Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.

Vierailija
28.08.2021 |

Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?

Kommentit (390)

Vierailija
161/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut kyllä mutta en vain vieläkään kelpaa. Nuorena kelpasin. Olin kai ihan erilainen ihminen. Tunnen olevani toinen ihminen. Tai ikä tekee että naisia ei kiinnosta enää ja monet on jo parisuhteissa tässä iässä.

Vierailija
162/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko järkee missää enää ku ei oo kavereita ja en kelpaa ees rumalle läskille.

Puhutpa kauniisti naisista. Ne ”rumat läskit” tekevät viisaan peliliikkeen jättäessään sinut pois laskuista. Väistävät luodin toisin sanoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin puhun koska muaki haukutaan rumaksi kaljuuntuneeksi vammaiseksi. Mun mitta on täynnä.

Vierailija
164/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta enää. Mä sanon että kumma etten lihavalle läskille kelpaa. Muaki haukutaan että tapa ittes pelle.

Vierailija
165/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon että miksen kelpaa edes heille. Uskomaton pinnallinen maailma. En voi ku ihmetellä.

Vierailija
166/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon taas täälä yksin paha olla. Katson muita pariskuntia ja haaveilen että olisipa mulla oma nainen.

Vierailija
167/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin mä oon ja kohta vois mennä yksin kotiin. Sitä mun elämä on. Pelkkää yksin oloa kk toiseen.

Vierailija
168/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi monet naiset. Ihan tavalliset pullukat kelpaisi minulle.

Vierailija
169/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta enää. Mä sanon että kumma etten lihavalle läskille kelpaa. Muaki haukutaan että tapa ittes pelle.

Missä haukutaan, omassa mielikuvituksessa ilmeisesti? Eihän sinulla ole tuttuja, kavereita eikä ystäviä jotka voisivat puhua noin rumia.

Vierailija
170/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei ole kavereita ei tuttuja 3 v. Ihmekkös mä olen hullu ja sekasin. Olen yksinäinen.

Vierailija
171/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä haukutaan että olen heikkolahjainen enkä saa ketään naista ku mun päässä on vikaa ja olen tyhmä.

Vierailija
172/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi pahalta tää elåmä yksin. Minkäs voit en mitää.

Vierailija
173/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on jo syytä ilmoittaa asiattomaksi.

Vierailija
174/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan rekan alle et mun sisukset lentää tielle?

Vierailija
175/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meen ajan rekan alle vauhtia 180 km h

Vierailija
176/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana mä toivon sitä itselle että kuolen nopealla tahdilla ettei mua enää kukaa jaksa ja monet sanonu tapa ittes pelle. Et saa koskaa kavereita ja naista.

Vierailija
177/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin yksinäinen. Ei kukaa juttele. En tutustu naisiin. En saa naista. Oon todella masentunut ja mun on paha olla.

Vierailija
178/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei musta syntyny normaali. Miksi heikkolahjainen. Miksi sain tämän kohtalon. Miksi en saa suhdetta ja elämää.

Vierailija
179/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois lyödä päätä seinää ku ei tää elämä muutu ikinä.

Vierailija
180/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ihmiset hiljeni. Saatana. Johan kaikki hiljeni saatana. Mä vihaan itteeni mun paska elämää. Oon ilmaa täs maailmas ja haluan kuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän