Apua! Mies ilmoitti haluavansa puhua jostakin!
Ahdistaa! Mies jonka kanssa ollaan tapailtu kuukausi ilmoitti yhtäkkiä kun viestitettiin että sitä on syönyt muutama asia joista haluaa avautua ens viikolla. Kiva sit miettiä etä mistä mies haluaa puhua! Luulin että oltiin tultu juttuun ihan hyvin mutta tuklin toisiin ajatuksiin... Siis ajattelin että jotain huonoa varmaan tulossa?. Voiko olla muuta..
Perjantaina mies sanoi että olisi halunnut puhua tunteista edellisellä kerralla ja kyseli että mitä muuta ollaan kun kavereita. On kertonut olevansa (tai olleensa) ihastunut. Kysyi kanssa että leikitkö vain vai mitä. Olin ymmärtänyt että miehen mielessä on lähinnä hauskanpito/seksisuhde ja totesin että onko sillä niin väliä kun mies on jo sanonut että haluaisi sänkyyn. Tai sanonut arvelevansa että tällainen johtaa sänkyyn.
En vointietenkään luvata että sänkyyn päädytään tai mikä kuvio muutenkaan on. Tuntuu oudolta, että, miestä vaivaa asiat. Siis ei miehet yleensä ole halunneet puhua tunteista kauheasti, tämä puhuu ja enemmän kuin minä. Olin vähän vaikeana että pitäisi tunnustaa selvin sanakääntein mitä ajattelen. En ole tottunut tällaiseen enkä haluaisi määritellä mitä ollaan tai ei olla. Yritin ehdottaa että jos vaan pidettäisiin hauskaa niin kauan kuin sitä kestää. Ollaan tavattu työkuvioissa ja mies pohti miten asiat menee jos homma loppuu. Ehkä se on ihan fiksujakin, mutta oloni on epämukava mistä mies tahtoo puhua. Kuulostaa niin kauhean vakavalta ja vakava ei oikein ole se toivottu sana tässä vaiheessa.
haluaako miehetkin tietää naisen tunteet? Miksi jos homman ei pitänyt olla vakavaa? Jos mies on ihastunut ja haluaa seksiä niin mitä väliä jos minä vain leikkisin? Eikö mieskin ikään kuin leiki?? Jos pointti on seksi niin...? Pidän miehestä ja ollaan vietetty aikaa yhdessä jonkin verran. Mies näyttää miettivän missä mennään. En ole kuullut mieheltä koskaan että olisi halunnut puhua vakavia. Muuten mennään siis tasolla pidellä kädestä, kosketellaan sieltä täältä ym. Mies pussailee kättä. Mutta ei siis olla veikeisiin kiinni käyty. Mistähän tässä on kyse?
Kommentit (82)
Kuukauden olette tapailleet etkä ole antanut? Vaikka mies on kertonut haluavansa sänkyyn? Ei ole vaikea arvata mistä tahtoo puhua. Siitä puhe mistä puute.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:29"]
Kuukauden olette tapailleet etkä ole antanut? Vaikka mies on kertonut haluavansa sänkyyn? Ei ole vaikea arvata mistä tahtoo puhua. Siitä puhe mistä puute.
[/quote]
tästä ollaan puhuttu kyllä ja miehen näkemys oli että hommat johtaa sänkyyn. Ehkä johtaakin, mutta tästä on puhuttu aika paljon joten en uskoisi että haluaa enää siitä puhua tai että sillä saralla olisi jotakin sanomatta. Kun kerran homma lämpeni niin seuraavalla tapaamisella mies kysyi että eiku käyttänyt minua hyväkseen mutta en kieltänytkään. No en kai kun tykkäsin. On vähän epävarma kyllä mutta eikai niin pitäisi vaivata. Ollaan tavattu nyt ehkä 3-4krt, tunnettu vähän kauemmin mutta viestitetty ym tiiviimmin kk.
Ap
Minulla on siis olo että pitäisi kertoa tunteista. En oikein keksi mitään viisaasta sanottavaa ja toivon että kyse olisi jostain ihan muusta. Pahoin pelkään että haluaa tästä kuviosta puhua, mistä muustakaan.
ap
Pussailette, koskettelette, mutta et anna takeita että se johtaisi joskus sänkyyn? Onko ihme jos haluaa puhua? Jos olette aikuisia, niin tuo on just sitä kullinkutittelua josta nro 2 puhuu. Sä olet cocktease.
Mieti nyt haluatko mitään vakavampaa vai nautitko vain huomiosta? Jos mä tapailisin miestä kuukauden, suudeltais ja kosketeltais, niin haluaisin kyllä jo kunnon panon. Seksuaalisen turhautumisen kanssa ei ole helppo elää.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:42"]Minulla on siis olo että pitäisi kertoa tunteista. En oikein keksi mitään viisaasta sanottavaa ja toivon että kyse olisi jostain ihan muusta. Pahoin pelkään että haluaa tästä kuviosta puhua, mistä muustakaan.
ap
[/quote]
Et siis ole ihastunut? Mikä kuvio?
Musta on erikoista jos aikuinen nainen haluaa pussailla kuukauden, muttei tiedä, haluaako sänkyyn. Luulisi siinä ajassa jo kirkastuvan - ellei ole joku teini..
Ja olen siis nainen itsekin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:44"]
Pussailette, koskettelette, mutta et anna takeita että se johtaisi joskus sänkyyn? Onko ihme jos haluaa puhua? Jos olette aikuisia, niin tuo on just sitä kullinkutittelua josta nro 2 puhuu. Sä olet cocktease. Mieti nyt haluatko mitään vakavampaa vai nautitko vain huomiosta? Jos mä tapailisin miestä kuukauden, suudeltais ja kosketeltais, niin haluaisin kyllä jo kunnon panon. Seksuaalisen turhautumisen kanssa ei ole helppo elää.
[/quote]
Eikä ole cocktease, älä todellakaan objektivoi naista vain panoksi. Seksi on akti, joka tulee kuvioihin kun molemmat haluaa sitä yhtä paljon ja jos joku haluaa odottaa kauemmin kuin kuukauden, niin siten asia tulee menemään. Jos joku tuntee seksuaalista turhautumista, niin se ei ole milloinkaan toisen syytä tai murheen asia. Piste.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:44"]
Pussailette, koskettelette, mutta et anna takeita että se johtaisi joskus sänkyyn? Onko ihme jos haluaa puhua? Jos olette aikuisia, niin tuo on just sitä kullinkutittelua josta nro 2 puhuu. Sä olet cocktease. Mieti nyt haluatko mitään vakavampaa vai nautitko vain huomiosta? Jos mä tapailisin miestä kuukauden, suudeltais ja kosketeltais, niin haluaisin kyllä jo kunnon panon. Seksuaalisen turhautumisen kanssa ei ole helppo elää.
[/quote]
ei pussailla vielä, mies pussaillut vain kädestä. Halailtua on ja kosketeltu, reisistä ja muualta mutta ei rinnoista tms. Ehkä tämä sitten vaivaa...?? Viimeksi kyllä mietin ettei panokaan olis yhtään huono vaihtoehto mutta mies itse sanoi että eihän me tänään vielä tehdä mitään ja sanoin sitten että ei vielä tänään. Ollaan oltu tuttuja aiemmin ja mies sanoi yllättyneensä kun oltiinkin sitten toistemme ns. kimpussa (vaan sisäreisien kimpussa). Mies on sanonut että ollaan kuin teini-ihastuneita. Niin kai, iältä ollaan kaukana teineistä. Mä 34, mies yli 10v vanhempi.
Ap
No jos ei kuukaudessa osaa päättää, tunteeko seksuaalista vetoa vai ei, niin eiköhän se ole siinä.
Eihän se tarkoita heti makaamista vaan niiden tuntemuksien tunnistamista ja tunnustamista.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:44"]
[/quote]
Eikä ole cocktease, älä todellakaan objektivoi naista vain panoksi. Seksi on akti, joka tulee kuvioihin kun molemmat haluaa sitä yhtä paljon ja jos joku haluaa odottaa kauemmin kuin kuukauden, niin siten asia tulee menemään. Jos joku tuntee seksuaalista turhautumista, niin se ei ole milloinkaan toisen syytä tai murheen asia. Piste.
[/quote]
En tapailisi miestä joka ei kuukauden tapailun jälkeen olis varma haluaako mun kanssa sänkyyn. Kaverisuhteet on erikseen.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:44"]
[/quote]
ei pussailla vielä, mies pussaillut vain kädestä. Halailtua on ja kosketeltu, reisistä ja muualta mutta ei rinnoista tms. Ehkä tämä sitten vaivaa...?? Viimeksi kyllä mietin ettei panokaan olis yhtään huono vaihtoehto mutta mies itse sanoi että eihän me tänään vielä tehdä mitään ja sanoin sitten että ei vielä tänään. Ollaan oltu tuttuja aiemmin ja mies sanoi yllättyneensä kun oltiinkin sitten toistemme ns. kimpussa (vaan sisäreisien kimpussa). Mies on sanonut että ollaan kuin teini-ihastuneita. Niin kai, iältä ollaan kaukana teineistä. Mä 34, mies yli 10v vanhempi.
Ap
[/quote]
Oletko uskis?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:44"] Pussailette, koskettelette, mutta et anna takeita että se johtaisi joskus sänkyyn? Onko ihme jos haluaa puhua? Jos olette aikuisia, niin tuo on just sitä kullinkutittelua josta nro 2 puhuu. Sä olet cocktease. Mieti nyt haluatko mitään vakavampaa vai nautitko vain huomiosta? Jos mä tapailisin miestä kuukauden, suudeltais ja kosketeltais, niin haluaisin kyllä jo kunnon panon. Seksuaalisen turhautumisen kanssa ei ole helppo elää. [/quote] Eikä ole cocktease, älä todellakaan objektivoi naista vain panoksi. Seksi on akti, joka tulee kuvioihin kun molemmat haluaa sitä yhtä paljon ja jos joku haluaa odottaa kauemmin kuin kuukauden, niin siten asia tulee menemään. Jos joku tuntee seksuaalista turhautumista, niin se ei ole milloinkaan toisen syytä tai murheen asia. Piste. [/quote] En tapailisi miestä joka ei kuukauden tapailun jälkeen olis varma haluaako mun kanssa sänkyyn. Kaverisuhteet on erikseen.
[/quote]
Sittenpä et tapaile, tässähän tää juju on, että tulee tehdä kuten itse haluaa. Mä itse taasen en enää tapaile miestä, jonka kanssa tulisi sellainen olo, että mun on pakko mennä sänkyyn vaikkei itsellä olisi vielä sellainen olo. Ihmiset eroaa hyvin paljon tässä suhteessa, ja esim. mulla aika jona ehdin luottaa toiseen on juuri 1-2 kk jota ennen en halua harrastaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:49"]
Musta on erikoista jos aikuinen nainen haluaa pussailla kuukauden, muttei tiedä, haluaako sänkyyn. Luulisi siinä ajassa jo kirkastuvan - ellei ole joku teini.. Ja olen siis nainen itsekin.
[/quote]
ja ei siis kk ole pussailtu vaan kk juteltu. Tuskin kuukautta olisin housut jalassa pysynyt kun olo alkoi olla aika tukala jonkun mies silitteli reisiä. En kertonut miehelle. Mies tosiaan pussaillut vaan kädestä. Olen kyllä aika ihastunut, vaikka ajattelin pitkään että ollaan ns kavereita. On tää jotain muutakin kuin kaveruutta mikä on ollu aika yllättävää. Mies tätä kysynkin et mitä muuta ollaan mut kun en tiedä mitä tää on. Aika suoraa käpälöinnistä kyllä oli sillon kerran, siis hyvässä mielessä.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:44"]
[/quote]
[/quote]
En tapailisi miestä joka ei kuukauden tapailun jälkeen olis varma haluaako mun kanssa sänkyyn. Kaverisuhteet on erikseen.
[/quote]
olen ollut joskus tuossa tilanteessa. oli hyvin turhauttavaa, jopa loukkaavaa. päättelin että minua roikotettiin mukana varalta, parempa etsiskellessä.
Jospa kertoisit hänelle että olet vähän ihastunut?
Minulla on kokemusta vastaavasta tilanteesta miehenä. Oltiin naisen kanssa puoliromanttisesti tapailtu parin kuukauden ajan. Itsestäni alkoi tuntumaan, että haluaisin siirtyä joko selvästi seurusteluun, tai sitten unohtaa koko jutun. Kysyin naiselta, että missä mennään ja mitkä ovat hänen aikeensa. Vastasi, ettei tiedä. Lopetin sen homman sitten siihen. En mitenkään dramaattisesti tai huoritellen. Oma näkemykseni on, että jos ei romanttisia tunteita synny parissa kuukaudessa, niin ei niitä tule olemaankaan.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:49"]
Musta on erikoista jos aikuinen nainen haluaa pussailla kuukauden, muttei tiedä, haluaako sänkyyn. Luulisi siinä ajassa jo kirkastuvan - ellei ole joku teini.. Ja olen siis nainen itsekin.
[/quote]
ja ei siis kk ole pussailtu vaan kk juteltu. Tuskin kuukautta olisin housut jalassa pysynyt kun olo alkoi olla aika tukala jonkun mies silitteli reisiä. En kertonut miehelle. Mies tosiaan pussaillut vaan kädestä. Olen kyllä aika ihastunut, vaikka ajattelin pitkään että ollaan ns kavereita. On tää jotain muutakin kuin kaveruutta mikä on ollu aika yllättävää. Mies tätä kysynkin et mitä muuta ollaan mut kun en tiedä mitä tää on. Aika suoraa käpälöinnistä kyllä oli sillon kerran, siis hyvässä mielessä.
t.ap
[/quote]
No varmaan sit hyvä että puhutte. Oletko ihastunut?
Kysyy millon lopetat kullinkutittelun ja päästät panemaan.