Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
Kommentit (469)
Oikeesti ap, jätä tuo lapsi ja opi arvostamaan itseäsi. Ja ensi kerralla sovi suhteen säännöstä etukäteen äläkä ala ketään passaamaan.
En halua häntä jättää, suurimman osan ajasta meillä on kuitenkin ihanaa. En luovuta silloinhan tämä kaveri olisi voittanut! ap.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:30"]
Kiitos kun ymmärrätte! Menin välillä pois kun täällä oli ilkeitä kommentteja. Ollaan siis oltu yhdessä puolitoista vuotta ja tänä aikana kaveri on käynyt 6 kertaa ja aina asunut silloin meillä. Miehen mielestä hänen kotinsa on kaverin koti, koska jakoivat huoneen jo opiskeluaikana ja ovat kuulemma ikäänkuin ''perhettä''. Mutta entäs minä? Kyseessä on minunkin kotini, ja enkö minä ole perhettä enemmän kuin se kaveri? Miehen mielestä riittääettä mulle ilmoittaa, ei tarvitse kysyä. Yritän listata paperille asioita mitä haluan heille sanoa huomenna. Jos nyt tulevat illaksi kotiin eikä mene taas soittelemaan.. ap.
[/quote]
No mutta eikö 6 kertaa puolessatoista vuodessa ole aika vähän? Jos siis kyläilee vain muutaman päivän? Kyllähän tuon ajan hyvin jaksaa vaikka sitä surkeaa soittoa kuunnellen.. :)
Kyllä jotkut olleet muutaman päivän vierailuja, mutta kahdesti ollut 2-3 viikkoa ja kerran tosiaan 2kk. Kyllä siinä hymy hyytyisi muiltakin aivan varmasti! En ole vielä päättänytmitä teen koska mies ei ole soittanut eli eikö välitä vaikka en olekaan kotona? Raskasta joutua odottamaanhuomiseen ja jos asiat ei selviä en tiedä miten tärkeä miehelleni olen.. ap.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:33"]Kyllä sen huomaa käytöksestäesim ei katso silmiin ja ei paljon halua puhua mulle On aina sellainen tunne että häiritsen häntä omassa kodissani. Mies sanoo että pian se lähtee koita jaksaa mutta minua sen läsnäolo ahdistaa! Ja kunen nyt tiedä milloi se lähtee! Taitaa olla paras etten haaveile talosta miehen kanssa silloin muuttaisi varmaan meille asumaan! Huomenna otan asian puheeksi vaikka kokoajan mieli tekisi soittaanyt, mutta äiti käski odottaa aamuun niin yritän olla soittamatta. ap. [/quote] Kukapa haluaisikaan puhua naiselle joka tiuskii, huokailee, antaa kehollaan ymmärtää, että toinen on epämieluisaa seuraa. Kokeilehan iehes muidenkin kavereiden edessä käyttäytyä kuin totaalinen kusipäinen pirttihirmu ja seuraa miten toiset kohtelee sua. Ja sit kokeile myös ystävällistä ja asiallista käytöstä toisia kohtaan ja katso miten sua kohdellaan. En tiedä kuinka idiootti olet, mutta tajuatko kuinka paljon sun äänen sävyt, kehon kieli yms kertoo sun ASENTEISTAS!!!!!!?? Ei kukaan halua puhua ihmiselle joka antaa ymmärtää sanattomalla viestinnällään toisen olevan ei-toivottu ihminen.
[/quote]
Mutta silti kehtaa pokkana majailla tämän ihmisen kodissa viikko- jopa kuukausitolkulla?
[/quote]
Nii, asiastahan ei kannata keskustella asianosaisten kanssa. Paremmin saa viestinsä perille äksyilemällä, kiukuttelemalla ja olemalla täysin ripustaunut kumppaniinsa. Ei semmoista kukaan jaksa.
Ja mistä tiedät ettei tämä miehen kaveri esim maksa miehelle majoittumisesta?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:40"]En halua häntä jättää, suurimman osan ajasta meillä on kuitenkin ihanaa. En luovuta silloinhan tämä kaveri olisi voittanut! ap.
[/quote]
Se on voittanut jo nyt! Sä olet ittes nolannu täysin käytökselläs!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:06"]Kyllä jotkut olleet muutaman päivän vierailuja, mutta kahdesti ollut 2-3 viikkoa ja kerran tosiaan 2kk. Kyllä siinä hymy hyytyisi muiltakin aivan varmasti! En ole vielä päättänytmitä teen koska mies ei ole soittanut eli eikö välitä vaikka en olekaan kotona? Raskasta joutua odottamaanhuomiseen ja jos asiat ei selviä en tiedä miten tärkeä miehelleni olen.. ap.
[/quote]
Siis miehen kaveri ollut KERRAN sen 2kk teidän nurkissanne? Uuu, kamalaa.
Suosittelen ap lämpimästi sinun hakeutuva terapiaan tuosta läheisriippuvaisuudestasi. Suhteesi ei tule kestämään tuolla menolla kauaa. Kyllä miehesi kohta tajuaa millaisen eukon on vierelleen saanut ja jättää sinut yksin miettimään omakotitalon ostoa ja kakaroiden vääntöä. Miehesi ansaitsee naisen joka antaa vapauksia, ei tuollaista ripustautuvaa ja kavereista erottavaa eukkoa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:06"]Kyllä jotkut olleet muutaman päivän vierailuja, mutta kahdesti ollut 2-3 viikkoa ja kerran tosiaan 2kk. Kyllä siinä hymy hyytyisi muiltakin aivan varmasti! En ole vielä päättänytmitä teen koska mies ei ole soittanut eli eikö välitä vaikka en olekaan kotona? Raskasta joutua odottamaanhuomiseen ja jos asiat ei selviä en tiedä miten tärkeä miehelleni olen.. ap.
[/quote]
Suosittelen ap lämpimästi sinun hakeutuva terapiaan tuosta läheisriippuvaisuudestasi. Suhteesi ei tule kestämään tuolla menolla kauaa. Kyllä miehesi kohta tajuaa millaisen eukon on vierelleen saanut ja jättää sinut yksin miettimään omakotitalon ostoa ja kakaroiden vääntöä. Miehesi ansaitsee naisen joka antaa vapauksia, ei tuollaista ripustautuvaa ja kavereista erottavaa eukkoa.
[/quote]
Minusta yli 3kk 18 kuukaudesta on aika paljon, yli 1/6.. Varsinkin, jos silloin on häiriötekijä omassa kodissaan. Eikä siihen tarvi olla pirttihirmu tai läheisriippuvainen.
Miten näin moni on mennyt tähän provoon?
Minähän asun täällä. Entäs sinä?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:06"]Kyllä jotkut olleet muutaman päivän vierailuja, mutta kahdesti ollut 2-3 viikkoa ja kerran tosiaan 2kk. Kyllä siinä hymy hyytyisi muiltakin aivan varmasti! En ole vielä päättänytmitä teen koska mies ei ole soittanut eli eikö välitä vaikka en olekaan kotona? Raskasta joutua odottamaanhuomiseen ja jos asiat ei selviä en tiedä miten tärkeä miehelleni olen.. ap.
[/quote]
[/quote]
Minusta yli 3kk 18 kuukaudesta on aika paljon, yli 1/6.. Varsinkin, jos silloin on häiriötekijä omassa kodissaan. Eikä siihen tarvi olla pirttihirmu tai läheisriippuvainen.
[/quote]
Eli jos kyseessä olisikin ap:n kaveri jota mies vihaisi niin asia olisi ihan fine kaikille? Koska kyllähän nyt eukkojen pitää päästä juoruumaan kunnolla, eikö vain? Mutta koska kyseessä onkin miehen kaveri niin se on sitten jo ihan kamalaa ja hirveää ja totta munassa se kamala ukko pitää saaha hinnalla millä hyvänsä pois jaloista ja vieläpä saada pitkäaikainen kaverisuhdekin rikottua siinä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:06"]Kyllä jotkut olleet muutaman päivän vierailuja, mutta kahdesti ollut 2-3 viikkoa ja kerran tosiaan 2kk. Kyllä siinä hymy hyytyisi muiltakin aivan varmasti! En ole vielä päättänytmitä teen koska mies ei ole soittanut eli eikö välitä vaikka en olekaan kotona? Raskasta joutua odottamaanhuomiseen ja jos asiat ei selviä en tiedä miten tärkeä miehelleni olen.. ap. [/quote] Siis miehen kaveri ollut KERRAN sen 2kk teidän nurkissanne? Uuu, kamalaa. Suosittelen ap lämpimästi sinun hakeutuva terapiaan tuosta läheisriippuvaisuudestasi. Suhteesi ei tule kestämään tuolla menolla kauaa. Kyllä miehesi kohta tajuaa millaisen eukon on vierelleen saanut ja jättää sinut yksin miettimään omakotitalon ostoa ja kakaroiden vääntöä. Miehesi ansaitsee naisen joka antaa vapauksia, ei tuollaista ripustautuvaa ja kavereista erottavaa eukkoa. [/quote] Minusta yli 3kk 18 kuukaudesta on aika paljon, yli 1/6.. Varsinkin, jos silloin on häiriötekijä omassa kodissaan. Eikä siihen tarvi olla pirttihirmu tai läheisriippuvainen. [/quote] Eli jos kyseessä olisikin ap:n kaveri jota mies vihaisi niin asia olisi ihan fine kaikille? Koska kyllähän nyt eukkojen pitää päästä juoruumaan kunnolla, eikö vain? Mutta koska kyseessä onkin miehen kaveri niin se on sitten jo ihan kamalaa ja hirveää ja totta munassa se kamala ukko pitää saaha hinnalla millä hyvänsä pois jaloista ja vieläpä saada pitkäaikainen kaverisuhdekin rikottua siinä.
[/quote]
Siinä listalla oli kaurahiutaleita eikä mitään muroja. Etkö osaa lukea?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:40"]En halua häntä jättää, suurimman osan ajasta meillä on kuitenkin ihanaa. En luovuta silloinhan tämä kaveri olisi voittanut! ap.
[/quote]
Oikea ongelmasi ei Ole se kusipää kaveri vaan teidän suhde.Mies osaa olla kiva,kun se ei ole häneltä pois,mutta majoittaa jonkun teidän yhteiseen kotiinne kuukausiksi sinulta kyselemättä.
Sinuna tekstaisin (olet liian kiihtynyt soittamaan) miehelle, että olet nyt äidin luona tiistai-iltaan asti ja haluat,että kaveri on häipynyt,kun palaat,koska tarvitset kotonasi oman rauhan. Sitten jos palatessasi kaveri on edelleen paikalla,keräät kamasi ja lähdet.
Jos mies jossain vaiheessa toimii jotenkin suhteenne hyväksi,keskustelette suhteen pelisäännöt selviksi. Jos ei,ei hän ole sinuun oikeasti sitoutunut. Voit olla onnellinen,että tämä stressitesti tuli suhteeseenne nyt,eikä sitten, kun on puolivalmiit talot tai vauva, eikä puhtaalta pöydältä aloittaminen enää olekaan mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:40"]En halua häntä jättää, suurimman osan ajasta meillä on kuitenkin ihanaa. En luovuta silloinhan tämä kaveri olisi voittanut! ap. [/quote] Oikea ongelmasi ei Ole se kusipää kaveri vaan teidän suhde.Mies osaa olla kiva,kun se ei ole häneltä pois,mutta majoittaa jonkun teidän yhteiseen kotiinne kuukausiksi sinulta kyselemättä. Sinuna tekstaisin (olet liian kiihtynyt soittamaan) miehelle, että olet nyt äidin luona tiistai-iltaan asti ja haluat,että kaveri on häipynyt,kun palaat,koska tarvitset kotonasi oman rauhan. Sitten jos palatessasi kaveri on edelleen paikalla,keräät kamasi ja lähdet. Jos mies jossain vaiheessa toimii jotenkin suhteenne hyväksi,keskustelette suhteen pelisäännöt selviksi. Jos ei,ei hän ole sinuun oikeasti sitoutunut. Voit olla onnellinen,että tämä stressitesti tuli suhteeseenne nyt,eikä sitten, kun on puolivalmiit talot tai vauva, eikä puhtaalta pöydältä aloittaminen enää olekaan mahdollista.
[/quote]
Älä luota kissoihin, mä en pysty nukkumaan täällä koska toi karvanen loisi oikeen koisii, älä luota kissaihmisiin. Näin taannoin valokuvan kastetilaisuudestani jossa minua siunasi kissojametsästävä kirkkoherra. Hieno mies. Tilaisuus oon kuvan mukaan porukoiden luukus ja seinällä pääni päällä leviää Bob Marley, vesi ropisee pintaan ja kissantappaja siunaa.
[/quote]
Älä luota kissoihin, mä en pysty nukkumaan täällä koska toi karvanen loisi oikeen koisii, älä luota kissaihmisiin. Näin taannoin valokuvan kastetilaisuudestani jossa minua siunasi kissojametsästävä kirkkoherra. Hieno mies. Tilaisuus oon kuvan mukaan porukoiden luukus ja seinällä pääni päällä leviää Bob Marley, vesi ropisee pintaan ja kissantappaja siunaa.
[/quote]
Hah, en olekaan ainoa uneton.Mitä mieltä olet keskustelun aiheesta?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:52"]
En todellakaan ole ihastunut, hyi! Ruipelo mitättömyys, oma mieheni on sentään treenattu. En tajua miksi ovat edes kavereita niin suuri tasoero on! Tämä kaveri kirjoittaa heidän yhtyeen kappaleet mutta ihan roskaa ne on! Vihaan heidän musiikkiaan! En ymmärrä miksi parisuhteessa oleva mies vielä jatkaa moista hölynpölyä. Voisivat jo aikuistua, kuuluisia heistä ei koskaan tule! ap.
[/quote]
Toivon että miehesi bändistä tulee kuuluisa. Ostan heti heidän levynsä! :D
[/quote]
Tämän keskustelun perusteella olen jo fani :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:54"]
Tiedän tunteen tunkeilevasta ja tyhmästä kaverista. Muutin käytöstäni niin, että en jutellut mieheni tai kaverin kanssa, en laittanut ruokaa, luin tai pelasin yksin, ilmoitin välillä että teen kotihommia - saavat siis mennä muualle. Näin väheni kaverikäynnit (yökyläilyt) ja suhteemmekin parani.
[/quote]
Tämä on hyvä neuvo. Yrittäkää nyt vielä sopia jos kaveri kuitenkin yöpyisi jossain muualla kuin teillä. Sinunkin välit häneen saattaisi parantua kun ette koko ajan olisi saman katon alla.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:32"]
Mitäpä, jos antaisit sen maistaa omaa läkettään. Kutsu sinäkin kaveri kylään viikonlopuksi, häivy päiväksi ystävän kanssa elokuviin ja shoppailemaan, ilmoitusasiana vaan kerrot, että nähdään joskus...
ystäviä ei jätetä kun mennään naimisiin. Ihan normaalia se. Mutta kyllä menoista pitää silti yhdessä sopia ja ottaa ne puolisonkin toiveet huomioon. Miehesi selvästi luottaa siihen, että sinulla ei ole omaa elämää, vaan odotat kotona sitä, että hän armollisesti suostuu palaamaan kotiin. Siihen pitää tulla muutos, hanki sinäkin omaa tekemistä, niin ei miehen menemiset ärsytä ja mieskin ehkä oppii, miltä tuntuu, kun puoliso sijoittaa kaverit ja omat menonsa tärkeämmiksi.
[/quote]
Ala harrastaa jotain todella aikaavievää, älä ole aina miehen saatavilla, ja mene vielä harrastuksen jälkeen tyttöjen kanssa baariin. Opeta mies näkemään oma käytöksensä eiköhän siihen pian tule muutos!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:37"]
ap, kyynelten läpi :'(
[/quote]
Huutopotkunaurua ja aamukahvit näppiksellä :DDDDDD
Kiitos kun ymmärrätte! Menin välillä pois kun täällä oli ilkeitä kommentteja. Ollaan siis oltu yhdessä puolitoista vuotta ja tänä aikana kaveri on käynyt 6 kertaa ja aina asunut silloin meillä. Miehen mielestä hänen kotinsa on kaverin koti, koska jakoivat huoneen jo opiskeluaikana ja ovat kuulemma ikäänkuin ''perhettä''. Mutta entäs minä? Kyseessä on minunkin kotini, ja enkö minä ole perhettä enemmän kuin se kaveri? Miehen mielestä riittääettä mulle ilmoittaa, ei tarvitse kysyä. Yritän listata paperille asioita mitä haluan heille sanoa huomenna. Jos nyt tulevat illaksi kotiin eikä mene taas soittelemaan.. ap.