Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.
Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?
Kommentit (390)
En vain jaksa elää enää yksin. Lähinnä olen täynnä tätä elämäntyyliä.
No ei se auta ku elää elämänsä yksin. Joo minkäs teet. Minkäs teet.
Ainaski mulla on vakituinen työpaikka ja rahaa tulee kokoajan.
Tappaa ittensä vaan. Mä en jaksa. Yksinäistä elämää.
Kaikki mut jo tuntee kukaa nainen ei vaan halua mua. Oon köyhä. Paska auto.
Rahaa ei ole. Velkaa 16 tuhatta pankkiin.vakityö ei auta. Luotto kunnos. Paska 2000 e auto.. oon aivan toivoton tapaus. Ei kavereita.
Palkka 1400 e kk nettona.jää 300 ekk oon aika pohjalla. Naiset ei halua tavata jutella.
Hyvin ketää kiinnostaa.. aivan sama mitä tänne kirjottaa. heido
En jaksa valitusta. Olen yrittäny keinolla millä hyvänsä tutustua naisiin. Enää en totaalisesti jaksa. Olen ottanut yhteyttä lähinnä olen kaikkeni tehny. Elän yksinäisenä loppuelämän.