Kuukuppi (maailman paskin keksintö) on naisille, joilla on hehtaaripillu
Nyt kolmet kuukautiset on takana "kupittelijana," ja olen tullut siihen lopputulokseen, että kuukuppi on tehty naisille, joilla on hehtaarivärkit. Niille, jotka saavat koko kätensä tungettua alapäähänsä, vaikka kuppi olisi jo sisällä. Sotkuista ja hankalaa touhua on käyttö ellei omista ämpärin kokoista emätintä. Tuota saatanallista vekotinta on erittäin hakala saada ulos lukuisten harjoituskertojenkin jälkeen, en suosittele!
Kommentit (91)
Onhan se hieman hölmöä alentua haukkumaan muita, täysin asiaan liittymättömiä ihmisiä sen vuoksi että itse on kyvytön käyttämään tuotetta oikein. Ei kovin moni kupinkäyttäjäkään varmaan ole ap:ta heti ensimmäisenä kehitysvammaiseksi haukkumassa.
Käytän tyytyväisenä kuukuppia jo ties kuinka monetta vuotta ja vieläpä synnyttäneiden kokoa, vaikken ole edes synnyttänyt. Minulle suositeltiin tosiaan tuota isompaa kokoa, koska runsaat kuukautiset. Minun kuukuppini on ympärysmitaltaan ainakin pienempi kuin mieheni penis, enkä ole kokenut kupin käyttöä hankalaksi, kivuliaaksi tai sotkuiseksi. Suurin ongelma on se, että kuppi on niin mukava, että kerran unohdin sen sisään kuukautisten jo loputtua. Ymmärrän, ettei kuppi kaikille ehkä sovi, muttei tarvitse sentään alkaa hehtaaripilluksi haukkumaan, jos jollain toimii.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:25"]
Kylhän paikkojen täytyy suurehkot olla että sen saa edes taiteltuna sisälle. Vai onko se yhtä pieni kuin tamponi?
[/quote]
Sisäänlaitto on suht helppoa kun sen oppii. Kuitenkin pitäisi muka pystyä tunkemaan sormia veriseen alapäähän tunnustelemaan onko kuppi auennut. Aikamoinen toosa saa olla, että siihen pystyy. Auts.
ap
[/quote]
Mä taas veikkaan (siis voin olla väärässäkin), että sä itse asiassa et ole oppinut sopivaa sisäänlaittotekniikkaa, jos se auki olemisen testaaminen on noin hankalaa. Todennäköisesti työnnät kupin ihan liian syvälle, ja silloin tosiaan on hankalaa kun pitäisi suurin piirtein koko käsi tunkea toosaan että pystyisi kokeilemaan onko kuppi auki. Mä tein noin ensialkuun, mutta opittuani toisenlaisen tekniikan sekä kupin auki olemisen testaaminen että kupin pitävyys paranivat huomattavasti.
Mun kupin halkaisija on reilut 3,5 cm, siis auki ollessaan. Tajusithan, että kuukautiskuppeja myydään erikseen, kahvimuki ei käy tarkoitukseen?
Kuukuppi sopii synnyttäneille joilla on paikat revenneet ja sopivan väljät.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:46"]Kuukuppi sopii synnyttäneille joilla on paikat revenneet ja sopivan väljät.
[/quote]
No itse aloitin kupin käytön neitsyenä 15-vuotiaana. Nyt synnyttäneenä 22-vuotiaana sama pienempi kuppikoko käytössä. Ei ollut hehtaaripillu ennen eikä jälkeen synnytyksen, kiitos lantionpohjalihastreenin.
Tuo "väljät paikat"-myytti on kyllä erikoinen. Emätinhän on joustava putki, ei se ole mitenkään kokonaisuudessaan mystillisesti tiukka ja sitten väljenny "käytössä". Neitsyet on eri asia, jos sattuu olemaan tiukka immenkalvo. Silloin suuaukko voi olla tiukka. Yleensä se suuaukon tiukkuus kuitenkin häviää jos seksiä harrastaa yhtään, joten en tiedä mitä on tämä maaginen väljentyminen josta puhutaan. Suuaukkoa lukuunottamatta kun emätin ei ole sellaista kudosta, että se jotenkin käytössä koko ajan löystyisi. Jos on seksiä harrastanut, niin aivan varmasti saa kupinkin mahtumaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 23:14"]
Siis miten ihmiset voi verrata penistä ja kuukuppia toisiinsa ? Vaginan suu laajenee ja löystyy kiihottuessa, toiset naiset vain ovat rakenteellisesti erilaisia !! Ei kenenkään tarvi tulla huutelemaan hehtaaripilluista ja neitsytpilluista tänne, todella lapsellista. Toisille ei vain sovi ja sillä sipuli, ei sitä itse voi päättää mahtuuko & sopiiko sinne alapäähän vai ei :(
[/quote] Hassua koska mulla kiihottuessa emätinkin supistuu. Enpä haluais olla sun miehes housuissa.
Mä tykkään kuukautiskupista mutta kyllähän siihen omat hankaluutensa liittyy. Tässä omiani:
- Joskus jos on ummetusta, peräsuoli pullistuu emättimen puolelle niin että on erittäin vaikeaa saada kuppia siitä "mötistä" ohi oikealle paikalleen. Toisinaan jopa mahdotonta.
- Runsaina vuotopäivinä kupin tyhjennys tosiaan on veristä puuhaa: kun vedät kupin irti, sitä tulee väkisin vähän painettua jolloin täydestä tai lähes täydestä kupista valahtaa sormille vuotoa. Mutta ei tämä niin suuri ongelma ole kunhan irrotta kupin wc-pytyn yläpuolella ja on vessassa jossa on lavuaari.
- Kuppi ei aina aukea hyvin, ja kyllä minun ainakin täytyy kokeilla ihan sieltä kupin yläreunasta ympäri että se on auki. Alaosa tuntuu aina minulla normaalilta ja pullealta, mutta kuppi voi olla silti yläosasta lytyssä ja vuotaaa ohi jos sitä ei saa kunnolla auki. Joten kyllä, minun täytyy työntää sormi sinne ylös asti kun kuppi on sisällä ja pyöräyttää siellä kupin ympärillä. Ei olisi kyllä ennen synnytystä varmasti onnistunut moinen, oli niin tiukka emättimen suuaukko.
Mutta huolimatta näistä, ei minulla ikinä yli minuuttia vessassa kupin kanssa mene. Jos kuppi ei aukea, työnnän lantiopohjalihaksilla ulospäin ja samalla sormin työnnän kuppia ylös. Tämä aukaisee kupin lähes aina. Jos ei, niin pari kertaa kyykkyyn-ylös niin kuppi on auki. Poisotto on minusta helppoa, otan vaan antennista kiinni ja vedän. Ei se mulla ainakaan millään sellaisella alipaineella kiinni ole ettei onnistuisi ihan noin vaan ilman mitään paineentasauksia tai lihaksilla ponnistamisia.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:25"]
Kylhän paikkojen täytyy suurehkot olla että sen saa edes taiteltuna sisälle. Vai onko se yhtä pieni kuin tamponi?
[/quote]
Sisäänlaitto on suht helppoa kun sen oppii. Kuitenkin pitäisi muka pystyä tunkemaan sormia veriseen alapäähän tunnustelemaan onko kuppi auennut. Aikamoinen toosa saa olla, että siihen pystyy. Auts.
ap
[/quote]
no mutta siitähän se venyy
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:52"]
Käytän lihaksia ja työnnän kuppia ulos. Vedän siitä antennista ja koitan saada otetta kupista, mutta en millään saa sellaista otetta, että voisin puristaa sitä. Todella raivostuttavaa. Lopulta kädet tärrää kun on koittanut saada vedettyä sitä ulos.
ap
[/quote] poistettaessa laita sormi antennin viereen ja lytistät vähän että alipaine poistuu. Älä yritä puristaa, jos ei onnistu.