Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku tekstailee miehelleni öisin...?'

Vierailija
22.09.2014 |

Mieheni siis nukkui ja puhelin oli keittiössä latauksessa. Kaksi viestiä tuli 23-24 välillä. Lähettäjä S.N.. Kysyin kuka se on tänä aamuna niin mies sanoi ettei kuulu mulle, työasioita. Outoa koska mieheni on firmassa missä on kaksi työntekijää Jani ja Janne?!(plus mieheni!!!) uskallanko lukea ensi kerralla viestit?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jättänyt puhelimensa reilusti näkösällr, niin tuskinpa hänellä on salattavaa. Piste.

Vierailija
42/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuna lukisin viestit salaa, jos epäilyttää.

Been there, done that.... Ja ero tuli.

On väärin lukea toisen viestit, mutta mä en kyllä kadu pätkääkään että niin joskus tein. Luotin mieheeni 100% siihen asti. Tilanteet muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen vastaus miehelläsi oli, mutta sekin saattaa johtua että on stressiä töistä juuri tuon kyseisen projektin alla. Ei tuo ajankohta mitenkään outo ole työviestejä lähetellä, toiset tekee töitä yötä päivää ja jos tulee kysymyskiä niin niitä kysellään toisilta yölläkin.

Et saa lukee toisten viestejä!!!! Ei sillä että rikkoisit lakia, vaan että petät toisen luottamuksen. Jos epäilet miehesi uskollisuutta niin kysäseppä ihan suoraan. Ottakaa asia puheeksi, mutta niin ettet heti ala syyttelemään. Siitä tulee vaan huutosota!

Vierailija
44/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luotin mieheeni, koskaan en lukenut viestejä tai epäillyt. Kunnes satuin olemaan miehen vieressä kun räpläsi puhelintaan ja silmät osui naisen nimeen. En kysynyt mitään, epäilys jäi. Jokusen päivän päästä mietin asiaa ja pitkän harkinnan jälkeen katsoin viestit ja sieltäpä paljastui ei niin mukavaa luettavaa. Mies petti. Surettaa että täydellinen luottamus romahti kerta heitolla. Enää en luota kehenkään niin sinisilmäisesti kuin ennen. Sinuna ap katsoisin viestit.

Vierailija
45/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että kuinka moni teistä, jotka ehdottomastin on sitä mieltä, ettei saa lukea viestejä, jättää sen itse tekemättä siinäkin vaiheessa, kun on jo melkein varma, että mies pettää, tai joku vaisto/aavistus tulee...

Itselleni kävi kymmenen vuotta sitten niin, että olisin vannonut vaikka henkeni kautta, että minun mieheni ei ikinä pettäisi. Kerran oli kuitenkin jättänyt puhelimensa ulkona auton konepellille ja puuhaili kauempana pihalla jotakin muuta kun kuulin viestin merkkiäänen. Kun sinä vieressä olin, lähdin kiikuttamaan puhelinta miehelleni. Ei ollut koskaan tullut mieleenkään, että lukisin hänen viestejään, enkä ollut tajunnut, että puhelin ehkä oli viime aikoina ollut enempi näkymättömissä.

Luurissa näkyikin viestin alkuteksti, ei mitään nimeä. Oli joku sen aikainen Nokia, jossa tosiaan näkyi suoraan viesti, jos lähettäjän nimeä ei ollut tallennettu. Oli sen verran rasvainen viesti, että ei tullut mieleenikään jättää lukematta! Ja ei ollut ainoa viesti :(

Vierailija
46/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinketjua vaan toisen perään ! :D
t. päässä pyörii vieläkin samsungin puhelin pin-koodeineen, sekä enkeli ja punaiset TANGAT. huh huh....

Vierailija
47/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä viestejä enää ole.. Eikä lähettäjän "S.N" nimeäkään yhteystiedoissa. Poistettu jo.

Mutta asiaan: ne kellä ei ole salattavaa- eivät saa mitään.

Vierailija
48/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei mitään muuta vastaa kun että on työasioita, siis keskellä yötä niin smells fishy. Jos mulle tulos keskellä yötä viestejä ja ne olis oikeasti työasioita niin olettaisin että mies niistä kyselee enemmän ja kertoisin vähän tarkemmin mitä työasioita ja keneltä, ihan vaan säilyttääkseni luottamuksen. Onhan toi nyt vähän erikoista.

Vierailija
49/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta mitään salattavaa ei ole, niin miksi ei voi näyttää viestejä. Jos siellä ei mitään ole niin ap voi pahoitella hermoiluaan ja sovitella. MUTTA jos siellä jotain on niin aivan aiheestahan sitä sitten vaadittiin. Yleensä tuollainen skitsoaminen kertoo jotakin...

Vierailija
50/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni menisi lukemaan tekstiviestejäni, se olisi luultavasti aika nopeasti avioeropapereiden tilauksen aika. Olisiko teistä muka ihan ok, että puolisonne lukisi tekstiviestinne, jos jostain pikkuisesta asiasta olisi saanut päähänsä, että teillä voisi olla jotain salattavaa?

Vierailija
52/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni puhelin piippaa tekstiviestejä pitkin yötä ja joka helvetin yö. Mies pelaa yhtä nettipeliä johon osallistuu ihmisiä ympäri maapalloa. Jostain syystä sen puhelimen äänettömälle laittaminen on liian vaikeaa. Hankkis edes rakastajan ja antaisi minun nukkua.

Vierailija
53/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enemmän huolestuttaa tuo tyly vastaus. Petturimies harvemmin rehellisesti tulee itse kertomaan, että minulla on sivusuhde, anteeks kauhiast. Eli lue viestit, jää rysän päältä kii, saat mielenrauhan, jos mitään ei ole. Mutta varaudu siihen, että jos jotain löytyy, luottamus menee, ehkä lopullisesti. Mutta kukapa haluaisi petturin kanssa elää? Mies valmistelee eroa, jos on toinen, mutta kusi menee sukkaan, kun tosi on kyseessä. Ei ole kauan aikaa siitä, kun aviorikos oli RIKOS, miksei siis voi rikkoa kirjesalaisuutta saadakseen tietää totuuden? Pahempi rikos se pettäminen on. Epäilykset herättää juuri tuo vastaus.

Vierailija
54/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puhelin päästää merkkiäänen tai surisee soidessa, viestistä, sähköpostista, instagramista ja fb messangerista. Voi siis kuvitella, että Se helisee vähää väliä. Ei ole tullut mieleenkään ihmetellä asiaa. Puhelin on myös työpuhelin ja saa päivässä kymmeniä viestejä, sähköposteja ja soittoja, yrittäjä kun on. Kannattaisi vaan rauhottua. Mikäli homma on tollasta kyyläämistä ja aina kysellään kuka soitti, kuka tekstas, niin ärähtäisin minäkin että mitä Se sulle kuuluu. Se pettäminen ei esty tekstareita lukemalla.

Vierailija
55/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:30"]Jos mieheni menisi lukemaan tekstiviestejäni, se olisi luultavasti aika nopeasti avioeropapereiden tilauksen aika. Olisiko teistä muka ihan ok, että puolisonne lukisi tekstiviestinne, jos jostain pikkuisesta asiasta olisi saanut päähänsä, että teillä voisi olla jotain salattavaa?
[/quote]No ihan oikeasti, mua ei haittaisi. Ei mulla ole mitään sellaista puhelimessa mikä ei kestäisi päivänvaloa. Ja jos ystävien kesken huolia puretaan, se tehdään kahvikupin ääressä eli ei myöskään muiden yksityisiä asioita sieltä löydy.

Eli en todellakaan rikkoisi perhettäni ja tilaisi avioeropapereita jos mieheni katsoisi viestini. Lupasimme, että kunnes kuolema meidät erottaa eikä kunnes tsekkaat puhelimeni.

Vierailija
56/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin miehen puhelin piippaa yökaudet millon mistäkin eikä kyllä ole kertaakaan käynyt mielessäkään että jos siellä toiset naiset laittelis viestejä tai että menisin niitä lukemaan. Luulisin muutenkin että jos mies haluaisi pettää, niin se onnistuisi helposti koska ei olla 24/7 yhdessä ja mies varmaan hankkisi jonkun salakännykän prepaidilla sitä varten.
En tiedä miten hyvin tunnette puolisonne, mutta jos jotain on tekeillä sen kyllä huomaa olemuksesta ja käytöksestä. Harva ihminen on niin hyvä näyttelijä että pystyy elämään ihan niinkun ennenkin. Olen itse pettänyt exääni ja tiedän kyllä miten se homma menee.

Vierailija
57/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mulla on nimikirjaimet noi S.N. ja lähetin kyllä tapailemalleni miehelle pari viestiä tuohon aikaan... mutta ei voi olla samasta miehestä kyse koska toi tapailemani on tietääkseni sinkku...

Vierailija
58/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
59/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin yhden viestin kun mies oli suihkussa.. Siinä luki että "onko turvallista soittaa...;)"?! -ap

Vierailija
60/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja valaistakseni hieman miehen työkuvioita, heillä on kolmen työmiehen pieni firma jossa ei todellakaan järjestetä kokouksia yms. Korkeintaan kosteita viikonlopun viettoja äijäporukalla mökillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän