Kuukuppi (maailman paskin keksintö) on naisille, joilla on hehtaaripillu
Nyt kolmet kuukautiset on takana "kupittelijana," ja olen tullut siihen lopputulokseen, että kuukuppi on tehty naisille, joilla on hehtaarivärkit. Niille, jotka saavat koko kätensä tungettua alapäähänsä, vaikka kuppi olisi jo sisällä. Sotkuista ja hankalaa touhua on käyttö ellei omista ämpärin kokoista emätintä. Tuota saatanallista vekotinta on erittäin hakala saada ulos lukuisten harjoituskertojenkin jälkeen, en suosittele!
Kommentit (91)
Olen itse 19v synnyttämätön uusi kuukupin käyttäjä ja alapääni on todella tiukka, yhdynnöissä pitää käyttää paljon liukuvoidetta jotta pääsee sisälle. Silti saan pienimmän luneten hyvin sisälle liukkarin kanssa ja olen tykännyt paljon!
Kuukupin kanssa voi melkein unohtaa kuukautiset kokonaan, kaksi kertaa vuorokaudessa kupin tyhjennys riittää eikä tunnu ollenkaan missään asennoissa!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:41"]
Mulla ei ollut kovin suuria vaikeuksia ottaa kuppia ulos, mutta sujuvaa sisäänlaittamista en vain jaksanut opetella. Onhan se taiteltuna huomattavasti penistä pienempi, mutta asettaminen vaatii silti taitoa koska kuivana sisään tunkeminen on vaikeaa ja kivuliasta, ja liukkarin avulla taas sormetkin liukastuvat ja kuppi lipsuu sormista.
[/quote]
Tähänkin on niksinsä :D Mä laitan liukkaria pisaran kupin kylkeen, siis vain yhteen kohtaan, ja maltillisesti ihan kupin reunan päälle. Taitan kupin niin että se kyljessä oleva pisara jää taitokseen ja sitten laitan kupin sisään. Ei liukastu sormet.
Mielestäni tamponin laittaminen on epämiellyttävämpää kuin kupin, vaikka kuppi onkin isompi. Se vain sujahtaa helposti paikalleen ja aukeaa itsekseen. Tamponia laittaessa pitää jotenkin enemmän säätää, että sen saa oikeassa kulmassa niin, ettei satu ja se pitää työntää syvemmälle kuin kuppi. Kuukupin kanssa riittää, että se on antennin kanssa juuri ja juuri sisällä eikä se tunnu missään.
Mulla kuukuppi ei soveltunut, koska se lisäsi kuukautiskipujani HUOMATTAVASTI. Normaalisti alavatsaa särkee vain yhtenä päivänä muutaman kerran, mutta joka kerran, kun laitoin kuukupin itselleni, menkkasärky alkoi heti ja kesti tasan niin kauan kuin kuppi oli sisälläni. En tiedä miksi, ei kai mitenkään yleistä?
Lisäksi koin sen muutenkin vaivalloiseksi laittaa paikoilleen ja poistaa, lisäksi minua vaivasi jonkinlainen tuntemus siitä, että se vetää alaspäin "tavaraa", ja kun muutenkin synnytysten jälkeen on sellainen olo että jotain tursuaa alaspäin/ulospäin, niin tuo tunne oli vaan todella hämäävä...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:35"]
Missä hemmetin asennossa tämä saatanallinen keksintö saadaan ulos? Kyllä tässä vähän hermot menee kun on aikansa vessassa taiteillut sormet veressä, ja millään ei saa sitä ulos vaikka kuinka koittaa saada otetta kupin alaosasta. Sisemmät häpyhuuletkin jää jatkuvasti väliin. Murrr. Luovutin hetkeksi ja tulin avautumaan.
ap
[/quote]
Kätevimmin saa ulos käyttämällä pillulihaksiaan.
[/quote]Mä päinvastoin parhaani mukaan rentoutan ne lihakset.
Mulle tamponin laittaminen oli aina ihan kamalaa, mutta kuukupin kanssa ei oo ongelmia. Reenasin hyvissä ajoin ennen kuukautisia monta kertaa laittamista ja poisottoa, ekaks liukkarilla ja sitten vedellä "liukastettuna". Vaatii sen tekniikan, mutta sitten on helppoa. Koska ei kuivata paikkoja kuten tamponit, ei tunnu miltään sisällä ollessaan :) Tasan kerran on 10 kuppivuoden aikana tullut ohivuoto.
Ei varmaan kaikille sovikaan, mutta meille muille ihan loistokeksintö. Ennen kaikkea säästää luontoa ja omia hermoja menkkojen aikaan (rahasta nyt puhumattakaan).
Käytän lihaksia ja työnnän kuppia ulos. Vedän siitä antennista ja koitan saada otetta kupista, mutta en millään saa sellaista otetta, että voisin puristaa sitä. Todella raivostuttavaa. Lopulta kädet tärrää kun on koittanut saada vedettyä sitä ulos.
ap
Se on oikeasti tosi helppo kun sen oppii ja ei vie kuin max 5 min. Itse virutan kupin ensin, taitan keskeltä ja laitan sisään. Kun se on sisällä päästän irti ja vedän pikkaisen alaspäin kupin pohjasta. Näin se aukeaa ja lantionpohjalihaksilla vedän kuppia vähän ylemmäs. Pois ottaessa vedän kupin pohjasta ja työnnän lihaksilla samalla. Kun saan pohjasta kunnon otteen, puristan samalla ja vedän. Kas, kuppi on ulkona. Virutan ja laitan takas sisälle. Te jotka ette saa sitä aukeamaan, kuinka taittelette ja kuinka päin laitatte sisään? Siis umpinainen puoli häpykympua päin vai?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:43"]
Itsellä melko samanlaiset kokemukset ja ajatukset kyseisestä kapistuksesta. Faktahan on että kaikille se ei vaan yksinkertaisesti sovi, mutta uskon että sitkeällä harjoittelulla voisi niin ap kuin minäkin saada positiivisemman käsityksen ja kenties uuden suosikkikuukautissuojamuodon kuukupista.
[/quote]
Voi hyvin olla. Minä ainakin muuten käytin turvana pikkuhousunsuojaa tai jopa sidettä aluksi (vaikka se ärsyttikin, kun tuntui että mitä kupilla tekee jos joutuu kuitenkin käyttää muutakin suojaa), kunnes huomasin oppineeni oikean tekniikan ja uskalsin jättää varmistukset pois. Nykyään käytän vain parina ensimmäisenä yönä sidettä. Ei siihen mitään tule koskaan (tai ehkä kerran vuodessa jotain pientä tuhrua), mutta saan nukuttua paremmin kun on tuplavarmistus.
19
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:52"]
Se on oikeasti tosi helppo kun sen oppii ja ei vie kuin max 5 min. Itse virutan kupin ensin, taitan keskeltä ja laitan sisään. Kun se on sisällä päästän irti ja vedän pikkaisen alaspäin kupin pohjasta. Näin se aukeaa ja lantionpohjalihaksilla vedän kuppia vähän ylemmäs. Pois ottaessa vedän kupin pohjasta ja työnnän lihaksilla samalla. Kun saan pohjasta kunnon otteen, puristan samalla ja vedän. Kas, kuppi on ulkona. Virutan ja laitan takas sisälle. Te jotka ette saa sitä aukeamaan, kuinka taittelette ja kuinka päin laitatte sisään? Siis umpinainen puoli häpykympua päin vai?
[/quote]
Kummin päin se kuuluu laittaa?
Käytän lihaksia ja työnnän kuppia ulos. Vedän siitä antennista ja koitan saada otetta kupista, mutta en millään saa sellaista otetta, että voisin puristaa sitä. Todella raivostuttavaa. Lopulta kädet tärrää kun on koittanut saada vedettyä sitä ulos.
ap
[/quote]
Mulla kävi just tuota silloin aluksi. Hoksasin jossain vaiheessa sen johtuvan sisäänlaittotekniikasta, eli kuppi kiipesi hirveän ylös koska siihen jäi turhan kova imu ja se ei auennut kunnolla. Virheeni oli siis litistää kuppi ensin superpieneksi ja sitten survoa se mahdollisimman syvälle ja antaa aueta vasta siellä. Muutin tekniikkaa niin, että nykyäänkin kyllä taittelen kupin normaalisti, mutta en yritäkään tunkea sitä kovin syvälle. En tiedä kiinnostaako kuulla näitä vinkkejä, itseäni ainakin vaan raivostutti, mutta ehkä siksi haluan kuitenkin vastata kun tiedän, että tuosta raivovaiheestakin voi päästä yli ja tulla ihan tyytyväiseksi käyttäjäksi :D
19
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:56"]
[/quote]
[/quote]
Mä ainakin laitan niin että se aukeava puoli tulee selkää kohti.
Mä en oo uskaltanut edes harkita tollasta kuukuppia, kun ne näyttää niin kookkailta, että satuttaisin vaan itseni. Tamponistakin käytän minikokoa, koska se normaali tuottaa kipua pienen värkin ja suht niukkojen kuukautisten takia. Ja en ole neitsyt, mutta penistä seksin aikana ei voi mun mielestä verrata tuollaiseen "vierasesineeseen", joka ei kiihota lainkaan. :D
Sormet veressä yrität saada kuppia irti? Ei mun sormet ole olleet kertaakaan veressä, veret on siellä kupissa siisitisti. Ellet kallistele kuppia?
Taittelet se sydämen muotoon ja tuikkaset sisään. Kuppi aukenee tai voit auttaa sitä aukeamaan pyöräyttämällä sitä akselinsa ympäri. Ihan vain kupin pohjanympärystää sormella pyöräyttyämällä tunnet, onko se auki.
Poisottaessa nosta toinen jalka esim pöntölle. Työnnä kuppia lantionpohjanlihaksilla lähemmäs, nappaa siitä kumitapista kiinni, vedä varovasti lähemmäs, purista kuppia pohjasta vähän jotta alipaine purkautuu ja vedä ulos.
Laittaessasi kuppia sisään, kastele se tai laita liukkaria niin liusuu paremmin kohdilleen.
Ei mun mielestä tarvi olla hehtaatipillu. Kyllä mun miehen kalu on yhtä leveä. Eikä sormia koskaan tarvitse tunkea kupin reunoille, siis leveimpään kohtaan. Saat kaikki toimenpiteet tehtyä kupin pohjasta
Rentoutuminen ja hyvin treenatut lantionpohjalihakset sekä sopiva kuppi on kaiken a ja o. Kannattaa harjoitella lihasten hallintaa ihan koko ajan ja sitten kuppia poistaessa rentoutua, koska jännittyneenä sitä vetää sisään helposti.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:52"]
[/quote]
[/quote]
Taittelutyylistä riippuen, mutta minä litistän kuppia ensin ja taitan toisen reunan toiselle reunalle. Sileä puoli häpykympuun päin ja emättimen pohjaa vasten se "aukinainen"puoli.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:35"]
Minulla ei ole tarvetta tuolle. Mutta uteliaisuudesta kysyn että montako sormea pitää tunkea sisään että tuon saa toimimaan? Minulle tamponin laittaminenkin tuntui pahalta joten en osaa edes kuvitella miten epämiellyttävää tuo on!
[/quote] Ei yhtään.
Itsellä melko samanlaiset kokemukset ja ajatukset kyseisestä kapistuksesta. Faktahan on että kaikille se ei vaan yksinkertaisesti sovi, mutta uskon että sitkeällä harjoittelulla voisi niin ap kuin minäkin saada positiivisemman käsityksen ja kenties uuden suosikkikuukautissuojamuodon kuukupista.