Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mies ilmoitti haluavansa puhua jostakin!

Vierailija
28.09.2014 |

Ahdistaa! Mies jonka kanssa ollaan tapailtu kuukausi ilmoitti yhtäkkiä kun viestitettiin että sitä on syönyt muutama asia joista haluaa avautua ens viikolla. Kiva sit miettiä etä mistä mies haluaa puhua! Luulin että oltiin tultu juttuun ihan hyvin mutta tuklin toisiin ajatuksiin... Siis ajattelin että jotain huonoa varmaan tulossa?. Voiko olla muuta..

Perjantaina mies sanoi että olisi halunnut puhua tunteista edellisellä kerralla ja kyseli että mitä muuta ollaan kun kavereita. On kertonut olevansa (tai olleensa) ihastunut. Kysyi kanssa että leikitkö vain vai mitä. Olin ymmärtänyt että miehen mielessä on lähinnä hauskanpito/seksisuhde ja totesin että onko sillä niin väliä kun mies on jo sanonut että haluaisi sänkyyn. Tai sanonut arvelevansa että tällainen johtaa sänkyyn.

En vointietenkään luvata että sänkyyn päädytään tai mikä kuvio muutenkaan on. Tuntuu oudolta, että, miestä vaivaa asiat. Siis ei miehet yleensä ole halunneet puhua tunteista kauheasti, tämä puhuu ja enemmän kuin minä. Olin vähän vaikeana että pitäisi tunnustaa selvin sanakääntein mitä ajattelen. En ole tottunut tällaiseen enkä haluaisi määritellä mitä ollaan tai ei olla. Yritin ehdottaa että jos vaan pidettäisiin hauskaa niin kauan kuin sitä kestää. Ollaan tavattu työkuvioissa ja mies pohti miten asiat menee jos homma loppuu. Ehkä se on ihan fiksujakin, mutta oloni on epämukava mistä mies tahtoo puhua. Kuulostaa niin kauhean vakavalta ja vakava ei oikein ole se toivottu sana tässä vaiheessa.

haluaako miehetkin tietää naisen tunteet? Miksi jos homman ei pitänyt olla vakavaa? Jos mies on ihastunut ja haluaa seksiä niin mitä väliä jos minä vain leikkisin? Eikö mieskin ikään kuin leiki?? Jos pointti on seksi niin...? Pidän miehestä ja ollaan vietetty aikaa yhdessä jonkin verran. Mies näyttää miettivän missä mennään. En ole kuullut mieheltä koskaan että olisi halunnut puhua vakavia. Muuten mennään siis tasolla pidellä kädestä, kosketellaan sieltä täältä ym. Mies pussailee kättä. Mutta ei siis olla veikeisiin kiinni käyty. Mistähän tässä on kyse?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:59"]Minulla on kokemusta vastaavasta tilanteesta miehenä. Oltiin naisen kanssa puoliromanttisesti tapailtu parin kuukauden ajan. Itsestäni alkoi tuntumaan, että haluaisin siirtyä joko selvästi seurusteluun, tai sitten unohtaa koko jutun. Kysyin naiselta, että missä mennään ja mitkä ovat hänen aikeensa. Vastasi, ettei tiedä. Lopetin sen homman sitten siihen. En mitenkään dramaattisesti tai huoritellen. Oma näkemykseni on, että jos ei romanttisia tunteita synny parissa kuukaudessa, niin ei niitä tule olemaankaan.
[/quote]

samaa mieltä.

Vierailija
42/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole uskis, en teini, olen kyllä ihastunut ja mies kiinnostaa. Mies käsittääkseni haluaisi sänkyyn mutta jos homma ei toiminjoudutaan näkemään toisiamme jatkossakin työkuvioissa takia. Ei missään samassa toimistossa/duunipaikassa istuta kuitenkaan. Kai se sänkyyn haluaminen varmistuu sitten pussaillessa mutta nyt viimeksi silitti taas reisiä ja pussasi kädelle. Ottaa aika kiltisti mutta ei se reisien hiplata kovin kaverillista ole? Minulla ex mies pihtasi kuin mikä ja olen miettinyt haluaisiko tuomiohan oikeasti panna. Mies taas kysyi mitä näen hänessä. Minä taas mietin samaa toisinpäin. Lisäksi en halua sänkyyn ennenkin olen varma ettei miehellä ole potenssiongelma. En vaan kestäisi enää uutta samanlaista. Millä tänkin selvittää. No, tietty housujen päältä voin hieroa ja jos mitään ei tapahdu niin en mene sänkyyn.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:13"]

Olin ymmärtänyt että miehen mielessä on lähinnä hauskanpito/seksisuhde [/quote]

Sanoiko mies noin vai mistä olit noin päätellyt?

Vierailija
44/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itsekin tehdä aloitteen.

Vierailija
45/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:04"]

en halua sänkyyn ennenkin olen varma ettei miehellä ole potenssiongelma.

[/quote]

Taidat olla aika vaikea ja monimutkainen ihminen noin yleensäkin? Kaikki pitää varmistella etukäteen ja analysoida puhki.

Vierailija
46/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:13"]

Olin ymmärtänyt että miehen mielessä on lähinnä hauskanpito/seksisuhde [/quote]

Sanoiko mies noin vai mistä olit noin päätellyt?

[/quote]

mies siis sanoi että tällaiset leikit päättyy sänkyleikkeihin joten päättelin että haluaa lähinnä sänkyyn. Mistään seurustelusta tms ei ole ollut mitään puhetta joten ajattelin ett kyse seksisuhteesta. Toki on ihastunut kai myös siis. Parisuhdeasioiden takia luulisin ettei kummallekaan ole ajankohtaista miettiä mitään uusia suhteita. Mies sanonut ettei halua uutta vaimoa ja sinkkuna olisi parasta olla ja asua yksin. 

T.ap

Vierailija
47/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:08"]

[/quote]

Taidat olla aika vaikea ja monimutkainen ihminen noin yleensäkin? Kaikki pitää varmistella etukäteen ja analysoida puhki.

[/quote]

no en tiedä kuinka vaikea muuten olen mutta ex, 30v mies, paljastui käytännössä impotentiksi enkä ikinä enää halua uusintaa miehestä jolla todellakaan ei seiso. Miehen impotenssi lyttäsi itsetuntoni. :( En ollut ennen ollenkaan tällainen ja oikeastaan ottaa päähän mihin olen päätynyt. En oikein usko että tämäkään haluaa panna tainjos haluaisi niin pystyisikö. Olin ennen aika vapautunut mutta niin ne asiat muuttuu.. En ole näistä puhunut mitään, jossain vaiheessa alan tietysti vaikuttaa oudolta jossei homma etene. Mies itsekin pussailee vain kättä että mitä lie itsekään miettii??? Siis haluaako oikeasti.

t.ap

Vierailija
48/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ensi viikolla pitäisi selvitä mitä miehellä on ollut mielessä. 

Ap

Vierailija
49/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies,on narsisti. Juokse karkuun.

Vierailija
50/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anteeksi nyt, mutta tämä on aika sekava tarina. Siis olette tapailleet, mitä, työn merkeissä? Jos et kerran tiedä onko tämä seurustelua vai kaveruutta, ja kuitenkin hiplaatte toisianne ja pussailette? 

Kun olette molemmat aikuisia, ja on tuollaisia "leikkejä", niin kyllä, yleensä ne sänkyyn päätyvät. Tunnetko seksuaalista vetoa miestä kohtaan? Haluatko häntä? Oletko ihastunut? Kyllä nuo asiat olis pitänyt jo valjeta, vaikket siis sänkyyn olisikaan valmis. 

"Perheasioiden takia" - oletteko siis molemmat varattuja vai mitä? Tosi sekava juttu. Hyvä että puhutte, mutta selvitä nyt omat tunteet ensin. 

Vierailija
51/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:29"]Kuukauden olette tapailleet etkä ole antanut? Vaikka mies on kertonut haluavansa sänkyyn? Ei ole vaikea arvata mistä tahtoo puhua. Siitä puhe mistä puute.
[/quote]

Me seurusteltiin poikaystävän kanssa lähemmäksi vuosi ennen ensimmäistä kertaa, miksi sänkyyn pitäisi hypätä heti? En todellakaan pystyisi menemään sänkyyn ihmisen kanssa, jonka olen tuntenut niin lyhyen aikaa, kun kuukauden pari. t. 17v

Vierailija
52/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
53/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:29"]Kuukauden olette tapailleet etkä ole antanut? Vaikka mies on kertonut haluavansa sänkyyn? Ei ole vaikea arvata mistä tahtoo puhua. Siitä puhe mistä puute. [/quote] Me seurusteltiin poikaystävän kanssa lähemmäksi vuosi ennen ensimmäistä kertaa, miksi sänkyyn pitäisi hypätä heti? En todellakaan pystyisi menemään sänkyyn ihmisen kanssa, jonka olen tuntenut niin lyhyen aikaa, kun kuukauden pari. t. 17v

[/quote]

Olet vasta 17-v. Eri asia sitten aikuisena. Mihin aikaan sitten menit sänkyyn? Toivottavasti et liian nuorena.

Vierailija
54/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]

no en tiedä kuinka vaikea muuten olen mutta ex, 30v mies, paljastui käytännössä impotentiksi enkä ikinä enää halua uusintaa miehestä jolla todellakaan ei seiso. Miehen impotenssi lyttäsi itsetuntoni. :( En ollut ennen ollenkaan tällainen ja oikeastaan ottaa päähän mihin olen päätynyt. En oikein usko että tämäkään haluaa panna tainjos haluaisi niin pystyisikö. Olin ennen aika vapautunut mutta niin ne asiat muuttuu.. En ole näistä puhunut mitään, jossain vaiheessa alan tietysti vaikuttaa oudolta jossei homma etene. Mies itsekin pussailee vain kättä että mitä lie itsekään miettii??? Siis haluaako oikeasti.

t.ap

[/quote]

Ai että mies pitää yhteyttä, haluaa nähdä sua, silittää reittä mutta ei halua panna? Niin millä planeetalla tapahtuu näin?

Vierailija
55/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:28"]

Ap, anteeksi nyt, mutta tämä on aika sekava tarina. Siis olette tapailleet, mitä, työn merkeissä? Jos et kerran tiedä onko tämä seurustelua vai kaveruutta, ja kuitenkin hiplaatte toisianne ja pussailette? 

Kun olette molemmat aikuisia, ja on tuollaisia "leikkejä", niin kyllä, yleensä ne sänkyyn päätyvät. Tunnetko seksuaalista vetoa miestä kohtaan? Haluatko häntä? Oletko ihastunut? Kyllä nuo asiat olis pitänyt jo valjeta, vaikket siis sänkyyn olisikaan valmis. 

"Perheasioiden takia" - oletteko siis molemmat varattuja vai mitä? Tosi sekava juttu. Hyvä että puhutte, mutta selvitä nyt omat tunteet ensin. 

[/quote]

ollaan tutustuttu työkuvioissa ja alettu tapailla työkuvioiden ulkopuolella. Kun tutustuttiin, olin varattu. Pitkään. Hiplaaminen ollaan aloitettu ihan vasta. Ja tapailu. Ennen viestitettiin ja soiteltiin. Ei me nyt pelkkiä kavereita olla mutta ei mitään suhdettakaan ole. En oikein tiedä mikä tämä on. Tutustumista ehkä. Tätähän mies kyseli, mutta en tiedä. Suhde on minusta vasta kun siitä sovitaan, en koskaan oleta mitään pelkän hiplauksen tai muunkaan perusteella. Kaverini eivät kuitenkaan koskettele haaroista.

Tunnen vetoa miestä kohtaan, mutta eroni on aika tuore enkä oikein osaa miettiä miehiä vakavissaan enkä ole etsinyt miestä. Oikeastaan tajusin ekaa kertaa miettiä että missä mennään kun alettiin pitää kädestä toisiamme. Eliniän nämä asiat valjennut mutta olen aika epävarma, osin koska ex pihtasi enkä osaa ajatella että joku mies ihan oikeasti haluaisi sänkyyn. Siksi en tajunnut mitään kun mies vasta silitteli hiuksia, poisti roskia vaatteista ym. Asia on tullut yllätyksenä vaikka ollaan tultu toimeen aina hyvin. Mieskin on yllättynyt.

en tiedä haluaako mies lopettaa vehtaamisen täysin vai painaako joku muu asia. Harmi jossei enää haluaisi tavata ollenkaan.

t.ap

Vierailija
56/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:40"]

[/quote]

ollaan tutustuttu työkuvioissa ja alettu tapailla työkuvioiden ulkopuolella. Kun tutustuttiin, olin varattu. Pitkään. Hiplaaminen ollaan aloitettu ihan vasta. Ja tapailu. Ennen viestitettiin ja soiteltiin. Ei me nyt pelkkiä kavereita olla mutta ei mitään suhdettakaan ole. En oikein tiedä mikä tämä on. Tutustumista ehkä. Tätähän mies kyseli, mutta en tiedä. Suhde on minusta vasta kun siitä sovitaan, en koskaan oleta mitään pelkän hiplauksen tai muunkaan perusteella. Kaverini eivät kuitenkaan koskettele haaroista.

Tunnen vetoa miestä kohtaan, mutta eroni on aika tuore enkä oikein osaa miettiä miehiä vakavissaan enkä ole etsinyt miestä. Oikeastaan tajusin ekaa kertaa miettiä että missä mennään kun alettiin pitää kädestä toisiamme. Eliniän nämä asiat valjennut mutta olen aika epävarma, osin koska ex pihtasi enkä osaa ajatella että joku mies ihan oikeasti haluaisi sänkyyn. Siksi en tajunnut mitään kun mies vasta silitteli hiuksia, poisti roskia vaatteista ym. Asia on tullut yllätyksenä vaikka ollaan tultu toimeen aina hyvin. Mieskin on yllättynyt.

en tiedä haluaako mies lopettaa vehtaamisen täysin vai painaako joku muu asia. Harmi jossei enää haluaisi tavata ollenkaan.

t.ap

[/quote]

Älä liikaa mieti tai analysoi. Odota mitä miehellä on sanottavaa ja reagoi sitten siihen. Rehellisesti.

Vierailija
57/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]

t.ap

[/quote]

Ai että mies pitää yhteyttä, haluaa nähdä sua, silittää reittä mutta ei halua panna? Niin millä planeetalla tapahtuu näin?

[/quote]

Toivottavasti ei millään! No, hiplasi kyllä viime viikolla enemmän kuin haluton exäni yhteensä monessa vuodessa. Mutta olin nuorena luulossa että kaikki miehet haluavat seksiä... Mitä vielä. Ex keksi kaikki mahdolliset tekosyyt peitelläkseen potenssiongelmaa. Toivon ettei mies alkanut katua hiplailujaan. Eikä joka pv pidä yhteyttä, tänäänkään ei ole pitänyt. Uskon kun näen. Ex väitti aina haluavansa seksiä mutta koskaan ei irronnut. Pelkään että tämäkin vain vedättää. Ei siinä mitään järkeä,olisi vaikka voisihan mieskin vain nauttia ihailusta haluamatta mitään. Sanoi kyllä että oli mukavaa silitellä myös haaroista. Mutta kun nyt haluaa jostain puhua niin oletan että uutiset huonoja. Kai asiat voi muuttua nopeastikin, en tiedä.

T.ap

Vierailija
58/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:40"]

[/quote]

t.ap

[/quote]

Älä liikaa mieti tai analysoi. Odota mitä miehellä on sanottavaa ja reagoi sitten siihen. Rehellisesti.

[/quote]

yritän odottaa rauhassaan. Kärsivällisyys ei ole hyviä puoliani... Mies joskus sanonut että tulkitsen liikaa. Joskus kainilman vähän koska en ollut ollenkaan varma haluaako mies yhtään mitään vai huvitteleeko vaan.

ap

Vierailija
59/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lopetat turhan tulkitsemisen ja analysoimisen. Kysy mieheltä mitä mies haluaa. Että oletteko kavereita vai alatteko seurustelemaan. Tai sitten vaan panna puksuttelette menemään kuin pienet kanit.

Vierailija
60/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:29"]Kuukauden olette tapailleet etkä ole antanut? Vaikka mies on kertonut haluavansa sänkyyn? Ei ole vaikea arvata mistä tahtoo puhua. Siitä puhe mistä puute. [/quote] Me seurusteltiin poikaystävän kanssa lähemmäksi vuosi ennen ensimmäistä kertaa, miksi sänkyyn pitäisi hypätä heti? En todellakaan pystyisi menemään sänkyyn ihmisen kanssa, jonka olen tuntenut niin lyhyen aikaa, kun kuukauden pari. t. 17v

[/quote]

Olet vasta 17-v. Eri asia sitten aikuisena. Mihin aikaan sitten menit sänkyyn? Toivottavasti et liian nuorena.
[/quote]

Määrittele "liian nuori"? Ja onko sama asia, jos kaksi nuorta ovat tutustuneet 14-veenä, alkaneet seurustella 15-veenä, jne, kuin jos nää olisivat heti hypänneet sänkyyn just ja just 16-veenä ja tunteneet viikon pari. Ja btw, vaikkei itseasiassa kuulu kellekkään, niin mun poikaystävä muutti päälle 200km mun takia mun kotikaupunkiin. t. 17v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi