Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
Kommentit (469)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:03"]Yks kysymys! Kuinka monen teidän MIES suostuisi majoittamaan teidän kaverin 2kk peräkkäin teidän kotiin? KÄTTÄ YLÖS! Ei mun ainaka. [/quote] Ei minunkaan. Yksikin yö olksi jo neuvoteltava tarkkaan. Enkä minäkään ottaisi miehen kavereita. Yksi yhteinen ystävä (kahden lapsemme kummisetä) saa tulla aina, kun tarvitsee majapaikan, mutta hän esim hoitaa lapsia ihan täysillä täälä ollessaan.
[/quote]
Ei todellakaan. Mies huokailee aina kun mulla on joku naisystävä käymässä, vaikka olis vaan kahville tullut. Naisten odotetaan aina olevan suvaitsevampia miesten suhteen.
Paska jätkä, oikeesti. Sä et tule ikinä olemaan onnellinen ton kanssa. Etsi uutta miestä oikein urakalla ja vaihda lennossa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:25"]
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
[/quote]
7-3=4 Eli sinulle ja miehellesi jää 4 päivää täysin ilman tätä kaveria ja soitteluita. Eikö se sinulle riitä? Et omista puolisoasi ja hänellä on varmasti täysi oikeus harrastaa ja nähdä kaveriaan! Sairas omistushaluinen olet sinä!
Onko mies vastannut viestiisi, lupasiko tulla aiemmin kotiin?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:32"]MUTTA KUN TÄMÄ KAVERI ON SANONUT MIEHELLENI ETTÄ TOIVOO ETTÄ MIEHENI OLISI VIELÄ EXÄNSÄ KANSSA EXTYTTÖYSTÄVÄ OLI KUULEMMA NIIN PALJON KIVEMPI KUIN MINÄ!!!!!! Miksi haluaisin tämän mielenmyrkyttäjän kotiini? :'( itkuinen ap.
[/quote]
No olisikohan sulla sit aika miettiä käytöstäs ja vilkuilla peiliin miks sua vihataan miehes kavereiden keskellä, nyt jopa.enemmän?! :D
Sairas eukko, joka ei edes tajua olevansa sairas ja omistushaluinen pirttihirmu! :D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:03"]Yks kysymys! Kuinka monen teidän MIES suostuisi majoittamaan teidän kaverin 2kk peräkkäin teidän kotiin? KÄTTÄ YLÖS! Ei mun ainaka.
[/quote]
Kyllä meille saa tulla kummankin puolen kaverit milloin vain majailmeaan vaikka 5kk:ksi! Meillä kun osataan elää sitä omaakin elämää siinä sivussa, että asunnossa on joku ylimääräinenkin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:03"]Yks kysymys! Kuinka monen teidän MIES suostuisi majoittamaan teidän kaverin 2kk peräkkäin teidän kotiin? KÄTTÄ YLÖS! Ei mun ainaka. [/quote] Kyllä meille saa tulla kummankin puolen kaverit milloin vain majailmeaan vaikka 5kk:ksi! Meillä kun osataan elää sitä omaakin elämää siinä sivussa, että asunnossa on joku ylimääräinenkin.
[/quote]
Teillä mahtaa olla iso talo..
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:41"]
Taidan lähteäkin en jaksa asua tässä kommuunissa. Kahdestaan mieheni ottaa mut huomioon mutta annas olla kun tämä ''arvovieras'' saapuu silloin olen vain heidän palvelijansa! Juuri nyt olen niin vihainen tuolle kaverille koska hänen käytös niin ylimielistä. Ja miehelleni koska hän ei puolusta minua. ap.
[/quote]
Miten olet itse käyttäytynyt tätä miestä kohtaan? Jospa sen ylimielisyys on puolustautumisreaktio sinun nuivaan käytökseen? Miehelläsi on tässä vaikea paikka kumman puolelle asettuisi koska olette molemmat tärkeitä. Kilpailemaan ei kannata ryhtyä miehen huomiosta vaan anna viettää aikaa kaverinkin kanssa. Miesten menoja rajoittavilla naisilla on usein monta ''lempinimeä''.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:31"]
Mutta enhän minä ole mikään läheisriippuvainen! Olen normaali työssäkäyvä aikuinen ihminen! Olette saaneet minusta väärän kuvan mutta voi johtua siitä että kirjoitan tänne kun olen kiihtynyt, enkä tiedä minne muualle mieltäni purkaisin. Kyllä minustakin on välillä ihanaa loikoilla kotona yksikseni mutta silloin kun se on oma valintani eikä pakosta. Ettekö osaa ymmärtää tilannettani? Tuo kaveri on röyhkeydellään ja itsekkyydellään saanut minut huonoon valoon mieheni silmissä! Se on juuri hänen tarkoituksensa ollut alusta alkaen, erottaa meidät, miksi minun pitäisi sietää sitä?! Tuo kaveri se on läheisriippuvainen en minä!! ap.
[/quote]
Ei ole normaalia odottaa, että poikaystävä on kaiket illat kotona pitämässä sinua kädestä. Sitähän sinä olet vaatimassa. Ei saa olla kavereita teillä mutta ei sitten saisi mies olla niiden kanssa muuallakaan. Jos haluat kotonaistujan, etsi sellainen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:32"]
MUTTA KUN TÄMÄ KAVERI ON SANONUT MIEHELLENI ETTÄ TOIVOO ETTÄ MIEHENI OLISI VIELÄ EXÄNSÄ KANSSA EXTYTTÖYSTÄVÄ OLI KUULEMMA NIIN PALJON KIVEMPI KUIN MINÄ!!!!!! Miksi haluaisin tämän mielenmyrkyttäjän kotiini? :'( itkuinen ap.
[/quote]
YYYHYYYYYHYYY YHYHYYYYYY!!!! :'( BUAHHHAAHAAAAHAHAAAHA!!!! :DDDDDD
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:03"]Yks kysymys! Kuinka monen teidän MIES suostuisi majoittamaan teidän kaverin 2kk peräkkäin teidän kotiin? KÄTTÄ YLÖS! Ei mun ainaka. [/quote] Kyllä meille saa tulla kummankin puolen kaverit milloin vain majailmeaan vaikka 5kk:ksi! Meillä kun osataan elää sitä omaakin elämää siinä sivussa, että asunnossa on joku ylimääräinenkin.
[/quote]
Teillä mahtaa olla iso talo..
[/quote]
Meillä on kaksio, mutta meillä on myös omat elämät. Ei se estä mua elämästä jos miehen kaveri tänne tulis bunkkaa, mutta ei myöskään oman kaverin bunkkaus haittaa miestäni. Me osaamme myös keskustella asioista aikuisten tavoin ja kyllä, luonamme on majaillut miehen kaveri sen 6kk putkeen tässä asunnossa. Ei ollut ongelma, kun siitä ei tehty sitä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:16"]
En ole läheisriippuvainen. Mutta kun yksi ja sama henkilö tekee kiusaa ja koittaa tulla mun ja mieheni väliin, ette voi tietää miltä se tuntuu ellei teidän lähipiirissä tuollaista energiasyöppöä ole. Hän se olettaa että mieheni viettää kaiken ajan hänen kanssaan, ja silloinhan se aika on minulta pois!! Kuuluuko lapsuudenystävien sitten olla yhdessä aina ja ikuisesti, ja hylätä rakastettunsa koska eihän lapsuudenystävä saa rakastua!? ap.
[/quote]
Eihän se ihminen edes asu teidän kanssanne samassa maassa! Jotain suhteellisuuden tajua nyt. Ei sellainen silloin tällöin kävijä mitään suhdetta pysty horjuttamaan, vaikka kuinka yrittäisi. Mutta sinä alat pelkoinesi vaikuttaa ihan neuroottiselta ja siihen se suhde kyllä voi kaatua. Mies alkaa tuntea olonsa todella ahdistetuksi ja vahdituksi. Nytkin olisit menossa niiden treenitauolle ruotimaan miehesi kanssa parisuhdeongelmia! Ihan absurdi ajatuskin.
Onpa taas ilkeitä vastauksia :( Hyvä että olette kaikki muut niin suvaitsevaisia että teille saa tulla kaverit vaikka asumaan. Olen nyt jokatapauksessa päättänyt kertoa miehelle miten pahalta minusta tuntuu tämä tilanne ja saan hänet ymmärtämään. Kyllä mies vastasi viestiin ja varmaankin hän tulee nyt aikaisemmin. Olen leipomassa piirakkaa, voidaan jutella hyvän iltapalan äärellä kaikessa rauhassa :) ap.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:24"]
Onpa taas ilkeitä vastauksia :( Hyvä että olette kaikki muut niin suvaitsevaisia että teille saa tulla kaverit vaikka asumaan. Olen nyt jokatapauksessa päättänyt kertoa miehelle miten pahalta minusta tuntuu tämä tilanne ja saan hänet ymmärtämään. Kyllä mies vastasi viestiin ja varmaankin hän tulee nyt aikaisemmin. Olen leipomassa piirakkaa, voidaan jutella hyvän iltapalan äärellä kaikessa rauhassa :) ap.
[/quote]
Joo, anna sille piirakkaa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:41"]
Taidan lähteäkin en jaksa asua tässä kommuunissa. Kahdestaan mieheni ottaa mut huomioon mutta annas olla kun tämä ''arvovieras'' saapuu silloin olen vain heidän palvelijansa! Juuri nyt olen niin vihainen tuolle kaverille koska hänen käytös niin ylimielistä. Ja miehelleni koska hän ei puolusta minua. ap.
[/quote]
Miten olet itse käyttäytynyt tätä miestä kohtaan? Jospa sen ylimielisyys on puolustautumisreaktio sinun nuivaan käytökseen? Miehelläsi on tässä vaikea paikka kumman puolelle asettuisi koska olette molemmat tärkeitä. Kilpailemaan ei kannata ryhtyä miehen huomiosta vaan anna viettää aikaa kaverinkin kanssa. Miesten menoja rajoittavilla naisilla on usein monta ''lempinimeä''.
[/quote]
Miehen kaverilla voi olla vaikka mitä syitä käytökseen, mutta se on sinänsä ihan sivuseikka. Oikea mies puolustaa naistaan.
Ainakaan meillä päin miehet eivät anna kenenkään suhtautua alentavasti vaimoon (/siskoon/ äitiin). Sellainen käytös on avoin sodan julistus miehelle ja mies menettää kasvonsa, jos ei kykene naisiaan puolustamaan. Näin Espoossa, mutta jos on elokuviin ja tv-sarjoihin uskominen, olisi laajemmallekin levinnyt tapa. Hanki ap itsellesi oikea MIES, sinun ukkosi kuulostaa yli-ikäiseltä teinipojalta, joka yrittää miellyttää porukan johtohahmoa hinnalla millä hyvänsä.
siis tulee ilmeisesti ystävänsä kanssa kotiin ja teidän juttelu ...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:06"]
Kyllä jotkut olleet muutaman päivän vierailuja, mutta kahdesti ollut 2-3 viikkoa ja kerran tosiaan 2kk. Kyllä siinä hymy hyytyisi muiltakin aivan varmasti! En ole vielä päättänytmitä teen koska mies ei ole soittanut eli eikö välitä vaikka en olekaan kotona? Raskasta joutua odottamaanhuomiseen ja jos asiat ei selviä en tiedä miten tärkeä miehelleni olen.. ap.
[/quote]
Ellei miehesi sun perääsi kysele vaikka olet yötä pois kotoa eikö se jo kerro miten ''tärkeä'' olet...?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:32"]MUTTA KUN TÄMÄ KAVERI ON SANONUT MIEHELLENI ETTÄ TOIVOO ETTÄ MIEHENI OLISI VIELÄ EXÄNSÄ KANSSA EXTYTTÖYSTÄVÄ OLI KUULEMMA NIIN PALJON KIVEMPI KUIN MINÄ!!!!!! Miksi haluaisin tämän mielenmyrkyttäjän kotiini? :'( itkuinen ap. [/quote] No olisikohan sulla sit aika miettiä käytöstäs ja vilkuilla peiliin miks sua vihataan miehes kavereiden keskellä, nyt jopa.enemmän?! :D Sairas eukko, joka ei edes tajua olevansa sairas ja omistushaluinen pirttihirmu! :D
[/quote]
Miestä odotellessa voisit lukea kaikki kirjoituksesi ja vastaukset mitä oot saanu. Näet itekin millaisen kuvan ittestäs annat. Voipi olla että mies näkee sut samoin kuin me. Jos NYT HETI muutat käytöstäs radikaalisti niin EHKÄ teillä on vielä jonkinlaine mahollisuus pysyä yhdes.
Ei ole kyse nyt siitä kaverista, vaan siitä miten sinä käyttäydyt konfliktitilanteessa miehesi kanssa. Nytkin tilanteen ollessa päällä sinun on lähes mahdotonta hyväksyä sitä että miehesi ei ole paikalla, harkitsit hänen luokseen ryntäämistä vaikka tiesit itsekin että se on huono idea. Tunnet lähes fyysistä tuskaa ja voimattomuutta silloin kun olet tahtomattasi yksin. Tämä ajaa sinut reagoimaan tavoilla jotka ovat ripustautumista, ja toisesta helposti ärsyttävää. Been there.
jehes! Siellä tulikin se oman lääkkeen maistattaminen, naisten spesiaali. Jospa kertoisit tänne kirjoittamasi asiat miehellesi? Mutta ei se käy, olet niin arvokas nainen ettet alennu. Jos ei tajua, niin maistakoon omaa lääkettään. Ja sit palstalle valittaan parisuhdetta ja miehen tyhmyyttä...
olet myös itse vastuussa, vaikka röhnösi käytös onkin wt -osastoa. Jos et kerro ajatuksiasi, on ukkosi ulkona kartalta eikä voi löytää perille etkä sä kunnon seksiäkään, mistä myös on hyvä täällä valitella....
suu auki!