Lestadiolaisnaiset ovat onnellisia
Kommentit (25)
Voi olla ja voi olla olematta. Onnellisuus on jokaisen henkilökohtainen tunne ja olotila, ei minkään ihmisryhmän kollektiivinen kokemus jonka he kaikki kokee vain koska ovat siinä ihmisryhmässä.
Tämä on vähän samanlainen asia kuin Hennan ja Tauskin häät. Kaikki tiesivät totuuden, tässä tapauksessa sen, että tulee ero.
Kehon ja mielen täytyy olla ihan loppu perhe-elämän rasituksista.
Vierailija kirjoitti:
No eivät ole. Kukaan ei tykkää olla synnytysrobottina.
Kyllä tykkää olla.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he itse noin koe.
Jokainen lapsi on Jumalan lahja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suviseuroissa käynyt?
Hoikkia ja hyväkuntoisia ovat äidit järjestään. On ihan toisenlainen näkymä kuin missään muussa tapahtumassa.
Henkisestä puolesta on toki vaikeampi sanoa, mutta en usko, että se aikakaan huonompi on kuin näillä psyyken lääkkeitä vetävillä veloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he itse noin koe.
Juuri niin.
Koen olevani tosi etuoikeutetussa asemassa, kun saan olla perheen ympäröimänä. Nyt ollaan jo mummo-vaiheessa
Tämän aiheen jauhamisen ilman parempaa tietoa vois jo lopettaa. Jokainen on siinä uskonnossa vapaaehtoisesti. Siitä voi lähteä kuten minä olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he itse noin koe.
Juuri niin.
Koen olevani tosi etuoikeutetussa asemassa, kun saan olla perheen ympäröimänä. Nyt ollaan jo mummo-vaiheessa
Niin.Sinä olet. Muista et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suviseuroissa käynyt?
Hoikkia ja hyväkuntoisia ovat äidit järjestään. On ihan toisenlainen näkymä kuin missään muussa tapahtumassa.
Henkisestä puolesta on toki vaikeampi sanoa, mutta en usko, että se aikakaan huonompi on kuin näillä psyyken lääkkeitä vetävillä veloilla.
Hienohan se on serkun kanssa perustaa perhe ja jakaa geenien valioyhdistelmää lapsilleen.
Ei pitäisi tehdä päätelmiä muiden henkisestä tai fyysisestä tilasta ulkonäön perusteella. Paino voi olla seuraus surusta, syömishäiriöstä tai ihan rahan puutteesta. Tai olla olematta. Hoikkuus ei ole mikään mitalin ansaitseva saavutus.
Miksi ihmisiä ärsyttää näin paljon lestadiolaisuus ja heidän tapansa elää? He eivät kuitenkaan tuputa uskoaan toisille.
Ovat myös kauniita. Meikit, naamalävistykset ja tatuoinnit kielletty joten pitävät kropastaan huolta ja pukeutuvat muodikkaasti 👍
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisiä ärsyttää näin paljon lestadiolaisuus ja heidän tapansa elää? He eivät kuitenkaan tuputa uskoaan toisille.
Ei minua ärsytä. En ole kaikesta samaa mieltä, mutta ei ole tarvetta heille sitä kertoakaan.
Kuka voi puhua kaikkien naisten suulla?
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi tehdä päätelmiä muiden henkisestä tai fyysisestä tilasta ulkonäön perusteella. Paino voi olla seuraus surusta, syömishäiriöstä tai ihan rahan puutteesta. Tai olla olematta. Hoikkuus ei ole mikään mitalin ansaitseva saavutus.
Totta kai voi tehdä päätelmiä fyysisestä hyvinvoinnista ulkonäön perusteella. Kun näet 170-kiloisen kolmikymppisen puuskuttavan karkkihyllyllä tuskin ajattelet hänen olevan hyvinvoiva.
Henkinenkin tila on varmasti huono.
Vierailija kirjoitti:
Ovat myös kauniita. Meikit, naamalävistykset ja tatuoinnit kielletty joten pitävät kropastaan huolta ja pukeutuvat muodikkaasti 👍
Kyllä!
Kauniimpia nuoria naisia saa hakea. Suviseuroissa on miehellä kuumat paikat. Paitsi tietysti sellaisella, joka ihannoi huulitäytteitä, lävistyksiä, tatuointeja ja räikeitä hiusvärejä.
Onko heitä?
Jaa, luulenpa että onnellisuus hiukan vähenee kun on pyöräyttänyt 12 penskaa. Mahtaa hymy hyytyä.