Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni uusi naisystvä ei vaan voi sietää minua

Vierailija
02.10.2014 |

Kyseessä on todella läheinen ystävä, jonka kanssa ollaan tunnettu vuosikaudet. Meillä on ollut ystäväpohjalta satunnaista seksiä aikoinaan, mutta ei enää vajaaseen vuoteen. Molemmat ollaan aina seurusteltu tahoillamme, eikä ystävyytemme ole koskaan aiemmin häirinnyt parisuhteita... Ja siis tietenkään seksiä meillä ei siis keskenämme ole ollut koskaan jos ollaan parisuhteessa oltu.

Emme ole myöskään koskaan mainostaneet tätä kenellekkään, eli ystäväni uuden naisystävän ei edes pitäisi tietää tästä menneisyydestä. Mutta hän tietää, että minä olen hänen seurustelukumppaninsa läheinen ystävä, vastakkaista sukupuolta ja sinkku. Se on selkeästi liikaa.

Nykyään jos soitan ystävälleni, nainen aina keskeyttää puhelun sanomalla miehelle tiukasti että nyt on kiire tms. Jos nähdään porukalla vaikka baarissa, tämä nainen ingooraa minut täysin ja omii ystäväni koko illaksi itselleen. Jos kutsun ystäväni luokseni kylään, tai ystäväni kutsuu minut hänen luokseen, nainen yrittää aina änkeä mukaan.

Ystävääni tämä mustasukkaisuus jaksaa vaan naurattaa, minua ei. Olen kyllästynyt kilpailemaan ystäväni huomiosta ja haluaisin edelleen jakaa hänen kanssaan asioita niinkuin ennen, en kertoa yksityisasioistani myös hänen uudelle naiselleen.

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Eroako tässä pitää odottaa, että saa taas yhden parhaista ystävistään takaisin? Vai pitääkö tässä alkaa väkipakolla seukkaamaan, ettei toisen tarvisi olla niin mustankipeä. Tänään nousi taas tunteet pintaan, kun leffailta peruuntui tunnin varoitusajalla, koska uusi tyttökaveri oli varannutkin saunavuoron. Argh!

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:16"]Vielä sen verran palaan, että olen tosiaan tavannut tämän uuden naisystävän ja hänen käytöksensä minua kohtaan on ollut niin epäkohteliasta ja ynseää, ettei kiinnosta kummemmin tutustua. Jatkuvaa kiukuttelua ja oikuttelua ei vaan jaksa seurata vierestä koko iltaa.

Ja tämä nainen on tosiaan siis saanut mahdollisuuden tutustua minuun ja todeta, että olemme ystäväni kanssa vain ystäviä. Mutta ei selkeästi kiinnosta.

Ja tiedän, että ystäväni haluaa viettää edelleen aikaa kanssani. 

Ap
[/quote]

Toi ynseys voi kyllä olla mustasukkaisuutta. Sen sun ystäväsikin takia kehotan sua kyllä vielä jatkamaan huomion osoittamista naisellekin. Se että haluat tavata vaan miestä pahentaa mustasukkaisuutta. Ystävyyttä on se että on valmis näkemään vähän vaivaa myös ystävän kumppanin kanssa. Enkä oikein tiedä mitä muita sulla on. Joku salasuhde sen kundin kanssa? Vielä vaivalloisempaa ja vähän arveluttavaa.

Vierailija
62/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä salasuhde?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:14"]No, mulla on ystävä, mies, jonka kanssa meillä oli alastonta ystävyyttä tuttavuutemme alkuvaiheessa, silloin kun oltiin sinkkuja eikä ollut esteitä. Sittemmin olemme pariutuneet kumpikin tahoillamme. Mun puolisoni tietää asiasta eikä se ole ongelma. En tiedä, tietääkö ystäväni vaimo menneisyydestämme vai ei, mutta ainakin hän suhtautuu minuun asiallisen ystävällisesti. Selvästikään en ole vaimon mielestä uhka.

En himoitse ystävääni. En ole salaa rakastunut häneen. Olen täysin uskollinen parisuhteessani vaikka tapaankin ystävääni kahden kesken. En suunnittele naivani ystäväni kanssa tulevaisuudessa. Kyllä, pidän mahdollisena, että nain häntä vielä joskus, jos käy niin, että olemme molemmat vapaita ja halukkaita.

Ei, tämä ei ole unta tai haave tai trolli vaan ihan todellista elämää. En ole tajunnut olevani vosu ennen kuin luin teidän analyysinne. Enkä missään nimessä ole ymmärtänyt aiemmin, että ystäväni on kusipää.

Puput, on muunkinlaisia ihmisiä ja todellisuuksia kuin oma nukkekotinne.
[/quote]

Jos sulla on puoliso niin miks ystäväs täytyy valehdella naiselleen että tapailet jotain uutta? En tajua.. Taidat kyllä olla aikamoinen liiveihinuija!

Vierailija
64/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot kuvottava. Tuntuu tosi pahalta sen uuden tyttöystävän puolesta, kun kieroilet tolleen :(

Vierailija
65/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:46"]Mikä salasuhde?

Ap
[/quote]

Sori sekava lause josta puuttui sanakin välistä. Siis, mitä vaihtoehtoja sulle jää sen ystäväsi kanssa tapaamisiin, jos ette tutustu tyttöystävän kanssa ja hän ei mystasukkaisuuksissaan sitten halua teidän tapailevan. Tapaatko kaveriasi sit salaa? Vai tapastteko kaverin kanssa siitä huolimatta että tyttöystävä on epäluuloinen? Mun mielestä se tutustuminen on inhimillisin vaihtoehto. Mun mielestä sulla on sauma olla nyt se fiksumpi tässä ja niellä se tyttöystävän oikuttelu.

Vierailija
66/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä mitä tässä varsinaisesti kieroillaan...

Jos pieni valkoinen valhe, että minulla on joku, saa sille naiselle paremman mielen, niin en usko että se on pahaksi kenellekkään? Kun kuitenkin tilanne on se, että minun ja ystäväni välillä ei tule tapahtumaan mitään seksuaalista tai muutenkaan paheellista.

Ap

Vierailija
67/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ja seksi ei vain kuulu samaan lauseeseen.

Ex-pano sinä olet, et mikään ystävä.

Vierailija
68/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla muita ystäviä tai elämää noin ylipäätään? Koko päivän olet päivystänyt täällä. Outoa..

Kyllä ihminen saa olla rakkaastaan mustasukkainen kunhan ei mene sairaaksi. Käsitin että sellaista ei kuitenkaan ole.

Mä olisin loukkaantunut jos mun mies ei olis ollenkaan mustasukkainen, onneksi näin kahdenkymmenenkin vuoden jälkeen sellaisia tunteita löytyy, puolin ja toisin.

Älä tyrkytä itseäsi. Jos olet tosi ystävä niin ole onnellinen ystäväsi puolesta. Ystäväsi palaa luoksesi jos niin on tarkoitettu.

Vierailija
69/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alapeukuttaa :D sulla on varmaan muitakin ystäviä kuin juuri se yksi mies? Ole niiden kanssa. Älä pliis mene pilaamaan toisten suhdetta tolla väkisin väliintunkemisella.
Onko sulla pakkomielle siihen mieheen? Kuulostaa tosi paljon sellaselta yksipuoliselta rakastumiselta, tai sitten haluat vaan tiedostamattasi omistaa miehen.
Mies ei vaan kehtaa sanoa sulle että ei halua sua nähdä enää. Tottakai tyttöystävä menee naispuolisen ex panon edelle, ikävää mutta totta.

Vierailija
70/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IGNORE ei ingore....

Vierailija
71/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko tyhmä, sinisilmäinen vai yliluottavainen vaimo, vai kaikkia niitä yhdessä:D Aviomiehelläni on lukioajoistaan kolme naispuolista ystävää, joiden kanssa hän viettää aikaa joko porukalla tai kaksisteen. Käyvät toisinaan nelisteen ulkona tai kahdestaan vaikkapa lounaalla. Osa naispuolisista ystävistä on sinkkuja, osa seurustelee.

Olen tutustunut tähän naiskolmikkoon ja he ovat kaikki todella kivoja ihmisiä, enkä tosiaan epäile, että minun selkäni takana tapahtuu mitään. Mieheni+naiskolmikko ovat tunteneet vuosia ennen tapaamistamme mieheni kanssa, ja mieheni vietti aikaa heidän kanssaan jo suhteemme alkuaikoina. Tiesin siis jo silloin, että nämä naispuoliset ystävät ovat hänelle tärkeitä. Miehelleni on tärkeää, että tulen hyvin toimeen naiskolmikon kanssa. Minut kutsutaan yhteisiin illanviettoihin ym mukaan. En tiedä, onko miehelläni ja jollakin näistä naisista ollut lukioaikoina jotain sutinaa, mutta mieheni on sen ainakin vakaasti kieltänyt. Luotan mieheeni täysin, ja olen vilpittömän iloinen mieheni naispuolisista ystävistä. 

Järkytän AV-mammoja myös sellaisella tiedolla, että minulla on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa voin käydä esimerkiksi lounaalla tai lasillisella työpäivän jälkeen ilman että harrastamme seksiä!!! 

Mielestäni on hienoa, että parisuhteemme on niin vahva, että meillä voi olla toista sukupuolta olevia ystäviä ilman, että toinen osapuoli siitä loukkaantuu tai joutuu epäilemään jotain. Avoimuus ja luottamus ovat parisuhteemme kulmakiviä. Tuntui ikävältä lukea täältä, että niin moni kokee ystävyyssuhteet vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa tuhoon tuomituiksi.

En koskaan haluaisi elää suhteessa, joka on niin huteralla pohjalla, ettei se miehen naispuolista ystävää kestäisi. 

Vierailija
72/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa ap ei alapeukuta, kun tulin juuri suihkusta. Mutta se syy miksi päivystän täällä tänään, on tosiaan se, että meillähän piti olla ystäväni kanssa leffailta. Vaan ei tosiaan ollut. :)

On minulla muitakin ystäviä, mutta ei kyllä ketään tämän ystävän veroista. Hänen kanssaan on aina niin helppo puhua, eikä hän tuomitse tekemisiäni toisin kuin useampi naispuolinen ystäväni.

Enkä tuputa seuraana. Miehen oma idea oli tämä mielikuvitustapailukaveri, jos nyt kukaan on lukenut tätä ketjua kokonaan.

Ap

Vierailija
73/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oikeasti välittäisit ystävästäsi vain ystävänä, sä toivoisit sille kaikkea parasta. Eli kunnioittaisin sen parisuhdetta ja tyttöystävää ja antaisit niiden tuoreelle suhteelle tilaa kehittyä. Eikä se tarkoita, että teidän pitää lopettaa kokonaan yhteydenpito, mutta jotkut kahdenkeskeiset leffaillat on vähän liikaa, kun toinen on aloittelemassa uutta parisuhdetta. Varsinkin kun mies vaikuttaa oikeasti välittävän tästä uudesta tyttöystävästään. Ja Jos se on oikeasti sun ystävä niin se on sitä myös alkuhuuman jälkeenkin. Sä taidat kuitenkin välittää itsestäsi enemmän kuin ystävästäsi.

Vierailija
74/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitse sinua? Mitä Sä sitten teet että vain naiset sut tuomitsee mutta ei tämä mies?
Haetko vain huomiota ja hyväksyntää Teoillesi? Missä moraali ja ymmärrys toisia ihmisiä kohtaan? Ajattelet vain omaa hyvääsi, ystävyyden pitää olla molemminpuolista!

Vierailija
75/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tarkoitin, että tämän miespuolisen ystäväni seurassa ilmapiiri on rennompi. Hän on avarakatseinen, hyvä ihminen. Toki kaikki ystäväni ovat, mutta hänen seurassaan voin olla täysin oma itseni ja hänelle voin yksinkertaisesti kertoa kaikki murheeni. Olemme todella läheisiä.

Ystävyytemme on myös molemminpuolista. Tiedän esimerkiksi tästä uudesta tyttöystävästä sellaisia asioita, jotka myönnän, saattavat vaikuttaa myös asenteeseeni häntä kohtaan. Mutta silti hänen seurassaan olen koittanut olla häntä kohtaan ystävällinen ja mukava. Se on vaan kun seinälle puhuisi.

Mutta nyt on aika mennä nukkumaan.

Ap

Vierailija
76/157 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun hyvä miespuolinen ystävä alkoi seurustelemaan, sanoin sille ihan suoraan, että ymmärrän sen halun keskittyä uuteen suhteeseensa. Sanoin ettei mua haittaa vaikka meidän kahdenkeskinen aika jäisikin vähemmälle, eikä miehen tarvitsisi tuntea huonoa omaatuntoa sen takia. Halusin antaa miehelle ja hän uudelle suhteellensa tilaa, koska mulle oli tärkeää että mies saisi parisuhteensa toimimaan. Nykyään he ovat olleen yhdessä jo pari vuotta ja mä olen todella läheinen myös sen tyttöystävän kanssa. Vietetään joskus leffailtojakin kolmistaan.

Vierailija
77/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos ap anonyymisti vaan tunnustaisi täällä että sulla ja tolla miehellä on jotain sutinaa? mitään järkeä tänne valehdelle kun se loistaa noista sun viesteistä kilsan päähän.

Vierailija
78/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:50"]

Lähinnä tarkoitin, että tämän miespuolisen ystäväni seurassa ilmapiiri on rennompi. Hän on avarakatseinen, hyvä ihminen. Toki kaikki ystäväni ovat, mutta hänen seurassaan voin olla täysin oma itseni ja hänelle voin yksinkertaisesti kertoa kaikki murheeni. Olemme todella läheisiä.

Ystävyytemme on myös molemminpuolista. Tiedän esimerkiksi tästä uudesta tyttöystävästä sellaisia asioita, jotka myönnän, saattavat vaikuttaa myös asenteeseeni häntä kohtaan. Mutta silti hänen seurassaan olen koittanut olla häntä kohtaan ystävällinen ja mukava. Se on vaan kun seinälle puhuisi.

Ap

[/quote]

Ymmärrän sua.

Mutta se nainen ei. Eli ole hyvä ystävä ja väisty. Sano sille miehelle että nyt sun pitää olla rauhassa ja jätä ne olemaan. Jos mies sua kaipaa, niin se tekee asian selväksi.

Vierailija
79/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:50"]Lähinnä tarkoitin, että tämän miespuolisen ystäväni seurassa ilmapiiri on rennompi. Hän on avarakatseinen, hyvä ihminen. Toki kaikki ystäväni ovat, mutta hänen seurassaan voin olla täysin oma itseni ja hänelle voin yksinkertaisesti kertoa kaikki murheeni. Olemme todella läheisiä.

Ap
[/quote] toivottavasti se nainen tajuaa jättää miehen ja pian. Millainen mies juoruaa uuden naisensa asioita jollekkin vieraalle akalle ja vieläpä sellaisia mitkä SAATTAA vaikuttaa suhtautumiseen häneen. Selvästi mies on mokannut pahemman kerran. Jos tyttöystävä tietää niin ei ihme ettei halua miehen olevan sun kans enää tekemisissä.

Vierailija
80/157 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]Minä olen kyllä apn puolella.
Minun exäni on hyvä ystäväni. Olemme tunteneet vuosia, seurustelimme 4 vuotta ja exä sanoo yhä että olen ainut nainen johon hän voi luottaa täysin. Ei meidän välillä ole mitään seksuaalista.
Exä on myös hyvä ystävä ex aviomiehelleni ja nykyiselle avopuolisolleni. Kumpikaan näistä ei ole kieltänyt minua tapaamasta tätä ystävääni. Minulla on myös monta muuta miespuolista kaveria ja kaikki ovat sanoneet haluavansa minua. Mutta koska minä en halua heitä niin ei se ole ongelma puolisolleni :) Puolisolleni olenkin tehnyt selväksi, että ystäviäni en hylkää, he eivät mene kaiken edelle, mutta en koskaan luovu ystävistäni mustasukkaisen puolison takia.

Tämä exäni/ystäväni sanoi myös minulle ettei anna yhdenkään naisen pilata meidän ystävyyttä. Silti en halua mennä kenenkään parisuhdetta pilaamaan, sairas mustasukkaisuus sen suhteen pilaa jos joku, en minä.
[/quote] ja luulet, että tollasen vosun mies on uskollinen.
[/quote]

On, en luule vaan tiedän että on :) Olet varmasti joko katkera pirttihirmu tai provo mutta kerroppa mikä minusta tekee vosun jos olen ystävä exäni kanssa?
[/quote] jo tuo exien määrä sinun tekstissäsi kertoo omaa kieltään. Ja tuo exien kerääminen kaverilistalle on oksettavaa. Jos ne on niin ihania ja hyviä tyyppejä niin miksi erositte. Eikö nykyinen miehesi ole kuitenkin se ykkönen. Miksi sitten edelleen exät on kuvioissa? En oikein jaksa uskoa, että kukaan itseään kunnioittava mies nielee exissä roikkuvan akan elämäänsä ja on uskollinen. Karu totuus.
[/quote] etenkin, jos vielä valmiiksi jo sanoit että hän sitten joko hyväksyy exät elämääsi tai lähtee. Se kertoo vain yhtä asiaa. Sinulle exät on tärkeämpiä, kun uusi suhde, mutta kyllä minäkin miehenä voisin exissä roikkuvan kanssa olla. Silloinhan minäkin saan roikkua omissa exissäni ja sen tietää miten miehet roikkuu ;)
[/quote]

Et selvästi ymmärrä lukemaasi tekstiä. Tiivistän sen sinulle sitten.
1. Olen ystävä exäni kanssa
2. Exä joka on ystäväni on myös ystävä entiselle aviomiehelleni ja nykyiselle puolisolleni
3. Entinen aviomies ei suhteemme aikana kieltänyt minua tapaamasta exääni joka on ystäväni koska hänelle se on ok ja he ystävystyivät myös, sama tilanne nykyisen puolisoni kanssa.
4. Ex aviomies ei ole enää elämässäni.
5. Minulla on miespuolisia ystäviä jotka joskus ovat sanoneet että olen haluttava mutta minä en ole kiinnostunut heistä.
6. Miespuoliset ystäväni eivät ole ongelma puolisolleni koska hän tietää että he ovat minulle vain ystäviä.
7. En koskaan menisi ystäväni ja hänen tyttöystävänsä väliin jos tyttöystävä ei pitäisi minusta ja kokisi minut uhkana.
8. Ystäväni on sanonut ettei luovu minusta ystävänä vaikka joku tyttöystävä ei minua hyväksyisi sillä ystävät ovat tärkeitä.
9. Exän/ ystäväni tyttöystäville meidän ystävyys on aina ollut ok
[/quote] hahaha rauhoitu :D hyvä, kun selvität kuitenkin faktat. Ymmärsin kyllä, että olet väleissä myös Ex aviomiehesi kanssa. Mutta siis et ole. Mikset? Mikäs sitten toisessa ex-ässä on vikana?

No mutta jokatapauksessa. Exän kanssa kaveeraaminen on vähintään outoa, jos se ehtona parisuhteelle. Jos olisitkin sanonut, että jätät kyllä exäsi kuvioista, jos hän on häiriötekijä niin kuva minkä teidän väleistä annat olisi ollut toisenlainen.
Mutta, jos miehellesi sopii, että hän on kakkonen niin mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän