Joku tekstailee miehelleni öisin...?'
Mieheni siis nukkui ja puhelin oli keittiössä latauksessa. Kaksi viestiä tuli 23-24 välillä. Lähettäjä S.N.. Kysyin kuka se on tänä aamuna niin mies sanoi ettei kuulu mulle, työasioita. Outoa koska mieheni on firmassa missä on kaksi työntekijää Jani ja Janne?!(plus mieheni!!!) uskallanko lukea ensi kerralla viestit?
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:50"]
Luin yhden viestin kun mies oli suihkussa.. Siinä luki että "onko turvallista soittaa...;)"?! -ap
[/quote]
Mutta edellisellä sivulla ne viestit oli ja S.N. yhteystiedot oli poistettu?
Teeppä sille temput ja hommaa sille joku groteski puhelinkuori (S-N vaikka sydämen sisällä tai jotain) vaikka jostan missä voi itse valmistaa puhelinkuoria eli vaikka http://www.designskins.fi sitten vaihdat sen vaivihkaa yöllä ja ootat kun huomaa...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:04"]
Minäkin luotin mieheeni, koskaan en lukenut viestejä tai epäillyt. Kunnes satuin olemaan miehen vieressä kun räpläsi puhelintaan ja silmät osui naisen nimeen. En kysynyt mitään, epäilys jäi. Jokusen päivän päästä mietin asiaa ja pitkän harkinnan jälkeen katsoin viestit ja sieltäpä paljastui ei niin mukavaa luettavaa. Mies petti. Surettaa että täydellinen luottamus romahti kerta heitolla. Enää en luota kehenkään niin sinisilmäisesti kuin ennen. Sinuna ap katsoisin viestit.
[/quote]
Miehen puhelimessa vilahtaa naisen nimi, niin sinä rupeat epäilemään pettämistä? Eipä tainut kovin täydellistä se luottamus olla sittenkään.
[/quote]
Ai sinuako ei yhtään ihmetyttäisi että miehesi puhelimessa on jonkun naisen nimi jota et tunne? No onnea vaan teille, jos en olisi puhelinta katsonut niin eipähän tämäkään asia olisi tullut esille. Luuletteko oikeasti että jos miehenne teitä pettäisi niin se tulisi siitä teille kertomaan?? Ehei, kyllä se sen salassa tekee. Niin monta tällaista tarinaa olen kuullut, eräskin tuttava sanoi ettei hän ikinä usko että hänen miehensä kykenisi tuollaista tekemään ja niin vaan kävi että vuosi siitä kun mieheni pettäminen tuli esille, tämän tuttavan mies tuli ja kertoi haluavansa eron, on löytänyt toisen...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:52"]
Minäkin luotin mieheeni, koskaan en lukenut viestejä tai epäillyt. Kunnes satuin olemaan miehen vieressä kun räpläsi puhelintaan ja silmät osui naisen nimeen. En kysynyt mitään, epäilys jäi. Jokusen päivän päästä mietin asiaa ja pitkän harkinnan jälkeen katsoin viestit ja sieltäpä paljastui ei niin mukavaa luettavaa. Mies petti. Surettaa että täydellinen luottamus romahti kerta heitolla. Enää en luota kehenkään niin sinisilmäisesti kuin ennen. Sinuna ap katsoisin viestit.
[/quote]
Miehen puhelimessa vilahtaa naisen nimi, niin sinä rupeat epäilemään pettämistä? Eipä tainut kovin täydellistä se luottamus olla sittenkään.
[/quote]
Ai sinuako ei yhtään ihmetyttäisi että miehesi puhelimessa on jonkun naisen nimi jota et tunne? No onnea vaan teille, jos en olisi puhelinta katsonut niin eipähän tämäkään asia olisi tullut esille. Luuletteko oikeasti että jos miehenne teitä pettäisi niin se tulisi siitä teille kertomaan?? Ehei, kyllä se sen salassa tekee. Niin monta tällaista tarinaa olen kuullut, eräskin tuttava sanoi ettei hän ikinä usko että hänen miehensä kykenisi tuollaista tekemään ja niin vaan kävi että vuosi siitä kun mieheni pettäminen tuli esille, tämän tuttavan mies tuli ja kertoi haluavansa eron, on löytänyt toisen...
[/quote]
Kyllä mä tiedän, et mun mies voi pettää. Se voi tälläkin hetkellä olla pettämässä, vaikka töissä pitäisi olla. Mistäs minä tiiän missä menee. Samoin viestejä sille satelee tuon tuosta, mut en mä niihin puutu. Joskus saatan Small talkkina kysästä kuka laitteli viestiä joka kerta mies sanoo nimen jonka tiedän. Tokihan se voi olla silti joku muukin.
Silti luotan mieheni arvostelutaitoon ja luotan siihen et kertoo rehellisesti jos on löytäny toisen. Avoimesti pystytään asioista keskustelee sen kanssa..
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mun miehellä on luurissaan kasa naisten nimiä, joita en todellakaan tunne kaikkia. Se on myyntimies ja kontakteja ympäri Suomea.
Kummasti näihin ketjuihin aina tulee nämä todistelijat ettei tulis mieleenkään ihmetellä birstejä, koska mun mies ei petä :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:46"]Kummasti näihin ketjuihin aina tulee nämä todistelijat ettei tulis mieleenkään ihmetellä birstejä, koska mun mies ei petä :D
[/quote]
viestejä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En minä kaikkia nimiä hänen puhelimessaan tunne muutenkaan, miehiä tai naisia (herranen, jos sillä onkin miespuolinen rakastaja. Näitäkin tapauksia on ja joku ukkohan sille soittelee "työasioita"!).
Ja ilmeisesti siis, jos mies ei myönnä pettävänsä, tämä todistaa pettämisestä...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:46"]
Kummasti näihin ketjuihin aina tulee nämä todistelijat ettei tulis mieleenkään ihmetellä birstejä, koska mun mies ei petä :D
[/quote]
Sitä kutsutaan luottamukseksi. Tekee parisuhteesta paremman. Kokeile joskus.
Mä en millään enää jaksaisi näitä mysteeri puhelin juttuja.
Tuli vaan mieleen, että kuinkahan moni näistä "ei mun mies ainakaan" jeesustelijoista tipahtas kovaa ja korkealta kun joskus lukisivatkin niitä miehensä viestejä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:09"]Tuli vaan mieleen, että kuinkahan moni näistä "ei mun mies ainakaan" jeesustelijoista tipahtas kovaa ja korkealta kun joskus lukisivatkin niitä miehensä viestejä.
[/quote]
Mä en ainakaa oo löytäny yhtää viestiä mis lukee, et "ei mun mies ainakaa petä". Mut joillekin suhteessa merkitsee enemmän luottamus kuin toisen puhelimen kollaus kokoajan.
En mä ainakaa jaksa ottaa stressiä mieheni tekemisistä. Luottamus pelaa puolin ja toisin. Ja jos sen pettää niin silloin on mietittävä, että miksi näin tehtiin.
Jos mieheni haluaa pettää se sen tekee kyllä, en minä sinä pysty estämään mitenkään. Meillä keskustellaan asioista suoraan ja rehellisesti. Ehkä tänmöinen pariauhdemalli on suurimmalle osalle av-mammoista ihan utopistinen?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:50"]
Luin yhden viestin kun mies oli suihkussa.. Siinä luki että "onko turvallista soittaa...;)"?! -ap
[/quote] Tuo ei ollut ap:n laittama missä viestit ja S.N. oli poistettu, vaan joku vastaaja heitti kommentin, joka tarkoitti, että mies olisi tietenkin jo ne poistanut. Luetun ymmärtäminen.....
Mutta edellisellä sivulla ne viestit oli ja S.N. yhteystiedot oli poistettu?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:30"]Jos mieheni menisi lukemaan tekstiviestejäni, se olisi luultavasti aika nopeasti avioeropapereiden tilauksen aika. Olisiko teistä muka ihan ok, että puolisonne lukisi tekstiviestinne, jos jostain pikkuisesta asiasta olisi saanut päähänsä, että teillä voisi olla jotain salattavaa? [/quote]No ihan oikeasti, mua ei haittaisi. Ei mulla ole mitään sellaista puhelimessa mikä ei kestäisi päivänvaloa. Ja jos ystävien kesken huolia puretaan, se tehdään kahvikupin ääressä eli ei myöskään muiden yksityisiä asioita sieltä löydy. Eli en todellakaan rikkoisi perhettäni ja tilaisi avioeropapereita jos mieheni katsoisi viestini. Lupasimme, että kunnes kuolema meidät erottaa eikä kunnes tsekkaat puhelimeni.
[/quote]Mistä vitusta sä tiedät ennen oman viestisi lukemista että onko se puolisolle jaettavaksi tarkoitettua tietoa vai ei?
Jaha, onkohan tämä se sama aloittaja, joka viime viikolla löysi kotoaan oudon puhelimen? Jotenkin samanlainen tyyli.
Mä tunnustan lukeneeni (ex-)mieheni tekstiviestit. Tosin tähän liittyy se, että olin muutenkin jo varma, että hän pettää. Siihen asti luotin täysin. En edes tiedä, miksi käänsin veistä haavassa ja luin ne viestit, kun totuuden tiesin jo... Hullu olin. Tuosta on jo aikaa.
Mutta... Mä olen myös ihminen, jonka puhelin piippaa pitkin yötä ja viestien lähettäjänä on hämäriä kännykkänumeroita, joita ei ole tallennettu osoitekirjaan. Jos olisi puoliso, joka yöllistä viestiä ihmettelisi, vastaisin varmaan "työasia". En selittelisi... Tosin, en myöskään kieltäisi, jos puolisoni haluaisi viestit lukea... Selittäisin tarkemmin, jos kyselisi lisää, en muuten. Ja nuo viestit ei siis todellakaan sisältäisi mitään liikesalaisuuksia, vaan ovat semmosia automaattisia hälyviestejä, joita voi siis ulkopuolinenkin äimistellä...
Jos ei ne viestit ole kerran mitään valtiosalaisuuksia niin mitä haittaa siitä on puolisolle niitä näyttää. Luottamus vain vahvistuu ;-)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:30"]Jos mieheni menisi lukemaan tekstiviestejäni, se olisi luultavasti aika nopeasti avioeropapereiden tilauksen aika. Olisiko teistä muka ihan ok, että puolisonne lukisi tekstiviestinne, jos jostain pikkuisesta asiasta olisi saanut päähänsä, että teillä voisi olla jotain salattavaa? [/quote]No ihan oikeasti, mua ei haittaisi. Ei mulla ole mitään sellaista puhelimessa mikä ei kestäisi päivänvaloa. Ja jos ystävien kesken huolia puretaan, se tehdään kahvikupin ääressä eli ei myöskään muiden yksityisiä asioita sieltä löydy. Eli en todellakaan rikkoisi perhettäni ja tilaisi avioeropapereita jos mieheni katsoisi viestini. Lupasimme, että kunnes kuolema meidät erottaa eikä kunnes tsekkaat puhelimeni.
[/quote]Mistä vitusta sä tiedät ennen oman viestisi lukemista että onko se puolisolle jaettavaksi tarkoitettua tietoa vai ei?
[/quote]Sellaista viestiä ei ole tullut koskaan ja tämän elämäni aikana olen varmasti tuhansia viestejä saanut. Olen aikuinen eikä minulla tai ystävilläni ole tapana viestein purkaa asioita vaan kasvotusten. Eli aika epätodennäköistä. Ja eiköhän nämä viestien lukijat yleensä lue jo aiemmin saatuja viestejä eikä uusia. Siitähän näkisi että on jo luettu tai sitten pitäisi poistaa. Ja muuten, olipa tosi nätisti ja asiallisesti muotoiltu kysymys :D
Se on niin helppo sanoa kun ei ole itse kokenut pettämistä, että luottaa eikä koskaan katsoisi toisen puhelinta. Olen aivan varma että jokainen jolla on epäilys asiasta niin tekee kaikkensa selvittääkseen totuuden. Tätä ei voi ymmärtää kuin sellainen joka on tän läpi käynyt. Turha teidän on jeesustella, elämä on.
[/quote]