Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältteleekö kukaan muu tänään keskipäivän aurinkoa?

Vierailija
23.05.2026 |

Melkoinen palo tuolla auringossa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En halua ruskettua.

Vierailija
2/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes mene ulos ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Menen ulos vasta illemmalla.

Vierailija
4/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UVI on 5. Kyllä välttelen! 

(3 tai yli: suojaudu auringolta varjolla, aurinkorasvalla, hatulla ja suojaavalla vaatetuksella WHO)

Vierailija
5/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen jo ollut 2kk etelä-Euroopassa ja saanut (ottamatta) väriä joten vähän laitan kolmekymppistä ja nautin.

Naamakin nuorentuu 10 vuotta kun ei ole kalmanharmaa

Vierailija
6/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä sama juttu, että auringossa grillataan itseään, ja sitten itketään muutaman vuoden kuluttua, kun iho näyttää niin ryppyiseltä ja "miks mä näytän ikäistäni vanhemmalta?". Ja sitten ostetaan kalliita voiteita ja käydään kasvojen kiristysleikkauksissa.

Vierailija
7/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välttelen. En halua rupsahtaa ennen aikojani.

Vierailija
8/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama juttu, että auringossa grillataan itseään, ja sitten itketään muutaman vuoden kuluttua, kun iho näyttää niin ryppyiseltä ja "miks mä näytän ikäistäni vanhemmalta?". Ja sitten ostetaan kalliita voiteita ja käydään kasvojen kiristysleikkauksissa.

Ottavatko ihmiset vielä aurinkoa v. 2026? Kysyn tosissani, en ole käynyt rannalla katsomassa. Ap

Vierailija
9/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä välttelen. En halua rupsahtaa ennen aikojani.

Erinomainen ulkoilusää, puutarha hommissa on kiva olla lämpöisellä, ei tule selkä kipeäksi. Ulkoilu kaikisss muodoissa pitää kuntoa yllä ja pitkittää rupsahtamista.

Vierailija
10/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia vain tänään? Siellä se on möllöttänyt ja polttanut helmikuusta lähtien. Ja on siellä ihan pilvistä ja muista huolimatta 

Vierailija
11/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 66v, aina nauttinut auringosta (en grillaa silti) ja ulkonolosta. En käytä kalliita voiteita ja olen rypyttömämpi kuin monet ikäiseni ja nuoremmatkin. Tuo on geeneistä ja ihon kollageenipitoisuudesta kiinni.

Ja aion nauttia loppuelämänkin

5

Vierailija
12/12 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana minulla oli tapana ottaa vähä aurinkoa, mutta nykyään välttelen aurinkoa, koska en tykkää tummasta ihosta, koska siitä tulee mieleen maahammuuttajat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän