Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
401/469 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:47"]

Onkohan maailmassa yhtään naista joka antaa miehen harrastaa ja pitää kaverinsa? Ei ole ainakaan kohdalle osunut..

[/quote]

Eipä taida olla.

Vierailija
402/469 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivatkaa nyt hittoon tommoset ''miehet'' ja eläkää omaa elämäänne!!! Näyttäkää niille sioille ettei naiset ole mitään tossuja jotka nyhjää kotona sankariaan palvoen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/469 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FEMINISMI KUNNIAAN JA UKOT KYYKKYYN!!

Vierailija
404/469 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kuiyenkin niin, että sinä saatat lähteä, mutta kaveri on on mukana koko elämän. Ymmärrän vitutuksen, mutta kyllä miestenkin pitää voida ylläpitää sosiaalista turvaverkostoa. Liian usein kaverit hyljätään suhteen vuoksi ja sitten ollaan ihan pulassa kun tulee ero.

Vierailija
405/469 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:10"]Kylläpä säälin joidenkin miehiä!!! :( Kamalia pirttihirmuja ovat eukoikseen saaneet. Kaverit pitäisi hylätä ja miehen keskittyä vain eukkojen miellyttämiseen ja seurana olemiseen. Huhhuh!

Kyllä meilläki majailee aina välillä mieheni serkku ja ei se mua haittaa yhtään. Asutaan kaksiossa ja saan häneltäki apua kotitöissä ja muutenkin hänestä on seuraa minullekin. Toisin sanoen hän sopii meidän perheen arkeen ihan samalla tavalla kuin muutkin miehen tai minun kaverini.
Meillä kun ei todellakaan jakseta vetää herneitä nenään vieraista. Ja tämä miehen serkku on pisimmillään meillä majaillu 4kk putkeen. Enkä todellakaan asiaa kokenut ongelmana. Miksi olisinkaan?
[/quote]

Eli sulle olisi ok jos teillä asuisi välillä jopa 2kk putkeen tyyppi joka ei nähtävästi sinusta pidä? Mulle ollut aina miehen kaverit ok ja kivaa välillä kun tulevat meille. Mutta jos tänne majoittuisi sellainen joka ei mulle puhu ja jollain tapas osoittaa ettei minusta ees niin pidä, ja vielä pitäis se 2kk passata ja pestä tämän henkilön pyykkiä ja ruokkia se niin huhhuh. Kannattaisi joskus lukea kunnolla ketju läpi.

Vierailija
406/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan ala kännissä soittelemaan, siitä ei seuraa mitään hyvää!

Vierailija
407/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:37"]

mutta voisi mies edes soittaa ja kysyä missä oon. ap, kyynelten läpi :'(

[/quote]

Hän varmaankin tietää kysymättäkin, että olet taas AV:lla :D

Vierailija
408/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mun miehen kavereista :D olisin otettu, jos he majoittuisivat meille edes viikonlopuksi sillontällön :D mutta toki, jos miehesi kaveri on sinulle ilkeä niin ymmärrän aloituksen muuten en. Ottaen huomioon, että sinä olet miehesi perhettä ja silloin hänen kaverinsa pitäisi olla myös sinun kavereitasi :) tutustu siihen kaveriin. Luo niin lämpimät välit, että miehesi alkaa itsekin toivoa hänen yöpyvän muualla :P

Vierailija
409/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:50"]

Ellei teillä ole mitään järkevää sanottavaa ja neuvoja teen niinkuin itsestä tuntuu parhaalta eli pakotan miehen valitsemaan. Kun ei muu auta. ap

[/quote]

Pakotat miehen valitsemaan parhaan ystävän ja vaimon väliltä? Kuuluuko sellainen rakkauteen?

Vierailija
410/469 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni ap? Oliko miehesi vihainen vai pahoitteliko hän käytöstään? Palaako se hirveä kaveri vielä teille? Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Vierailija
411/469 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:25"]

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

[/quote]

Miksi sinulla ei ole omaa elämää? Mene kaveriesi luokse!

Vierailija
412/469 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palaa pinna naisiin jotka luulevat omistavansa miehen! Tee miehellesi palvelus ja jätä hänet!

AAAAARRRGHHHGHHHH

Vierailija
413/469 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huipsista! :/ Kannattaakin olla tarkkana miten yksityiskohtaisesti tänne kirjoittaa!

Vierailija
414/469 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:32"]

Mitäpä, jos antaisit sen maistaa omaa läkettään. Kutsu sinäkin kaveri kylään viikonlopuksi, häivy päiväksi ystävän kanssa elokuviin ja shoppailemaan, ilmoitusasiana vaan kerrot, että nähdään joskus...

ystäviä ei jätetä kun mennään naimisiin. Ihan normaalia se. Mutta kyllä menoista pitää silti yhdessä sopia ja ottaa ne puolisonkin toiveet huomioon. Miehesi selvästi luottaa siihen, että sinulla ei ole omaa elämää, vaan odotat kotona sitä, että hän armollisesti suostuu palaamaan kotiin. Siihen pitää tulla muutos, hanki sinäkin omaa tekemistä, niin ei miehen menemiset ärsytä ja mieskin ehkä oppii, miltä tuntuu, kun puoliso sijoittaa kaverit ja omat menonsa tärkeämmiksi.

[/quote]

luultavasti tuossa tilanteessa mies osaisi keksiä ihan itse itselleen viihdytystä, eikä ulkoistaisi omaa viihtyvyyttään toiselle. Ihan oikeasti naiset, teidän ei ole pakko kököttää kotona, tehkää itse jotain, mistä pidätte! Hankkikaa oma elämä, omia harrastuksia ja suokaa puolisolle sama. Jeesus, kuka hullu jaksaa katsella kotona 24/7 kiukuttelevaa uusavutonta, joka ei osaa viihdyttää itse itseään?!

[/quote]

Mutta kun se on niin kivaa syyllistää miestä! Minäkin tunnen erään naisen joka poikienreissujen aikana tekee kaikkea kivaa, harrastaa, käy baarissa, tapaa ystäviä.. ja sitten kun mies tulee kotiin, itkee tälle miten jätti yksin ja vaatii hyvityksiä ja lepyttelylahjoja. Todella kaksnaamainen ämmä.

Vierailija
415/469 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on aivan mahtava! <3<3<3<3

Vierailija
416/469 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap mikä myötähäpeä! Jos mies oli elämäsi mies, niin teillä on kymmeniä vuosia aikaa olla yhdessä.... Miksi sä pakottaisi toisen koko ajan olemaan kahdestaan?? Parisuhteessa tarvitaan myös omaa aikaa, se on ihan fakta. Toivottavasti kasvat vähän.

Vierailija
417/469 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua on äärimmäisen viihdyttävä lukea, kiitos tästä. Ja varmasti tarkoituskin on, että täältä löytyy jotain ärsyttävää lähes jokaiselle! Itseäni ärsytti suunnattomasti nuo kommentit miehen kaverin likaisista farkuista pyykkikorissa. En kyllä pese, et kyllä pese, heitä roskiin! Hassua, pesukonehan ne pyykit pesee. Jos siinä mukana on muutama ylimääräinen vaate, niin ei montaa sekuntia mene niidenkin narulle ripustamiseen. Mua taas ärsyttäis jos olis joku pitkään kylässä ja se jemmais jotain hikisiä tai likaisia vaatteita vaikka sängyn alle tai vaatekaappiin. Pyykkikoriinhan ne pesua odottavat vaatteet kuuluu.

Vierailija
418/469 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ja perheelle annetaan vähintään 70% ajasta töiden (jos ei ole harrastuksia) jälkeen.

Sitten on vielä ne omat lapset niin tuosta 70% lähtee heille oma aikansa ja vaimo saa olla vaikka rauhassa vai mitä?

10% menee uneen ja loput jää omaan aikaan.

Jos minimissään kerran viikossa näkee kavereita niin ne on kavereita eikä tuttavia. Kerran kuussa näkee niin ei ne enää ole kavereita vaan vanhoja kavereita. Minusta parikymppisille on ihan tervettä nähdä muitakin ihmisiä. Ehkä miehesi antaa tulevina viikkoina extra-aikaa sinulle.

Vierailija
419/469 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:23"]Okei siis tiesin mä. Mutta jos olisin tänne kertonut kuka teistä olis ollut mun puolella? Mun mielestä se kuitenkin oli meidän koti, kun me siinä asuttiin, ei kai vuokranantajilla ole oikeus mennä toisten kotiin? Ja mua rasitti se aika jonka mies oli mun luota pois, ja kaikki aika poikien kanssa. Silloin kun asutaan avoliitossa ollaan perhe jne. vaikka omistaisi mitä niin ei kai se oikeuta viemään toisten kaikkea vapaa-aikaa? Toisaalta hyvä että ny selvisi mikä miehelle on tärkeintä. Miks olisin miehen kanssa jolle en ole tärkein? Miettiköön sitä nyt ihan rauhassa. ap.
[/quote]

Tässä yhdistyy ehkä parhaiten sun vinouma. Ja btw, valehtelemalla ei yleensä saa ketään puolelleen.

Vierailija
420/469 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokapäivä töiden tai koulun lisäksi illalla näkee kavereita ja hengailee heidän kanssaan niin ovat kaverikämppiksiä :D