Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mies ilmoitti haluavansa puhua jostakin!

Vierailija
28.09.2014 |

Ahdistaa! Mies jonka kanssa ollaan tapailtu kuukausi ilmoitti yhtäkkiä kun viestitettiin että sitä on syönyt muutama asia joista haluaa avautua ens viikolla. Kiva sit miettiä etä mistä mies haluaa puhua! Luulin että oltiin tultu juttuun ihan hyvin mutta tuklin toisiin ajatuksiin... Siis ajattelin että jotain huonoa varmaan tulossa?. Voiko olla muuta..

Perjantaina mies sanoi että olisi halunnut puhua tunteista edellisellä kerralla ja kyseli että mitä muuta ollaan kun kavereita. On kertonut olevansa (tai olleensa) ihastunut. Kysyi kanssa että leikitkö vain vai mitä. Olin ymmärtänyt että miehen mielessä on lähinnä hauskanpito/seksisuhde ja totesin että onko sillä niin väliä kun mies on jo sanonut että haluaisi sänkyyn. Tai sanonut arvelevansa että tällainen johtaa sänkyyn.

En vointietenkään luvata että sänkyyn päädytään tai mikä kuvio muutenkaan on. Tuntuu oudolta, että, miestä vaivaa asiat. Siis ei miehet yleensä ole halunneet puhua tunteista kauheasti, tämä puhuu ja enemmän kuin minä. Olin vähän vaikeana että pitäisi tunnustaa selvin sanakääntein mitä ajattelen. En ole tottunut tällaiseen enkä haluaisi määritellä mitä ollaan tai ei olla. Yritin ehdottaa että jos vaan pidettäisiin hauskaa niin kauan kuin sitä kestää. Ollaan tavattu työkuvioissa ja mies pohti miten asiat menee jos homma loppuu. Ehkä se on ihan fiksujakin, mutta oloni on epämukava mistä mies tahtoo puhua. Kuulostaa niin kauhean vakavalta ja vakava ei oikein ole se toivottu sana tässä vaiheessa.

haluaako miehetkin tietää naisen tunteet? Miksi jos homman ei pitänyt olla vakavaa? Jos mies on ihastunut ja haluaa seksiä niin mitä väliä jos minä vain leikkisin? Eikö mieskin ikään kuin leiki?? Jos pointti on seksi niin...? Pidän miehestä ja ollaan vietetty aikaa yhdessä jonkin verran. Mies näyttää miettivän missä mennään. En ole kuullut mieheltä koskaan että olisi halunnut puhua vakavia. Muuten mennään siis tasolla pidellä kädestä, kosketellaan sieltä täältä ym. Mies pussailee kättä. Mutta ei siis olla veikeisiin kiinni käyty. Mistähän tässä on kyse?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:49"]

Musta on erikoista jos aikuinen nainen haluaa pussailla kuukauden, muttei tiedä, haluaako sänkyyn. Luulisi siinä ajassa jo kirkastuvan - ellei ole joku teini.. Ja olen siis nainen itsekin.

[/quote]

mä en anna kuukaudessa, en olekaan horo

Vierailija
62/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Tuntuu että pitäisi itse osata jotenkin täsmällisesti kertoa omat ajatukset jotta voisi kysyä. Mies nyt kertonut ihastuksestaan kuitenkin mutta ei ehkä tiedä haluaako silti edetä. Hommassa on riskinsä joten voi olla ettei halua ottaa riskiä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 08:40"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 03:03"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:49"] No, jos on työkaveri, niin haluaa miettiä tietty onko suhteessa jotain vakavampaa. Ei kannata hyvää työkaverilta ruveta pilaamaan leikkisuhteella. On mies ehkä eri linjoilla kuin sinä tällä hetkellä?   [/quote] en nyt tajunnut.. Eihän tässä muita ongelmia ollut nyt kuin se että mies minusta antoi ymmärtää olevansa halukas mutta olikin ongelmia alakerrassa. Minusta ihan tahallaan vedätti koska olen kuitenkin normihalukas niin hiukka ottaapäähän tällä hetkellä!!! ap [/quote] No voihan se mies olla halukas, mutta kun ei ota eteen, niin ei silloin se ei onnistu vaikka kuinka haluttaisi. [/quote] Just näin. Ei se mitään ole vedättänyt! Haluaa sinua, mutta paikat ei pelaa. Tosin juoksisin miehenä karkuun. Niin ikävä ap:n suhtautuminen kyvyttömyyteen on. Kyvyillä ja HALUILLA ei ole mitään tekemistä tässä tapauksessa.

[/quote]

Niin kyllä mies varmasti halunnut olisi. Olin todella todella harmistunut kun oli halukkaan oloinen eilä lopulta mitään käynytkään. En voinutvharmistukselle mitään mutta reaktio oli niin voimakas osin johtuen siitä että yksi ex paljastui impotentiksi. Kun paljon vehtaa niin olusi jotain ollutbkiva tehdäkin. Varmaan pari lausetta jossain vaiheessa yritän vsihtaa hänen kanssaan.

ap

Vierailija
64/82 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi harmittaa! Mies sai kyllä aika kyytiä. :(

Ap

Vierailija
65/82 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:29"]Kuukauden olette tapailleet etkä ole antanut? Vaikka mies on kertonut haluavansa sänkyyn? Ei ole vaikea arvata mistä tahtoo puhua. Siitä puhe mistä puute. [/quote] Me seurusteltiin poikaystävän kanssa lähemmäksi vuosi ennen ensimmäistä kertaa, miksi sänkyyn pitäisi hypätä heti? En todellakaan pystyisi menemään sänkyyn ihmisen kanssa, jonka olen tuntenut niin lyhyen aikaa, kun kuukauden pari. t. 17v

[/quote]

Olet vasta 17-v. Eri asia sitten aikuisena. Mihin aikaan sitten menit sänkyyn? Toivottavasti et liian nuorena.

[/quote]

Ei kaikki aikuisetkaan halua mennä sänkyyn kolmen neljän tapaamiskerran jälkeen.

Vierailija
66/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, unohda mitä mies haluaa. Mies haluaa sinua jossain määrin ja pitää sinusta koska teillä on tuo peli noin kauan kestänyt. Nyt on sinun vuorosi kertoa mitä SINÄ haluat, riippumatta siitä mitä mies haluaa. Miehellä voi olla sellainen olo ettet ole kiinnostunut kun vaan jahkailet etkä anna mitään merkkejä kiinnostuksestasi. Kerro miltä sinusta tuntuu tai kysy haluaako seurustella. Ei seurustelu tarkoita mitään lopullista, sen voi lopettaa aikuismaisesti jos tunteet viilenevät tai ilmenee (esim potenssi)ongelmia. Mitä menetät jos kerrot ihastuksestasi? On selvää että se ainakin jossain määrin on molemminpuolista. Mitä menetät jos kokeilet? Ja mitä menetät jos päästät mahdollisesti unelmiesi kumppanin menemään?

Vierailija
67/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin aikanaan hyvin samankaltaisessa tilanteessa kuin ap. Työkaverin kanssa alettiin ensin nähdä vapaalla muttei kosketeltu ym vaan käytiin kävelyllä, grillattiin ym ja ennenkaikkea puhuttiin ja tutustuttiin. Kummallekkin oli tosi iso kynnys ruveta seurustelemaan työkaverin kanssa. Siksi tutustuttiin rauhassa. Ehkä noin kuukauden tapailun jälkeen mies halusi puhua vakavasti tulevaisuudesta mitä minä ajattelen. Minun tarkoitus oli löytää mies ja perustaa perhe. Meillä tulevaisuuden haaveet sopi yhteen ja vasta sen jälkeen päädyimme seksiin ym. 

Nyt ollaan oltu naimisissa jo pitkään ja lapsetkin jo isoja.

Me keskusteltiin myös ennen kunnon seurustelun aloittamista mitä tapahtuisi jos erottaisiin jostain syystä. Päätettiin toimia niin että sellaisessa tapauksessakin voisimme jatkaa työkavereina. 

Vierailija
68/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sinne sänkyyn on :o mä oon tapaillu nykyistäkin useemman kuukauden ennen sitä ja seki sit oli semmoinen känninen hetken mielijohde lopulta :D mutta olen ollut myös ihastunut ja romanttisessa suhteessa kaksikin vuotta ilman seksiä, koska minusta seksi ja rakkaus ei ole sama-asia. Sellainen herkkä käsien sipaisu voi tuntua orgasmilta, kun on oikeasti tunteita pelissä.

Vierailija
69/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi päästänyt miestä noin vähällä. Olisin kysynyt suoraan, mistä asiasta hän haluaa puhua ja myös vaatinut vastauksen.

Typerää odotella monta päivää ja pähkäillä kaiken maailman vaihtoehtoja. Soita sille nyt ja kysy, mistä on kyse. Sanot vaan, että susta tuntuu epämukavalta yrittää arvata miehen asiaa.

Vierailija
70/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää, ettei miehellä ole potenssiongelmaa ennen kuin menette sänkyyn? Meinaan, vaikka kalun saisi hieromalla pystyyn, ei stondis välttämättä pysy tositoimissa, jos jotain ongelmaa on.

Vierailija
71/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:24"]Mikä kiire sinne sänkyyn on :o mä oon tapaillu nykyistäkin useemman kuukauden ennen sitä ja seki sit oli semmoinen känninen hetken mielijohde lopulta :D mutta olen ollut myös ihastunut ja romanttisessa suhteessa kaksikin vuotta ilman seksiä, koska minusta seksi ja rakkaus ei ole sama-asia. Sellainen herkkä käsien sipaisu voi tuntua orgasmilta, kun on oikeasti tunteita pelissä.
[/quote]

No ei tosiaan tunnu. Esileikiltä se voi kyllä tuntua ja kihottavalta. Oletko koskaan saanut orgasmia?

Vierailija
72/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota hiplailua ilman suutelemista. Onko mies hetero?

Vierailija
73/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta vatvomista! Naikaa, niin siinähän selviää impotenssit sun muut, niin ne muutkin tekee eikä tarvii pähkäillä.

Vierailija
74/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:09"]

Ap, unohda mitä mies haluaa. Mies haluaa sinua jossain määrin ja pitää sinusta koska teillä on tuo peli noin kauan kestänyt. Nyt on sinun vuorosi kertoa mitä SINÄ haluat, riippumatta siitä mitä mies haluaa. Miehellä voi olla sellainen olo ettet ole kiinnostunut kun vaan jahkailet etkä anna mitään merkkejä kiinnostuksestasi. Kerro miltä sinusta tuntuu tai kysy haluaako seurustella. Ei seurustelu tarkoita mitään lopullista, sen voi lopettaa aikuismaisesti jos tunteet viilenevät tai ilmenee (esim potenssi)ongelmia. Mitä menetät jos kerrot ihastuksestasi? On selvää että se ainakin jossain määrin on molemminpuolista. Mitä menetät jos kokeilet? Ja mitä menetät jos päästät mahdollisesti unelmiesi kumppanin menemään?

[/quote]

hyvät pointit kyllä. En ole paljoakaan merkkejä antanut. Lähinnä en ole vastustelun miehen ideoita lähteä kävelemään kahville tms. Yhteiset projektit (asiakas) silti pelottavat sillä meidän huonot välit näkyisivät töissä todennäköisesti. Mieskin jarruttelee syystä tai toisesta.

Ap

Vierailija
75/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:38"]

En olisi päästänyt miestä noin vähällä. Olisin kysynyt suoraan, mistä asiasta hän haluaa puhua ja myös vaatinut vastauksen.

Typerää odotella monta päivää ja pähkäillä kaiken maailman vaihtoehtoja. Soita sille nyt ja kysy, mistä on kyse. Sanot vaan, että susta tuntuu epämukavalta yrittää arvata miehen asiaa.

[/quote]

oon kai liian kiltti. :( ajattelin etten ala soitella perään nyt. En myöskään halua olla liian innokas.

ap

Vierailija
76/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:22"]

Ihmettelen tuota hiplailua ilman suutelemista. Onko mies hetero?

[/quote]

on se! :D erästäkin en sitä vastoin menisi vannomaan... Se ei juuri hiplannutkaan. Ensihalauskin oli tosi teennäinen. Nyt on ihan eri ääniongelmista. ;) Mies olisi kyllä varmaan suudellutkin mutta jarruttelin. Minusta se on jäänyt kiinni kai enemmän. Varoo kuitenkin jotakin. :/

ap

Vierailija
77/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:58"]

Jos mielessä on vain seksisuhde niin eikös siihen kuulu seksiä aika olennaisena osana?

[/quote]

se tässä mietityttää kun ei tää ihan kaveruudesta mene enää mitta en tiedä mikä viritys tämä on. En halua välttämättä seksisuhdetta ilman mitään kiinnostusta vaikken etsi suhdetta aktiivisesti. Haluan silti vähän haistella olisiko seksi mistään kotoisin kun tosiaan siltä saralta on hyviä ja sitten katastrofikokemuksia. Olenkin vähän hukassa mihin mies pyrkii mutta tuskin tietää itsekään. Voi se olla tullut katumapäällekin. On aika paljon jaksanut olla yhteydessä ja nähdä. Tai mikä tänä päivänä on paljon, soitellaan useampinkrt viikossa ja viestitellään. Ei kuitenkaan ihan joka pv, sitten nähdään parinkertaa viikossa.

Ap

Vierailija
78/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielessä on vain seksisuhde niin eikös siihen kuulu seksiä aika olennaisena osana?

Vierailija
79/82 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttu on. Ei ollutkaan mitään erikoista, lähinnä juteltiin missä mennään ja onko meillä suhde vai ei jne. Kuulosti hurjemmalta kuin olikaan, samoista asioista oltiin puhuttu jo aikaisemminkin mutta ei sitten riittävästi näköjään.

Mutta mutta. Mies, joka on 45v, voiko olla niin ettei enää suostu seksiin tai ei seksi enää kiinnosta?Joku kommentoi ettei mies reisistä muuten vaan silittele, mutta en ole mistään varma exän pihtaamisen jälkeen. Uskon kun se on sisällä. Olen miettinyt jos mies vain pelleilee... Tyyliin saisin tuon ja se siitä. Onko se tavallista? Pelkään että halkean turhautumisesta vielä.

t.Ap

Vierailija
80/82 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän