Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
321/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:24"]Ikävä kyllä en usko että mies hylkää bändiä, se on henki ja elämä, aloittivat sen joskus 15-vuotiaina ja pakko jatkaa tunnesyistä. tai ties mistä syystä. Kun ei se musiikki hyvää ole. Onneksi on muitakin joka tietää mistä puhun! Yhteisiin menoihin en kelpaa mukaan kun tämä kaveri pitää mua ilonpilaajana.. On sanonut miehelleni että mieheni ex-tyttöystävä oli mukavampi kuin minä ja miksi valitsi minut.. Yrittää siis erottaa meidät mutta minäpä aion ehtiä ensin ja erottaa tämn kaverin miehestäni! Pysyköön sitten poissa! ap
[/quote]

Senjus yrität erottaa parhaimmat kaverukset. Muistathan sitten olla valmiina muuttamaan äitisi helmoihin, kun eihän sunlaisella aikuisella naisella kavereita voi olla! ;)

Vierailija
322/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on huomaavainen ja hyvä puoliso ainoastaan tämän yhden kaverin kanssa muuttuu lapseksi. Muulloin on normaali. Siksi ajattelin että jos eivät enää tapaisi kaikki olisi hyvin. Yritän olla soittamatta miehellenihän ei ole soittamut mulle. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kaveri siis on ylimielinen sua kohtaan?

Mä en sinuna kyllä passaisi heitä, miksi teet niin?

Vierailija
324/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:58"]Mieheni on huomaavainen ja hyvä puoliso ainoastaan tämän yhden kaverin kanssa muuttuu lapseksi. Muulloin on normaali. Siksi ajattelin että jos eivät enää tapaisi kaikki olisi hyvin. Yritän olla soittamatta miehellenihän ei ole soittamut mulle. ap.
[/quote]

Sinä se tässä kakara olet ja pahimmasta päästä oletkin. Oletko todellakin NOIN kateellinen ukolles hänen kaverisuhteesta?!

Vierailija
325/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:43"]

Sano ohimennen (huomaamattomasti) miehellesi että lupasit omalle ystävällesi leipoa kakun ja jätät sen ko kakun sitten hyvin näkyville niin että se keliaakikko ahneuttaan ottaa vähän herkkua :) 

[/quote]

EI NÄIN!

Vierailija
326/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lla on "vihaamansa" ihmisen puhelinnumero kännykässään? Ehkäpä "viha" juontaa juurensa siitä, ettei miehen kaveri lämmennyt ap:n vikittely-yrityksille ja nyt ap on suuttunu.

Vierailija
327/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:48"]

Joku ehdotti että puhuisin tämän kaverin kanssa. En usko että hänen kanssa se onnistuu. On niin olevinaan kun asuu ulkomailla ja mies+ muut kaverit on niin sen lumoissa, pitävät häntä kuin jotain tähteä kun asuu ulkomailla. Minä en ymmärrä tätä. Samanlainen se on kuin muutkin. Olen kysynyt miksei se majoitu muiden luona mutta mieheni on kuulemma sen paras kaveri. Itseasiassa mieheni tulee väliin jos puhun hänen kanssa kahdestaan, ja siihen se jää. Pitäisikö oikein palaveri järjestää? En halua että mies pitää minua mustasukkaisena pirttihirmuna mutta siltä se nyt vaikuttaa. Onko niin että nainen nyt vaan ei voi voittaa? Onko miesten välinen ystävyys tärkeämpi kuin parisuhde? ap

[/quote]

Vai olisikohan kyseessä väärinkäsitys? Sinä luulet kaveria ylimieliseksi ja hän luulee sinua pirttihirmuksi. Ei olisi ensimmäinen. Yrittäkää jutella, miehesikin kanssa, kaikki voi selvitä hyvin. Et tiedä jos et kokeile!

Vierailija
328/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajestas miten pahasti ap olet läheisriippuvainen! Mun exä oli jo aika paha, mutta sä kuulostat neuroottiselta!

Sä jäät lopulta yksin, jos alat vaatimaan toista katkaisemaan välejä ystäviinsä! Nyt kannattais kyllä hakea apua, tuo ei ole lähelläkään normaalia.

Vierailija
329/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa käytöksestäesim ei katso silmiin ja ei paljon halua puhua mulle On aina sellainen tunne että häiritsen häntä omassa kodissani. Mies sanoo että pian se lähtee koita jaksaa mutta minua sen läsnäolo ahdistaa! Ja kunen nyt tiedä milloi se lähtee! Taitaa olla paras etten haaveile talosta miehen kanssa silloin muuttaisi varmaan meille asumaan! Huomenna otan asian puheeksi vaikka kokoajan mieli tekisi soittaanyt, mutta äiti käski odottaa aamuun niin yritän olla soittamatta. ap.

Vierailija
330/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisikaan vaatia vaan jotenkin salaa katkaista niitten välit ettei minua voi syyttää siitä! ap.

Vierailija
331/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:35"]En haluaisikaan vaatia vaan jotenkin salaa katkaista niitten välit ettei minua voi syyttää siitä! ap.
[/quote]

HAKEUDU HOITOON!!!!!

Vierailija
332/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:33"]Kyllä sen huomaa käytöksestäesim ei katso silmiin ja ei paljon halua puhua mulle On aina sellainen tunne että häiritsen häntä omassa kodissani. Mies sanoo että pian se lähtee koita jaksaa mutta minua sen läsnäolo ahdistaa! Ja kunen nyt tiedä milloi se lähtee! Taitaa olla paras etten haaveile talosta miehen kanssa silloin muuttaisi varmaan meille asumaan! Huomenna otan asian puheeksi vaikka kokoajan mieli tekisi soittaanyt, mutta äiti käski odottaa aamuun niin yritän olla soittamatta. ap.
[/quote]

Kukapa haluaisikaan puhua naiselle joka tiuskii, huokailee, antaa kehollaan ymmärtää, että toinen on epämieluisaa seuraa. Kokeilehan iehes muidenkin kavereiden edessä käyttäytyä kuin totaalinen kusipäinen pirttihirmu ja seuraa miten toiset kohtelee sua. Ja sit kokeile myös ystävällistä ja asiallista käytöstä toisia kohtaan ja katso miten sua kohdellaan.
En tiedä kuinka idiootti olet, mutta tajuatko kuinka paljon sun äänen sävyt, kehon kieli yms kertoo sun ASENTEISTAS!!!!!!?? Ei kukaan halua puhua ihmiselle joka antaa ymmärtää sanattomalla viestinnällään toisen olevan ei-toivottu ihminen.

Vierailija
333/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:33"]

Kyllä sen huomaa käytöksestäesim ei katso silmiin ja ei paljon halua puhua mulle On aina sellainen tunne että häiritsen häntä omassa kodissani. Mies sanoo että pian se lähtee koita jaksaa mutta minua sen läsnäolo ahdistaa! Ja kunen nyt tiedä milloi se lähtee! Taitaa olla paras etten haaveile talosta miehen kanssa silloin muuttaisi varmaan meille asumaan! Huomenna otan asian puheeksi vaikka kokoajan mieli tekisi soittaanyt, mutta äiti käski odottaa aamuun niin yritän olla soittamatta. ap.

[/quote]

Odotan jatko-osaa :D Tai soita heti niin hauskuus jatkuu!

Vierailija
334/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:35"]

En haluaisikaan vaatia vaan jotenkin salaa katkaista niitten välit ettei minua voi syyttää siitä! ap.

[/quote]

????

Vierailija
335/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:25"]Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
[/quote] sama tilanne oli mullakin kun olin 18 v ja suhde loppui sitten aika nopeasti, enäön en sietäisi tällasta käytöstä päivääkään

Vierailija
336/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos on jossain jo ollut mutta kauanko olette olleet yhdessä?

Valitettavasti minustakin kyllä kuulostat tosi riippuvaiselta... kyllä ihmisellä pitää ystäviä olla, ja oma elämä! Ei toista pidä rajoittaa tuolla tavalla, omaan pesääsi vain kuset tuossa...

Vierailija
337/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 25 vuotiaan miehen, joka puhuu haaveilevansa perheestä ja talosta pitää laittaa asiat oikein päin. Jos miehen koti on myös jonkun muun koti, hän ei voi kutsua edes kahville ketään kysymättä asiasta toiselta KODISSA asuvalta henkilöltä. Kyllä tämä mielestäni on ihan normaalia käytöstapoja. Kyllä minunkin KAIKKI miehet ovat aina kysyneet sopiiko kaverin tai vaikka anopin tulla kylään. Saatan olla erityisen väsynyt tai vaikka kipeä enkä halua kotiini ketään. Sama menee myös toisin päin. Jos kotinsa jakaa, ei voi pitää samoja oikeuksia itsellään kuin yksin asuessa. Käytöstavat kunniaan.

Vierailija
338/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkku tilanne, mutta jos se kaveri asuu niinkin kaukana ja harvoin käy niin ymmärrän hyvin että haluavat viettää sen ajan tiiviisti yhdessä. Ei sun oikein muu auta kuin kestää. Yritä olla ystävällinen tälle kaverille vaikka et haluaisi, sillä teet miehesikin iloiseksi ja hän taas ehkä alkaa pitää sun puoliasi! Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä jne..

Vierailija
339/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:11"]Kyllä 25 vuotiaan miehen, joka puhuu haaveilevansa perheestä ja talosta pitää laittaa asiat oikein päin. Jos miehen koti on myös jonkun muun koti, hän ei voi kutsua edes kahville ketään kysymättä asiasta toiselta KODISSA asuvalta henkilöltä. Kyllä tämä mielestäni on ihan normaalia käytöstapoja. Kyllä minunkin KAIKKI miehet ovat aina kysyneet sopiiko kaverin tai vaikka anopin tulla kylään. Saatan olla erityisen väsynyt tai vaikka kipeä enkä halua kotiini ketään. Sama menee myös toisin päin. Jos kotinsa jakaa, ei voi pitää samoja oikeuksia itsellään kuin yksin asuessa. Käytöstavat kunniaan.
[/quote]

Vielä tarkennan. Ystäviä saa toki olla ja hyvä, jos onkin, mutta kotiinsa ketään ei tarvitse hyväksyä. Siinä menee raja. Ja tuolla jatkuvalla ystävän kyläilyllä ap:n mies kyllä dissaa eukkoaan. Otan osaa ja ukko kiertoon. Mitäs, jos ystävä tulee suomeen silloin, kun sinä ja kaksi lastanne olette kuumeessa ja pienellä valkoisella koiralla ripuli... et varmaan halua löytää itseäsi siiyä tilanteesta.

Vierailija
340/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:33"]Kyllä sen huomaa käytöksestäesim ei katso silmiin ja ei paljon halua puhua mulle On aina sellainen tunne että häiritsen häntä omassa kodissani. Mies sanoo että pian se lähtee koita jaksaa mutta minua sen läsnäolo ahdistaa! Ja kunen nyt tiedä milloi se lähtee! Taitaa olla paras etten haaveile talosta miehen kanssa silloin muuttaisi varmaan meille asumaan! Huomenna otan asian puheeksi vaikka kokoajan mieli tekisi soittaanyt, mutta äiti käski odottaa aamuun niin yritän olla soittamatta. ap. [/quote] Kukapa haluaisikaan puhua naiselle joka tiuskii, huokailee, antaa kehollaan ymmärtää, että toinen on epämieluisaa seuraa. Kokeilehan iehes muidenkin kavereiden edessä käyttäytyä kuin totaalinen kusipäinen pirttihirmu ja seuraa miten toiset kohtelee sua. Ja sit kokeile myös ystävällistä ja asiallista käytöstä toisia kohtaan ja katso miten sua kohdellaan. En tiedä kuinka idiootti olet, mutta tajuatko kuinka paljon sun äänen sävyt, kehon kieli yms kertoo sun ASENTEISTAS!!!!!!?? Ei kukaan halua puhua ihmiselle joka antaa ymmärtää sanattomalla viestinnällään toisen olevan ei-toivottu ihminen.

[/quote]

Mutta silti kehtaa pokkana majailla tämän ihmisen kodissa viikko- jopa kuukausitolkulla?