Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joel, 24, on ylpeästi työtön – ”Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen”

Kommentit (165)

Vierailija
1/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel nauttii elämästä.

Vierailija
2/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt odotat, että Joelia tullaan porukalla haukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kusevat omaan pesään. Juuri näiden oman elämänsä sankarien takia kaikki työttömät niputetaan samaan kastiin.

Mahtaa jotain potkut saanutta duunaria vituttaa lukea tuollaista lätinää.

Vierailija
4/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen samoin. En vain ole niin rohkea kuin Joel, että siitä kertoisin mediassa.

Vierailija
5/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten juttujen tekeminen ja nostaminen on silkkaa propagandaa. Taas vuosi aikaa vaaleihin ja näitä alkaa ilmestyä mediaan.

Missä vastaavat jutut röyhkeistä veroja kiertävistä ja tukia nostavista rikkaista?

Vierailija
6/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 90 prosenttia nuorista tällaisia. Tiedä että ei, hyvänen aika sentään. En viitsi sanoa muuta, säälin.

Vierailija
7/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin siitä ettei tarvitse opiskella eikä käydä töissä.

Mutta minä teen sen itse tienatun omaisuuden tuotoilla, en yhteiskunnan loisena.

Vierailija
8/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, äiti ja koko suku ovat niin ylpeitä "Meidän Joelista" näytä niille...

Vierailija
9/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulo olisi hyvä ratkaisu. Minun puolestani Joelin voi antaa nauttia elämästään. Eipä se kalliiksi tule, toisin kuin rötösherrojen ja maailman parantajien touhut.

Vierailija
10/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo toinen, joka vaan loisii yhteiskunnan tuella.

Vierailija
11/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi löytää tuollaisia poikkeusyksilöitä, mistä tahansa ryhmästä. Useimpien kohdalla tosin köyhien ja työttömien kohdalla on ongelmista, joita ei välttämättä tuoda esille samalla tavoin kuin tuota päällimmäistä asennetta. 

Vierailija
12/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustulo olisi hyvä ratkaisu. Minun puolestani Joelin voi antaa nauttia elämästään. Eipä se kalliiksi tule, toisin kuin rötösherrojen ja maailman parantajien touhut.

Oli yhteiskunnan tuki elämiseen mikä tahansa sen tulisi kannustaa yrittämiseen ja työntekoon. Muutoin kaikki heittäytyvät yhteiskunnan eläteiksi ja sitten loppuu sen tuen maksajat.

Vierailija
13/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne rahat siihen saataisiin, kun Joelin itsensäkin sanojen mukaan 90 % ihmisistä on yhtä laiskoja ja haluttomia työntekoon tai opiskeluun kuin hänkin. Ihan kuin sitä rahaa tosiaan vaan kasvaisi puissa.

Vierailija
14/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel sanoi sen, mitä moni ajattelee.

Vierailija
15/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel joutaa suoraan uuníín. Joka ei tahdo työtä tehdä, hänen ei syömänkään pidä. 

Vierailija
16/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly mahdollistaa tuon kaikille.

Luterilainen etiikka ja uskomukset jarruttavat tuohon vaiheeeen siirtymistä.

Vierailija
17/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä alkaa, työttömien leimaaminen ja haukkuminen vaalien alla sopivia "tapauksia" tietyllä tavalla esille tuoden? 

Kertoo jotain siitä, ettei oikeisto edes yritä parantaa elämänlaatua työttömillä, vaan näin yrittää leimaamalla oikeuttaa heidän kiusaamistaan yhä enemmän yleistä mielipidettä muokkaamalla.

Vierailija
18/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo toinen, joka vaan loisii yhteiskunnan tuella.

Veikkasit pieleen.

Vierailija
19/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne rahat siihen saataisiin, kun Joelin itsensäkin sanojen mukaan 90 % ihmisistä on yhtä laiskoja ja haluttomia työntekoon tai opiskeluun kuin hänkin. Ihan kuin sitä rahaa tosiaan vaan kasvaisi puissa.

Tuohon päälle kaikki ne, jotka muuttaa maahamme ihan vaan saadakseen elannon tekemättä mitään, kun maissa joista tulevat sellainen loisiminen ei tulisi kuuloonkaan.

Vierailija
20/165 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli yhteiskunnan tuki elämiseen mikä tahansa sen tulisi kannustaa yrittämiseen ja työntekoon. Muutoin kaikki heittäytyvät yhteiskunnan eläteiksi ja sitten loppuu sen tuen maksajat.

Eipä ne kaikki ole yhteiskunnan eläteiksi ryhtymässä. Aina löytyy ihmisiä, jotka haluavat enemmän vaikka eivät haluamaansa saavutakkaan, mutta silti yrittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän