Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppi (maailman paskin keksintö) on naisille, joilla on hehtaaripillu

Vierailija
29.09.2014 |

Nyt kolmet kuukautiset on takana "kupittelijana," ja olen tullut siihen lopputulokseen, että kuukuppi on tehty naisille, joilla on hehtaarivärkit. Niille, jotka saavat koko kätensä tungettua alapäähänsä, vaikka kuppi olisi jo sisällä. Sotkuista ja hankalaa touhua on käyttö ellei omista ämpärin kokoista emätintä. Tuota saatanallista vekotinta on erittäin hakala saada ulos lukuisten harjoituskertojenkin jälkeen, en suosittele!

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:54"]

Juu minä en kans ymmärrä miten sen voi saada sisällensä? Ostin myös synnytyksen jälkeen käytettäväks sellasen emättimen treenauslaitteen, mutta yrittämisen jälkeen totesin että en varmaan tarvitse sitäkään kun ei vaan millään mennyt edes sisälle.

[/quote]

Jos sä olet synnyttänytkin, niin kyse ei voi olla siitä etteikö se mahtuisi sisään. Oletettavasti jotenkin jännität vaistomaisesti alapääsi ihan jumiin yrittäessäsi laittaa sinne jotain. Muuten kuulostaisi kyllä pikkuisen erikoiselta, ettei vaan millään mene sisään.
[/quote]

Voisko olla kyseessä synnytyksen jälkeinen laskeuma?

Vierailija
22/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:54"] Juu minä en kans ymmärrä miten sen voi saada sisällensä? Ostin myös synnytyksen jälkeen käytettäväks sellasen emättimen treenauslaitteen, mutta yrittämisen jälkeen totesin että en varmaan tarvitse sitäkään kun ei vaan millään mennyt edes sisälle. [/quote] Jos sä olet synnyttänytkin, niin kyse ei voi olla siitä etteikö se mahtuisi sisään. Oletettavasti jotenkin jännität vaistomaisesti alapääsi ihan jumiin yrittäessäsi laittaa sinne jotain. Muuten kuulostaisi kyllä pikkuisen erikoiselta, ettei vaan millään mene sisään. [/quote] Seksikin onnistuu kyllä (mielentilasta johtuen?), ja tamponin laittaminen (pienen), nämä muut ei..useasti olen yrittänyt, ja rentona, mutta ei mene suuaukon jälkeen.-62

[/quote]

Vaginismi? Mitään pysyvää fyysistä estettähän siellä ei kertakaikkiaan voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on niin hauska! Mulla ei ole juuri lainkaan kärsivällisyyttä ja rupean aina huutamaan ja kiroilemaan kun en onnistu muutamalla ekalla yrityksellä. Vasta sitten yritän uudestaan. Otsikko voisi olla suoraan mun suusta sen jälkeen kun olen ronklannut römpsääni hyvän aikaa hikipäissäni ja limakalvot ärtyneinä :'D

Vierailija
24/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:56"]

Mulla on lunette ja sen laitto ja poisotto onnistuu, mutta se antenni! Voi elämä! On leikattu jo niin lyhyeksi, kuin mahdollista, mutta silti se painaa tuolla sisällä. Mikä neuvoksi? Joku toinen ja pehmeämpi kuppi vai?

[/quote]

Mä "vuolin" sitä antennia ohuemmaksi myös, siis sitä pientä nysää joka on jäljellä. En tiedä voisko se auttaa.

Vierailija
25/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu kuukupin käyttö, jos kohtu on taaksepäin kallistunut. Syy (nyt se taas tulee):

HELVETILLISET ALIPAINEKIVUT.

Vierailija
26/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:04"]

Ei onnistu kuukupin käyttö, jos kohtu on taaksepäin kallistunut. Syy (nyt se taas tulee):

HELVETILLISET ALIPAINEKIVUT.

[/quote]

Ai, mulla on ymmärtääkseni taaksepäin kallistunut kohtu, kun odottaessa maha oli pieni ja painoi enemmänkin selkäpuolelle. Kuukuppiin olen kuitenkin ollut tyytyväinen jo vuosikaudet, niin ennen kuin jälkeen synnytyksen. 

Vierailija
27/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos sun miehes munakin pienempi kuin kuukuppi vai miten se mahtuu sun sisään?

Vierailija
28/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:20"]

Sä et vaan osaa. 

[/quote]

Paska se on!

Vierailija
29/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:41"]Onkos sun miehes munakin pienempi kuin kuukuppi vai miten se mahtuu sun sisään?
[/quote]
Niillä on varmaanki mikropenis.

Vierailija
30/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taistelin sen kanssa varmaan lähemmäs 6kk kun en vaan oppinut käyttämään. Ei ole koosta kyse vaan tekniikasta. No kannattaa opetella, se on sen arvosta. Varmaan 8 vuotta käyttänyt sitä, alotin 16 vuotiaana, enkä vois kuvitellakkaan side-tampooni-systeemin käyttämistä.. Paras valinta ikinä!

Vierailija
31/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kuulonen härpäke.hyi olkoon.

Vierailija
32/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmiset voi verrata penistä ja kuukuppia toisiinsa ? Vaginan suu laajenee ja löystyy kiihottuessa, toiset naiset vain ovat rakenteellisesti erilaisia !! Ei kenenkään tarvi tulla huutelemaan hehtaaripilluista ja neitsytpilluista tänne, todella lapsellista. Toisille ei vain sovi ja sillä sipuli, ei sitä itse voi päättää mahtuuko & sopiiko sinne alapäähän vai ei :(

Vierailija
33/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kupille yököttely mua aina vähän ihmetyttää. Mikä silikonisessa kupissa on oksettavampaa kuin verisissä ja haisevissa vaipoissa ja vanutupoissa? Onks ne nyt niin kauheen paljon ihqumpaa nykäistä se limainen ja verinen vanupötkylä alapäästään?

Vierailija
34/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattuu tampoonit ja siteet aiheuttaa hiivaa, ja vuoto on vielä niin runsasta, että menee molemmista helposti ohi. Kuukupin laitto ja etenkin poisotto sattui myös aluksi, välillä ihan hirveästi, mutta sitten kun opin tekniikan sain siitä välineen, joka sopii minulle loistavasti. Ei mene enää ohi, ei satu kun osaan oikean tekniikan, ei haudo. Mutta tuskin kenellekään on yllätys, että eri naisille sopivat parhaiten eri välineet - eiväthän tampoonit ja siteetkään sopineet minulle.

Vierailija
35/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kyllä mä en viitsisi edes kokeilla tuollaista!

Vierailija
36/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 23:30"]

Hyi kyllä mä en viitsisi edes kokeilla tuollaista!

[/quote]

Mua kiinnostaisi kuulla, että mikä siinä tarkalleen ottaen on hyi mielestäsi. Aika moni sanoo siitä että "hyi" tai "yök" ja kiinnostaisi kuulla tarkemmin, että mikä siinä inhottaa.

Vierailija
37/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä olen synnyttänyt kahdesti enkä ruvennut kuukupin käyttäjäksi...:/ Lisäksi vuoto on erittäin runsasta, pitäisi koko ajan olla lotraamassa sen kupin kanssa vessassa!

Vierailija
38/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan osaa. 

Vierailija
39/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikkalaji :)

Vierailija
40/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän paikkojen täytyy suurehkot olla että sen saa edes taiteltuna sisälle. Vai onko se yhtä pieni kuin tamponi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi