Nyt keksin työttömille töitä! Ryhtykää Ikean huonekalujen kokoajiksi!
Moni aviomies kiittää kun ei joudu siihen paskatyökaluilla kokoamisen ja ohjeiden pläräämisen helvettiin!
Kommentit (17)
Tuotteet voi tilata jo nyt suoraan Ikeasta koottuina.
Maailman kivointa ja helpointa hommaa. En antaisi minkään työttömän koskea kaluuni.
Mikä ihmeen aviomies? Hyi hitto mikä menneen tuulahdus, jostain 50-luvultako kirjoittelet?
Olen koonnut kaikki Ikean huonekaluni aivan yksin, ilman minkäänlaista miespuolista apua.
Ei riitä voimat. Kun kokoaa yhden kaapin, nukahtaa sen jälkeen lähes. Käy voimille. Sopii korkean energian ihmisille.
Sekin kelpaisi mutta en kykene enää mihinkään fyysiseen työhön.
Itse tykkään koota niitä. 😅 Oon monelle kaverillekin niitä koonnut.
N32
Siihen pitää olla vähintään Diploomi Insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Maailman kivointa ja helpointa hommaa. En antaisi minkään työttömän koskea kaluuni.
Oman kalun vertaaminen Ikean huonekaluun ei varsinaisesti ole mikään upgrade...
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen aviomies? Hyi hitto mikä menneen tuulahdus, jostain 50-luvultako kirjoittelet?
Olen koonnut kaikki Ikean huonekaluni aivan yksin, ilman minkäänlaista miespuolista apua.
Tämä. Ne on oikeasti helppoja koota kunhan suostuu noudattamaan sitä ohjetta. Onko miehille vaikeampaa seurata ohjetta vai miksi se on heille helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet voi tilata jo nyt suoraan Ikeasta koottuina.
Jep. Tuskin pystyy yksityinen yrittäjä kilpailemaan Ikean asennuspalvelun hintojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Keksitkö palkan maksajankin?
Suojaosan turvin voisi muutaman Malmin kuukaudessa kasatakin. Nyt työtön menettäisi tukensa kokonaan, kun Kela katsoisi yrittäjäksi.
Kuka niitä osaa kasata ihan käsittämättömät ohjeet.. no puuseppä kenties
No kukahan siitä maksaisi niin paljon, että se kannattaisi. Sulla ei taida olla mitään käsitystä liiketaloudesta eikä alle 300 euron suojaosuutta enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun kaluun kukaan halua koskea. Tätähän sää hait.
Tekisinkö suklaapiimäkakun, johon väliin ja pinnalle appelsiinimarmeladia ja sen päälle suklaakuorrutus?
Riippuu paljonko siitä saa palkkaa.