Minun tarina
Olemme mieheni kanssa kaukosuhteessa,tämä toimii meillä.
Ainoa miinus tässä on se että suurinosa minun mieheni tutuista ei pidä minusta,vaikka eivät edes tunne minua. Tämä harmittaa kovasti.
Kyllä kaikki varmasti tietävät kun sanotaan että "musta tuntuu että hän ei oikein pidä minusta" niin minulle tämä tunne on aika yleistä mieheni paikkakunnalle saapuessani.
Onko muilla vastaavia kokemuksia/tilanteita?
Eli se kutina persiissä että joku on nyt pielessä?
Ja mieheni aina sanoo että tämä on vaan mun kuvitelmaa.
En osaa selittää kauhean hyvin tilannetta,mutta juuri sellaiset ei niin ystävälliset katseet, tai jos joku tulee juttelemaan vaikka baarissa niin ei esim. Puhu minulle lainkaan.
Kaiken huippu oli yksi vkloppu kun olimme baarissa ja mieheni naapuri tuli siihen kysymään että "onkos TOI se sun nainen" ja että "minäs TON nimi on"
Ei ollut kivaa,pahoitin mieleni ja oikein suutuin kuinka epäkohteliata jotkut ihmiset voivat olla.
Kommentit (4)
Niin,kyllä minäkin pyrin aina olemaan kohtelias ja ystävällinen. En ole vain niin vahva persoona että sanoisin jotain pahaa takaisin vaikka pitäis.
Mutta siis joo,mieheni ja naapurin pirkko siis kävivät tätä keskustelua ja minä seisoin vieressä,hiljaa ja kuuntelin.
Siinä ne vielä muutaman lauseen vaihto ja sitten hän lähti pois.
Avauduin miehelleni seuraavana päivänä etten tommosista ihmisistä perusta,että miksei voinut kysyä minulta suoraan mikä nimeni on,töykeetä.
Sanoin että haluan että ensi kerralla kun tulee tommonen tilanne että PUOLUSTAA minua.
Mutta enpä usko että ymmärsi mitä tarkoitan.
On aivan selvää että kaikki ihmiset ei tykkää kaikista. Näin se vain on. Sinun täytyy kasvattaa hieman paksummaksi tuota sietonahkaasi. Sinun on lakattava välittämästä siitä pitääkö joku sinusta vai ei. Ole oma itsesi ja tykkää itse itsestäsi. Nauti miehesi seurasta ja unohda muut.
Se on sitä aikuiseksi kasvamista kun lakkaa välittämästä mitä muut sinusta ajattelevat. Minä opettelin sen tavan kauan sitten ja elämä on paljon kivempaa.
Anna heidän olla epäkohteiliaita, mutta ole silti ystävällinen ja kohtelias, niin tiedät ainakin ettet alennu heidän tasolleen. Ja mitä sitten jos naapurin Pirkko ei susta tykkää. Sun miehes tykkää ja se on pääasia. Ja voipi olla että on sun korvien välissä vaan toi juttu :) Itsellä on kyllä vähän sama fiilis välillä, ja inhottaa kun jotkut on tosi epäkohteliaita, itse ainakin olen vaan iloinen ja ystävällinen, ei ainakaan pääse haukkumaan mua inhottavaksi :D Välillä kyllä tekis mieli töksäyttää takas jotain töykeetä eikä aina olla tälläinen kynnysmatto. Ja kai sun miehes esitteli sut sille naapurille, vai miten tilanne jatkui?