystävyytemme pääsee jatkumaan normaalina tästäkin eteenpäin. Jotenkin tämä kirjoittelu sai nyt suurimmat tunteet tasaantumaan, eikä enää niin vituta leffaillan peruuntuminen. Ehtiihän sitä myöhemminkin tällä viikolla. Jospa nyt tyttöystäväkin rauhoittuu, kun ei ajattele minua enää niin uhkana.

Kiitos fiksuista ja miksei vähemmänkin fiksuista kommenteista. Ja tsemppiä kaikille vosuille, jotka joskus samaan tilanteeseen joutuvat. :)

Ap

Vierailija
42/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]Minä olen kyllä apn puolella.
Minun exäni on hyvä ystäväni. Olemme tunteneet vuosia, seurustelimme 4 vuotta ja exä sanoo yhä että olen ainut nainen johon hän voi luottaa täysin. Ei meidän välillä ole mitään seksuaalista.
Exä on myös hyvä ystävä ex aviomiehelleni ja nykyiselle avopuolisolleni. Kumpikaan näistä ei ole kieltänyt minua tapaamasta tätä ystävääni. Minulla on myös monta muuta miespuolista kaveria ja kaikki ovat sanoneet haluavansa minua. Mutta koska minä en halua heitä niin ei se ole ongelma puolisolleni :) Puolisolleni olenkin tehnyt selväksi, että ystäviäni en hylkää, he eivät mene kaiken edelle, mutta en koskaan luovu ystävistäni mustasukkaisen puolison takia.

Tämä exäni/ystäväni sanoi myös minulle ettei anna yhdenkään naisen pilata meidän ystävyyttä. Silti en halua mennä kenenkään parisuhdetta pilaamaan, sairas mustasukkaisuus sen suhteen pilaa jos joku, en minä.
[/quote] ja luulet, että tollasen vosun mies on uskollinen.
[/quote]

On, en luule vaan tiedän että on :) Olet varmasti joko katkera pirttihirmu tai provo mutta kerroppa mikä minusta tekee vosun jos olen ystävä exäni kanssa?
[/quote]

Niin ja lisään vielä. Exän tyttöystäville en ole ollut koskaan ongelma. Ja ikinä en itse haluaisi olla sairaan mustasukkaisen ihmisen kanssa, tiedän millaista se on kun joskus nuorempana itse olin sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:21"]

Minä odottelen nyt tilanteen rauhoittumista ja toivon, että ystävyytemme pääsee jatkumaan normaalina tästäkin eteenpäin. Jotenkin tämä kirjoittelu sai nyt suurimmat tunteet tasaantumaan, eikä enää niin vituta leffaillan peruuntuminen. Ehtiihän sitä myöhemminkin tällä viikolla. Jospa nyt tyttöystäväkin rauhoittuu, kun ei ajattele minua enää niin uhkana.

Kiitos fiksuista ja miksei vähemmänkin fiksuista kommenteista. Ja tsemppiä kaikille vosuille, jotka joskus samaan tilanteeseen joutuvat. :)

Ap

[/quote]

Se että päädytte ratkaisemaan tilanteen pimittämällä ja valehtelemalla kertoo jo olennaisen miehestä ja sinusta. Kuvottavia ihmisiä.

Vierailija
44/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:47"]Jännä homma, että psykologitkin ovat sitä mieltä, että aikuisen ihmisen suhteista tärkein tulee olla seurustelu(mahdollisesti myöhemmin avio)suhde. Seurustelu ei tietenkään sulje ystäviä pois, mutta ne entiset panokaverit kyllä sulkee. Se vain on fiksun ihmisen merkki, että osaa ottaa etäisyyttä "ystävään", joka on uhkana parisuhteelle, olkoon se entinen panovosu tai sitten äijäkaveri, jonka mielestä miehen pitäisi joka viikonloppuna roikkua baarissa, kuten "vanhoina hyvinä aikoina, ettei vain ole tossun alla".  ps. Tämä vaikuttaa porvoolaiselta threadilta, pari kuukautta sitten taisi olla viimeksi samanlainen aloitus. [/quote] Tosissasiko julistat tätä ainoana oikeana totuutena?

[/quote]

Ihmiset on erilaisia ja tietenkin parisuhde on kahden itsenäisen ihmisen liitto. Joku ehkä ei ole moksiskaan entisestä panotoverista nykyisenä ystävänä, mutta eiköhän se valtaosalle ole vähintäänkin epäilyttävää.

Tässä otteita väestöliiton sivuilta parisuhde -osiosta:

"Olennaista on muistaa tärkeysjärjestys; toimiva parisuhde on paras onnellisuuden ja hyvinvoinnin lisääjä. "

"Ystävät ovat tärkeitä, mutta kriisin ainekset voivat olla käsillä silloin, kun kumppanilla onkin henkiystävä, joka on tärkeämpi kuin oma kumppani."
(http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_kriisit/sisaiset_ja_ulkoiset_muutokset/)

Aina kaikki ei ole noin mustavalkoista, mutta tuo väestöliiton parisuhde"opus" on ihan pätevä lähtökohta ja monet varmasti jakavat mielipiteeni. 

Nyt jätän palstailun ja menen oman mieheni luokse, jonka kanssa ei onneksi tarvitse vääntää siitä, että saako pitää ystävänä ex-panoa. (Niin ja mies tuli juuri treeneistä, ettei vaan luulla raukan olleen täällä pirttihirmun tossun alla 24/7 mamman pitäessä jöötä.) :)

-72

Vierailija
45/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]Minä olen kyllä apn puolella.
Minun exäni on hyvä ystäväni. Olemme tunteneet vuosia, seurustelimme 4 vuotta ja exä sanoo yhä että olen ainut nainen johon hän voi luottaa täysin. Ei meidän välillä ole mitään seksuaalista.
Exä on myös hyvä ystävä ex aviomiehelleni ja nykyiselle avopuolisolleni. Kumpikaan näistä ei ole kieltänyt minua tapaamasta tätä ystävääni. Minulla on myös monta muuta miespuolista kaveria ja kaikki ovat sanoneet haluavansa minua. Mutta koska minä en halua heitä niin ei se ole ongelma puolisolleni :) Puolisolleni olenkin tehnyt selväksi, että ystäviäni en hylkää, he eivät mene kaiken edelle, mutta en koskaan luovu ystävistäni mustasukkaisen puolison takia.

Tämä exäni/ystäväni sanoi myös minulle ettei anna yhdenkään naisen pilata meidän ystävyyttä. Silti en halua mennä kenenkään parisuhdetta pilaamaan, sairas mustasukkaisuus sen suhteen pilaa jos joku, en minä.
[/quote]

On, en luule vaan tiedän että on :) Olet varmasti joko katkera pirttihirmu tai provo mutta kerroppa mikä minusta tekee vosun jos olen ystävä exäni kanssa?
[/quote] jo tuo exien määrä sinun tekstissäsi kertoo omaa kieltään. Ja tuo exien kerääminen kaverilistalle on oksettavaa. Jos ne on niin ihania ja hyviä tyyppejä niin miksi erositte. Eikö nykyinen miehesi ole kuitenkin se ykkönen. Miksi sitten edelleen exät on kuvioissa? En oikein jaksa uskoa, että kukaan itseään kunnioittava mies nielee exissä roikkuvan akan elämäänsä ja on uskollinen. Karu totuus.

Vierailija
46/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]Minä olen kyllä apn puolella.

[/quote]

[/quote] jo tuo exien määrä sinun tekstissäsi kertoo omaa kieltään. Ja tuo exien kerääminen kaverilistalle on oksettavaa. Jos ne on niin ihania ja hyviä tyyppejä niin miksi erositte. Eikö nykyinen miehesi ole kuitenkin se ykkönen. Miksi sitten edelleen exät on kuvioissa? En oikein jaksa uskoa, että kukaan itseään kunnioittava mies nielee exissä roikkuvan akan elämäänsä ja on uskollinen. Karu totuus.
[/quote] etenkin, jos vielä valmiiksi jo sanoit että hän sitten joko hyväksyy exät elämääsi tai lähtee. Se kertoo vain yhtä asiaa. Sinulle exät on tärkeämpiä, kun uusi suhde, mutta kyllä minäkin miehenä voisin exissä roikkuvan kanssa olla. Silloinhan minäkin saan roikkua omissa exissäni ja sen tietää miten miehet roikkuu ;)

Vierailija
47/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]Minä olen kyllä apn puolella.

[/quote]

[/quote]

Anteeksi nyt vaan mutta puhun yhdestä exästäni joka on kaveri, ex aviomies on kaveri exän kanssa joka on ystäväni, miedpuoliset ystäväni ovat sanoneet haluavansa minua, minä en heitä. Kerro minulle monenko EXÄN kaveri siis olen?

Vierailija
48/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:47"]Jännä homma, että psykologitkin ovat sitä mieltä, että aikuisen ihmisen suhteista tärkein tulee olla seurustelu(mahdollisesti myöhemmin avio)suhde. Seurustelu ei tietenkään sulje ystäviä pois, mutta ne entiset panokaverit kyllä sulkee. Se vain on fiksun ihmisen merkki, että osaa ottaa etäisyyttä "ystävään", joka on uhkana parisuhteelle, olkoon se entinen panovosu tai sitten äijäkaveri, jonka mielestä miehen pitäisi joka viikonloppuna roikkua baarissa, kuten "vanhoina hyvinä aikoina, ettei vain ole tossun alla".  ps. Tämä vaikuttaa porvoolaiselta threadilta, pari kuukautta sitten taisi olla viimeksi samanlainen aloitus. [/quote] Tosissasiko julistat tätä ainoana oikeana totuutena?

[/quote]

Ihmiset on erilaisia ja tietenkin parisuhde on kahden itsenäisen ihmisen liitto. Joku ehkä ei ole moksiskaan entisestä panotoverista nykyisenä ystävänä, mutta eiköhän se valtaosalle ole vähintäänkin epäilyttävää.

Tässä otteita väestöliiton sivuilta parisuhde -osiosta:

"Olennaista on muistaa tärkeysjärjestys; toimiva parisuhde on paras onnellisuuden ja hyvinvoinnin lisääjä. "

"Ystävät ovat tärkeitä, mutta kriisin ainekset voivat olla käsillä silloin, kun kumppanilla onkin henkiystävä, joka on tärkeämpi kuin oma kumppani."
(http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_kriisit/sisaiset_ja_ulkoiset_muutokset/)

Aina kaikki ei ole noin mustavalkoista, mutta tuo väestöliiton parisuhde"opus" on ihan pätevä lähtökohta ja monet varmasti jakavat mielipiteeni. 

Nyt jätän palstailun ja menen oman mieheni luokse, jonka kanssa ei onneksi tarvitse vääntää siitä, että saako pitää ystävänä ex-panoa. (Niin ja mies tuli juuri treeneistä, ettei vaan luulla raukan olleen täällä pirttihirmun tossun alla 24/7 mamman pitäessä jöötä.) :)

-72
[/quote]

Viestistäsi sai sen kuvan, että jos ystävän kanssa on joskus harrastanut seksiä, on hän automaattisesti huora joka on suljettava välittömästi ja täysin seurustelevan ihmisen elämästä

Vierailija
49/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]Minä olen kyllä apn puolella.

[/quote]

[/quote] etenkin, jos vielä valmiiksi jo sanoit että hän sitten joko hyväksyy exät elämääsi tai lähtee. Se kertoo vain yhtä asiaa. Sinulle exät on tärkeämpiä, kun uusi suhde, mutta kyllä minäkin miehenä voisin exissä roikkuvan kanssa olla. Silloinhan minäkin saan roikkua omissa exissäni ja sen tietää miten miehet roikkuu ;)
[/quote]

Exän, yksi exä, teinivuosilta! Hän on ystäväni, ei muut exät joten sekoilet ihan omiasi nyt :) Ei exät ole minulle tärkeämpiä vaan ystävät, miespuoliset ja naispuoliset. Jos mieheni kieltäisi tapaamasta ystäviäni koska on mustasukkainen eikä hän uskoisi ettei välillämme ole mitään niin en olisi sellaisen miehen kanssa. Luottamus on tärkeää.

Vierailija
50/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se ole tässä vaihtoehtona, että yrittäisi tutustua siihen tyttöystäväänkin? Melkein aina se tyttöystävän epävarmuus ja ennakkoluulot karisee, jos kundikaverin naispuolunen ystävä osoittaa omalla vilpittömällä käytöksellään et arvostaa tyttöystävää ja osoittaa häntäkin kohtaan kiinnostusta. Luulisi ap:n olevan kiinnostunut hyvän ystävänsä tyttöystävästäkin, niin kuin yleensä ystävyydessä on tapana.

Vierailija
51/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]Minä olen kyllä apn puolella.

[/quote]

[/quote]

Et selvästi ymmärrä lukemaasi tekstiä. Tiivistän sen sinulle sitten.
1. Olen ystävä exäni kanssa
2. Exä joka on ystäväni on myös ystävä entiselle aviomiehelleni ja nykyiselle puolisolleni
3. Entinen aviomies ei suhteemme aikana kieltänyt minua tapaamasta exääni joka on ystäväni koska hänelle se on ok ja he ystävystyivät myös, sama tilanne nykyisen puolisoni kanssa.
4. Ex aviomies ei ole enää elämässäni.
5. Minulla on miespuolisia ystäviä jotka joskus ovat sanoneet että olen haluttava mutta minä en ole kiinnostunut heistä.
6. Miespuoliset ystäväni eivät ole ongelma puolisolleni koska hän tietää että he ovat minulle vain ystäviä.
7. En koskaan menisi ystäväni ja hänen tyttöystävänsä väliin jos tyttöystävä ei pitäisi minusta ja kokisi minut uhkana.
8. Ystäväni on sanonut ettei luovu minusta ystävänä vaikka joku tyttöystävä ei minua hyväksyisi sillä ystävät ovat tärkeitä.
9. Exän/ ystäväni tyttöystäville meidän ystävyys on aina ollut ok

Vierailija
52/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on vaisto ja yllättävän usein Se vaisto on oikeassa.

Kyllä mäkin olisin mustia jos miehelläni olis kaverina entinen panokaveri jonka kanssa edelleen vietettäisiin öitä "keskustellen".

Ap, vaikuttaa itse myös mustasukkaiselta.

Kuvottavaa myös yhdessä keksitty valhe olemattomasta miesystävästä.

Vierailija
53/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:46"]Miksei se ole tässä vaihtoehtona, että yrittäisi tutustua siihen tyttöystäväänkin? Melkein aina se tyttöystävän epävarmuus ja ennakkoluulot karisee, jos kundikaverin naispuolunen ystävä osoittaa omalla vilpittömällä käytöksellään et arvostaa tyttöystävää ja osoittaa häntäkin kohtaan kiinnostusta. Luulisi ap:n olevan kiinnostunut hyvän ystävänsä tyttöystävästäkin, niin kuin yleensä ystävyydessä on tapana.
[/quote]

Tästä olen samaa mieltä. Suosittelisin ap tutustumaan tähän naiseen ja todistamaan ettet ole uhka hänelle :)

Vierailija
54/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:52"]

Mitä helvetin väliä sillä nyt on kumpaa sukupuolta hyvä ystävä on?

Ystäväni on myös sanonut minulle suoraan, että etenee tämän naisen kanssa hiljakseen, kun on ihan erilaista tyyppiä kun mistä aiemmin on kiinnostunut... Joo, erilaista tyyppiä tosiaan.

Ap

[/quote]

Sillä ei ole mitään väliä, mutta ystävien kanssa ei panna.

Mä en ole ikinä pannut mun ystävämiesten kanssa. Kun niiden uudet kumppanit on kyselleet, että onko teillä ollut jotain, niin ne on rehellisesti voineet sanoa että ei koskaan yhtään mitään. Tästä miehestä on saattanut näkyä kauas että teillä on ollut seksiä, vaikka olisikin yrittänyt valehdella.

Miehen muut aiemmat suhteet eivät ehkä ole olleet mitenkään vakavia. Siksi niihin on valikoitunut erilaisia naisia, sellaisia joiden kanssa mies ei ole ollut tosissaan.

[/quote]

Kyllä ystävän kanssa voi ihan hyvin panna. Itsekin olen niin tehnyt. Kuitenkin on normaalia, että kun parisuhde alkaa niin vastakkaisen sukupuolen ystävät jäävät vähemmälle...

Vierailija
55/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:13"]

Minun miehelläni oli kymmeniä naispuoleisia ystäviä, kun tavattiin. Enää ei yhtään. Koska heistä oli enemmän haittaa. Mitään seksiä ei edes ollut heidän välillään ikinä, mutta silti esim öisin soiteltiin känni avautumisia, kun minä raskaana yritin nukkua. Aina oltiin ruinaamassa kyytiä johonkin. Pyydettiin kahville jne. Oli ilmeisen vaikea ymmärtää. Että minä ja lapset mentiin heidän edelleen. Sitä roikkumista jatkui kunnes mies vaihtoi puh numeron. Vieläkin välillä facessa otetaan yhteyttä. Tottakai annoin miehen aluksi nähdä näitä ystäviä ja tutustuin heihin itsekkin. Itseasiassa yhden yhteisen naispuolisen kaverin kautta tapasin miehenkin. Mutta jossain kohtaa kumpikin jätti kaverit taka-alalle ja keskittyi perheeseen. Miehen miespuoliset kaverit tyytyi kyllä siihen, että näkevät harvoin, mutta nämä naisetpa eivät. Siksi eivät näe enää lainkaan.[/quote]

Yleensä en provosoidu paksuimmistakaan jutuista enkä alennu kiroilemaan, mutta tähän kirjoitukseen sanon kyllä, että vittu mitä paskaa. Tuommoista kontrollifriikki-ämmää en halua ikinä kohdata.

Vierailija
56/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa, ei "ingooraa"

Vierailija
57/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:07"]

Joo, tuntuu kyllä oudolta että näin moni on valmis kieltämään miehensä ystävyyssuhteita. Itselle tilanne tuli täysin uutena, eikä kumpikaan, minä saati ystäväni, osattu tälläiseen varautua.

Kai tällä valkoisella valheella sitten selvitään alun yli, toivottavasti tämä uusi naisystävä sittemmin tottuu ajatukseen minusta.

Ap

[/quote]

Niin on suurin osa miehistäkin valmis kieltämään naisensa ystävyys suhteen mieheen jonka kanssa ovat paneskelleet.

Oletko varma että kaikki on lähtöisin naisesta, entä jos tämä kaverisi itse ei haluakkaan enää viettää aikaa kanssasi, tuntee että teidän ystävyys onkin kiusallista kun on löytänyt kumppanin jonka kanssa haluaa olla tosissaan, ei vain kerro suoraan.  Useat miehet sanoo kavereilleen ettei lähde kun vaimo ei tykkään, ja todellisuudessa ei itse halua.

Vierailija
58/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sen verran palaan, että olen tosiaan tavannut tämän uuden naisystävän ja hänen käytöksensä minua kohtaan on ollut niin epäkohteliasta ja ynseää, ettei kiinnosta kummemmin tutustua. Jatkuvaa kiukuttelua ja oikuttelua ei vaan jaksa seurata vierestä koko iltaa.

Ja tämä nainen on tosiaan siis saanut mahdollisuuden tutustua minuun ja todeta, että olemme ystäväni kanssa vain ystäviä. Mutta ei selkeästi kiinnosta.

Ja tiedän, että ystäväni haluaa viettää edelleen aikaa kanssani. 

Ap

Vierailija
59/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tällä palstalla ei kyllä osata lukea yhtään. Minusta tuossa tekstissä puhuttiin yhdestä exästä joka on kaveri ja se on ihan ok juttu.
Muutenkin moni tuntuu olevan kovin sitä vastaan jos on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä. Hei haloo! Eikai kukaan pane jokaista tuntemaansa miesta/naista. Mutta tämähän on av, täällä kaikkien miehet pettää, naiset jotka kaveeraavat varatun miehen kanssa ovat huoria, parisuhteissa ei ole mitään luottoa, naiset ovat aina huoria vaikkeivat mitään väärä tekisikään (riittää että hymyilee vastaan tulevalle miehelle), miehet haluavat kaikkia naisia ja sinkkunaiset havittelevat tahallaan varattuja miehiä ja vikittelevät nämä pettämään :D

Vierailija
60/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, Jennikö se taas laittaa ap:lle kapuloita rattaisiin? Löytyikö seuraa Taiteiden Yöhön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi