Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inttiä käymätön mies, mitä mieltä?

Vierailija
23.09.2014 |

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sängyn petaamista ja hiihtämistä ei opi muualla vai :D mites ne naiset sitten oppii nää taidot,voisin jopa vekata että tässä maailmassa huioouhiihtäjiäkin jotka ei sitä inttiä käynyt..naurettavia perusteluja.

Vierailija
42/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:17"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:13"]En arvosta. Kyllä pitää löytyä sen verran miestä että armeijan käy. Kyllä myös pitää jaksaa 6kk tuollaisessa ohjatussa toiminnassa missä saa uusia kavereita ja siitä 50 vuodeksi saunakeskustelut muiden miesten kanssa. Kyllä monien papat kääntyis haudoissa jos lapsenlapsi esim. Hommaisi tahallaan hullun paperit ettei "joudu" armeijaan. Mitäs ne sivarit tekee jos suomi oikeasti joutuisi sotaan? Siivoais katuja? [/quote] Ne sivarit tekevät yhteiskunnan pyörimisen ja väestönsuojelemisen kannalta olennaisia töitä siviilipuolella. Tämä myös muiden kriisien aikana, ei vain sodan. Kannattaisi varmaan tutustua sivareiden velvollisuuksiin? Ja sivareita ei voi millään tasolla verrata c-miehiiin. [/quote] Kyllä vertaan c-miehiin, koska jos ei sen vertaa ole selkärankaa että armeijan käy, niin huhhuh. En minäkään mitään pyssymiehiä arvosta, mutta armeijassa opitaan vaikka ja mitä muuta. Esim. Hiihtäminenkin tuntuu olevan monilla hakusessa ja jopa kengännauhojen solmiminen plus sängyn petaaminen. Kuulemma hesalaiset on ollut innoissaan kun pääsee hakkaamaan puita. (nämä siis mieheni suusta) isänmaan puolustus kuuluu jokaisen miehen velvollisuuksiin, vaikka tämä vanhanaikaiselta kuulostaakin.

[/quote] Niin, sivareilta oletetaan, että kotona on opetettu petaamaan sänky ja sitomaan kengännauhat. Se kuukauden koulutusjakso voidaan sitten käyttää olennaiseen, kuten väestönsuojeluun, ensiapuun, öljyntorjuntaan ja palo- ja pelastustyöhön. Oletko todella sitä mieltä, että sellaisella ei ole selkärankaa, joka tekee vuoden palkatonta työtä yhteiskunnan vuoksi esim. kouluilla, päiväkodeilla tai vanhainkodeissa, tietäen, että kaltaistesi halveksuntaa saavat vain osakseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:24"]

En haluaisi vävyksi. Oma isäni taisteli sodassa ja kuulusteli tarkkaan kaikki poikaystäväni, että onhan armeija käyty. En vaan pysty arvostamaan miestä, joka ei ole valmis puolustamaan isänmaata aseellisesti.

[/quote]

Oletko itse käynyt armeijan? Jos et, niin pidä turpas kiinni.

Vierailija
44/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi vävyksi. Oma isäni taisteli sodassa ja kuulusteli tarkkaan kaikki poikaystäväni, että onhan armeija käyty. En vaan pysty arvostamaan miestä, joka ei ole valmis puolustamaan isänmaata aseellisesti.

[/quote]

Luuletko tosissasi, että ne kuuden kuukauden tykinruoat ovat suuriakin patriootteja?

Vierailija
45/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:17"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:13"]En arvosta. Kyllä pitää löytyä sen verran miestä että armeijan käy. Kyllä myös pitää jaksaa 6kk tuollaisessa ohjatussa toiminnassa missä saa uusia kavereita ja siitä 50 vuodeksi saunakeskustelut muiden miesten kanssa. Kyllä monien papat kääntyis haudoissa jos lapsenlapsi esim. Hommaisi tahallaan hullun paperit ettei "joudu" armeijaan. Mitäs ne sivarit tekee jos suomi oikeasti joutuisi sotaan? Siivoais katuja? [/quote] Ne sivarit tekevät yhteiskunnan pyörimisen ja väestönsuojelemisen kannalta olennaisia töitä siviilipuolella. Tämä myös muiden kriisien aikana, ei vain sodan. Kannattaisi varmaan tutustua sivareiden velvollisuuksiin? Ja sivareita ei voi millään tasolla verrata c-miehiiin. [/quote] Kyllä vertaan c-miehiin, koska jos ei sen vertaa ole selkärankaa että armeijan käy, niin huhhuh. En minäkään mitään pyssymiehiä arvosta, mutta armeijassa opitaan vaikka ja mitä muuta. Esim. Hiihtäminenkin tuntuu olevan monilla hakusessa ja jopa kengännauhojen solmiminen plus sängyn petaaminen. Kuulemma hesalaiset on ollut innoissaan kun pääsee hakkaamaan puita. (nämä siis mieheni suusta) isänmaan puolustus kuuluu jokaisen miehen velvollisuuksiin, vaikka tämä vanhanaikaiselta kuulostaakin.

[/quote]

kyllä jos ei osaa ilman sotaleikkikoulua hiihtää, sitoa kengännauhoja, ajaa partaansa, tehdä ruokaa, pedata petiä ja kuunnella vittuilua, niin sellainen tyyppi on kyllä säälittävä vässykkä. Enemmän kunnioitan niitä jotka osaa kyseiset perusjutut ilman mitään leikkikouluja.

Naurettavaa tuollainen inttihehkutus, tiedättekö edes mitä pelleilyä se on suurimman osan ajasta :D ukot leikkii smurffeja tuvassa kalsarit päässä ja pieree kilpaa ym.

Kyllä "tosimies" päättää itse haluaako mennä sinne vai ei, eikä mene "koska pitää" vaan tietää mitä tahtoo ja ei välitä jostain läskiperseiden uikutuksesta että siellä tehdään pojista miehiä. Kyllä jos inttiin pitää mennä miehistymään niin on jotain mennyt pieleen jo ennen sitä :)

Vierailija
46/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen joka valittaa intin käymättömistä miehistä, mutta ei itse ole käynyt inttiä, saa katsoa peiliin.

Vierailija
47/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:35"]

[/quote]

[/quote]

Minulla on oikeus mielipiteeseeni eikä se ole sen huonompi kuin sinunkaan. Armeija on miesten juttu, naiset hoitaa kotirintaman. Satun arvostamaan Suomen itsenäisyyttä ja isäni on taistellut sen puolesta. Miksi haluaisin tyttärelleni miehen, jolle Suomen itsenäisyys ei merkitse mitään?

Vierailija
48/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:39"]

[/quote]

[/quote]

Minulla on oikeus mielipiteeseeni eikä se ole sen huonompi kuin sinunkaan. Armeija on miesten juttu, naiset hoitaa kotirintaman. Satun arvostamaan Suomen itsenäisyyttä ja isäni on taistellut sen puolesta. Miksi haluaisin tyttärelleni miehen, jolle Suomen itsenäisyys ei merkitse mitään?

[/quote]

Väärin. Armeija ei ole miesten juttu, se on täysin vapaaehtoista myös naisille. Oletko käynyt armeijan?

Vierailija
49/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta toisin kuin sinulla, sivareilla on jonkinlainen koulutus kotirintaman hoitoon.

Vierailija
50/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se vaan on turn off, oli syy mikä tahansa miksei ole käynyt.

Vierailija
51/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itse asiassa sun mielipiteesi on huonompi, koska sun perustelut on päin persettä. Onko sun mielestä REILUA vaatia vain toista sukupuolta käymään vankilan uhalla pakollinen armeija? Eikö Suomen pitänyt olla tasa-arvoinen maa?

Vierailija
52/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä on syy. Oikeastaan ainoa mistä en tykkää on jos on jotenkin onnistunut laistamaan tahallaan, vaikka en usko että moni siinä onnistuu. Totaalikieltäytymistä en arvosta vaikka ymmärränkin syyt sen takana. Mielestäni totaalikieltäytyminen, jos tehdään pasifismin takia, on vain lapsellista.

Vierailija
53/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:49"]

Riippuu mikä on syy. Oikeastaan ainoa mistä en tykkää on jos on jotenkin onnistunut laistamaan tahallaan, vaikka en usko että moni siinä onnistuu. Totaalikieltäytymistä en arvosta vaikka ymmärränkin syyt sen takana. Mielestäni totaalikieltäytyminen, jos tehdään pasifismin takia, on vain lapsellista.

[/quote]

Pasifismi lapsellista? Onneks en tunne sua...

Vierailija
54/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaveteraanit ovat murhaajia vailla omaatuntoa.

Vierailija
55/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:46"]

Itse asiassa sun mielipiteesi on huonompi, koska sun perustelut on päin persettä. Onko sun mielestä REILUA vaatia vain toista sukupuolta käymään vankilan uhalla pakollinen armeija? Eikö Suomen pitänyt olla tasa-arvoinen maa?

[/quote]

En ole muutenkaan mikään tasa-arvon kannattaja. Miehet ja naiset on erilaisia, niillä on eri vahvuudet ja sopii paremmin eri hommiin.

Ihan sama mulle, jos femakoiden housut kostuu jostain sivaripelleistä. Minä en heitä arvosta.

Vierailija
56/106 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:51"]

Pasifismi lapsellista? Onneks en tunne sua...

[/quote]

Mä olen itse asiassa monessa asiassa ihan varsinainen vaaleanpunaiset lasit päässä kulkeva maailmaahalaava idealisti.. mutta pasifismi on mielestäni, samalla lailla kuin puhdas kommunismi, tän päivän maailmassa mahdotonta yhteiskunnassa toteuttaa niin, että minkäänlaista maanpuolustusta ei ole. Siksi ihan puhtaana tunnereaktiona pidän totaalikieltäytyjiä lapsellisena. He eivät teollaan saavuta yhtään mitään. Tietysti kaunis idea ja varmasti aatteen palo.

Vierailija
57/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama sitäpaitsi myös naisilla pitäisi olla pakkolinen velvollisuus käydä joko sivari tai armeija tasa-arvon nimissä. Melkein jokainen kykenee jollain tavalla toimimaan yhteiskunnan hyväksi ja ei se että sattuu omistamaan pillun oikeuta istumaan baarissa kun miehillä on vaihtoehdot vähissä

T: Nainen

Vierailija
58/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHI ON 362 vrk ! vm  -2012 joka sekin palvelusaika on nykyään lyhennetty 

Vierailija
59/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan ihailijat on juntteja. FAKTA.

Vierailija