Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.

Vierailija
28.08.2021 |

Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?

Kommentit (390)

Vierailija
141/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää vain komeat urheilulliset miehet saa naisia. Niin se menee.

Vierailija
142/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tätä elämää jatkaa yksin. En osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon vaa sairas hullu ja todella tyhmä. Pakko se vain hyväksyä.

Vierailija
144/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miks synnyin tähän maailmaan.

Vierailija
145/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua enkä tiedä onko tätä joku jo ehdottanut, mutta kannattaisi mennä terapiaan. Vaikutat kiusaamiskokemuksista traumatisoituneelta, eikä se ole sinun vikasi. Oppimisvaikeudet eivät tarkoita, että olisit tyhmä. Todennäköisesti kiusaaminen on tuhonnut itsetuntosi, ja se on vaikeuttanut pärjäämistä elämässä.

Älä projisoi tätä ongelmaa naisiin, turha syyttää että muka vain urheilulliset jne. kelpaa naisille, tiedät itsekin että se ei ole totta. Kumppani ei voi ratkaista ongelmiasi, sen ei pitäisi olla nyt päätavoite vaan se että työstäisit epävarmuuksiasi terapiassa.

Vierailija
146/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on jotain todella paskaa ku ihmiset ei oo halunnu olla missää tekemisissä. Nään vaan äitiä ja oon yksin.

Vierailija
147/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ruma olen. Miksi en kelpaa naisille ja naiset ei ota ikinä muhun yhteyttä.

Vierailija
148/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä mättää. Mä oon jo 36. Vakityö. Urheilen. Ei vaa onnistu mikään. Kaikki muut normaalit saa parisuhteita.

Vierailija
149/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei juttele ei kato mun päälle. Oon kai tosi ruma ja väärän näkönen.

Vierailija
150/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten toiset sas kumppaneita. Lihavatki miehet. En ole ees kovin lihava.. kai mä olen vammainen vaan siksi oon yksin.

Vierailija
151/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä vammainen. Ruma. Liia vanha naisille. En halua lapsia. En voi mitää asialle enää. Haluan kuolla.

Vierailija
152/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa läheisyyttä ja tää jatkunu jo 3 v.

Vierailija
153/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ketogeenistä ruokavaliota -> vaikuttaa mielialaan, energiaan / jaksamiseen, kiloihin

Vierailija
154/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset kato mun päälle. Oon aivan ilmaa ollut vuosia.

Vierailija
155/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuisesti yksin. En vain jaksa enää

Vierailija
156/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko järkee missää enää ku ei oo kavereita ja en kelpaa ees rumalle läskille.

Vierailija
157/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toivo menetetty. Käyn töissä ja elän yksin. Tällästä elämä on mulla. Minkäs teet.

Vierailija
158/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta mitään. istun tietokoneella chattailen tai katon leffoja. Lenkkeilen kyllä ja käyn salilla. Mutta kuten sanoin ei ole ihmisiä ympärillä ei pääse juttelee kellekkää ja olen tosi yksin.

Oletko miettinyt vapaaehtoistyötä. Eläinten tai ihmisten kanssa. Vaikka aluksi jotain sesonkipainotteista: jouluapua, keräysapua... Niissä pääsisi kokeilemaan onko oma juttu ja jos on niin voisi säännöllisemminkin olla apuna vaikka ruoka-avussa tms. paikssa. Laita ilmoitus vaikka "autetaan iäkkäitä lehtien harvoinnissa, puutöissä". He ovat usein yksinäisiä ja juttuseuraa vailla. Saat jutella.

Vierailija
159/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muuttua. Nyt sain vakityön. Saan palkkaa. Rahaa. En juo alkoholia enään. En tiedä miten saisin naisen.

Vierailija
160/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa tiedä mitä teen. Jotenki en vaa enää tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi