Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inttiä käymätön mies, mitä mieltä?

Vierailija
23.09.2014 |

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset, jotka kovasti pelkäätte sotilaallista tyhjiötä ja haluatte pitää Suomen puolustuksen uskottavana:

http://www.puolustusvoimat.fi/wcm/7f65f600449133e1a9c1fd2ab240e653/Naisten_asepalvelus_esite_062014.pdf?MOD=AJPERES

Että sinne vaan, Suomea puolustamaan. Kyllä kai nyt Isänmaan puolesta voitte sen verran uhrautua?

Vierailija
102/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:05"]

Ajattelen, että osallistuminen maanpuolustukseen on kaikkien kansalaisten velvollisuus. En siis arvosta heitä, jotka eivät osallistu.

[/quote]

Kyllä kaikki joutuvat siihen jollain tavalla osallistumaan, oli käynyt armeijaa tai ei. Sinä et siis ilmeisesti arvosta naisiakaan? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sivari, kuten iso osa muistakin tuntemistani miehistä. Mies ja hänen ystävänsä ovat kaikki sivareita asenne syystä, kaksi totaaliakin mahtuu joukkoon. Olemme kaikki punkkareita ja rauhan puolustajia. En ottaisi armeian käynyttä miestä. 

Vierailija
104/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:46"]

Mieheni on sivari, kuten iso osa muistakin tuntemistani miehistä. Mies ja hänen ystävänsä ovat kaikki sivareita asenne syystä, kaksi totaaliakin mahtuu joukkoon. Olemme kaikki punkkareita ja rauhan puolustajia. En ottaisi armeian käynyttä miestä. 

[/quote]

Miten te sitä rauhaa puolustatte? Ymmärrätkö että Puolustusvoimatkin puolustaa rauhaa jo pelkällä olemassaolollaan. Suomen armeija ei ole olemassa sen takia, että sillä lähdettäisiin valloittamaan maailmaa, vaan sillä puolustetaan sitä kaikkea mitä meillä on. Minäkin olen rauhan puolella, en voisi kuvitellakaan suurempaa tragediaa Suomelle kuin sota, mutta miten me tämän maan koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta, eli juuri sitä RAUHAA puolustetaan, jos ei meillä ole puolustusvoimia? Kerro, koska minua kiinnostaa. Minua nolottaa teidän puolesta, koska teidän aatteenne on vain lätinää ja sanahelinää, joka osoittaa että te ette ymmärrä mistä te puhutte.

T:81

Vierailija
105/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sattuu omistamaan tissit ei oikeuta kyllä istumaan baarissa ja puhumaan maanpuolustuksen tärkeydestä siideripullo kädessä ?

Vierailija
106/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:03"]

Mieheni ei päässyt 1. Tyypin diapeteksen takia armeijaan vaikka olisi halunnut. Eipä vaikuta mielestäni mihinkään.

[/quote]

En tod haluaisi lasteni isäksi miestä, jolla on vakava sairaus tai liikuntaelimet perseellään!

[/quote]

Isäni ei saanut käydä inttiä sydänvian takia. Siskoni ja minä ollaan kyllä ihan terveitä. :)
Ja sisko on muuten käynyt vielä intin ihan RUK:ia myöden.

[/quote]

Hyvä teille, mutta perinnöllisen sairauden riski oli olemassa, eikös vain? Naureskelisitko palstalla, jos olisikin sinun tai siskon kohdalle osunut?
[/quote]

Mahdatkohan itse hävetä kommenttejasi jos lapsesi tai lapsenlapsesi sairastuu vaikkapa siihen dmI:seen? Suomalaisista 25% kun omaa siihen altistavan geeni"virheen'.