Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.

Vierailija
28.08.2021 |

Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?

Kommentit (390)

Vierailija
121/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellu naisenkaa puhelimes 3 v sitte miettikää. EI Kukaa soita ikinä mulle.. ei ihme että tullut hulluksi ei ihme. Tuntuu että mua ei ole olemassa.

Vierailija
122/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai näkymätön tyyppi. istun kahvilas lenkkeilen käyn joskus ostamas jotain vaattetta.. käyn salilla.. silti ei naiset kiinnitä mitää huomiota ku en kiinnosta ketää. oon antanu numeroa ei kukaa koskaa soita.. Miten jaksan tätä.. en vaa halua olla yksinäinen enää en totaalisesti kestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää liikkua missää en juoda en käydä baareis istun kotona oon niin turhautunut ja ulkopuolinen. Kun ei kavereita ei mitään elämää oikein.. käyn töissä ja urheilen siinä se on. Turhauttaa vaa tää sinkkuus.

Vierailija
124/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis pitäny antaa numeroa.. sen nyt arvas naisia ei kiinnosta. ei koskaa ei vaa koskaa. 

Vierailija
125/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai näkymätön tyyppi. istun kahvilas lenkkeilen käyn joskus ostamas jotain vaattetta.. käyn salilla.. silti ei naiset kiinnitä mitää huomiota ku en kiinnosta ketää. oon antanu numeroa ei kukaa koskaa soita.. Miten jaksan tätä.. en vaa halua olla yksinäinen enää en totaalisesti kestä

Ala urheilla (vaikka koripalloa) ja kehity siinä huippuhyväksi, niin alkaa niitä naisiakin pörrätä ympärillä. 

Vierailija
126/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni muukin on sinkku, käy töissä ja urheilee. Käy lisäksi välillä kaupungilla ja shoppailemassa, ehkä ravintolassa tai kahvilassa. Ihan normaalia elämää siis. 

Laita hakemusta menemään ensi vuoden Ensitreffit alttarilla -kaudelle?? 

Vierailija
127/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää yrittää mitää ku en kelpaa kellekkää. Mussa on vaa vikoja ja olen tyhmä ja läski.

Vierailija
128/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on vaan pysähtyny pahasti mitä se oli ennen kun tapasin naisia ja oli parisuhde.

Vierailija
129/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on sinkku. Mä oon ihan tarpeeksi jo ollut. Kaipaisin elämänmuutosta.

Vierailija
130/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntia jatkuvasti näkee ovat iloisia. Ei tällänen ole elämää. Jatkunu jo kauan tää yksin oleminen.

Vierailija
131/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan ei vain tutustu enää naisiin.

Vierailija
132/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei uskalla eikä halua soittaa sulle noiden its ari puheiden ja raivoamisen jälkeen. Siks ei kukaan soita.

Vierailija
133/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa lopettaisit sen kaljoittelun ja alkaisit käydä salilla.

Ala tosiaan panostamaan omaan terveyteesi, siitä tulee parempi olo pidemmällä tähtäimellä ja se itsetuntokin samalla kasvaa. Ala käymään päivittäin kävelylenkillä ja suosittelen myös meditoinnin aloittamista.

Vierailija
134/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset soitteli mulle ja halus tavata.

Vierailija
135/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vain tunnu olevan elämää. Olen yksin ja jumissa. Lenkkeilen päivittäin mut olen yksin.

Vierailija
136/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti olen vanhentunut ja en kelpaa enää kellekkään.

Vierailija
137/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei naiset lähesty missään niin selkeesti olen toivoton tapaus.

Vierailija
138/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinatäti laittaa nyt sen korkin kiinni. Koko ketju on silkkaa keksittyä huomioh*orausta.

Vierailija
139/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäs luovuttaa elämä ja olla yksinäinen aina. Kai se hyväksyttävä

Vierailija
140/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo 36 selkeesti vanha. Lihonut. Kaljuuntunut ruma. Pinnallinen elämä. Elämä aivan sekasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi