Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppi (maailman paskin keksintö) on naisille, joilla on hehtaaripillu

Vierailija
29.09.2014 |

Nyt kolmet kuukautiset on takana "kupittelijana," ja olen tullut siihen lopputulokseen, että kuukuppi on tehty naisille, joilla on hehtaarivärkit. Niille, jotka saavat koko kätensä tungettua alapäähänsä, vaikka kuppi olisi jo sisällä. Sotkuista ja hankalaa touhua on käyttö ellei omista ämpärin kokoista emätintä. Tuota saatanallista vekotinta on erittäin hakala saada ulos lukuisten harjoituskertojenkin jälkeen, en suosittele!

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:20"]

Sä et vaan osaa. 

[/quote]

En varmaan osaakaan. Ja kun monta kertaa on harjoitellut, niin olen tullut lopputulokseen ettei mulla ole aikaa nysvätä ja taistella kylppärissä niin kauan kuin se vaatii aikaa. Jumalauta mikä vekotin! Siteen tai tamponin sentään saa nopeasti vaihdettua, tuon kanssa joutuu tappelemaan joka autuas kerta sormet veressä. Ainoa hyvä puoli on se, ettei tule läpivuotojen tunnetta, mutta todella iso miinus ajan viemisestä, hankaluudesta ja sotkuisuudesta. Lisäksi en luota siihen sataprosenttisesti, joten joudun kuitenkin käyttämään pikkuhousunsuojaa lisänä.

ap

Vierailija
42/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä en viitsi edes kokeilla. Tamponi ja sekin normaalikokoisena riittää hyvin, tai sitten side.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tuskaa saada yks tamppooni paikoilleen niin en uskalla ees aatella mitään kuukuppia

Vierailija
44/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:25"]

Kylhän paikkojen täytyy suurehkot olla että sen saa edes taiteltuna sisälle. Vai onko se yhtä pieni kuin tamponi?

[/quote]

Sisäänlaitto on suht helppoa kun sen oppii. Kuitenkin pitäisi muka pystyä tunkemaan sormia veriseen alapäähän tunnustelemaan onko kuppi auennut. Aikamoinen toosa saa olla, että siihen pystyy. Auts.

ap

Vierailija
45/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:20"]

Juu, minä olen synnyttänyt kahdesti enkä ruvennut kuukupin käyttäjäksi...:/ Lisäksi vuoto on erittäin runsasta, pitäisi koko ajan olla lotraamassa sen kupin kanssa vessassa!

[/quote]

Kuppiin kyllä mahtuu paljon enemmän kuin siteeseen tai tamponiin... Itse megavuotajana olen erittäin tyytyväinen ollut kuppiin, ei tarvitse jatkuvasti pelätä ohivuotoja!

Vierailija
46/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap jo myönsi oman taitamattomuutensa. Varmaan lähes jokainen kuukuppia käyttävä on kokenut alun turhauttavaksi ja ollut ongelmissa sen kanssa. Ja ne, jotka käyttävät tyytyväisinä, ovat olleet riittävän sitkeitä. Sinnikkyys palkitaan monessa asiassa. Jonkun hillittömän runsas vuoto ei toki ole kuukupin vika. Kukin valitkoon suojan omien tarpeidensa mukaan.

Jos taitettu kuukuppi ei mahdu sisälle, tuskin mahtuu myöskään pippeli joka on sentään normaalisti isompi, joten toivotan auvoisaa eloa kaikille ikineitsyille.

Vierailija
47/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikasta kiinni. Mulla menee alle 5 min aamuin illoin sen kanssa. Mä taitan kupin yhdestä reunasta sydämen muotoiseksi. Sitä ei tarvii kovin syvälle tunkee. Päästää vaan irti ja antaa alipaineen imaista kuppi paikoilleen. Alussa hankalaa mutta nyt erittäin näppärää.

Ja en ole hehtaaripillu:)

Vierailija
48/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:31"]No ap jo myönsi oman taitamattomuutensa. Varmaan lähes jokainen kuukuppia käyttävä on kokenut alun turhauttavaksi ja ollut ongelmissa sen kanssa. Ja ne, jotka käyttävät tyytyväisinä, ovat olleet riittävän sitkeitä. Sinnikkyys palkitaan monessa asiassa. Jonkun hillittömän runsas vuoto ei toki ole kuukupin vika. Kukin valitkoon suojan omien tarpeidensa mukaan.

Jos taitettu kuukuppi ei mahdu sisälle, tuskin mahtuu myöskään pippeli joka on sentään normaalisti isompi, joten toivotan auvoisaa eloa kaikille ikineitsyille.
[/quote]

joo taidan olla mielummin ikineitsyt kuin että raiskaan itseni

Vierailija
49/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:25"]

Kylhän paikkojen täytyy suurehkot olla että sen saa edes taiteltuna sisälle. Vai onko se yhtä pieni kuin tamponi?

[/quote]

Sisäänlaitto on suht helppoa kun sen oppii. Kuitenkin pitäisi muka pystyä tunkemaan sormia veriseen alapäähän tunnustelemaan onko kuppi auennut. Aikamoinen toosa saa olla, että siihen pystyy. Auts.

ap

[/quote] Hiukkasen olet väärin ymmärtänyt. Kupin alareunastakin pystyy kokeilemaan onko kuppi auki vai ei, ei  tarvi sormea siis lainkaan tunkea kupin kanssa samaan aikaan. Mulla ei tule sormet vereen lainkaan laitettaessa tai ulosottaessa.

Vierailija
50/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehtaaripillu tai pihtaarihellu..

Vierailija
51/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hemmetin asennossa tämä saatanallinen keksintö saadaan ulos? Kyllä tässä vähän hermot menee kun on aikansa vessassa taiteillut sormet veressä, ja millään ei saa sitä ulos vaikka kuinka koittaa saada otetta kupin alaosasta. Sisemmät häpyhuuletkin jää jatkuvasti väliin. Murrr. Luovutin hetkeksi ja tulin avautumaan.

ap

Vierailija
52/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarvetta tuolle. Mutta uteliaisuudesta kysyn että montako sormea pitää tunkea sisään että tuon saa toimimaan? Minulle tamponin laittaminenkin tuntui pahalta joten en osaa edes kuvitella miten epämiellyttävää tuo on!

Vierailija
53/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:31"]

[/quote]

Ei siinä ole kyse etteikö se mahtuisi, vaan onko se liian epämiellyttävää. Mulle on tamponienkin laittaminen ja poisottaminen epämiellyttävää vaikken ole neitsyt. Se toosa on aika eri kokoinen menkkojen aikaan tamponia laitettaessa verrattuna siihen kun on harrastamassa seksiä.

Vierailija
54/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemuksesi kuulostavat tutuilta, olin itse aivan raivona kupin kanssa aluksi. Olin pitkään käyttämättä sitä kokonaan. Limakalvojen kuivumisen vuoksi kuitenkin päätin joskus myöhemmin kaivaa sen kaapista ja kokeilla uudelleen. Edelleen hermoja kiristeli aluksi, mutta sitten kun opin sopivan tekniikan olen ollut kyllä tosi tyytyväinen. Mutta kyllähän niitäkin on, joille kuppi vaan ei käy.

Vierailija
55/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:35"]

Missä hemmetin asennossa tämä saatanallinen keksintö saadaan ulos? Kyllä tässä vähän hermot menee kun on aikansa vessassa taiteillut sormet veressä, ja millään ei saa sitä ulos vaikka kuinka koittaa saada otetta kupin alaosasta. Sisemmät häpyhuuletkin jää jatkuvasti väliin. Murrr. Luovutin hetkeksi ja tulin avautumaan.

ap

[/quote]

Kätevimmin saa ulos käyttämällä pillulihaksiaan.

Vierailija
56/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kupin kanssa tarvii sormia sinne kovin syvälle tunkee. Ap, käytä lantiopohjalihaksia kun otat pois. Hiukan ponnistat kuppia alemmas samalla kun kiskot. Auttaa jos pikkasen litistää kuppia kunnes saat alipaineen laukeamaan.

Vierailija
57/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan mahtuu taiteltuna ihan helposti sisälle, isompaakin sinne on mahtunut, esim. miehen penis. 

Ap, onkohan kuppi juuri sinulle sopivaa mallia, niitähän on aika monta erilaista. Osa on jämäkämpää ja osa lötkömpää matskua, tilavuuksissakin on eroja. Itse olen tykännyt DivaCupista, monet kehuu Lunettea jne. 

Voihan olla, ettei kuukuppi todellakaan ole sun juttu, mutta itse olen tykännyt valtavasti ja koen, että se on parantanut mun elämänlaatuani kuukautisten aikaan merkittävästi. Kertaakaan en ole tamponia sisääni tunkenut enää sen jälkeen kun ensimmäisen kuppini hankin. 

Vierailija
58/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:35"]

Minulla ei ole tarvetta tuolle. Mutta uteliaisuudesta kysyn että montako sormea pitää tunkea sisään että tuon saa toimimaan? Minulle tamponin laittaminenkin tuntui pahalta joten en osaa edes kuvitella miten epämiellyttävää tuo on!

[/quote]

Kaksi sormea kun ottaa ulos. Mulle kuppi sopii ja ei tunnu mitenkään epämielyttävältä, mutta ihmiset on erilaisia. En kuitenkaan koe, että mulla on tuo ap:n mainitsema hehtaaripillu :)

Vierailija
59/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kovin suuria vaikeuksia ottaa kuppia ulos, mutta sujuvaa sisäänlaittamista en vain jaksanut opetella. Onhan se taiteltuna huomattavasti penistä pienempi, mutta asettaminen vaatii silti taitoa koska kuivana sisään tunkeminen on vaikeaa ja kivuliasta, ja liukkarin avulla taas sormetkin liukastuvat ja kuppi lipsuu sormista.

Vierailija
60/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu minultakaan. Saan kupin jotenkin ängettyä sisään (sekin tosin sattuu), mutta se ei aukea kunnolla, joten heti holahtaa ohi. Poistaminen on aivan älyttömän vaikeaa ja sattuu, kun pitää tunkea sormia toosaan väkisin, eikä saa minkäänlaista otetta kupista. Kerran ähelsin varmaan puoli tuntia, ja oli kyllä paikat muusina sen jälkeen.

Kyllä minäkin mieluummin kuppia käyttäisin, kuin rättejä ja tamponeja, mutta kun ei onnistu niin ei. Ja kokeiltu on useamman kerran, mutta aina sama homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi