Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.
Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?
Kommentit (390)
Kerro nyt ensin kunnolla, miksi haluat naisen? Mitä tarkoitusta varten? Jos sulla on rikki olo, niin ei toinen pysty sua korjaamaan. Silloinhan olisit riippuvainen toisesta, ja se ei ole terve suhde se.
Mun äitiki on sanon kummasti ne muut kelpaa. Ja sä näytät kivalta ja sä oot jatkuvasti aina yksin ja sitten valitat mulle. Oon kans ihmetelly. Hänkin ihmettelee ku en kelpaa kellekkää. en edes sille vähemmän kauniille pullealle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mun äitiki on sanon kummasti ne muut kelpaa. Ja sä näytät kivalta ja sä oot jatkuvasti aina yksin ja sitten valitat mulle. Oon kans ihmetelly. Hänkin ihmettelee ku en kelpaa kellekkää. en edes sille vähemmän kauniille pullealle naiselle.
Jos noin analysoit naisia, sun sietääkin olla yksin. Se vähemmän kaunis pullea nainen ansaitsee ihmiseen, joka oikeasti haluaa hänet. Ei minään "kakkosvaihtoehtona". Yökkistä.
Vierailija kirjoitti:
Tubulaaritisuhan se siellä...
Ai miksi haluan. No en oikee viihdy yksin nykyää oon jo siinä iässä että muilla on jo parisuhde ja itsekkin kaipaan sitä. Läheisyyttä kaipaan koskea naista. nukkua naisenkaa tehdä asioita yhdessä jakaa arkea.. lähteä matkustaan. Seksi puuttuu täysin elämästä ja olen aika huono siinä koska ei ole mitää seksisuhteita vakiopanoa koskaa ollut.
En tarkota noin ja mähän oon täys paska ihminen joka ei ansaitse ketää.. täys oksennus pussi olematon paska täälä maailmas näkymätön. Kumma että sain työpaikan ihme.
Ei voi sanoa muuta kuin, että pahalta tuntuu lukea jengin kommentteja. Mikä vaivaa korvaa kaivaa? Vaikka kuinka olisi provo, silti joku päivä, joku ihminen, joka tuntee niin kuin ap tulee tänne ja lukee näitä kommentteja. Kuinka kannustavaa.
Eiköhän me kaikki tiedetä että oman elämän analysointi on hyvin vaikeaa ja useasti tarinoiden yhtenäisyys takkuaa, etenkin jos on masentunut/ahdistunut/tms. Ja sitä paitsi, mitäpä kukaan tietää yhtään mitään syistä, loppupeleissä haemme vain muiden hyväksyntää tarinallemme kunnes tarina muuttuu.
Ja ketjunaloittajalle, kasvata itsekunnioitustasi tekemällä pieniä asioita, jotka lisäävät itsetuntemusta. Tiedät mitä haluat, nyt on siis aika toimia.
Monesti kaupas tai jossain ulkona kahvilassa katson pariskuntia ja ihmettelen että mies on pullukka tai nainen mutta ovat löytäneet toisensa. Itse mietin mitä hittoa mä olen tosi ulkopuolinen ja aina jossain nurkas yksin. Että naiset ei edes huomaa minua. pahalta vain aina tuntuu ei se muutu.
Mutta mitä annettavaa sinulla olisi naiselle, kumppanille ja parisuhteelle? Sen sijaan että koko ajan mietit mitä sinä itse haluat ja tarvitset siltä toiselta.
Parisuhde on kahden kauppa eikä toisen osapuolen tarpeiden tyydyttämistä varten.
Vierailija kirjoitti:
En tarkota noin ja mähän oon täys paska ihminen joka ei ansaitse ketää.. täys oksennus pussi olematon paska täälä maailmas näkymätön. Kumma että sain työpaikan ihme.
Soita kriisipuhelimeen, älä oksenna näitä asioita täällä kaiken kansan luettavaksi.
Mutta silti kummasti edellee ne toiset pariutuu ja nainen ei edes ole mikää erikoinen voi olla normaali lihava.. ei kovin kaunis anteeksi sanon suoraa nyt vaan haluan olla suora. Mies on pullukka mahaa ja lyhyt. Mussako ei sitte ole mitää ettei haluta ees jutella ja nähdä. Uskomatonta miten tää maailma on joillekki tällästä.
Monesti olen vain naisten suusta tässä 2 v sisällä sanonu ei sussa ole mitää vikaa näytät söpöltä ja kivalta ja on kivasti pituutta. Mutta tässä nyt vain edelleen ollaan yksin. Eipä kelpaa kellekkään.
Jos naiset kerta sanois tommosta niin miksei ne halua tutustua muhun tavata mennä kahvilaan juttelemaan. jotenki tää kaikki on outoa. Kun sanotaa tommosta joka ei ole totta.
Olen tätä tosi tosi kauan jo ihmetellyt. Siististi pukeudun huolehdin itsestäni. On siistit vaatteet. Käyn parturissa kokoajan. Tunnen tätä erilaisuutta ja ulkopuolisuutta kun mä en pääse mihkää treffeille tutustumaan ei naiset anna mulle mitenkää mahdollisuutta. Ihanko mua ei oo olemassa.
Esiinnyt siellä toisella palstalla naisena ja täällä miehenä. Kumpi siis olet oikeasti. Vai oletko ihan vaan trollausmeiningillä liikkeellä.
En ole trolli vaan olen ihan mies. Muhun saa yhteyden jos haluaa kysellä lisää. Ilomielin tutustun naisiin.
046-9417643
MÄ EN SAATANA JAKSA ENÄÄ TÄTÄ YKSINÄISYYTTÄ OLLA YKSIN JA NÄHDÄ PARISKUNTIA EN VAA SAATANA JAKSA KU EN KELPAA YHDELLEKKÄÄ NAISELLE
VOIN VAIKKA LAITTAA MONTA KUVAA ITSESTÄNI NÄYTILLE MILTÄ NÄYTÄN JOS SE ON SIITÄ KIINNI, JOKU VOI ANTAA VAA SÄHKÖPOSTIN
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli vaan olen ihan mies. Muhun saa yhteyden jos haluaa kysellä lisää. Ilomielin tutustun naisiin.
046-9417643
Kiitos mutta ei kiitos. Olet aivan liian sekaisin ja obsessiivinen. Ja liian pitkä minulle, tykkään lyhyemmistä miehistä.
Kummasti vaan ne lihavat tavalliset jopa juopot saa naista tai toisinpäin. Kumma juttu joo kun en näytä kelpaavan ees pahimmille tapauksille.