Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.
Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?
Kommentit (390)
OTA SAATANA LYHYT KOMEA MIES TODELLA LAIHA JA SPPORTTINEN KUN LYHKÄSET MIEHET KIINNOSTAA. OTA VAIKKA JOKU AFRIKKALAINEN TAI TURKKILAINAN. MÄ OON ELÄMÄNI YKSIN MULLE RIITTÄÄ TÄÄ PASKA.
MULLE ON MITTA JO TÄYNNÄ OLLUT JO KAUAN KU EN KELPAA KELLEKKÄÄ EN MINKÄÄNLAISELLE EN MUOTOSELLE EN VANHALLE EN KELLEKKÄÄ. MULLA ON MITTA TÄYNNÄ
TAPAN VAAN ITSENI TÄTÄ MENOA EMMÄ JAKSA KOVIN KAUAA ELÄÄ NÄIN SE ON IHAN SATA VARMA JA LUPAAN ASIAN.
046-9417643
SOITTAKAA NAISET HALUN TUTUSTUA JA VIEDÄ TEIDÄT KAHVILLE TAI SYÖMÄÄN
Aloita vaikka siitä että pistät kropan kuntoon. Siihen ei kavereita tarvitse ja tulee tavoitteita elämään.
Menkääs pojat takaisin ylilaudalle, hopi hopi. Tämä on aikuisten keskustelufoorumi eikä teinien kokoontumisajot.
EN TEE MITÄÄ KROPALLE EN MUUTA ITSEÄNI NAISTEN TAKIA OON LIHAVA JA KALJUUNTUNUT EN TEE ENÄÄ MITÄÄ MIELLYTTÄKSENI MUN PITÄÄ KELVATA OMANA ITSENÄNI JOS EN KELAPA SE ON VOI VOI ELÄN ELÄMÄNI YKSIN HAUTAAN
MÄ EN JAKSA TÄTÄ ENKÄ ALENNU TOMMOSEE ET MUN PITÄS JONKU TAKIA MUUTTAA ITTEENI NAURETTAVAA JOS EN KELPAA OMANA ITTENÄNI NIIN IHAN VÄÄRÄNLAISIA NAISIA JOTKA ON KIINNOSTUNU VAIN KOMEASTA MIEHESTÄ JOLLE EI KELPAA MINÄ TAI MUN ULKONÄKÖ JA MUN KROPPA.
Sitäpaitsi mä en ole edes kovin lihava mulla on pieni maha ja oon pitkä mieheksi. että jos ei kelpaa niin antaa vaan kaikki olla.
Luulin ettei AV:n taso voi enää laskea alemmas nykyisestä, mutta tämä ketju todisti oletukseni vääräksi :D
This ain't funny anymore.
Annan numeron ja ei ketää ota yhteyttä sen nyt arvas.. eihän kukaa halua munkaa olla ikinä missää tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vois varmaa kohta miettiä itsemurha päivää ja miten sen tekisi ja koska.
Että sellaiset itkupotkuraivarit tänään. Ja ihmettelet miksei kukaan ota yhteyttä vaikka annoit numerosi ja kaikkea.
ei tästä elämästä ole tullut mitään ex tyttöystävä jätti jonka kans piti muuttaa yhtee haaveilla tulevaisuudesta nyt oon tässä pisteessä aivan yksinäinen ja elämä on sekasin.
Olisin halunnut muuttaa yhteen jopa kihloihin olisin ollut valmis menee jätti vaa kylmästi ja nyt olen tässä pisteessä. Kukaan ei halua ottaa yhteyttä annan numeron ja kukaa ei halua ikinä ees jutella,. korkeintaa vanhemmat joskus. katon telkkaria ja lenkkeilen vaa yksin, siinä mun elämä.
Eipä se tästä ole muuttunut pahempaa suuntaa mennää yksinäistä elämää tässä vietetty jo pitkään. Katellu vaa muita pariskuntia ja kuten sanoin helvetin paskalta pahalta tuntuu yksin.
Kuten sanoin on kaikki treffi ilmotukset tinderit mutta ei ole ketää lähestyny ollenkaa pitkiin aikoihin ja osumia ei tule ja mitää. Ilmaa mä olen piste.
En mä oikein tiedä enää mitää tehdä. helpointa luovuttaa elää yksinäisenä elämä käydä töissä. En tiedä miksi oon ees olemassa, sitä miettiny.
Vierailija kirjoitti:
Monesti kaupas tai jossain ulkona kahvilassa katson pariskuntia ja ihmettelen että mies on pullukka tai nainen mutta ovat löytäneet toisensa. Itse mietin mitä hittoa mä olen tosi ulkopuolinen ja aina jossain nurkas yksin. Että naiset ei edes huomaa minua. pahalta vain aina tuntuu ei se muutu.
Kuulostat sellaiselta tyypiltä joka ei todellakaan ole kahviloiden vakioasiakaskuntaa. Lisäksi kerroit viettäväsi kaiken ajan yksinään kotiseinien sisäpuolella, jos et ole töissä.
Kannattaisi pitäytyä omassa tarinassaan vähän johdonmukaisemmin. Siellä toisella palstalla se onnistuukin vähän paremmin.
Oon tullut jo hulluksi ja täs kämpäs vaa yksin, vailla mitää nais kontekteja, eivät ees soita mulle koskaa ikinä. Ei mitää kontaktia naisiin ei mitään.
MÄ EN HALUA ENÄÄ IKINÄ KETÄÄN EN JAKSA ENÄÄ KU EN KELPAA KELLKKÄÄ OON LIIAN PITKÄ RUMA SEKOPÄÄ VAMMAINEN MILJOONA VIKAA