Apua! Mies ilmoitti haluavansa puhua jostakin!
Ahdistaa! Mies jonka kanssa ollaan tapailtu kuukausi ilmoitti yhtäkkiä kun viestitettiin että sitä on syönyt muutama asia joista haluaa avautua ens viikolla. Kiva sit miettiä etä mistä mies haluaa puhua! Luulin että oltiin tultu juttuun ihan hyvin mutta tuklin toisiin ajatuksiin... Siis ajattelin että jotain huonoa varmaan tulossa?. Voiko olla muuta..
Perjantaina mies sanoi että olisi halunnut puhua tunteista edellisellä kerralla ja kyseli että mitä muuta ollaan kun kavereita. On kertonut olevansa (tai olleensa) ihastunut. Kysyi kanssa että leikitkö vain vai mitä. Olin ymmärtänyt että miehen mielessä on lähinnä hauskanpito/seksisuhde ja totesin että onko sillä niin väliä kun mies on jo sanonut että haluaisi sänkyyn. Tai sanonut arvelevansa että tällainen johtaa sänkyyn.
En vointietenkään luvata että sänkyyn päädytään tai mikä kuvio muutenkaan on. Tuntuu oudolta, että, miestä vaivaa asiat. Siis ei miehet yleensä ole halunneet puhua tunteista kauheasti, tämä puhuu ja enemmän kuin minä. Olin vähän vaikeana että pitäisi tunnustaa selvin sanakääntein mitä ajattelen. En ole tottunut tällaiseen enkä haluaisi määritellä mitä ollaan tai ei olla. Yritin ehdottaa että jos vaan pidettäisiin hauskaa niin kauan kuin sitä kestää. Ollaan tavattu työkuvioissa ja mies pohti miten asiat menee jos homma loppuu. Ehkä se on ihan fiksujakin, mutta oloni on epämukava mistä mies tahtoo puhua. Kuulostaa niin kauhean vakavalta ja vakava ei oikein ole se toivottu sana tässä vaiheessa.
haluaako miehetkin tietää naisen tunteet? Miksi jos homman ei pitänyt olla vakavaa? Jos mies on ihastunut ja haluaa seksiä niin mitä väliä jos minä vain leikkisin? Eikö mieskin ikään kuin leiki?? Jos pointti on seksi niin...? Pidän miehestä ja ollaan vietetty aikaa yhdessä jonkin verran. Mies näyttää miettivän missä mennään. En ole kuullut mieheltä koskaan että olisi halunnut puhua vakavia. Muuten mennään siis tasolla pidellä kädestä, kosketellaan sieltä täältä ym. Mies pussailee kättä. Mutta ei siis olla veikeisiin kiinni käyty. Mistähän tässä on kyse?
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:04"]
en halua sänkyyn ennenkin olen varma ettei miehellä ole potenssiongelma.
[/quote]
Taidat olla aika vaikea ja monimutkainen ihminen noin yleensäkin? Kaikki pitää varmistella etukäteen ja analysoida puhki.
[/quote]
no en tiedä kuinka vaikea muuten olen mutta ex, 30v mies, paljastui käytännössä impotentiksi enkä ikinä enää halua uusintaa miehestä jolla todellakaan ei seiso. Miehen impotenssi lyttäsi itsetuntoni. :( En ollut ennen ollenkaan tällainen ja oikeastaan ottaa päähän mihin olen päätynyt. En oikein usko että tämäkään haluaa panna tainjos haluaisi niin pystyisikö. Olin ennen aika vapautunut mutta niin ne asiat muuttuu.. En ole näistä puhunut mitään, jossain vaiheessa alan tietysti vaikuttaa oudolta jossei homma etene. Mies itsekin pussailee vain kättä että mitä lie itsekään miettii??? Siis haluaako oikeasti.
t.ap
[/quote]
Ai että mies pitää yhteyttä, haluaa nähdä sua, silittää reittä mutta ei halua panna? Niin millä planeetalla tapahtuu näin?
[/quote]
niin. Näköjään planeetalla maa.
ap
Voije... :( Mitäs nyt? Saitko pidettyä pettymyksen sisälläs ilman suurempaa draamaa?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 01:21"]
Voije... :( Mitäs nyt? Saitko pidettyä pettymyksen sisälläs ilman suurempaa draamaa?
[/quote]
en varmaankaan, otti päähän aika rankasti! En tiedä mikä lasketaan draamaksi mutta tais näkyä naamasta. Varsinkin kun yksi ex oli täyskyvytön ja en nyt olis uskonut et päälle 40v on jo kyvytön. AI mut hei, enhän uskonut aikoinaan et 29v olis impotentti. Tietty miestäkin harmitti, en sillä mutta mielestäni tämä antoi merkkejä että myös panisi tarvittaessa uutta kaikki merkit olikin täyttä *ittuilua. Eihän sitä tietysti voinut mies varma olla miten sujuisi mutta olisi voinut puhua asioista vähän suorempana ennenkin olen ehtinyt olla useamman illan housut märkänä hänen kanssaan ja aikas turhautunut jo valmiiksi. En tiedä menikö välit tässä samalla sitten, siksikin harmittaa.. Onhan tollanen aikas hankala tilanne. No, ei kannata uskoa ellei se ole sisällä ja todella en usko. Eikö tästä maasta nyt hitto löydy miestä joka oikeesti antais eikä vaan fekkais antamista. Vaikka tietty homma perustu siihen että pidin tyypistä, muu tuli mukana.
ap
No, jos on työkaveri, niin haluaa miettiä tietty onko suhteessa jotain vakavampaa. Ei kannata hyvää työkaverilta ruveta pilaamaan leikkisuhteella. On mies ehkä eri linjoilla kuin sinä tällä hetkellä?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:49"]
No, jos on työkaveri, niin haluaa miettiä tietty onko suhteessa jotain vakavampaa. Ei kannata hyvää työkaverilta ruveta pilaamaan leikkisuhteella. On mies ehkä eri linjoilla kuin sinä tällä hetkellä?
[/quote]
en nyt tajunnut.. Eihän tässä muita ongelmia ollut nyt kuin se että mies minusta antoi ymmärtää olevansa halukas mutta olikin ongelmia alakerrassa. Minusta ihan tahallaan vedätti koska olen kuitenkin normihalukas niin hiukka ottaapäähän tällä hetkellä!!!
ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:49"]
[/quote]
en nyt tajunnut.. Eihän tässä muita ongelmia ollut nyt kuin se että mies minusta antoi ymmärtää olevansa halukas mutta olikin ongelmia alakerrassa. Minusta ihan tahallaan vedätti koska olen kuitenkin normihalukas niin hiukka ottaapäähän tällä hetkellä!!!
ap
[/quote]
Ap:n teksti on ihan järkyttävän vaikeaselkoista... ongelmatkin tuntui vaihtuvan matkan varrella.
Niin ne vaihtuivatkin, koska asiat etenivät luontaisesti. Muut asiat saatiin puhuttua ja oli ok, ei siis ollut mitään ihmettä kunnes tämä pettymys siitä ettei mies tosiaan pane. Kiva huomata se vasta kun vaatteita heitellään kun tyyppi hieronut jalkovälistä ja kaikista muistakin paikoista. Eli epäilin että vedäddikö mies vaan niin jep. En tajunnut että reisiä silitellään ilman mitään tarkoitusperiä mutta näköjään juuri niin.
ap
Siis hä? Olitte hyppäämässä sänkyyn? Ja sitten miehellä ei seisonutkaan? Vai siis olitte hyppäämässä sänkyyn ja mies sanoi ettei haluakkaan? En nyt ymmärtänyt kun yhtäkkiä pettymyksen aihe oli eri kuin aiemmin..
Mitä sanoit miehelle, kun hän ei pystynytkään? Tai mitä hän sanoi syyksi sulle?
Tämä on kaikkien aikojen sekavin tarina minkä täällä olen lukenut. En missään nimessä halua loukata, mutta oletko ap ihan varma että olet 34 vuotias? Kirjoitusasu on kovin poukkoilevaa, teinimäistä ja tosiasiat vaihtelevat.
Alussa siis luen että ap on tapaillut erästä miestä kuukauden. No hyvä. Hän pelkää että miehellä on huonoja uutisia suhteeseen liittyen - vaikkakaan kyseessä ei ihan olekaan suhde, ja tosiasiassa ovat tavanneet siviilissä vain muutaman kerran. Noh. Ap pelkää tulevaa keskustelua, ja sanoo ettei osaa puhua mitään viisasta - anteeksi mitä? En saata uskoa että 34 -vuotias nainen puhuu tällä tavalla? Mitä ihmettä. Ap ei osaa sanoa mitä tuntee miestä kohtaan - on ilmeisesti tottunut siihen että mies määrää ja määrittelee suhteen? You know.
Suokaa vilpittömästi anteeksi, mutta luenko vahingossa 80 -luvun Suosikin Bees & Honey -palstaa? On pettingiä sun muuta mut ei tiedetä omia tunteita - vaan ihmetellään mitähän mies oikein minusta haluaa.
Hyvä tavaton. Ap, selvitä pollasi ja ala kokea niitä tunteita ihan itse, pelkäämättä sanovasi jotakin tyhmää tai että mies ei sitten haluakaan. Ihan uuvutti tämän lukeminen. Mutta tsemppiä joka tapauksessa :)
Hei menkää tonne http://foorumi.haistapaska.com/forumdisplay.php?f=2 tuolla on paljon pillunputteessa olevia nuoria miehiä ja vanhoja juopporetkuja.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 04:49"]
Tämä on kaikkien aikojen sekavin tarina minkä täällä olen lukenut. En missään nimessä halua loukata, mutta oletko ap ihan varma että olet 34 vuotias? Kirjoitusasu on kovin poukkoilevaa, teinimäistä ja tosiasiat vaihtelevat.
Alussa siis luen että ap on tapaillut erästä miestä kuukauden. No hyvä. Hän pelkää että miehellä on huonoja uutisia suhteeseen liittyen - vaikkakaan kyseessä ei ihan olekaan suhde, ja tosiasiassa ovat tavanneet siviilissä vain muutaman kerran. Noh. Ap pelkää tulevaa keskustelua, ja sanoo ettei osaa puhua mitään viisasta - anteeksi mitä? En saata uskoa että 34 -vuotias nainen puhuu tällä tavalla? Mitä ihmettä. Ap ei osaa sanoa mitä tuntee miestä kohtaan - on ilmeisesti tottunut siihen että mies määrää ja määrittelee suhteen? You know.
Suokaa vilpittömästi anteeksi, mutta luenko vahingossa 80 -luvun Suosikin Bees & Honey -palstaa? On pettingiä sun muuta mut ei tiedetä omia tunteita - vaan ihmetellään mitähän mies oikein minusta haluaa.
Hyvä tavaton. Ap, selvitä pollasi ja ala kokea niitä tunteita ihan itse, pelkäämättä sanovasi jotakin tyhmää tai että mies ei sitten haluakaan. Ihan uuvutti tämän lukeminen. Mutta tsemppiä joka tapauksessa :)
[/quote]
pahoittelen jos on sekavaa. Ja kyllä olen ihan pian jo 35-vuotias. Se miksi en ole halunnut hirveästi puhua tunteistani on se etten halua luvata mitään tällä hetkellä kenellekään. Avioerosta jäi sen verran velkaa etten mihinkään suhteisiin rupea. Ja olen kirjoittanutkin että olen mieheen kyllä ihastunut mutta olo on ollut ristiriitainen kun haluaisin tapailla miestä ja en haluaisi. Ja miehellekin olen kertonut että pidän hänestä, eikä tämä ole kuitenkaan mitään pelleilyä puoleltani, vaan ihan tosissani olen. Siis meillä ei todellakaan ole suhdetta, ollaan tunnettu työkuvioissa (asiakas) pidempään jo joten siinä mielessä ollaan tapailtu kyllä. Varsinaisia tällaisia muunlaisia tapaamisia on ollut alle 10. Siksihän tilanne onkin ollut epäselvä. Emme siis ole pelkkiä tuttavia/kavereita mutta suhdetta ei ole. Ja tuo huonot uutiset, pidän miehestä kyllä enkä tietenkään haluaisi, että tästä aiheutuu ikävyyksiä. Jos välit menisivät se vaikeuttaisi työtä. Ja onhan miehelläkin vapaus koska vaan valita ettei enää halua tavata näissä merkeissä. Vedän henkeä ja koitan rauhoittua ja katson rauhassaan mikä tilanne nyt on vai onko yhtään mikään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 04:42"]
Siis hä? Olitte hyppäämässä sänkyyn? Ja sitten miehellä ei seisonutkaan? Vai siis olitte hyppäämässä sänkyyn ja mies sanoi ettei haluakkaan? En nyt ymmärtänyt kun yhtäkkiä pettymyksen aihe oli eri kuin aiemmin..
[/quote]
jäi löysäksi kokeiltiin ja ei tullut mitään. Sanoi siinä yhteydessä että kun on ongelmia ollut jo pitkään ja mm tietyt sairaudet syynä ja että olisi halunnut mutta pelkäsi tätä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 03:03"]
[/quote]
ap
[/quote]
No voihan se mies olla halukas, mutta kun ei ota eteen, niin ei silloin se ei onnistu vaikka kuinka haluttaisi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 08:40"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 03:03"]
[/quote]
ap
[/quote]
No voihan se mies olla halukas, mutta kun ei ota eteen, niin ei silloin se ei onnistu vaikka kuinka haluttaisi.
[/quote]
Just näin. Ei se mitään ole vedättänyt! Haluaa sinua, mutta paikat ei pelaa. Tosin juoksisin miehenä karkuun. Niin ikävä ap:n suhtautuminen kyvyttömyyteen on. Kyvyillä ja HALUILLA ei ole mitään tekemistä tässä tapauksessa.
Asioita on mietitty ja puhuttu ja molemmat ovat harmissaan. Miehellä kuulemma epävarmuutta ja erektio-ongelmia mutta sanoi että oman käden kanssa toimii mutta vieras uusi halukas nainen pelottaa ja kun ei ole tosiaan vuosiin naisten kanssa ollut sängyssä.
Uskaltaako sitä yrittää uudelleen? Miehellä ylipainoa jonkin verran ja diabetesoireita mutta eikai diabetesta kuitenkaan. Ehdotti että voi nuolla ja hieroa mutta kalusta ei tiedä. Kuulemma välillä suudellessamme seissyt ja muutenkin. Ikää tosiaan 45 mutta ei taida olla nuorekas 45v.
En haluaisi olla sängyssä toistamiseen ja huomata että todellakaan ei seiso. Nuorempana kuulemma seissyt oikein hyvin ja muutos harmittaa tai siltä kuulostaisi. Uskaltaako kokeilla uudelleen? Voiko olla että kokenut mies jännittää uutta naista? Mies on kyllä ihastunut mutta merkitseekö jotain potenssille, en tiedä. Mielessä pyörii vaan ex jolla ei saanut seisomaan millään tempuilla eikä se siis jäykistynyt yhtään. Se on naisena karsea paikka kun miehessä ei tapahdu yhtään mitään ja haluan sen verran suojella itseäni etten enää löydä itseäni miehen haaroista jolla ei tapahdu mitään.
T.ap
Voi kun itte löytäis jostain tommosen naisen jota seksi oikeasti kiinnostaa!
Itse kun ei meinaa ikinä saada tarpeeksi ja ex-naikkosen kanssa sai aina turvautua omaan hanskaan.
Rokkenrolli
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:08"]
Voihan olla että miehellä on pitkä kuiva kausi takana ja seksi jännittää. Lisäksi vielä sinun viileähkö suhtautumisesi niin jännittää entistä enemmän ja luo suuremmat suorituspaineet. Hypätkää nyt vain sänkyyn niin teillä on kummallakin yksi ongelma vähemmän!
[/quote]
oli kuiva kausi takana ja juuri niitä ongelmia mitä pelkäsin. :( mikä nykymiehiä vaivaa että kosketellaan mistä vaan mutta tosihommat ei sitten onnistukaan. Kuka idiootti sorkkii haaroista, nuolee rintoja ja kaikenlaista muuta ja sitä rataa jossei pysty edes panemaan!!! Tunnen itseni suunnilleen kusetetuksi. Ei sillä että olin puheista näitä ongelmia osannut epäillä ja lopputulos juuri niin huono kun se worst case scenario. En olisi halunnut uskoa kun olisi sitten voinut olettaa ettei rintojaan olisi puristellut.
Ap