Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mies ilmoitti haluavansa puhua jostakin!

Vierailija
28.09.2014 |

Ahdistaa! Mies jonka kanssa ollaan tapailtu kuukausi ilmoitti yhtäkkiä kun viestitettiin että sitä on syönyt muutama asia joista haluaa avautua ens viikolla. Kiva sit miettiä etä mistä mies haluaa puhua! Luulin että oltiin tultu juttuun ihan hyvin mutta tuklin toisiin ajatuksiin... Siis ajattelin että jotain huonoa varmaan tulossa?. Voiko olla muuta..

Perjantaina mies sanoi että olisi halunnut puhua tunteista edellisellä kerralla ja kyseli että mitä muuta ollaan kun kavereita. On kertonut olevansa (tai olleensa) ihastunut. Kysyi kanssa että leikitkö vain vai mitä. Olin ymmärtänyt että miehen mielessä on lähinnä hauskanpito/seksisuhde ja totesin että onko sillä niin väliä kun mies on jo sanonut että haluaisi sänkyyn. Tai sanonut arvelevansa että tällainen johtaa sänkyyn.

En vointietenkään luvata että sänkyyn päädytään tai mikä kuvio muutenkaan on. Tuntuu oudolta, että, miestä vaivaa asiat. Siis ei miehet yleensä ole halunneet puhua tunteista kauheasti, tämä puhuu ja enemmän kuin minä. Olin vähän vaikeana että pitäisi tunnustaa selvin sanakääntein mitä ajattelen. En ole tottunut tällaiseen enkä haluaisi määritellä mitä ollaan tai ei olla. Yritin ehdottaa että jos vaan pidettäisiin hauskaa niin kauan kuin sitä kestää. Ollaan tavattu työkuvioissa ja mies pohti miten asiat menee jos homma loppuu. Ehkä se on ihan fiksujakin, mutta oloni on epämukava mistä mies tahtoo puhua. Kuulostaa niin kauhean vakavalta ja vakava ei oikein ole se toivottu sana tässä vaiheessa.

haluaako miehetkin tietää naisen tunteet? Miksi jos homman ei pitänyt olla vakavaa? Jos mies on ihastunut ja haluaa seksiä niin mitä väliä jos minä vain leikkisin? Eikö mieskin ikään kuin leiki?? Jos pointti on seksi niin...? Pidän miehestä ja ollaan vietetty aikaa yhdessä jonkin verran. Mies näyttää miettivän missä mennään. En ole kuullut mieheltä koskaan että olisi halunnut puhua vakavia. Muuten mennään siis tasolla pidellä kädestä, kosketellaan sieltä täältä ym. Mies pussailee kättä. Mutta ei siis olla veikeisiin kiinni käyty. Mistähän tässä on kyse?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että miehellä on pitkä kuiva kausi takana ja seksi jännittää. Lisäksi vielä sinun viileähkö suhtautumisesi niin jännittää entistä enemmän ja luo suuremmat suorituspaineet. Hypätkää nyt vain sänkyyn niin teillä on kummallakin yksi ongelma vähemmän!

Vierailija
82/82 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:04"]Ja ei ole uskis, en teini, olen kyllä ihastunut ja mies kiinnostaa. Mies käsittääkseni haluaisi sänkyyn mutta jos homma ei toiminjoudutaan näkemään toisiamme jatkossakin työkuvioissa takia. Ei missään samassa toimistossa/duunipaikassa istuta kuitenkaan. Kai se sänkyyn haluaminen varmistuu sitten pussaillessa mutta nyt viimeksi silitti taas reisiä ja pussasi kädelle. Ottaa aika kiltisti mutta ei se reisien hiplata kovin kaverillista ole? Minulla ex mies pihtasi kuin mikä ja olen miettinyt haluaisiko tuomiohan oikeasti panna. Mies taas kysyi mitä näen hänessä. Minä taas mietin samaa toisinpäin. Lisäksi en halua sänkyyn ennenkin olen varma ettei miehellä ole potenssiongelma. En vaan kestäisi enää uutta samanlaista. Millä tänkin selvittää. No, tietty housujen päältä voin hieroa ja jos mitään ei tapahdu niin en mene sänkyyn.

t.ap
[/quote]

pitääkö sotkeutua työkavereihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi