Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
Kommentit (469)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:07"]
Mieheni on hyvä ihana silloin kun tää kavari ei ole paikalla. Siis oikeesti ne saui koulussakin jonkun paita+perse palkinnon hä?? Mutta mies on valinnut mut joten miksi roikkua vanhassa? Äsken se kyllä kielsi kamuansa mollaamasta mulle mutta ei silti puolustanut. Olinko liian tyly kun sanoin kaverin musaa paskaksi? Se kirjoitta ne sanat ja muun ja ne on ihan synkkää vaan Vois kirjoittaa jotain pirteää mistä naisetkin tykkäis. vois sillä lailla saadakin suosiota. Mutta ei kun synkkää ja tuskaa vaan pitää ola.. En kestä enää että mies pistää sen mun edelle, on pakko olla joku keino rikkoa se side.:'( ap.
[/quote]
Voi ap.. Korkki kiinni nyt, ja mene nukkumaan...
MITÄ HITTOA? Nämä miehet on ihan 1+1 ja sää oot ihan statisti!! Jos minä oisin sää menisin ny sanomaa näille ukoille että jos mielii saada parisuhteen on syytä nyt tehdä valinta! SINÄ VAI KAVERI! Ei pitäisi olla vaikeata.
Voi ei, sinuna joisin vielä lisää rentoutuakseni. Ja jättäisin miehen. Hei camoon, mies uhkasi jättää sinut kaverisi takia!! Mieti nyt vähän... Koko viikonloppu pilalla. Paitsi eilisilta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:02"]Voi ei, sinuna joisin vielä lisää rentoutuakseni. Ja jättäisin miehen. Hei camoon, mies uhkasi jättää sinut kaverisi takia!! Mieti nyt vähän... Koko viikonloppu pilalla. Paitsi eilisilta.
[/quote]
*siis kaverinsa :D
Mun mies oli pitkään veljensä vietävissä, jopa niin, että saattoi viettää juhlapyhät veljensä kanssa mieluummin kanssa kuin perheensä. Luulin, että lapset tasoittavat, mutta erehdyin. Jos mä vaikka olin kipeänä kahden lapsen kanssa ja veli tarvitsi remonttiapua, niin veli voitti. Kun mies vielä oli työn vuoksi paljon reissussa, niin ärsyttihän se. Työmatkat ymmärsin. Mies oli pitkään sinkkuna ja veli oli tottunut siihen, että mieheni on aina saatavissa avuksi. Oikeastaan tämä loppui vasta kun veli sai itselleen vävyn, jota nyt käyttää hyväksi. Varsinkin kun se vävy on kätevä käsistään, ja näen kyllä sivusta, että tytär on tästä ärsyyntynyt puolestaan. Samoin veli tuli meille yöksi aina kun tarvetta päästä - kerran sammui meidän vessaan ja olin kuulemma nipo kun suutuin asiasta; silloin oli jo lapsia. Nukkui siellä aamuun asti. Onneksi taloyhtiö alakerran vessaan pääsi omilla avaimilla, tai siis sinne yleisiin tiloihin, missä vessa oli.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:01"]
No olipas tekstiä, nyt vasta luin. Hassua että aapee kätevästi unohti mainita että asunto jossa miehensä kanssa majailee on itseasiassa tämän kaverin omistama! Ei viitsinyt myydä kun muutti maailmalle niin antoi kaverilleen vuokralle sen. Että ihan oikeus on mennä omaan kotiinsa ''loisimaan'', se sovittiin vuokrasopimusta tehdessä. Pirttihirmu on sana joka oikeasti kuvaa aapeeta hyvin. T: sen surkean bändin toinen kitaristi.
[/quote]
:DDDDDDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:01"]
No olipas tekstiä, nyt vasta luin. Hassua että aapee kätevästi unohti mainita että asunto jossa miehensä kanssa majailee on itseasiassa tämän kaverin omistama! Ei viitsinyt myydä kun muutti maailmalle niin antoi kaverilleen vuokralle sen. Että ihan oikeus on mennä omaan kotiinsa ''loisimaan'', se sovittiin vuokrasopimusta tehdessä. Pirttihirmu on sana joka oikeasti kuvaa aapeeta hyvin. T: sen surkean bändin toinen kitaristi.
[/quote]
Voi apua, onko totta?!
Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että miehessäsikin on vikaa. Puoliso kyllä huomioi kumppaninsa mielipiteen ja puolustaa tätä. Hän sallii kaverinsa huonon käytöksen sinua kohtaan.
Minä olisin kyllä heti aamulla tehnyt selväksi, että kaveri lähtee nyt. Saman voit tehdä vieläkin, ei sinun tarvitse hyväksyä, että kotianne käytetään julkisena tilana. Samalla suosittelen eroamaan miehestä, sillä tuo ei ole normaali parisuhde.