Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
381/469 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, AP on hieman hysteerinen eikä osaa fixata simppeliä tilannetta. Ei silti ole syytä ottaa asennetta että äijässä ei ole vikaa. Mitä tuollaisella tekee jos se ei osaa kavereilleen rajoja laittaa.

Ei kukaan oikeasti halua passata vittuilevan alentuvaa tuttua kun se loisii kuin kotonaan ja oma mies ei laita ruotuun. Minä en edes päästäisi sisälle tuollaista. Tilanne ei ole ollenkaan sama kuin se että vähän parempi kaveri kyläilee pitempään, lakatkaa jo hokemasta.

Vierailija
382/469 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/469 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas tekstiä, nyt vasta luin. Hassua että aapee kätevästi unohti mainita että asunto jossa miehensä kanssa majailee on itseasiassa tämän kaverin omistama! Ei viitsinyt myydä kun muutti maailmalle niin antoi kaverilleen vuokralle sen. Että ihan oikeus on mennä omaan kotiinsa ''loisimaan'', se sovittiin vuokrasopimusta tehdessä. Pirttihirmu on sana joka oikeasti kuvaa aapeeta hyvin. T: sen surkean bändin toinen kitaristi.

Vierailija
384/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap osaisit nyt jo luovuttaa. :( Ei sun ex-mies sua enää halua, olet meuhkannut täälläkin siihen malliin että voi vain kuvitella millaiset kotiolot on miehellä ollut. Nyt oikeasti peili käteen. Jos kavereitten tyttöystävätkin on sitä mieltä että olet päällepäsmäri ja draamakuningatar, niin todennäköisesti olet! Et todellakaan mene tekemään itsestäsi narria sinne soittokämpälle, kyllä pojat on saaneet susta nyt tarpeekseen! Jos jonkun kanssa haluat puhua, niin ehkä niiden tyttöjen sitten? Ne vois kuitenkin osata puhua sulle järkeä, miehillä taitaa olla jo pinna palanut suhun sen verran ettei kannata ärsyttää enempää. Vain ihme sais miehesi palaamaan sun kanssa yhteen, sori nyt vaan. Luovuta.

Vierailija
385/469 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:34"]

Vuokrasopimukset tehtiin ennen ap:n ilmaantumista kuvioihin. Luulin aluksi muuttavani miehen omistusasuntoon, sitten selvisi että vuokralla vaan, ja koko juttu selvisi kun kaveri ekan kerran tuli ''kylään''. Meinasin silloin jo pakata kimpsuni kun tuntui ettei mitään omaa elämää ole ollenkaan vaan vieraan kanssa pitää jakaa koti!! Mies suostutteli jäämään, ja jotenkin se meni niin että minä automaattisesti emäntänä palvelin sitten. Olin vaan liian kiltti, ja tietysti rakastin miestä!! En mielestäni valehdellut vaikka jätin kertomatta koska vuokra-asuntokin on sen asukkaan koti! Ei sinne omistajan kuuluisi tulla luuhaamaan, siellä kaikki mun henk.koht. tavarat ym. ja yksityisiä asioita tehtävänä. Ja aika korkeaa vuokraa ollaan maksettu! Mieheni itse antoi mun tulla siihen asumaan, mutta kaverilla sitten jotain vastaan. Mun mielestä vuokralainen on asunnon haltija ja saa itse päättää!! ap.

[/quote]

No tämä selventääkin paljon. Jos maksatte ihan markkinahintaista vuokraa asumisestanne, niin parasta olisi muuttaa ihan normaaliin vuokrakämppään, jossa vuokraisäntä ei ole tuttavanne. Se ratkaisee monta ongelmaa. Jos miehesi ei tähän pysty, hän on kaverinsa suuntaan aivan liian tossukkamainen.

Toki tilannetta voisi yrittää ratkaista niinkin, että vuokraisännälle ilmoitettaisiin ettei sovittu järjestely enää käy, mutta siitä tulee todennäköisesti vain riita, ja uskon että se olisi miehellesikin tosi vaikeaa. Onhan hän alunperin mennyt suostumaan tuohon typerään järjestelyyn ihan omasta tahdostaan. 

Etsikää siis ihan vapailta markkinoilta itsellenne kämppä johon muutatte, ja miehen kaveri pohtikoon sitten mitä omalla kämpällään jatkossa tekee.

Vierailija
386/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä kirjoittaa eri päivinä eri ihmiset. Odotin tukea. No ei sitten, tiedän kyllä itse mitä teen koska minä tunnen miehen ja nämä kaverit, te ette! Menen käymään iltapäivällä siellä. Ainakin sen laulajan tyttöystävä on siellä kun niillä soittelevat. Puhun vaikka sen kanssa sitten. Saatte vielä pitkän nenän huutelijat! ap.

Vierailija
387/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO JUMALAUTA ET TULE! ME HALUTAAN SOITTAA RAUHASSA!

Vierailija
388/469 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitähän tilannetta, ap...?

Vierailija
389/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. Tuntuu että täällä vain mua ymmärretään. Yhden siitä porukasta tyttöystävä tuli mulle avautumaan että oon ollut rasite koko bändille ja näinollen myös hänelle kun miehensä on ollut kiukkuinen mun takia, kun oon rajoittanut treenejä vaatimuksillani!! :( Alan olla kurkkuani myöten täynnä tätä syyttelyä, ja alan olla sitä mieltä että parempi kun pääsinkin siitä laumasta eroon!! Mies ei ole anteeksi pyytänyt vaikka olen antanut siihen mahdollisuuksia, ei se halua musta kuullakaan joten tämä oli varmaan tässä? Tiedän että tänään soittelevat joten menisinkö vielä paikanpäälle puhumaan asiat selviksi koko porukan kanssa ja jos ei muuta kuin pilkkaataan niin häivyn kuvioista kokonaan? Mitä olette mieltä, annanko vielä mahdollisuuden? Haluaisin pakottaa ne ymmärtämään oman kantani vaikka en miestä takaisin ottaisikaan koska MINÄ EN OLE VÄÄRÄSSÄ vaan tämä muu porukka!! Jonkun pitää saada ne tajuamaan miten ITSEKKÄITÄ ne ovat!! Menenkö sinne tänään? Mieli tekee.. ap.

Vierailija
390/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy nyt poissa sieltä. Sua ei kaivata, eikä ne halua sulta mitään "mahdollisuutta".

Vierailija
391/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain saada ne ymmärtämään että ovat tyhmiä tässä!! Naisetkin noitten ukkojensa puolella ja se kännääjä finninaama kaikille NIIIIIIN rakas!! :( ap.

Vierailija
392/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:05"]Haluan vain saada ne ymmärtämään että ovat tyhmiä tässä!! Naisetkin noitten ukkojensa puolella ja se kännääjä finninaama kaikille NIIIIIIN rakas!! :( ap.
[/quote]

Kato peiliin, sä oot se ainoo tyhmä tässä. Tosin, nyt alkaa tuntua siltä että tää on sittenkin provo.

Vierailija
393/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tyhmä olet jos menet sinne.

Vierailija
394/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä! Anna poikien kuulla kunniansa ja vaadi mieheltäs anteeksipyyntö ja lupaus yhteenpaluusta. Tule sitten kommentoimaan miten kävi. Käyn ostamassa popparit.

Vierailija
395/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YOKO!

Vierailija
396/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:32"]

Mitäpä, jos antaisit sen maistaa omaa läkettään. Kutsu sinäkin kaveri kylään viikonlopuksi, häivy päiväksi ystävän kanssa elokuviin ja shoppailemaan, ilmoitusasiana vaan kerrot, että nähdään joskus...

ystäviä ei jätetä kun mennään naimisiin. Ihan normaalia se. Mutta kyllä menoista pitää silti yhdessä sopia ja ottaa ne puolisonkin toiveet huomioon. Miehesi selvästi luottaa siihen, että sinulla ei ole omaa elämää, vaan odotat kotona sitä, että hän armollisesti suostuu palaamaan kotiin. Siihen pitää tulla muutos, hanki sinäkin omaa tekemistä, niin ei miehen menemiset ärsytä ja mieskin ehkä oppii, miltä tuntuu, kun puoliso sijoittaa kaverit ja omat menonsa tärkeämmiksi.

[/quote]

luultavasti tuossa tilanteessa mies osaisi keksiä ihan itse itselleen viihdytystä, eikä ulkoistaisi omaa viihtyvyyttään toiselle. Ihan oikeasti naiset, teidän ei ole pakko kököttää kotona, tehkää itse jotain, mistä pidätte! Hankkikaa oma elämä, omia harrastuksia ja suokaa puolisolle sama. Jeesus, kuka hullu jaksaa katsella kotona 24/7 kiukuttelevaa uusavutonta, joka ei osaa viihdyttää itse itseään?!

Vierailija
397/469 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu? Kuinka sujuu?

Vierailija
398/469 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän oli vain ja ainostaan kyse siitä, että draamaan taipuvainen ap ei osaa kommunikoida miehensä kanssa.
Kysehän ei taida olla edes kaverista, vaan aikaa vievästä harrastuksesta.
Miehes soittaa rakkaudesta musiikkiin ja sun pitää ymmärtää se, että musiikki tulee aina olemaan miehen ykkösjuttu. Breikkas tai ei.
Teillä on pitkät keskustelut edessä ja koittaa sopeutumisen aika tai eritiet.
Yst. Muusikon vaimo

Vierailija
399/469 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nessu :D

Vierailija
400/469 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan maailmassa yhtään naista joka antaa miehen harrastaa ja pitää kaverinsa? Ei ole ainakaan kohdalle osunut..