Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Nuiva” ilmapiiri ahdistaa minua äitinä

26.09.2014 |

Nuivalla tarkoitan, paitsi näitä maahanmuuttokriittisiä tahoja, myös homovastaisuutta ja suomalaisiin kieliin ja uskontoihin kohdistuvaa vihaa. Olen itse kuudennen polven helsinkiläinen ja olen kasvanut toisenlaisuutta suvaitsevassa ympäristössä, kuten sukuni satojen vuosien ajan. Haluaisin myös lapseni kasvavan hyvässä, inhimillisessä, turvallisessa ja muihin ihmisiin lämpimästi suhtautuvassa kaupungissa. Ymmärrän kyllä, että ”nuivuus” on ohimenevä, vähäinen ja epästadilainen ilmiö, mutta silti sen olomassaolo ahdistaa minua syvästi.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:05"]

Nuivuus ei ole mikään ohi menevä ilmiö vaan jatkuvasti kasvava. Mitä enemmän maahanmuuttoa, sitä enemmän nuivuutta. Näin se on mennyt jokaisessa Länsi-Euroopan maassa. Esim. Tanskassa ja Norjassa maahanmuuttokriittiset puolueet on suurimmat puolueet, mikä ei olisi voinut olla mahdollista 20 vuotta sitten.

[/quote]

Väite on hullun homma foorumilaisten vale! ÄLKÄÄ USKOKO. Venstern ja Sosialdemokraterna ovat Tanskan suurimmat puolueet. Nuo kusipäät yrittävät valehdella jatkuvasti ja spämmäävät idioottimaisuuksiaan.

Vierailija
82/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta miljoonaa muslimia haluat Suomeen. Olethan sentään suvaitsevainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:05"]

Nuivuus ei ole mikään ohi menevä ilmiö vaan jatkuvasti kasvava. Mitä enemmän maahanmuuttoa, sitä enemmän nuivuutta. Näin se on mennyt jokaisessa Länsi-Euroopan maassa. Esim. Tanskassa ja Norjassa maahanmuuttokriittiset puolueet on suurimmat puolueet, mikä ei olisi voinut olla mahdollista 20 vuotta sitten.

[/quote]

Väite on hullun homma foorumilaisten vale! ÄLKÄÄ USKOKO. Venstern ja Sosialdemokraterna ovat Tanskan suurimmat puolueet. Nuo kusipäät yrittävät valehdella jatkuvasti ja spämmäävät idioottimaisuuksiaan.

[/quote]

Miksi Tanskassa on sitten kiristetty maahanmuuttoa?

Vierailija
84/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Pisut taas spämmää :D Tämä arvattiin. Tekevät taas Halla-ahoa omalle kuvottavalle aatteelleen.

Vierailija
85/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niillä on joku päivystys siellä hullun homma foorumilla :D Ne apinat ovat kyllä toivottomia höperöitä ;D

Vierailija
86/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, heti hommapojat paikalle.

Ap:n kommentti asiaa. Yritä tässä sitten kasvattaa lapsia kunnioittamaan muita, kun aikuiset ihmisetkään ei sitä taitoa osaa, ja mistään muusta osaa hokea kuin sananvapaudestaan. Normaali käytös ei meinaa, että saisi haukkua muita. Täälläkin pakkomielteisesti puhumassa lapsista ensisijassa "islamilaisina somaleina". Lapsi kuin lapsi. Sitä syrjintää opitaan ikävä kyllä ensisijassa vanhemmilta.

Vierailija
87/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:55"]

Olen +viisikymppinen vaari ja minua ahdistaa samankaltaiset asiat. Nuorempana suhtauduin, kuten sanoit, "nuivasti" homoihin ja moniin muihin kanssaihmisiin. Oma kasvun paikkani oli kun poikani kertoi muuttavansa yhteen toisen miehen kanssa. Minulla kesti kaksi vuotta hyväksyä asia, mutta nyt asian hyväksyttyäni näen ihmisten välisen rakkauden aivan uudella tavalla. Tyttäreni meni vielä ruotsinkielisen suomalaisen kanssa naimisiin, joten tämä ukko sai lapsiltaan kunnon opetuksen :D

[/quote]

Tälläsiä ihmisiä tarvitaan lisää maailmaan!

Vierailija
88/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsetko ap muslimikulttuurin homovihan? Onhan se osa heidän kulttuuriaan.

Vierailija
89/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v- heti tilaisuuden tullen oksentamassa pahaa oloaan palstalle. Todella kipeä tapaus. Eikö teille "nuivilla" kallon- ja kullinmittaajilla olisi vaikka Ylilauta ja hommafoorumi parempi paikka, missä voitte runkata ringissä?

Vierailija
90/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tämäkin ketju pian katoaa..

Vierailija
91/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä Etelä-Helsingistä on helppo huudella.

Vierailija
92/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommafoorumin päivystäjät itkemässä heti AV:lla. :D On varmaan raskasta seurata kahta foorumia samaan aikaan. Huh huh. Vaan mitäpä sitä yksinäinen mies iltakopsuissaan muutakaan tekisi kuin haukkuisi mamuja ja musuja ja AV-mamoja.

Vierailija
93/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon pyhä ja niin sivistynyt ja suvaitsevainen ap, kasvattaisitko lapsesi mielummin sekulaariassa länsimaassa vai islamilaisessa maassa?

Vierailija
94/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#30 kerännyt kovimmat jutut ruutuvihkoon ja revittelee niillä nyt täällä. Mene katsomaan vaikka iltauutisia ja sivisty, tai edes urheiluruutu. :D

Vierailija
95/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä 'suvaitsevaisia' oikein sikiää..

Vierailija
96/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:01"]

Mitä lähemmäs toisenlaisuus tulee, sitä vähemmäksi käy suvaitsevaisuus. Ennen vanhaan Suomessa ei ollut muuta erilaisuutta, kuin yksi aasialainen rosvojengi, jonka edustajia pystyi välttelemään melko hyvin. 

-Mies 29v-

[/quote]

Useimmiten ne, jotka eniten raivoaa maahanmuuttajista on niihin vähiten ollut kontaktissa. (Korkeintaan kyylännyt vihaisesti ovisilmästä.) Sen sijaan tätä myyttiä muka siitä, että ne jotka tuntisi paljon maahanmuuttajia toistellaan juuri argumenttikeinona: draaman kaari, ensiksi suvaitsin, sitten silmäni avautuivat. Ja kattia kanssa. samaa osastoa kuin se Halla-ahon "vihreä menneisyys". Enemminkin osastoa "tutuntuttu kertoi, että ne ihmiset on kamalia" Tai nykyisin hommaforum ajaa saman asian. Kääntymistarina, kuten muissakin uskonlahkoissa. Yksi verkossa taajaan toistuva on se, miten "ensiksi pidin hommafoorumia/halla-ahoa kauheana, sitten menin lukemaan ja huomasin että asiaahan se puhuu." (Varmempana vakuutena vielä nimim. "koulutettu nainen 35 v.)

Itse olen ollut ison kaupungin kouluissa, sekä oppilaana ja myöhemmin sijaistanut, joissa on paljon muualtamuuttaneita ja toisen polven maahanmuuttajia. Kaikki eivät osaa suomea täydellisesti - siinä ehkä suurin ero. Riehunta ja tuntien terrosointi ei katso syntyperää, saati koulukiusaus. Ja olen asunut alueilla jotka kirjavia. Eniten ongelmaa päihdeongelmaisista, mutta empä heitäkään ruvennut vihaamaan. Ja ta-daa: nuivuus on typerintä mitä tiedän.

(P.S. Jotenkin oletan että tähän vedetään vastalauseeksi se yksi PS-edystaja, joka ollut maahanmuuttajatyössä. )

Vierailija
97/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:18"]

Joo, niillä on joku päivystys siellä hullun homma foorumilla :D Ne apinat ovat kyllä toivottomia höperöitä ;D

[/quote]

Kutsut hommafoorumin maahanmuuttokriittisiä ihmisiä hulluiksi ja apinoiksi. Ah, kuinka suvaitsevaista.

Vierailija
98/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaristoja revitty paljaaksi kansallismaisemista MAMUJEN TAKIA. Tämä oli vuoden paras. :) :)

Vierailija
99/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:24"]

Suvaitsetko ap muslimikulttuurin homovihan? Onhan se osa heidän kulttuuriaan.

[/quote]

En hyväksy, mutta en hyväksy myöskään väitettä, että kaikki muslimit olisivat homovastaisia. Olisi todella typerää yleistää asiaa tuolla tavoin. Et ilmeisesti ole tietoinen, että Suomen muslimiyhteisö on satoja vuosia vanha ja he taistelivat itsenäisyytemme puolesta sodissa. Stadi oli myös aikoinaan ainoita paikkoja missä uskonnolliset yhteisöt hyväksyivät juutalaisten ja muslimien väliset avioliitot. Taidat olla vain epäisänmaallinen, tietämätön, tyhmä hommalainen. AP

Vierailija
100/144 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ah, kuinka suvaitsevaista." Eikä tää ilmaus: "ah, jotain" oo niin kasaria, ellei peräti seiskytluvulta.? Näkee että henkinen kehitys on loppunut samoihin aikoihin kun ilmaisut on opeteltu.