Jälleen kerran-ärsyttävimmät Fb-päivitykset!
Itseäni ihmetyttää/ärsyttää, miksi niistä kokkauksistaan pitää ottaa kuvia! Ooooh, olen tehnyt jauhelihapiirakan! Räps! Kukaan muu ei varmaan ole koskaan olekaan tehnyt...
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:47"]Hyvä ystäväni kirjoittaa päivittäin julkaisuja tyyliin: Ihanaa rakkaan kanssa syödään just herkkuja, on se maailman ihanin rakkaus <3 <3
Koko päivän oon viettänyt tuon rakkaan kainalossa, on se niin täydellinen ja aina huomioi mua pus ;*
Kauhee ikävä rakasta kun joutunu koko päivän olemaan erossa (4h), en pärjää ilman sua raksu <3
Kun todellisuudessa tämä ystävä samaan aikaan kirjoittaa minulle miten vituttaa ku tuo ukko vaa kattoo lätkää eikä huomioi yhtään ja samalla mies kirjoittelee toisille naisille ja koskaan ei auta kotitöissä. Yhteinen aika on nukkumista ja telkkarin katsomista ja kumpikin on 24/7 kotona lorvimassa ja joskus jos ystäväni käy muualla niin pakko päivittää fb ja sinne laittaa miten ikävä on kun toinen on niin kaukana 2km päässä :/
[/quote]
Ai. Mä kirjotan samaan tyyliin ja oikeasti menee miehen kanssa hyvin. Sun logiikalla sitten ne jotka kirjoittaa että ukko on paska hakkaaja pettäjä jne. Niin oikeasti kotona onkin unelmienkin prinssi? Tuskin.
[/quote]
Eli sinä siis kirjoitat fb päivityksiin että rakkaan kanssa sitä ja tätä ja on ihanaa ja samaan aikaa haukut ja valitat miehestäsi ystävillesi?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:47"]Hyvä ystäväni kirjoittaa päivittäin julkaisuja tyyliin: Ihanaa rakkaan kanssa syödään just herkkuja, on se maailman ihanin rakkaus <3 <3
Koko päivän oon viettänyt tuon rakkaan kainalossa, on se niin täydellinen ja aina huomioi mua pus ;*
Kauhee ikävä rakasta kun joutunu koko päivän olemaan erossa (4h), en pärjää ilman sua raksu <3
Kun todellisuudessa tämä ystävä samaan aikaan kirjoittaa minulle miten vituttaa ku tuo ukko vaa kattoo lätkää eikä huomioi yhtään ja samalla mies kirjoittelee toisille naisille ja koskaan ei auta kotitöissä. Yhteinen aika on nukkumista ja telkkarin katsomista ja kumpikin on 24/7 kotona lorvimassa ja joskus jos ystäväni käy muualla niin pakko päivittää fb ja sinne laittaa miten ikävä on kun toinen on niin kaukana 2km päässä :/
[/quote]
Ai. Mä kirjotan samaan tyyliin ja oikeasti menee miehen kanssa hyvin. Sun logiikalla sitten ne jotka kirjoittaa että ukko on paska hakkaaja pettäjä jne. Niin oikeasti kotona onkin unelmienkin prinssi? Tuskin.
[/quote]
Luitko ollenkaan mitä kirjoitin? Minun ystäväni päivittää facebookkiin tilan jossa lukee ihana rakkaus teki mulle ruokaa ja koko päivän ollu tosi huomaavainen ja itse sen jälkeen laittaa minulle viestiä jossa valittaa miten ärsyttävää on kun tuo yks vaa kirjoittelee jollekki muijalle, teki se sentää leivän hänelle samalla ku itselleen. Missään vaiheessa en sanonut, että kaikki rakas pusi pusi päivitykset on vain jotain päinvastaista oikeasti. Ystäväni tekee tämmöistä ja esittää siis fb kavereille että parisuhde on ihanaa alkuhuumaa edelleen, vaikka samaan aikaan minulle haukkuu miestään :/
[/quote]
No USEIMMITEN onnesta hehkuttajat ovat sitä oikeasti vaikka katkerat ja kateelliset yrittää sitä muuksi muuttaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:47"]Hyvä ystäväni kirjoittaa päivittäin julkaisuja tyyliin: Ihanaa rakkaan kanssa syödään just herkkuja, on se maailman ihanin rakkaus <3 <3
[/quote]
[/quote]
Eli sinä siis kirjoitat fb päivityksiin että rakkaan kanssa sitä ja tätä ja on ihanaa ja samaan aikaa haukut ja valitat miehestäsi ystävillesi?
[/quote]
Ei vaan oikeasti on ihanaa. En käsitä miksi joku valehtelisi fb:ssa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:47"]Hyvä ystäväni kirjoittaa päivittäin julkaisuja tyyliin: Ihanaa rakkaan kanssa syödään just herkkuja, on se maailman ihanin rakkaus <3 <3
[/quote]
[/quote]
Luitko ollenkaan mitä kirjoitin? Minun ystäväni päivittää facebookkiin tilan jossa lukee ihana rakkaus teki mulle ruokaa ja koko päivän ollu tosi huomaavainen ja itse sen jälkeen laittaa minulle viestiä jossa valittaa miten ärsyttävää on kun tuo yks vaa kirjoittelee jollekki muijalle, teki se sentää leivän hänelle samalla ku itselleen. Missään vaiheessa en sanonut, että kaikki rakas pusi pusi päivitykset on vain jotain päinvastaista oikeasti. Ystäväni tekee tämmöistä ja esittää siis fb kavereille että parisuhde on ihanaa alkuhuumaa edelleen, vaikka samaan aikaan minulle haukkuu miestään :/
[/quote]
No USEIMMITEN onnesta hehkuttajat ovat sitä oikeasti vaikka katkerat ja kateelliset yrittää sitä muuksi muuttaa.
[/quote]
Missään vaiheessa en ole väittänyt että suurin osa olisi valhetta tai mitään muutakaan. Puhun yhdestä tapauksesta joka ärsyttää. En koskaan ajattele ensimmäisenä, että joku joka hehkuttaa onneaan facebookissa, valehtelisi ja ei oikeasti olisi onnellinen. Tottakai ystävästäni ajattelisin myös, että onpas ihanaa kun hänellä on kaikki hyvin ja jakaa onnensa fb kavereille, mutta joka kerta sellaisen päivityksen jälkeen hän sanoo minulle miten häntä ärsyttävä kun miestä ei kiinosta mikään ja edes kainaloon ei pääse.
Eli puhuin vain ystävästäni, ymmärrätkö? En missään vaiheessa sanonut muiden päivityksien olevan valhetta.
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, henkilökohtainen suosikki on eräs vanha koulukaveri, joka jokainen perjantai / lauantai päivittää "tsup" / "tsup! missäs kaikki ovat, janottaa?" "nyt on aika kuulua "tsup" JA sitten seuraavana päivänä vielä uudestaan: "josko vielä uudestaan tsup!" "eilen ei jano lähtenyt, tsup!" Aluksi ärsytti, sitten säälitti, nyt ainoastaan naurattaa. Enkä käsitä tätä, koska muuten naisella on ihan järkeviä päivityksiä, viikonloppuisin vaan jatkuu tämä täsmälleen sama tsuppailu :'D
"Paikassa XX:n keskussairaala/yliopistollinen sairaala/ensiapu/terveyskeskus" - you name it. Ja sitten kun kommenteissa kysytään, miksi ovat kyseisessä paikassa, vastausta ei joko kuulu tai se on "chat -->". Ilmoitella tietysti saa, mutta kertokaa nyt edes joku syy tai onko syytä huolestua tai jättäkää kokonaan päivittämättä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:53"]
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, henkilökohtainen suosikki on eräs vanha koulukaveri, joka jokainen perjantai / lauantai päivittää "tsup" / "tsup! missäs kaikki ovat, janottaa?" "nyt on aika kuulua "tsup" JA sitten seuraavana päivänä vielä uudestaan: "josko vielä uudestaan tsup!" "eilen ei jano lähtenyt, tsup!" Aluksi ärsytti, sitten säälitti, nyt ainoastaan naurattaa. Enkä käsitä tätä, koska muuten naisella on ihan järkeviä päivityksiä, viikonloppuisin vaan jatkuu tämä täsmälleen sama tsuppailu :'D
[/quote]
En oikein ymmärrä… mitä tuo "tsup" edes tarkoittaa tässä? Pullonkorkin sihahdustako? Olen aina luullut, että se tarkoittaa "what's up" :D
Ärsyttävää on
VOI apua en kestä
joku laittaa no mitä
Kerron chatissä :(
Huooooh
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:47"]Hyvä ystäväni kirjoittaa päivittäin julkaisuja tyyliin: Ihanaa rakkaan kanssa syödään just herkkuja, on se maailman ihanin rakkaus <3 <3
[/quote]
[/quote]